Hotel Barceló Castillo Beach Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Barceló Castillo Beach Resort is een all-inclusive hotel met verschillende kamers en appartementen. De voorzieningen zijn goed geregeld, maar let wel op met de all-inclusive formule. Voor enkele dingen moet toch bijbetaald worden en het zwembad kan druk zijn. Gelukkig ben je vanaf Barceló Castillo Beach Resort op Fuerteventura zo op het strand.

Check de prijs en beschikbaarheid

Eerder
  • Kamer2 Kamerappartement
€ 480p.p.

397 reviews over Hotel Barceló Castillo Beach Resort

• 4Familie Mulder05-08-2019

Druk chaotisch ongezellig complex. Service slecht

Appartementen zijn netjes opgeknapt maar worden na aankomst slecht schoongemaakt. Miniclub wordt schoongemaakt met water uit het zwembad. Complex vooral beton en steen, erg ongezellig. Van de appartementen naar de faciliteiten loop je vaak over de openbare weg. Route langs vuilcontainers. Ingangen blijven open staan, iedereen kan het park op.

Eten in het restaurant is chaotisch druk. Bij het ontbijt kun je je kont niet keren. Bij het diner was het eten koud en publiek op slippers en zwemkleding. Geprobeerd een upgrade te krijgen naar royal level (natuurlijk bereid om voor de upgrade te betalen). Er bleek nog een kamer vrij, echter die werd alleen voor de reguliere prijs via de website aangeboden en niet als upgrade. Slechte service!

Stadje stelt niks voor. Goed zoeken naar de betere restaurants.

De foto’s reisorganisatie zijn misleidend. Voor faciliteiten zoals sportschool moet extra betaald worden. Voor ons nooit meer!

Guest Experience Manager, Community Manager, 10-08-2019

Dear Guest,

Thank you for your comment about your recent visit to the Resort. The feedback of our guest is very important for us as it allow us to detect in which area we need to improve.

We are sincerely sorry to read your dissatisfaction with the cleaning of your room, at Barceló we strive to provide total confidence in this area being fully aware that hygiene and cleanliness are aspects of major importance for our guests to feel 100% comfortable in our hotels.

We deeply regret that our facilities, gardens and surroundings were not as expected. These aspects are very appreciated from the majority of our guests as they are a very special touch.

We also lament that our buffet could not meet your expectations, mainly because the quality and the diversity of our culinary offer counts to our strengths. We take your comments regarding our cuisine very seriously, because we wish that our gastronomy remains a very special treat for our guests. This department is improving constantly, we can see it from the result of the surveys that we send to our guests. Unfortunately, in period of high occupancy it is difficult for us to offer room upgrades as there is no availability. Please note, after speaking directly with us, a good offer, to improve your dining experience was made but it was rejected.

Thank you again for choosing our hotel on this occasion and for the courtesy of your time, even though we understand that this was not the best fit for your travel party, therefore we strongly encourage you for a future occasion to contact our call center from where our agents will be able to give you all the relevant information to make sure that you book the Barceló hotel that can make all your holiday wishes come true.

Best regards,

Marta Gonzato Guest Experience Manager

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7SABS07-05-2019

prima!

Het is een mooie plaats. Prima uitvalsbasis, 7 km van vliegveld dus weinig transfer tijd. Mooie zwembaden, Met het huisje moet je een beetje geluk hebben waar je zit. Je kan prachtig komen te zitten maar ook wel ingesloten. Let op 2 kamers betekent dat er mensen in de huiskamer moeten slapen! Verder waren wij met één coeliakie patiënt (glutenvrij) Dat was werkelijk bijzonder goed geregeld. Ze had een eigen ruimte waar haar gv ontbijt stond. Of waar ze aanvullingen op haar lunch of diner kon vinden. Brood, cake, koekjes. eigen broodrooster. Avond eten kon je 's ochtends aangeven wat je wil eten voor lunch of diner. Als je precies aangaf wat je wilde kreeg ze dat ook SUPER!

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 10R.G vd Wolde25-04-2019

Aangenaam rustig mooi gelegen.

Heel mooi en luxe resort wij hadden een studio die heel mooi en modern was, dicht bij zwembad en strand, voortreffelijk restaurant en veel wandel mogelijkheden veel terrasjes en winkels een aanrader

Gereisd met partner in maart 2018

• 8Alexandra02-03-2019

Aanrader centraal gelegen resort met goed service.

Fijn prima centraal gelegen resort! Service goed personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Buffet veel keuze uit verschillende gerechten voor elk wat wils, wel erg druk op prime time (massaal) ondanks dat het overdag bij zwembaden erg rustig was. Animatieteam was erg gek van Michael Jackson muziek mag wel iets minder!! Variatie een must.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 8Ine25-01-2019

Prima voor een week!

Ons verblijf in Barcelo Castillio Beach hotel was prima, een heel groot complex dus wanneer je moeilijk loopt ! Appartement was prima wel wat gedateerd , eten uitstekend, schoonmaak ook prima! Ligt gunstig t.o.z van het strand , in Caleta de Fuste is niet veel te beleven!

Gereisd met partner in januari 2019

Geboekt bij neckermann
  • 8Jan02-01-2019

een heerlijk weekje weg in de zon

Huur een auto om het eiland in zijn geheel te ontdekken

Gereisd met partner in december 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 2018
    8Klaas Leerlooijer13-09-2018

Gemoedelijk

Wij vinden de gele stranden van Fuerteventura heel mooi. De gemoedelijke en ontspannen sfeer. De geweldig mooie branding, En de goede service van Barcelo. Elke dag schoonmaken hoeft van ons niet.

Gereisd met partner in januari 2018

• 9Fam. vd Wal14-04-2018

Aanrader!

We hadden een appartement op de beganegrond gelegen aan de boulevard. Werd iedere dag tip top schoongemaakt. Indeling en ligging van het appartement waren voor ons ideaal. Iedere ochtend buiten ontbijten en een boekje lezen, ‘s avonds kon de kleine lekker naar bed en konden wij op het terras buiten zitten en van de zonsondergang genieten. Animatie bij het zwembad was enthousiast, gezellig en niet opdringerig. Zwembad was prima qua temperatuur en schoon. Pierebadje miste wel wat schaduw en vermaak qua speelgoed oid. Het winkelcentrum was prima te belopen over de boulevard, heerlijk wandelingetje iedere dag naar de grotere supermarkt daar.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 7Vester03-03-2018

Gemiddeld

Leuk gelegen verzorgd hotel, direct aan het water. Er is veel animatie voor kinderen. De appartementen zijn spartaans ingericht omdat het doel is dat je altijd weg bent. Bedden zijn te klein als je langer dan 1.8M bent. Appartement heeft waterkoker maar geen koffiezet apparaat. Woonkamer 3 stoelen en een eettafel met 4 harde stoelen. Appartement is niet geschikt om even lekker te relaxen als het weer tegen zit. Zonnestoelen op terras staan tegenover de stoelen van de overburen, privacy ongeveer 0.

Buffer restaurant is vooral massaal en luidruchtig. Diversiteit is prima, kwaliteit redelijk. Bij half-pension is zelfs de fris niet bij het avondeten inbegrepen.

Samengevat, je kunt hier prima een week verblijven als je een auto hebt gehuurd en lekker het eiland gaat verkennen en zo min mogelijk op het hotel wilt doen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• 9Annemarie14-01-2018

Fantastische accommodatie!

Een perfecte locatie! Prachtige ligging en ziet er allemaal fantastisch uit! Heel schoon overal en ook de tuinen zien er geweldig uit. Een heel mooi appartement wat door vriendelijk personeel iedere dag keurig wordt schoongemaakt! Het eten is heerlijk en divers en ook daar allervriendelijkst personeel. Een paradijsje op een prachtige plek!

Gereisd met vrienden in januari 2018

31 tips over Hotel Barceló Castillo Beach Resort

• Fam Grevers, 05-01-2014

Vraag om een rustige ligging en zo hoog mogelijk. Fitness stelt bij dit complex niet zo veel voor maar je kunt voor 5 euro per keer prima gebruik maken van de fitness bij het naastgelegen Thalosso en Spa. ( Barcelo Fuerteventura)

• Jessica Koevoets, 06-02-2014

Als je meer van het eiland wil zien dan kun je erg goedkoop en auto huren op het vliegveld.

• corine, 18-09-2013

Wij hadden bungalow 3088. Top gelegen aan zwembad en strand. Leuk winkelcentrum (3 verdiepingen) in Rosario, goed met bus te bereiken voor een paar euro. Rit duurt ongeveer 25 minuten. Lekker eten bij de pizzeria La Bodequita op het plein in het centrum.

58 vragen over Hotel Barceló Castillo Beach Resort

• Susan De wit, 18-07-2018

Haven

In de brochure, zie je dat je uitkijkt op de haven met blauw wit, hoort dat er ook bij

• Susan, 13-06-2018

All in

Ik lees dat het all in niet zo is,is het wel of niet goed?

• Compee, 04-06-2017

Weet iemand of het water van de zwembaden zoet of zout water is

Iris, 27-06-2017

Zout water, op Fuerteventura hebben ze geen zoet grondwater

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Vissen