Hotel Barceló Castillo Beach Resort

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

6.9Voldoende

• Animatie

Het all-inclusive Barceló Castillo Beach Resort vind je op het zonovergoten Fuerteventura. Dankzij de ligging pal aan de Atlantische Oceaan en het prachtige zandstrand is dit resort erg populair bij gezinnen en watersportliefhebbers. Maar ook de omgeving van het Barceló Castillo Beach Resort is zeker het ontdekken waard. Wij vertellen je graag meer over dit resort en leuke to do’s in de omgeving. Lees je met ons mee?

Aparthotel Barceló Castillo Beach Resort is een ruim opgezet resort met tal van faciliteiten. Boodschappen doe je in de supermarkt van het resort en in de vele winkeltjes kun je terecht voor een leuk aandenken aan je vakantie. Midden in de prachtige hoteltuin liggen drie grote zwembaden met uitzicht op de helderblauwe zee. Hier kom je in de schaduw van de palmbomen helemaal tot rust. De kids spatteren lekker in het kinderbad en hebben dolle pret in de speeltuin of bij de miniclub.

Accommodaties

Je kunt zowel een bungalow als een appartement bij Barceló Castillo Beach Resort boeken. Deze accommodaties zijn praktisch ingedeeld en voorzien van een woon/zitgedeelte, slaapkamer, badkamer en kitchenette. Sommige vakantiegangers geven aan dat de accommodaties wat sober zijn ingericht en de schoonmaak grondiger kan. De handdoekenservice is wel prima geregeld. Tijdens je verblijf op het resort geniet je tevens van alle hotelvoorzieningen van Aparthotel Barceló Castillo Beach Resort.

Restaurants

Naast de voorzieningen om zelf te koken in je appartement of bungalow, kun je er ook voor kiezen om te gaan eten bij Aparthotel Barceló Castillo Beach Resort. Het buffetrestaurant en het à la carte restaurant bieden een ruim aanbod aan gevarieerde maaltijden. Een aantal reviewers vindt het soms wat te druk in de restaurants, maar als je op een later tijdstip aanschuift valt het mee met de drukte. Hou er wel rekening mee dat je ondanks de all-inclusive formule voor sommige drankjes moet bijbetalen.

De ligging van Aparthotel Barceló Castillo Beach Resort

Barceló Castillo Beach Resort ligt in Caleta de Fuste op slechts 7 kilometer van het vliegveld. Je bent vanaf het vliegveld al binnen een kwartier op je vakantiebestemming. De ligging van Barceló Castillo Beach Resort is ook ideaal voor strandliefhebbers. Je hoeft de straat maar over te steken en je staat al met je voeten in het zand van Playa del Castillo. Neem zeker je snorkelset mee om prachtig gekleurde vissen te spotten. Heb je altijd al eens willen duiken? Dan kun je lessen nemen in de nabijgelegen duikschool. Het strand is ook erg populair bij windsurfers vanwege de stevige zeewind.

Wil je meer ontdekken van Fuerteventura? Dan raden vakantiegangers aan om een auto te huren. Een van de favoriete plekjes op het eiland is het Nationaal Park Jandía. Dit is een prachtig gebied om te wandelen vanwege het vulkanische landschap dat wordt afgewisseld met botanische tuinen.

Als je niet genoeg kunt krijgen van het indrukwekkende landschap rij dan door naar Montana Tindaya. Dit is de oudste vulkaan van Fuerteventura en wordt ook wel de heilige berg genoemd. Vergeet je fototoestel niet mee te nemen, want het uitzicht vanaf de vulkaan is adembenemend.

Wil je ook genieten van een heerlijke vakantie op Fuerteventura? Boek dan een bungalow of appartement bij Barceló Castillo Beach Resort.

399 reviews over Hotel Barceló Castillo Beach Resort

• 6Patrick13-01-2020

Goed.

Onze eerste indruk was goed. Het appartement was schoon de ligging was goed. Waar wij alleen van schrokken de hoeveelheid kakkerlakken in en om ons appartement dit hebben wij gemeld bij de schoonmaakster deze zorgde voor een bus ongediertespray die wij vervolgens zelf moesten toepassen. Dat was onze enige smet op de vakantie verder een prima accommodatie

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 8Carla01-01-2020

Prima voor 'zonvitamientjes in december

Groot complex, moet je van houden, wij hadden bungalow/appartement, bewust gekozen om geen gebruik te maken van restaurant e.d., supermarkten is op het complex, maar ook aan de overkant v.d. straat. Inrichting van de accommodatie is prima, maar wel wat gedateerd qua kleurstelling. Ook de inventaris van de kitchenette is wat beperkt, via hostess uiteindelijk pakketje gevraagd met vaatdoekje en afwasmiddel e.d. Bedden uitstekend, dagelijkse schoonmaak. Restaurants in de omgeving zijn wel heel erg gericht op Engelse toeristen. De kwaliteit hiervan vinden wij niet zo hoogstaand. Al met al hebben wij een heerlijke, zonnige week gehad, wat wil je ook, in NL was t 5 gr en op Fuerteventura 23 gr op 31 december!

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    4Familie Mulder05-08-2019

Druk chaotisch ongezellig complex. Service slecht

Appartementen zijn netjes opgeknapt maar worden na aankomst slecht schoongemaakt. Miniclub wordt schoongemaakt met water uit het zwembad. Complex vooral beton en steen, erg ongezellig. Van de appartementen naar de faciliteiten loop je vaak over de openbare weg. Route langs vuilcontainers. Ingangen blijven open staan, iedereen kan het park op.

Eten in het restaurant is chaotisch druk. Bij het ontbijt kun je je kont niet keren. Bij het diner was het eten koud en publiek op slippers en zwemkleding. Geprobeerd een upgrade te krijgen naar royal level (natuurlijk bereid om voor de upgrade te betalen). Er bleek nog een kamer vrij, echter die werd alleen voor de reguliere prijs via de website aangeboden en niet als upgrade. Slechte service!

Stadje stelt niks voor. Goed zoeken naar de betere restaurants.

De foto’s reisorganisatie zijn misleidend. Voor faciliteiten zoals sportschool moet extra betaald worden. Voor ons nooit meer!

Guest Experience Manager, Community Manager, 10-08-2019

Dear Guest,

Thank you for your comment about your recent visit to the Resort. The feedback of our guest is very important for us as it allow us to detect in which area we need to improve.

We are sincerely sorry to read your dissatisfaction with the cleaning of your room, at Barceló we strive to provide total confidence in this area being fully aware that hygiene and cleanliness are aspects of major importance for our guests to feel 100% comfortable in our hotels.

We deeply regret that our facilities, gardens and surroundings were not as expected. These aspects are very appreciated from the majority of our guests as they are a very special touch.

We also lament that our buffet could not meet your expectations, mainly because the quality and the diversity of our culinary offer counts to our strengths. We take your comments regarding our cuisine very seriously, because we wish that our gastronomy remains a very special treat for our guests. This department is improving constantly, we can see it from the result of the surveys that we send to our guests. Unfortunately, in period of high occupancy it is difficult for us to offer room upgrades as there is no availability. Please note, after speaking directly with us, a good offer, to improve your dining experience was made but it was rejected.

Thank you again for choosing our hotel on this occasion and for the courtesy of your time, even though we understand that this was not the best fit for your travel party, therefore we strongly encourage you for a future occasion to contact our call center from where our agents will be able to give you all the relevant information to make sure that you book the Barceló hotel that can make all your holiday wishes come true.

Best regards,

Marta Gonzato Guest Experience Manager

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7SABS07-05-2019

prima!

Het is een mooie plaats. Prima uitvalsbasis, 7 km van vliegveld dus weinig transfer tijd. Mooie zwembaden, Met het huisje moet je een beetje geluk hebben waar je zit. Je kan prachtig komen te zitten maar ook wel ingesloten. Let op 2 kamers betekent dat er mensen in de huiskamer moeten slapen! Verder waren wij met één coeliakie patiënt (glutenvrij) Dat was werkelijk bijzonder goed geregeld. Ze had een eigen ruimte waar haar gv ontbijt stond. Of waar ze aanvullingen op haar lunch of diner kon vinden. Brood, cake, koekjes. eigen broodrooster. Avond eten kon je 's ochtends aangeven wat je wil eten voor lunch of diner. Als je precies aangaf wat je wilde kreeg ze dat ook SUPER!

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 10R.G vd Wolde25-04-2019

Aangenaam rustig mooi gelegen.

Heel mooi en luxe resort wij hadden een studio die heel mooi en modern was, dicht bij zwembad en strand, voortreffelijk restaurant en veel wandel mogelijkheden veel terrasjes en winkels een aanrader

Gereisd met partner in maart 2018

• 8Alexandra02-03-2019

Aanrader centraal gelegen resort met goed service.

Fijn prima centraal gelegen resort! Service goed personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Buffet veel keuze uit verschillende gerechten voor elk wat wils, wel erg druk op prime time (massaal) ondanks dat het overdag bij zwembaden erg rustig was. Animatieteam was erg gek van Michael Jackson muziek mag wel iets minder!! Variatie een must.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 8Ine25-01-2019

Prima voor een week!

Ons verblijf in Barcelo Castillio Beach hotel was prima, een heel groot complex dus wanneer je moeilijk loopt ! Appartement was prima wel wat gedateerd , eten uitstekend, schoonmaak ook prima! Ligt gunstig t.o.z van het strand , in Caleta de Fuste is niet veel te beleven!

Gereisd met partner in januari 2019

Geboekt bij neckermann
  • 8Jan02-01-2019

een heerlijk weekje weg in de zon

Huur een auto om het eiland in zijn geheel te ontdekken

Gereisd met partner in december 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8Klaas Leerlooijer13-09-2018

Gemoedelijk

Wij vinden de gele stranden van Fuerteventura heel mooi. De gemoedelijke en ontspannen sfeer. De geweldig mooie branding, En de goede service van Barcelo. Elke dag schoonmaken hoeft van ons niet.

Gereisd met partner in januari 2018

• 9Fam. vd Wal14-04-2018

Aanrader!

We hadden een appartement op de beganegrond gelegen aan de boulevard. Werd iedere dag tip top schoongemaakt. Indeling en ligging van het appartement waren voor ons ideaal. Iedere ochtend buiten ontbijten en een boekje lezen, ‘s avonds kon de kleine lekker naar bed en konden wij op het terras buiten zitten en van de zonsondergang genieten. Animatie bij het zwembad was enthousiast, gezellig en niet opdringerig. Zwembad was prima qua temperatuur en schoon. Pierebadje miste wel wat schaduw en vermaak qua speelgoed oid. Het winkelcentrum was prima te belopen over de boulevard, heerlijk wandelingetje iedere dag naar de grotere supermarkt daar.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Hotel Barceló Castillo Beach Resort info