Appartement Cay Beach Villas Caleta

Appartement
Appartement Cay Beach Villas Caleta
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Cay Beach Villas Caleta voor je op een rij gezet:

60 reviews over Appartement Cay Beach Villas Caleta in het Nederlands

Value for money

Carolien
28-2-2018

Nette accommodatie,elke dag schoonmaak en handdoeken, ruime slaapkamer, veel kastruimte, goed bed, slaapbank 2 pers. in woonkamer maar ik zou het zelf krap vinden dan, moderne inloopdouche, 2pits kitchenette, tv met div. buitenl. zenders, Wifi werd door de receptie afgeraden te nemen, maar werd volop aangeboden in diverse horecagelegenheden. Hele aardige zwembadman met baard, klein barretje met aardige jongeman. mooie fitnessapparatuur in aparte ruimte, sleutel vragen bij de receptie. Goed gelegen tov strand, horeca en winkels.

Jammer dat er nauwelijks tuin in/om het complex is, beetje veel steen allemaal.

Ligging op 300/500 meter van strand, winkels en horeca, maar toch lekker rustig.

Zeer dichtbij goed gesorteerde supermarkten en modern winkelcentrum op 2 km afstand met grote supermarkt met verse vis,vlees, heerlijke kaas en vleeswaren.

Deze 3 sterren accommodatie is zijn 3 sterren meer dan waard. value for money

Oude reviews (archief)

Nooit meer!

Liesje A.
29-11-2016

Voordelen: Bungalows zijn qua grootte goed. Schoonmaak is 5x per week. Personeel is vriendelijk. Bedden waren voor ons niet te hard. Iedere nacht goed geslapen. Voor wie wil koken is er een klein keukentje met koelkast in het appartement.

Nadelen: Een groot gemis is dat er geen ligbedden en een parasol bij de inrichting van het appartement zijn inbegrepen. Navraag bij de receptie leverde alleen op dat zij hierin niet mogen voorzien, omdat de directie dit zo heeft bepaald.

Daardoor is het alleen maar mogelijk om op harde, hoge plastic stoeltjes op je eigen terras te zitten.

Het enige terras van het complex is bij het zwembad. Ook hier alleen maar harde, plastic stoelen. De muziek continue heel hard. Bier wordt geserveerd in plastic bekertjes, frisdrank in kartonnen bekertjes en koffie in schuimplastic bekertjes. Er zijn geen obers, dus je moet zelf alles pakken.

Het avondeten in buffetvorm was iedere avond lauw. Wij hebben ons eetritme daarom aangepast: uitgebreid ontbijten en extra lunch, waardoor we ’s avonds minder trek hadden.

Gasten zijn vooral Engelse bezoekers. Slechts enkele Nederlanders gespot.

Slechte zaak dat er voor Wifi 18 Euro per persoon per week betaald moet worden. Ook voor een kluisje in het appartement en de airco moet er apart betaald worden. Dit lijkt ons niet aansluiten bij het all inclusive concept dat wij hadden geboekt.

Het strand (dat niet bij de lokatie hoort) was zeker 15 minuten lopen van Cay Beach Villas Caleta en bleek onder constructie te zijn. Dit hield in dat er zeker op 75% van het strand hoge bergen zand van 4 tot 5 meter lagen, dat er bulldozers op het strand stonden en dat dit gedeelte van het strand was afgeschermd met hoge hekken. Slechts een klein stuk strand (met uitzicht op het herstelwerk) was beschikbaar voor gasten. Bedjes konden worden gehuurd.

Wij vinden dat touroperator dit laatste in de reisgids en/of op internet had moeten vermelden bij de bestemming en/of dat dit bekend moet zijn bij het reisbureau (waar wij hebben geboekt). Slechte zaak dat dit niet het geval is! Bij thuiskomst bleek dat een klachtenbrief hierover schrijven (met evt. gedeeltelijk teruggave van de reissom) volgens de strenge voorwaarden van touroperator niet meer mogelijk was, omdat we dit dan allereerst al ter plekke bij de reisleiding hadden moeten melden. Je moet dit maar weten!

Omgeving van deze locatie is veel kaal en weinig groen, veel onbegroeide lavagrond. Cay Beach zelf is een plaats die vooral bestemd is voor vakantiegangers, en daar ook voor is gebouwd. Alleen appartementen, hotels, restaurants en winkelstraten met winkels die vooral gericht zijn op vakantiegangers (voor een opticien moesten we met de bus naar de hoofdstad).

Al met al meer dan een teleurstellende locatie en voor ons absoluut niet voor herhaling vatbaar!

Prima, maar......

Gijs
7-8-2016

Mijn dochter en ik hebben een prima vakantie gehad in Cay Beach op Fuerteventura. Eten is prima, zwembad is ok al doen niet alle speeldingen het. Verder is het niet toegestaan op met een luchtbed of een bal in het zwembad te spelen. Service is ok. Maar, de wifi is betaald, 18 eurie voor 7 dagen en dan heb je een hele slechte verbinding. Eigenlijk alleen bij de receptie heb je bereik. Te duur en te slecht dus. Niet meer van deze tijd. Wat verder tegenvalt is het feit dat ik mijn wekker op 07:45 moest zetten om een parasolpaal te reserveren. Dan w88 tot 09.30 want dan worden de bedjes verlost van hun kettingen, dan rennen om een parasol te pakken. Er hangen overal bordjes dat het verboden is bedjes te reserveren maar 100 % van de bedjes worden gereserveerd met een handdoek. Bij de receptie werd hier niets aan gedaan.

Jammer van de herrie

KaatjeB
2-5-2016

Op zich aardig bungalowpark met veel ruimte binnen en groot terras met volop zon. Receptiemedewerkers erg humeurig en kortaf. Voor WiFi flink betaald (echt niet meer van deze tijd!) en alleen bereik bij de receptie.

Herrie kwam vooral vanaf de straat waar vooral in de ochtenden werk gewerkt met bulldozers ...

Voor een keer te doen

Cleverblond
19-4-2016

Accommodatie is verouderd , huisje werd niet gepoetst, maar alleen voorzien van handdoeken en t bed werd opgemaakt.

Ruimte in t huisje is wel fijn.

Eten was veel van hetzelfde, smaakte ook vaak hetzelfde.

Weinig variatie in toetjes.

Personeel in restaurant wisselde in service verlenen. Ze spreken slecht Engels en kunnen daardoor problemen niet oplossen.

Lopen dan weg .

Bij receptie was vriendelijkheid ook afhankelijk van wie er zat

Prima hotel

Anja
20-3-2016

Het hotel was prima, een ruim uitgebreid ontbijt met voldoende keuze.

Ons appartement was ruim en schoon, de bedden, tja daar kun je over discussiëren, voor ons voldeden ze prima, ze zijn misschien aan de harde kant, maar ik heb liever een hard bed, dan een bed waar je in een kuil ligt. De badkamer was schoon en ruim genoeg . Ik vind het vooral fijn dat je allemaal een eigen terrasje hebt, wij hadden zelfs veel privacy. De afstand naar het centrum is goed te lopen en door de ligging van het hotel is makkelijk om het eiland te verkennen, zowel naar het zuiden, westen en noorden zijn de afstanden goed te berijden.

Nooit meer

Hans en Els
31-1-2016

Het appartement was vreselijk smerig douche zat vol met schimmel bedden waren keihard ook daar zat schimmel op de muren er liepen allemaal kleine beestjes hebben zelf spul gekocht om dat te doden en hebben tevens schoonmaakmiddelen gekocht en de douche schoon gemaakt.

We moesten vier dagen met een handdoek ons afdrogen als je schone vroeg kreeg je die niet .

Het eten was smerig pasta was koud .

Het ontbijt was redelijk.

Als het bewolkt is zoals de laatste twee dagen van onze vakantie kan je niet douchen want dan heb je geen warm water.

Moet overal voor betalen zelfs voor afstandsbediening van de tv.

Wifi kost voor 14 dagen 28 euro alleen geschikt voor 1 apparaat dus wil je meerdere apparaten gebruiken moet je voor alle app.28 euro betalen.

Leuk huisje met keiharde bedden

Loes dotinga
16-10-2015

Bungalowpark met 175 huisjes vrij dicht op elkaar

Inrichting is schoon en netjes

Minpunt de keiharde bedden waar we geen topper op konden krijgen alleen dekens

Vriendelijk personeel en veel animatie voor kids en volwassenen

Je moet overal apart voor betalen airco kluisje tv en WiFi

Dus gemengde gevoelens hierover

prima plek voor een leuke vakantie

Theo01
15-9-2015

Prima appartement, schoon, rustig (wij zaten aan de rand van het complex).

Inderdaad ligt het in de aanvliegroute van het vliegveld maar dat vonden wij persoonlijk niet storend.

Zo veel vliegtuigen komen er niet over op een dag.

We hadden alleen ontbijt bijgeboekt en dat was prima, het buffet had voldoende keuze.

Behulpzame receptiemedewerkers, vriendelijke schoonmakers.

In de omgeving voldoende restaurants, van eenvoudig tot wat luxer.

Aanraders zijn o.a. Fado Rock, 15 en Volcano.

Tip: huur een auto en ga het eiland verkennen.

Vooral het uiterste zuiden van het eiland is prachtig.

Als je naar Punto de Jandia rijdt zijn de laatste kilometers onverhard maar het is zeker de moeite waard daar even te gaan kijken.

En restaurant Punta de Jandia is erg eenvoudig maar serveert o.a. heerlijke vis.

Kortom: rust, ruimte, mooie natuur en vriendelijke mensen.

Wij hebben op Fuerteventura een heerlijke vakantie gehad.

goed

joostens
13-9-2015

kamers zijn ook goed,de ligging is top, centrum met winkels en restaurants op 250 meter, het strand ook helemaal goed (zand), zwemmen met eb is niet te doen,de zee is dan een halve meter diep, met keien,

in de lokale krantjes staat een schema van eb en vloed,bij vloed loop je zo, zonder de keien te raken de zee in, wij hebben geen ontbijt geboekt ( 7 euro p.p) en geen avond eten in de kantine van cay beach (het lijkt wel op een kantine), eten kun je veel beter in het centrum doen,75% is engels, geen discos, meeste vakantie gangers 40 plus, en er komt wel eens een vliegtuig langs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cay Beach Villas Caleta in Caleta de Fuste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cay Beach Villas Caleta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cay Beach Villas Caleta scoort een 7.23 uit 10 op basis van 65 reviews.