Appartement
KinderhotelWeer vandaag26°17°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Cay Beach Villas Caleta voor je op een rij gezet:

65 reviews over Appartement Cay Beach Villas Caleta in het Nederlands

Super vakantie!

MiekQ86
4-3-2019

Van 16 tot 22 februari zijn wij hier geweest op basis van all inclusive. Het was rustig op het moment dat wij er verbleven, hierdoor maakten weinig (8) mensen gebruik van de all inclusive. Voor de lunch was er geen buffet hierdoor, maar we konden bestellen wat we wilden. Omdat het eiland veel te bieden heeft en wij elke dag op pad waren, hebben we hier nauwelijks gebruik van gemaakt. Ontbijt is uitstekend, veel keus. Avondeten is in buffetvorm, dit is prima maar niet heel bijzonder. Personeel is vriendelijk en schoonmaak uitstekend. Ons huisje zag er altijd weer perfect uit bij terugkomst. WIFI is gratis en voor 12 euro borg krijg je een afstandsbediening van de airco. Caleta de Fuste is een gezellig dorp, leuke winkeltjes en restaurantjes. Het strand is vlakbij en er zijn verschillende mogelijkheden om een auto te huren. Dit raden wij zeker aan. Fuerteventura heeft veel te bieden. Tip: Vraag om een huisje dat niet aan de weg ligt

Gereisd Met partner in februari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heerlijke week gehad.

Sjoeke
16-12-2018

Fuerteventura is niet een eiland met veel bezienswaardigheden. Wel mooie stranden en mooie kusten. 3 dagen auto gehuurd en lekker rondgetoerd.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijneckermann.nl

Gewoon perfect en uitstekende accomodatie

Helene
14-12-2018

Gewoon perfecte ligging,vlak bij strand en centrum.Het park is mooi aangelegd en het is er heel schoon. Huisjes zijn voorzien van alle gemakken en ook op het eigen terras staan stoelen en ligbedden.dagelijks schone handoeken. Wifi is op het gehele park en gratis en ook nog snel. Wij hebben nergens een borg voor hoeven te betalen.Het zwembad was groot,brandschoon en er was permanent toezicht.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en in de vorm van een buffet.Men kan hier zeer zeker niets slechts over vertellen,het was piekfijn in orde. Mensen die dit negatief beoordelen wonen schijnbaar thuis in een paleis met bedienden. Wij waren meer dan [email protected]

Gereisd Met partner in december 2018

fantastisch

Diana
1-12-2018

Het was een top vakantie , vriendelijk personeel, en alles is mooi schoon

Gereisd Met partner in november 2018

leuke accommodatie

Syverinus
26-9-2018

Leuke accommodatie,(soort bungalow( tje) 5x per week schoonmaak en handdoeken ( donderdag en zondag NIET), ruime slaapkamer, hard bed, inloopdouche, 2pits kitchenette, en TV. Airco regelen via receptie kost alleen 12 euro borg . Zwembad met ruim voldoende bedjes afstand tot strand ongeveer 300/400 mtr. Bedjes huren op strand kosten 10 euro per dag voor 2 bedjes en parasol. Veel Engelse bij Cay Beach.
wij hadden alleen log.met ontbijt geboekt. dus kan ik niet oordelen over de all.incl. Ontbijt was redelijk tot goed,is net wat je gewent bent.

ligging t.o.v restaurants en shops ongeveer 500 mtr.

ps. voor 2 personen is dit een leuke accommodatie. Als je met 4 personen komt,moeten er 2 op de bedbank slapen ( erg krap)

Gereisd Met partner in september 2018

Value for money

Carolien
28-2-2018

Nette accommodatie,elke dag schoonmaak en handdoeken, ruime slaapkamer, veel kastruimte, goed bed, slaapbank 2 pers. in woonkamer maar ik zou het zelf krap vinden dan, moderne inloopdouche, 2pits kitchenette, tv met div. buitenl. zenders, Wifi werd door de receptie afgeraden te nemen, maar werd volop aangeboden in diverse horecagelegenheden. Hele aardige zwembadman met baard, klein barretje met aardige jongeman. mooie fitnessapparatuur in aparte ruimte, sleutel vragen bij de receptie. Goed gelegen tov strand, horeca en winkels. Jammer dat er nauwelijks tuin in/om het complex is, beetje veel steen allemaal. Ligging op 300/500 meter van strand, winkels en horeca, maar toch lekker rustig. Zeer dichtbij goed gesorteerde supermarkten en modern winkelcentrum op 2 km afstand met grote supermarkt met verse vis,vlees, heerlijke kaas en vleeswaren. Deze 3 sterren accommodatie is zijn 3 sterren meer dan waard. value for money

Gereisd Met vrienden in februari 2018

Nooit meer!

Liesje A.
29-11-2016

Voordelen: Bungalows zijn qua grootte goed. Schoonmaak is 5x per week. Personeel is vriendelijk. Bedden waren voor ons niet te hard. Iedere nacht goed geslapen. Voor wie wil koken is er een klein keukentje met koelkast in het appartement.

Nadelen: Een groot gemis is dat er geen ligbedden en een parasol bij de inrichting van het appartement zijn inbegrepen. Navraag bij de receptie leverde alleen op dat zij hierin niet mogen voorzien, omdat de directie dit zo heeft bepaald. Daardoor is het alleen maar mogelijk om op harde, hoge plastic stoeltjes op je eigen terras te zitten.

Het enige terras van het complex is bij het zwembad. Ook hier alleen maar harde, plastic stoelen. De muziek continue heel hard. Bier wordt geserveerd in plastic bekertjes, frisdrank in kartonnen bekertjes en koffie in schuimplastic bekertjes. Er zijn geen obers, dus je moet zelf alles pakken.

Het avondeten in buffetvorm was iedere avond lauw. Wij hebben ons eetritme daarom aangepast: uitgebreid ontbijten en extra lunch, waardoor we ’s avonds minder trek hadden.

Gasten zijn vooral Engelse bezoekers. Slechts enkele Nederlanders gespot.

Slechte zaak dat er voor Wifi 18 Euro per persoon per week betaald moet worden. Ook voor een kluisje in het appartement en de airco moet er apart betaald worden. Dit lijkt ons niet aansluiten bij het all inclusive concept dat wij hadden geboekt.

Het strand (dat niet bij de lokatie hoort) was zeker 15 minuten lopen van Cay Beach Villas Caleta en bleek onder constructie te zijn. Dit hield in dat er zeker op 75% van het strand hoge bergen zand van 4 tot 5 meter lagen, dat er bulldozers op het strand stonden en dat dit gedeelte van het strand was afgeschermd met hoge hekken. Slechts een klein stuk strand (met uitzicht op het herstelwerk) was beschikbaar voor gasten. Bedjes konden worden gehuurd.

Wij vinden dat touroperator dit laatste in de reisgids en/of op internet had moeten vermelden bij de bestemming en/of dat dit bekend moet zijn bij het reisbureau (waar wij hebben geboekt). Slechte zaak dat dit niet het geval is! Bij thuiskomst bleek dat een klachtenbrief hierover schrijven (met evt. gedeeltelijk teruggave van de reissom) volgens de strenge voorwaarden van touroperator niet meer mogelijk was, omdat we dit dan allereerst al ter plekke bij de reisleiding hadden moeten melden. Je moet dit maar weten!

Omgeving van deze locatie is veel kaal en weinig groen, veel onbegroeide lavagrond. Cay Beach zelf is een plaats die vooral bestemd is voor vakantiegangers, en daar ook voor is gebouwd. Alleen appartementen, hotels, restaurants en winkelstraten met winkels die vooral gericht zijn op vakantiegangers (voor een opticien moesten we met de bus naar de hoofdstad).

Al met al meer dan een teleurstellende locatie en voor ons absoluut niet voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in september 2016

Prima, maar......

Gijs
7-8-2016

Mijn dochter en ik hebben een prima vakantie gehad in Cay Beach op Fuerteventura. Eten is prima, zwembad is ok al doen niet alle speeldingen het. Verder is het niet toegestaan op met een luchtbed of een bal in het zwembad te spelen. Service is ok. Maar, de wifi is betaald, 18 eurie voor 7 dagen en dan heb je een hele slechte verbinding. Eigenlijk alleen bij de receptie heb je bereik. Te duur en te slecht dus. Niet meer van deze tijd. Wat verder tegenvalt is het feit dat ik mijn wekker op 07:45 moest zetten om een parasolpaal te reserveren. Dan w88 tot 09.30 want dan worden de bedjes verlost van hun kettingen, dan rennen om een parasol te pakken. Er hangen overal bordjes dat het verboden is bedjes te reserveren maar 100 % van de bedjes worden gereserveerd met een handdoek. Bij de receptie werd hier niets aan gedaan.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Jammer van de herrie

KaatjeB
2-5-2016

Op zich aardig bungalowpark met veel ruimte binnen en groot terras met volop zon. Receptiemedewerkers erg humeurig en kortaf. Voor WiFi flink betaald (echt niet meer van deze tijd!) en alleen bereik bij de receptie. Herrie kwam vooral vanaf de straat waar vooral in de ochtenden werk gewerkt met bulldozers ...

Gereisd Met partner in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor een keer te doen

Cleverblond
19-4-2016

Accommodatie is verouderd , huisje werd niet gepoetst, maar alleen voorzien van handdoeken en t bed werd opgemaakt. Ruimte in t huisje is wel fijn. Eten was veel van hetzelfde, smaakte ook vaak hetzelfde. Weinig variatie in toetjes. Personeel in restaurant wisselde in service verlenen. Ze spreken slecht Engels en kunnen daardoor problemen niet oplossen. Lopen dan weg . Bij receptie was vriendelijkheid ook afhankelijk van wie er zat

Gereisd Met partner in april 2016

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cay Beach Villas Caleta in Caleta de Fuste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cay Beach Villas Caleta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.