Hotel Elba Sara

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag20°14°
Hotel Elba Sara
8,7

Omschrijving
Hotel Elba Sara ligt in Fuerteventura. Het hotel heeft ruime kamers met goede bedden en uitzicht op zee. Het personeel is vriendelijk en ook het eten is goed met steeds een ander buffet. Verkoeling vind je in het zwembad. In de hoteltuin kom je fijn tot rust. Hotel Elba Sara ligt pal naast het strand en op 5 minuten wandelen van het winkelcentrum.

264 reviews over Hotel Elba Sara in het Nederlands

Yvonne Sijbrands,
1-12-2018

Schitterend hotel, lekker eten en goede bedden

pracht plek, zien ze ons zeker nog een keer!

E. Portenge,
28-11-2018

Het hotel ligt aan het einde van de boulevard. Hierdoor lekker rustig maar nog wel goed te bewandelen naar plaatsje +/- 25 minuten (stelt niet ze heel veel voor, maar wel gezellig, 2x pw een markt).

Bijna alle kamers hebben een prachtig uitzicht op de zee, geen strand voor de deur, klein stukje lopen en je heb prachtig zandstrandje en nog wat verder lopen een groot zandstrand.

Eten was goed tot zeer goed, elke ochtend keuze uit 5 verse vruchtensappen en we hebben zelfs eend te eten gekregen. Voor een ieder wel keus!!!, klein min puntje is de gezelligheid in het restaurant.

Voldoende plekken om te zonnen, denk alleen wel dat in de zomer er te weinig parasols zijn, zitten vast in de grond.

Ik ga terug!

Franky,
14-11-2018

Mooi en leuk hotel. Lekker eten!

Vriendelijk personeel.

Eén minpunt, pas op voor de kamer 107 tot zeker 115.

Deze kamers liggen dicht bij de zaal waar s avonds optredens zjn.

Onze kamer, de 107 lag pal naast deze zaal, dus eens wat vroeger slapen voor de kinderen zat er zeker niet in.

Ik ga er zeker nog terug, maar dan in een andere kamer 🙂👍

Goede prijs-kwaliteit verhouding!

Danielle Gouverneur,
18-6-2018

Elba Sara hebben wij over het algemeen als positief ervaren! Een schone, ruime kamer (alle kamers hebben uitzicht op zee!), schone zwembaden, vriendelijk personeel.

Het eten is goed afwisselend (iedere avond een ander thema, bijvoorbeeld Spaans of Grieks) met voldoende keuze. Wij hadden iedere avond wel plek in de gezellige serre.

In de omgeving valt niet veel te beleven, maar dat was ook niet ons doel. Een winkelcentrum naast de deur voor een goede kop koffie. (de all inclusive formule koffie uit het hotel is niet te drinken) Een strandje om de hoek waar we heerlijk zandkastelen konden bouwen bij iets minder weer.

Het enige nadeel: handdoekje leggen. Ook hier gebeurt het weer volop maar dat lijkt bij dit soort resorts niet te vermijden.

Al met al een leuke plek met goede prijs-kwaliteit verhouding.

gaan we zó weer naar terug

T.Baars,
17-5-2018

fantastisch hotel, goede bedden, schoon, goed eten

Mooi hotel

Marjo,
10-5-2018

Elba Sara is een mooi goed hotel,samen met mijn man en vrienden hier heen geweest voor een week .Hadden een junior suite geboekt. Super groot en een mooi uitzicht op zee. Aparte ruimte douche en wastafels. Voorzieningen voor thee en koffie te gebruiken wordt ook iedere keer aan gevuld, zelfs bonbons erbij. Iedere dag schonen handdoeken.

Het eten was goed, warm, steeds een ander buffet, goed verzorgd en aan gevuld. Ontbijt was ook goed ruime keuze bij het ontbijt als bij het buffet. Je hoeft niet te klagen.

Van het zwembad hebben wij geen gebruik gemaakt maar dat was erg mooi en groot voldoende ligbedden aanwezig. Mooie tuin erom heen.

Hygiëne goed.

Hotel ligt heerlijk aan de boulevard mooi zandstrand, leuke eettentjes. Je kunt heerlijk wandelen over de boulevard, er is alleen erg veel wind meer als op Lanzarote.

Het winkelcentrum bij het hotel 5 minuten lopen zitten leuke winkeltjes en een grote supermarkt. Het Indians restaurant is aan te bevelen, lekker eten en zeer vriendelijke mensen.

Was weer genieten

Marko,
6-5-2018

We zijn hier nu voor de 3de keer geweest in 6 jaar tijd. Personeel is nog altijd even vriendelijk. Onderhoud is nu wel noodzakelijk, je ziet dat er 6 jaar weinig aan gedaan is. b.v. douchecabine bodem beschadigd, deurknoppen schuifdeuren naar balkon ontbreken.

Bedden waren wat aan de zachte kant.

Eten is goed (warm) en er is genoeg keus.

Kamers werden elke dag goed schoongemaakt.

Zwembad en tuin zijn netjes en schoon

heerlijk

Margarita Braginets,
15-4-2018

Je kon je super goed ontspannen en de zwembad was enorm,maar omdat hij zo groot is,is het daar druk. Het hotel ziet er modern uit, alleen er is geen privestrand dus moet je een klein stukje (2 minuten) lopen.Het golf is best wel duur voor een potje. De kinderen hadden ook veel te doen.

Prima hotel, het is er heel schoon, wel wat achterstallig onderhoud,je ziet dat ze er alles aan doen het netjes te maken. Het eten is goed voor ieder wat wils en elke avond een ander thema. Ontbijt hebben ze verse gebakken eitjes wat je er maar in wil, ze maken het. Smoothie en wel 10soorten vers beleg. Fruit, vers brood en ook glutenvrije producten. Ook avond werden er dingen vers voor je bereid. Kids club super en avond programma aanwezig.

Zwembad netjes en ook schoon en 2baden verwarmd, klein kinderbad netjes afgezonderd. Strand met ligbedden op 1minuutje lopen. (via hek aan zijkant) Zeer goede bedden (normaal altijd last van) wel Spaanse grote kussens, moet je van houden. Supermarkt en MC Donald naast de deur. Kamers met zeezicht en wakker worden met het ruisen vd zee.... Wat wil je nog meer.... Ik zeg boek gerust het is een prima hotel (half pension geboekt is prima)

Fantastisch hotel

Cristel,
10-2-2018

Geweldig hotel,eten grandioos, kamers zeer ruim. We gaan in mei weer terug.

Enige minpuntje, geen shows in de avond.

Lekker dichtbij de luchthaven, uitstekende ligging, alles op loopafstand, boulevard, centrum, markt, winkelcentrum naast hotel.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elba Sara in Caleta de Fuste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elba Sara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.