Hotel Elba Sara

262 reviews over Hotel Elba Sara in het Nederlands

Ik ga terug!

Franky
14-11-2018

Mooi en leuk hotel. Lekker eten!

Vriendelijk personeel.

Eén minpunt, pas op voor de kamer 107 tot zeker 115.

Deze kamers liggen dicht bij de zaal waar s avonds optredens zjn.

Onze kamer, de 107 lag pal naast deze zaal, dus eens wat vroeger slapen voor de kinderen zat er zeker niet in.

Ik ga er zeker nog terug, maar dan in een andere kamer 🙂👍

Goede prijs-kwaliteit verhouding!

Danielle Gouverneur
18-6-2018

Elba Sara hebben wij over het algemeen als positief ervaren! Een schone, ruime kamer (alle kamers hebben uitzicht op zee!), schone zwembaden, vriendelijk personeel.

Het eten is goed afwisselend (iedere avond een ander thema, bijvoorbeeld Spaans of Grieks) met voldoende keuze. Wij hadden iedere avond wel plek in de gezellige serre.

In de omgeving valt niet veel te beleven, maar dat was ook niet ons doel. Een winkelcentrum naast de deur voor een goede kop koffie. (de all inclusive formule koffie uit het hotel is niet te drinken) Een strandje om de hoek waar we heerlijk zandkastelen konden bouwen bij iets minder weer.

Het enige nadeel: handdoekje leggen. Ook hier gebeurt het weer volop maar dat lijkt bij dit soort resorts niet te vermijden.

Al met al een leuke plek met goede prijs-kwaliteit verhouding.

gaan we zó weer naar terug

T.Baars
17-5-2018

fantastisch hotel, goede bedden, schoon, goed eten

Mooi hotel

Marjo
10-5-2018

Elba Sara is een mooi goed hotel,samen met mijn man en vrienden hier heen geweest voor een week .Hadden een junior suite geboekt. Super groot en een mooi uitzicht op zee. Aparte ruimte douche en wastafels. Voorzieningen voor thee en koffie te gebruiken wordt ook iedere keer aan gevuld, zelfs bonbons erbij. Iedere dag schonen handdoeken.

Het eten was goed, warm, steeds een ander buffet, goed verzorgd en aan gevuld. Ontbijt was ook goed ruime keuze bij het ontbijt als bij het buffet. Je hoeft niet te klagen.

Van het zwembad hebben wij geen gebruik gemaakt maar dat was erg mooi en groot voldoende ligbedden aanwezig. Mooie tuin erom heen.

Hygiëne goed.

Hotel ligt heerlijk aan de boulevard mooi zandstrand, leuke eettentjes. Je kunt heerlijk wandelen over de boulevard, er is alleen erg veel wind meer als op Lanzarote.

Het winkelcentrum bij het hotel 5 minuten lopen zitten leuke winkeltjes en een grote supermarkt. Het Indians restaurant is aan te bevelen, lekker eten en zeer vriendelijke mensen.

Was weer genieten

Marko
6-5-2018

We zijn hier nu voor de 3de keer geweest in 6 jaar tijd. Personeel is nog altijd even vriendelijk. Onderhoud is nu wel noodzakelijk, je ziet dat er 6 jaar weinig aan gedaan is. b.v. douchecabine bodem beschadigd, deurknoppen schuifdeuren naar balkon ontbreken.

Bedden waren wat aan de zachte kant.

Eten is goed (warm) en er is genoeg keus.

Kamers werden elke dag goed schoongemaakt.

Zwembad en tuin zijn netjes en schoon

heerlijk

Margarita Braginets
15-4-2018

Je kon je super goed ontspannen en de zwembad was enorm,maar omdat hij zo groot is,is het daar druk. Het hotel ziet er modern uit, alleen er is geen privestrand dus moet je een klein stukje (2 minuten) lopen.Het golf is best wel duur voor een potje. De kinderen hadden ook veel te doen.

Prima hotel, het is er heel schoon, wel wat achterstallig onderhoud,je ziet dat ze er alles aan doen het netjes te maken. Het eten is goed voor ieder wat wils en elke avond een ander thema. Ontbijt hebben ze verse gebakken eitjes wat je er maar in wil, ze maken het. Smoothie en wel 10soorten vers beleg. Fruit, vers brood en ook glutenvrije producten. Ook avond werden er dingen vers voor je bereid. Kids club super en avond programma aanwezig.

Zwembad netjes en ook schoon en 2baden verwarmd, klein kinderbad netjes afgezonderd. Strand met ligbedden op 1minuutje lopen. (via hek aan zijkant) Zeer goede bedden (normaal altijd last van) wel Spaanse grote kussens, moet je van houden. Supermarkt en MC Donald naast de deur. Kamers met zeezicht en wakker worden met het ruisen vd zee.... Wat wil je nog meer.... Ik zeg boek gerust het is een prima hotel (half pension geboekt is prima)

Fantastisch hotel

Cristel
10-2-2018

Geweldig hotel,eten grandioos, kamers zeer ruim. We gaan in mei weer terug.

Enige minpuntje, geen shows in de avond.

Lekker dichtbij de luchthaven, uitstekende ligging, alles op loopafstand, boulevard, centrum, markt, winkelcentrum naast hotel.

Fantastische vakantie gehad

V.
16-11-2017

Een heerlijke vakantie gehad. Prachtig uitzicht vanaf onze kamer op zwembad en zee.

Het mindere was dat het plaatsje op een aanvlieg route zit en dat de vliegtuigen heel laag overkomen ook al wen je hier wel snel aan. Het eten is echt super goed voor een All inclusive hotel. Maar de sfeer en de ambiance mag wel wat beter. Savonds lijkt net of de tl- verlichting aan staat. Met de dranken zijn ze zeer loyaal, je krijgt soms gewoon de fles mee. Je kan alles krijgen wat je maar wilt incl cocktails.

Verder is er niet heel veel bijzonders te beleven in de nabije omgeving. Het dorpje stelt niet veel voor je loopt via de zee over de boulevard (zonder winkels) of langs de weg in 15/20 minuten naar het centrum.

Wel zit er een groter winkelcentrum naast het hotel.

all-inclusive concept klopt niet

van Hooft
12-10-2017

Hotelpersoneel supervriendelijk. Kamers ontzettend schoon.

Waar ik mij over verbaas is het all-inclusive concept.

Er zijn 2 drankkaarten..1 voor half pension ( die betalen per drankje) en 1 kaart voor mensen die all-inclusive hebben.

Op die kaart staan maar 4 cocktails.

Wil je een andere, dan zul je ervoor moeten betalen per creditcard!! Belachelijk want je betaald hoge kosten per transactie. En aan de drukke bar staat maar 1 man personeel. Vele mensen stonden geërgerd aan de bar. 20 min wachten tot je aan de beurt bent.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elba Sara in Caleta de Fuste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elba Sara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.