Hotel Elba Sara

6.8Voldoende

Spanje, Fuerteventura, Caleta de Fuste

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 542p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

6.8Voldoende

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Hotel Elba Sara ligt in Fuerteventura. Het hotel heeft ruime kamers met goede bedden en uitzicht op zee. Het personeel is vriendelijk en ook het eten is goed met steeds een ander buffet. Verkoeling vind je in het zwembad. In de hoteltuin kom je fijn tot rust. Hotel Elba Sara ligt pal naast het strand en op 5 minuten wandelen van het winkelcentrum.

298 reviews over Hotel Elba Sara

• 2019
    9Fam. Kriek01-12-2019

Fantastische tijd gehad

Sfeervol hotel met zeer vriendelijk personeel.Bij aankomst gelijk een drankje naar keuze en goede uitleg van hotel . Goed entertainment zowel overdag als s’avonds. All in prima in orde .Iedere dag bonbons op de kamer bij de koffiekopjes. Alles werd goed schoongemaakt. Kortom een hotel waar je heen wil gaan.

Gereisd met partner in november 2019

• 6Edward Hovius01-11-2019

Een voldoende redt het nog wel

Het eten is hier fantastisch.. lekkerste allinn die wij ooit gehad hebben...

Wij zaten eerst in kamer 207, pal naast de lobbybar. Geen succes als jij of je kind naar bed gaat voor dat de optredens gedaan zijn.

Na 1 nacht een andere kamer 647. Pal boven het laad/los punt. Eerst vrachtwagen komt om 4.30 uur!!! Pieppieppiep kledeng beng..

Neem dus voor de zekerheid oordoppen in en probeer deze kamers te mijden, verder kan het verwarmde zwembad wel een opknapbeurt gebruiken. Je voelt het losse beton onder het folie..

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 1Peter Hartevelt12-08-2019

Schandalig

We hebben veel meegemaakt qua hotels maar dit hotel is echt dramatisch slecht. Wij hebben een 4-persoonsfamiliekamer geboekt en dit blijkt een 2-persoonskamer te zijn met 2 extra niet opklapbare bedden. Gevolg is dat je je amper kunt bewegen in de kamer. De receptie verdient absoluut de 1e prijs voor onbeschoft gedrag. Via de touroperator zelfs afgedwongen dat ik met de manager van het hotel kon praten om te vragen wat er met de medewerkers aan de hand is. Pas toen ik in het bijzijn van andere gasten tekeer ging bij de receptie was de manager opeens direct beschikbaar. Verder nog wat kleine dingen zoals een niet werkende koelkast, 2 stoelen in de kamer voor 4 personen en een ongekoelde saladebar bij het buffet maken het compleet. Kortom boek dit hotel niet en wij gaan na terugkomst onze volledige reissom terugvorderen bij de touroperator.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Marjolein16-02-2019

Heerlijk!

Wij zijn hier voor de tweede keer en het hotel is echt een aanrader! Alles is tot in de puntjes geregeld! Het eten is top, de animatie ook, ze hebben 2 verwarmde zwembaden en het strand is dichtbij

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 2018
    10Yvonne Sijbrands01-12-2018

Schitterend hotel, lekker eten en goede bedden

Gereisd met vrienden in april 2018

• 9E. Portenge28-11-2018

pracht plek, zien ze ons zeker nog een keer!

Het hotel ligt aan het einde van de boulevard. Hierdoor lekker rustig maar nog wel goed te bewandelen naar plaatsje +/- 25 minuten (stelt niet ze heel veel voor, maar wel gezellig, 2x pw een markt). Bijna alle kamers hebben een prachtig uitzicht op de zee, geen strand voor de deur, klein stukje lopen en je heb prachtig zandstrandje en nog wat verder lopen een groot zandstrand. Eten was goed tot zeer goed, elke ochtend keuze uit 5 verse vruchtensappen en we hebben zelfs eend te eten gekregen. Voor een ieder wel keus!!!, klein min puntje is de gezelligheid in het restaurant. Voldoende plekken om te zonnen, denk alleen wel dat in de zomer er te weinig parasols zijn, zitten vast in de grond.

Gereisd met partner in november 2018

• 9Franky14-11-2018

Ik ga terug!

Mooi en leuk hotel. Lekker eten! Vriendelijk personeel.

Eén minpunt, pas op voor de kamer 107 tot zeker 115. Deze kamers liggen dicht bij de zaal waar s avonds optredens zjn. Onze kamer, de 107 lag pal naast deze zaal, dus eens wat vroeger slapen voor de kinderen zat er zeker niet in.

Ik ga er zeker nog terug, maar dan in een andere kamer 🙂👍

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Danielle Gouverneur18-06-2018

Goede prijs-kwaliteit verhouding!

Elba Sara hebben wij over het algemeen als positief ervaren! Een schone, ruime kamer (alle kamers hebben uitzicht op zee!), schone zwembaden, vriendelijk personeel. Het eten is goed afwisselend (iedere avond een ander thema, bijvoorbeeld Spaans of Grieks) met voldoende keuze. Wij hadden iedere avond wel plek in de gezellige serre. In de omgeving valt niet veel te beleven, maar dat was ook niet ons doel. Een winkelcentrum naast de deur voor een goede kop koffie. (de all inclusive formule koffie uit het hotel is niet te drinken) Een strandje om de hoek waar we heerlijk zandkastelen konden bouwen bij iets minder weer. Het enige nadeel: handdoekje leggen. Ook hier gebeurt het weer volop maar dat lijkt bij dit soort resorts niet te vermijden. Al met al een leuke plek met goede prijs-kwaliteit verhouding.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• 9T.Baars17-05-2018

gaan we zó weer naar terug

fantastisch hotel, goede bedden, schoon, goed eten

Gereisd met partner in april 2018

• 9Marjo10-05-2018

Mooi hotel

Elba Sara is een mooi goed hotel,samen met mijn man en vrienden hier heen geweest voor een week .Hadden een junior suite geboekt. Super groot en een mooi uitzicht op zee. Aparte ruimte douche en wastafels. Voorzieningen voor thee en koffie te gebruiken wordt ook iedere keer aan gevuld, zelfs bonbons erbij. Iedere dag schonen handdoeken. Het eten was goed, warm, steeds een ander buffet, goed verzorgd en aan gevuld. Ontbijt was ook goed ruime keuze bij het ontbijt als bij het buffet. Je hoeft niet te klagen. Van het zwembad hebben wij geen gebruik gemaakt maar dat was erg mooi en groot voldoende ligbedden aanwezig. Mooie tuin erom heen. Hygiëne goed. Hotel ligt heerlijk aan de boulevard mooi zandstrand, leuke eettentjes. Je kunt heerlijk wandelen over de boulevard, er is alleen erg veel wind meer als op Lanzarote. Het winkelcentrum bij het hotel 5 minuten lopen zitten leuke winkeltjes en een grote supermarkt. Het Indians restaurant is aan te bevelen, lekker eten en zeer vriendelijke mensen.

Gereisd met vrienden in april 2018

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages