Hotel Barceló Castillo Beach Resort

Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag27°19°
Hotel Barceló Castillo Beach Resort
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Barceló Castillo Beach Resort voor je op een rij gezet:

348 reviews over Hotel Barceló Castillo Beach Resort in het Nederlands

Met jonge kinderen

Gemoedelijk

Klaas Leerlooijer
13-9-2018

Wij vinden de gele stranden van Fuerteventura heel mooi. De gemoedelijke en ontspannen sfeer. De geweldig mooie branding, En de goede service van Barcelo.

Elke dag schoonmaken hoeft van ons niet.

Aanrader!

Fam. vd Wal
14-4-2018

We hadden een appartement op de beganegrond gelegen aan de boulevard. Werd iedere dag tip top schoongemaakt.

Indeling en ligging van het appartement waren voor ons ideaal. Iedere ochtend buiten ontbijten en een boekje lezen, ‘s avonds kon de kleine lekker naar bed en konden wij op het terras buiten zitten en van de zonsondergang genieten.

Animatie bij het zwembad was enthousiast, gezellig en niet opdringerig. Zwembad was prima qua temperatuur en schoon. Pierebadje miste wel wat schaduw en vermaak qua speelgoed oid.

Het winkelcentrum was prima te belopen over de boulevard, heerlijk wandelingetje iedere dag naar de grotere supermarkt daar.

Gemiddeld

Vester
3-3-2018

Leuk gelegen verzorgd hotel, direct aan het water. Er is veel animatie voor kinderen. De appartementen zijn spartaans ingericht omdat het doel is dat je altijd weg bent. Bedden zijn te klein als je langer dan 1.8M bent. Appartement heeft waterkoker maar geen koffiezet apparaat. Woonkamer 3 stoelen en een eettafel met 4 harde stoelen. Appartement is niet geschikt om even lekker te relaxen als het weer tegen zit. Zonnestoelen op terras staan tegenover de stoelen van de overburen, privacy ongeveer 0.

Buffer restaurant is vooral massaal en luidruchtig. Diversiteit is prima, kwaliteit redelijk. Bij half-pension is zelfs de fris niet bij het avondeten inbegrepen.

Samengevat, je kunt hier prima een week verblijven als je een auto hebt gehuurd en lekker het eiland gaat verkennen en zo min mogelijk op het hotel wilt doen.

Fantastische accommodatie!

Annemarie
14-1-2018

Een perfecte locatie! Prachtige ligging en ziet er allemaal fantastisch uit! Heel schoon overal en ook de tuinen zien er geweldig uit. Een heel mooi appartement wat door vriendelijk personeel iedere dag keurig wordt schoongemaakt! Het eten is heerlijk en divers en ook daar allervriendelijkst personeel.

Een paradijsje op een prachtige plek!

nooit meer

R.Heseding
20-11-2017

In Augustus zijn wij naar dit resort geweest, wij hebben geboekt op basis van all-inclusive. De all-inclusive formule stelt niets voor. In de meeste bars en restaurants zoals die op de website staan geldt dit concept niet en moet je betalen. Personeel van bar tot animatie team heel chagrijnig absoluut niet gastvrij. De tegels en zongedeelte rond het zwembad heel erg smerig, flessen en etensresten van de vorige dag lagen er nog. De ligbedjes bij het zwembad onder een dikke laag stof, te vies om aan te pakken. Het restaurant is veel te klein voor zoveel gasten, het personeel kan het niet aan, het buitengedeelte van het restaurant is ook ontzettend smerig, aangekoekt vuil op tafels, stoelen en vloer, dit is niet van één dag. Ligbedden op het strand zijn openbaar en moet je voor betalen, het strand is geen zand maar gemalen puinsteen. Na één dag zijn wij vertrokken naar een ander hotel. Als u dit hotel wilt boeken laat je niet misleiden door de foto's, deze zijn veel mooier dan de werkelijkheid.

+ punten

+ ligging is top! Aan het strand, centrum 10 min lopen.

+ eigen ligbedden en als je geluk hebt een zonnig terras.

+ dagelijks schone handdoeken.

+ net park, tuinen worden goed bij gehouden.

+ alle faciliteiten die je kunt wensen zijn binnen hand bereik.

- punten

- check in vanaf 15.00 en check out tot 12.00 te druk om later uit te checken of vroeg in te checken. Erg onhandig met kleine kids en dan ongunstige vliegtijden.

- veel handdoekleggers, hangen briefjes maar er is geen maatregel. Heel irritant als je geen plekje meer vindt maar er niemand ligt.

- airco stuk, werd op vrijdag vervangen terwijl het op zondag direct werd gemeld.

- voor ons een te vol resort, bijna vechten voor een plek.

- naast zwembad 3 wordt verbouwd, is praktisch niet te zwemmen momenteel.

- zwembaden verdienen onderhoud, missen tegeltjes etc.

Prima verblijf gehad maar niet voor herhaling vatbaar door de drukte. All in niet gebruikt, geen mening.

Dichtbij het strand.

Fam. de Jong
14-10-2017

Mooi resort aan het strand met mooie appartementen. Het eten was prima, alleen was het niet altijd warm. Lunch was wat eentonig. Vervelend dat een deel van het terras bij het restaurant was afgesloten terwijl je geen vrije tafel meer kon vinden. Te weinig personeel om de tafels snel af te ruimen om plaats te maken voor nieuwe gasten.

Uit de kluiten gewassen ressort!

brans
28-9-2017

Erg groot ressort wat lijkt op een center parcs.

Bedrijfsmatige instelling. (personeel).

Personeel loopt achter op het werk wat gebeuren moet, in "housekeeping","bediening" enz .Grote werkdruk geen tijd voor een glimlach.

Receptie acties dik in orde.

All inclusief voor zo'n groot ressort veel te beperkt wat locaties betreft ze zijn vergeten dat je voor deze service thuis betaald hebt zeker niet gelijk aan een betalende gast.

Dan moet mij nog van het hart dat de General manager in antwoord op een review van juli j.l. aangeeft dat door het klimaat "het wel eens voorkomt dat er een kakkerlak opduikt, bij melding wordt er een specialistisch team ingezet zodat de kakkerlak verdwijnt!" Die man zijn neus zal wel groeien denk ik, hahaha!

Dag 1: drie kakkerlakken gedood in badkamer . Receptie kwam direct in actie,klasse!

Het" speciale team " bestond uit de schoonmaakster met een spuitbus.

Dag 2: 5 kakkerlakken gedood. Receptie nam gelijk weer actie, klasse! Weer de schoonmaakster met spuitbus.

dag 3. zaten er weer een stuk of 5 op de slaapkamerdeur. zelf de spuitbus ter hand genomen. We waren het zat en zijn door de receptie ergens anders ondergebracht klasse! Onze vrienden naast ons hebben geen "speciaal team"gezien in de resterende tijd alleen een schoonmaakster met ...! General Managers horen niet te jokken!

Dear Guest,

First, we want to thank you the time spent on reviewing us, however we are very sorry for exceeding your expectations. However, we keep refining our services to always offer always the best service possible to our guests.

In addition, we do apologize for the insects issue. As you have correctly mentioned, they are typical insects from the island and we do have a special company that comes to fumigate the affected areas. However, there has been a misunderstanding, the cleaning staff from the hotel are not the one in charge of this process. Their function on this kind of events is just to keep the area clean and remove the insects. It is the fumigation company the one we refer as the special team that is in charge of putting the special product to prevent the insects to reappear and enter into the establishment.

On the other hand, we are happy to see that you highly valuated our location and of course our food.

Once more, thank you for your review and we look forward seeing you back soon.

Best regards

Alirio Perez

Hotel Manager

Prima resort maar net niet

Hans
27-9-2017

Om eerlijk van start te gaan moet ik melden dat ik Turkije als referentie gebruik. Dit gezegd hebbende vind ik de prijs kwaliteit ondermaats. Ik heb vakanties gehad die 1500 euro goedkoper waren maar toch veel luxer.

Het buffet is goed te noemen, eten is van goede kwaliteit, variatie mist helaas.

Zwembaden zijn prima, onderhoud rondom het zwembad kan beter. Bungalows (zone 2) zijn schoon echter slecht onderhouden. Muren zitten vol met vlekken en scheuren. Meubilair is verouderd maar voldoet. Keukentje heeft service maar geen afwasmiddel of borstel.

All-in principe gaat blijkbaar anders in Spanje, niet alles in All-in en niet alles is open na 1800.

Dear Mr. Hans,

In first place, we want to thank you reviewing us. On the other hand, we are sorry to read that our buffet and pool areas did not exceed your expectations, nevertheless we inform you that we keep improving our services to always offer the best to our guests.

In contrast, we are happy to read that you liked our location and cleanliness of our facilities.

Once more, thank you for your review and we look forward seeing you back soon.

Best regards

Alirio Perez

Hotel Manager

Prachtig resort

Jannie
19-9-2017

Het is een prachtig resort op maar 15 minuten rijden van het vliegveld.

De tuin waarin de huisjes gelegen zijn is goed onderhouden en netjes.

De huisjes zijn netjes en voorzien van alles wat je voor de eerste levensbehoefte nodig hebt. We zaten in zone 2, mooi centraal en overal dichtbij.

Wij hadden logies met ontbijt, het ontbijt was super uitgebreid, het eten was lekker en je kon tot half 11 ontbijten... dus 's morgens geen gehaast om op tijd te zijn.

We hebben 's avonds 1 keer hier gegeten ook dat was uitgebreid en lekker.

Op het resort zit een supermarkt met een breed assortiment waar je prima boodschappen kunt doen.

De zwembaden zijn prima alleen de bedjes staan erg dicht op elkaar en de vloer was wat smerig en werd weinig schoon gemaakt.

Het (publieke) strand, op 10 minuten lopen was heerlijk alleen jammer dat je voor de bedjes en parasols moet betalen, toch €10,50 per dag voor 2 bedjes en parasol. Bij het boeken van de vakantie wordt hier niets over gezegd.

Locatie van dit resort is dichtbij het plaatsje Calete de Fuste wat prima af te lopen is, zo'n 10 minuten. Hier zijn verschillende restaurants waar je prima en betaalbaar kunt eten en waar gezellige winkeltjes zijn.

De omgeving is geweldig en een mooie boulevard om te wandelen langs de 'ruige' kust met de aardhoorntjes die uit je hand eten.

Het plaatjes ligt centraal op het eiland zodat je van hieruit prima uitstapjes kunt maken.

Wat geweldig al die kattenhotels op het resort, een goed initiatief.....pluimpje voor de mensen die dit onderhouden.

In één woord samen gevat: we hebben een SUPER vakantie gehad.

Geachte klant,

We vinden het heel erg leuk om te horen dat u het erg naar uw zin heeft gehad in ons resort en heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om de ervaring met ons te delen.

Fijn om te horen dat u erg genoten heeft van de ligging van ons Resort en dat u dicht bij zee was, iets wat ons Resort een dikke pluspunt geeft.

Het is ook heel fijn om te horen dat u tevreden was over de bungalow die we u gegeven hebben en de verzorging ervan.

We hopen u binnenkort weer te mogen welkom heten in ons Resort.

Met vriendelijke groet,

Alirio Pérez

General Manager

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barceló Castillo Beach Resort in Caleta de Fuste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barceló Castillo Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.