Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag27°19°
7,9

Barceló Castillo Beach Resort is een all-inclusive hotel met verschillende kamers en appartementen. De voorzieningen zijn goed geregeld, maar let wel op met de all-inclusive formule. Voor enkele dingen moet toch bijbetaald worden en het zwembad kan druk zijn. Gelukkig ben je vanaf Barceló Castillo Beach Resort op Fuerteventura zo op het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Barceló Castillo Beach Resort voor je op een rij gezet:

353 reviews over Hotel Barceló Castillo Beach Resort in het Nederlands

prima!

SABS
7-5-2019

Het is een mooie plaats. Prima uitvalsbasis, 7 km van vliegveld dus weinig transfer tijd. Mooie zwembaden, Met het huisje moet je een beetje geluk hebben waar je zit. Je kan prachtig komen te zitten maar ook wel ingesloten. Let op 2 kamers betekent dat er mensen in de huiskamer moeten slapen! Verder waren wij met één coeliakie patiënt (glutenvrij) Dat was werkelijk bijzonder goed geregeld. Ze had een eigen ruimte waar haar gv ontbijt stond. Of waar ze aanvullingen op haar lunch of diner kon vinden. Brood, cake, koekjes. eigen broodrooster. Avond eten kon je 's ochtends aangeven wat je wil eten voor lunch of diner. Als je precies aangaf wat je wilde kreeg ze dat ook SUPER!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Aangenaam rustig mooi gelegen.

R.G vd Wolde
25-4-2019

Heel mooi en luxe resort wij hadden een studio die heel mooi en modern was, dicht bij zwembad en strand, voortreffelijk restaurant en veel wandel mogelijkheden veel terrasjes en winkels een aanrader

Gereisd Met partner in maart 2018

Aanrader centraal gelegen resort met goed service.

Alexandra
2-3-2019

Fijn prima centraal gelegen resort! Service goed personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Buffet veel keuze uit verschillende gerechten voor elk wat wils, wel erg druk op prime time (massaal) ondanks dat het overdag bij zwembaden erg rustig was. Animatieteam was erg gek van Michael Jackson muziek mag wel iets minder!! Variatie een must.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

Prima voor een week!

Ine
25-1-2019

Ons verblijf in Barcelo Castillio Beach hotel was prima, een heel groot complex dus wanneer je moeilijk loopt ! Appartement was prima wel wat gedateerd , eten uitstekend, schoonmaak ook prima! Ligt gunstig t.o.z van het strand , in Caleta de Fuste is niet veel te beleven!

Gereisd Met partner in januari 2019
Geboekt bijneckermann.nl

een heerlijk weekje weg in de zon

Jan
2-1-2019

Huur een auto om het eiland in zijn geheel te ontdekken

Gereisd Met partner in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Gemoedelijk

Klaas Leerlooijer
13-9-2018

Wij vinden de gele stranden van Fuerteventura heel mooi. De gemoedelijke en ontspannen sfeer. De geweldig mooie branding, En de goede service van Barcelo. Elke dag schoonmaken hoeft van ons niet.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader!

Fam. vd Wal
14-4-2018

We hadden een appartement op de beganegrond gelegen aan de boulevard. Werd iedere dag tip top schoongemaakt. Indeling en ligging van het appartement waren voor ons ideaal. Iedere ochtend buiten ontbijten en een boekje lezen, ‘s avonds kon de kleine lekker naar bed en konden wij op het terras buiten zitten en van de zonsondergang genieten. Animatie bij het zwembad was enthousiast, gezellig en niet opdringerig. Zwembad was prima qua temperatuur en schoon. Pierebadje miste wel wat schaduw en vermaak qua speelgoed oid. Het winkelcentrum was prima te belopen over de boulevard, heerlijk wandelingetje iedere dag naar de grotere supermarkt daar.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2017

Gemiddeld

Vester
3-3-2018

Leuk gelegen verzorgd hotel, direct aan het water. Er is veel animatie voor kinderen. De appartementen zijn spartaans ingericht omdat het doel is dat je altijd weg bent. Bedden zijn te klein als je langer dan 1.8M bent. Appartement heeft waterkoker maar geen koffiezet apparaat. Woonkamer 3 stoelen en een eettafel met 4 harde stoelen. Appartement is niet geschikt om even lekker te relaxen als het weer tegen zit. Zonnestoelen op terras staan tegenover de stoelen van de overburen, privacy ongeveer 0.

Buffer restaurant is vooral massaal en luidruchtig. Diversiteit is prima, kwaliteit redelijk. Bij half-pension is zelfs de fris niet bij het avondeten inbegrepen.

Samengevat, je kunt hier prima een week verblijven als je een auto hebt gehuurd en lekker het eiland gaat verkennen en zo min mogelijk op het hotel wilt doen.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2018

Fantastische accommodatie!

Annemarie
14-1-2018

Een perfecte locatie! Prachtige ligging en ziet er allemaal fantastisch uit! Heel schoon overal en ook de tuinen zien er geweldig uit. Een heel mooi appartement wat door vriendelijk personeel iedere dag keurig wordt schoongemaakt! Het eten is heerlijk en divers en ook daar allervriendelijkst personeel. Een paradijsje op een prachtige plek!

Gereisd Met vrienden in januari 2018

nooit meer

R.Heseding
20-11-2017

In Augustus zijn wij naar dit resort geweest, wij hebben geboekt op basis van all-inclusive. De all-inclusive formule stelt niets voor. In de meeste bars en restaurants zoals die op de website staan geldt dit concept niet en moet je betalen. Personeel van bar tot animatie team heel chagrijnig absoluut niet gastvrij. De tegels en zongedeelte rond het zwembad heel erg smerig, flessen en etensresten van de vorige dag lagen er nog. De ligbedjes bij het zwembad onder een dikke laag stof, te vies om aan te pakken. Het restaurant is veel te klein voor zoveel gasten, het personeel kan het niet aan, het buitengedeelte van het restaurant is ook ontzettend smerig, aangekoekt vuil op tafels, stoelen en vloer, dit is niet van één dag. Ligbedden op het strand zijn openbaar en moet je voor betalen, het strand is geen zand maar gemalen puinsteen. Na één dag zijn wij vertrokken naar een ander hotel. Als u dit hotel wilt boeken laat je niet misleiden door de foto's, deze zijn veel mooier dan de werkelijkheid.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barceló Castillo Beach Resort in Caleta de Fuste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barceló Castillo Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.