Hotel Elba Sara ****

8,4

255 reviews over Hotel Elba Sara in het Nederlands

Fantastisch hotel

Cristel, 10-2-2018

Geweldig hotel,eten grandioos, kamers zeer ruim. We gaan in mei weer terug.

Enige minpuntje, geen shows in de avond.

Lekker dichtbij de luchthaven, uitstekende ligging, alles op loopafstand, boulevard, centrum, markt, winkelcentrum naast hotel.

Fantastische vakantie gehad

V., 16-11-2017

Een heerlijke vakantie gehad. Prachtig uitzicht vanaf onze kamer op zwembad en zee.

Het mindere was dat het plaatsje op een aanvlieg route zit en dat de vliegtuigen heel laag overkomen ook al wen je hier wel snel aan. Het eten is echt super goed voor een All inclusive hotel. Maar de sfeer en de ambiance mag wel wat beter. Savonds lijkt net of de tl- verlichting aan staat. Met de dranken zijn ze zeer loyaal, je krijgt soms gewoon de fles mee. Je kan alles krijgen wat je maar wilt incl cocktails.

Verder is er niet heel veel bijzonders te beleven in de nabije omgeving. Het dorpje stelt niet veel voor je loopt via de zee over de boulevard (zonder winkels) of langs de weg in 15/20 minuten naar het centrum.

Wel zit er een groter winkelcentrum naast het hotel.

all-inclusive concept klopt niet

van Hooft, 12-10-2017

Hotelpersoneel supervriendelijk. Kamers ontzettend schoon.

Waar ik mij over verbaas is het all-inclusive concept.

Er zijn 2 drankkaarten..1 voor half pension ( die betalen per drankje) en 1 kaart voor mensen die all-inclusive hebben.

Op die kaart staan maar 4 cocktails.

Wil je een andere, dan zul je ervoor moeten betalen per creditcard!! Belachelijk want je betaald hoge kosten per transactie. En aan de drukke bar staat maar 1 man personeel. Vele mensen stonden geërgerd aan de bar. 20 min wachten tot je aan de beurt bent.

Super Leuk Hotel!

Sepp Willemsen, 29-9-2017

Vriendelijk personeel.

Kindvriendelijk

Dicht bij prachtig strand met leuke Horeca

Naast het Hotel zat een groot winkelcentrum. Heel fijn als je koffer 3 dagen later aankomt dan jezelf (nog bedankt schiphol grrrr.)

Goed uitgebreid ontbijt en avondeten. Ik had geen all in maar dat hadden de meesten wel.

Goede Wifi

Zeer leuke vakantie gehad met mijn kids van 5 en 7 jaar.

Ik ga zeker een keer terug naar dit eiland.

Super hotel

Coby, 9-9-2017

Super hotel ruime en zeer schone kamers vriendelijk personeel veel variatie met het eten elke avond een ander thema een heel groot balkon wij hebben twee weken geboren.

Heerlijke vakantie gehad

Amanda, 19-8-2017

Kamers zijn goed, bedden goed en ruim en schoonmaak prima. Gezellig hotel en genoeg te eten en drinken. Personeel heel vriendelijk. Minpuntje is dat het eten snel koud wordt dus je moet goed kijken wat je wanneer pakt. Variatie genoeg. Zonnebedjes worden al vroeg handdoeken op gelegd maar inderdaad zijn er genoeg bedjes. Wij kwamen meestal wat later en hadden nooit een probleem. Behalve als je echt een parasol nodig hebt. Die zijn er beperkt en niet te verplaatsen. Paar bomen of struiken met beetje schaduw. Wel schaduw in de middag bij terras en bij het lounge gedeelte buiten. Wij hebben ons prima vermaakt. Eilandtour raden wij zeker aan. Je ziet heel veel culturele dingen van het eiland en de mooiste fotoplekken. Het ligt wel op ca 20 min lopen van het dorp. Maar er gaat ook een gratis pendelbus tussen de verschillende hotels dus die kun je evt ook gebruiken om daar te komen. Taxi ca 3 euro per enkele reis.

Prima Sfeer

Jan, 3-8-2017

De sfeer was uitermate goed, bij het zwembad gezellig en genoeg bedjes. Eten was over het algemeen goed soms wel koud zoals hamburgers. Bedden en kamers goed. Zwembad is wel aan opknap beurt toe, zwemterras erg glad en bar soms te lange wachttijd maar verder prima hotel.

Ruime kamers

M., 15-6-2017

De kamers zijn ruim, bedden perfect! Kluisje moet je best veel geld voor betalen, 4 euro p.d.

Personeel heel vriendelijk! Zwembad mooi!

Ligt vlak naast een winkelcentrum en het strand.

Nadelen zijn: eten is koud en pas vanaf 18:30 diner en wel het grootste nadeel is dat het zo gehorig is op de gang. Wij konden er niet door slapen doordat er elke keer weer mensen langs de kamer liepen met veel lawaai. Zelfs onze baby is er een paar keer wakker van geworden. Handdoekje leggen gebeurt wel ook al staan er borden dat het niet mag maar goed het was niet druk dus geen last van gehad.

Hotel ligt vlakbij het vliegveld dus laag vliegende vliegtuigen een paar keer per dag maar dat was voor ons niet storend.

Super mooi!

Astrid Langeveld, 6-6-2017

We zijn hier geweest voor ons 12,5 jarig huwelijk met mijn moeder en 2 kinderen van 11 en 8 jaar. Ik moet gluten en lactose vrij eten anders word ik ziek. Boven het buffet stonden bordjes wat erin zat. Ik kon er prima eten. Het personeel is super vriendelijk en ze zijn dol op kinderen. Het animatieteam doet echt heel veel. Je zit heel dicht bij het strand. Het is echt een aanrader! We willen er graag terug!

Heerlijk hotel met heel vriendelijk personeel.

Marina, 15-5-2017

Mooie ligging, alle kamers hebben (zij)zeezicht. Ruime kamers, goed eten en leuke livemuziek.

Het handoekleggen, dat volgens de borden bij het zwembad verboden is,is is echt een minpunt.

We hebben een aantal aanbieders voor Elba Sara voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elba Sara in Caleta de Fuste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elba Sara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Elba Sara scoort een 8.37 uit 10 op basis van 285 reviews.