Géén boekingskosten
PortugalMadeiraSantanaHotels SantanaHotel Quinta do Furao (+app.)

Hotel Quinta do Furao (+app.)

PortugalMadeiraSantana

9.2FenomenaalScore uit 15 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

17 Reviews over Quinta do Furao (+app.)

• 8Maaike Van Deursen28-04-2019

buitengewoon prachtige vakantie!

Het appartement waar wij verbleven was mooi, schoon en gezellig ingericht. De kitchenette is erg klein, in tegenstelling tot wat er in de beschrijving stond, er waren maar 2 kookplaten, met magnetron op aanrecht. Verder was het 2 persoons bed welke in de kleinste kamer staat erg hard, kort (1.90) en smal (1.40) verenmatras op een plank, We kregen na de klacht wel gelijk een extra dekmatras, waardoor het beter lag maar nog niet echt optimaal. Het ontbijt was heel goed verzorgd , maar er was dagelijks weinig variatie. Koffie erg lekker! Het personeel was erg vriendelijk, er wordt in het hotel veel georganiseerd, lounge gezellig aangekleed, prachtig uitzicht als je in het bubbelbad zit! Het is echt aan te raden om local restaurantjes op te zoeken , oa restaurante Bragado`s of Cabo Aereo cafe. De auto hadden wijzelf al in Ned geregeld bij Ama rent a car ( ze brengen en halen voor 15,--) en hadden een zeer goede gloednieuwe auto.

• 10Anouk25-06-2016

Heerlijke plek

Wat is dit een top hotel. Geweldige ligging. Vriendelijk personeel. We hebben hier 2 nachten geslapen voor onze mini roadtrip. S avonds op het balkon was het heerlijk rustig. Zo stil dat we bijna niks tegen elkaar durfde te zeggen. Je hoorde wat krekels en de zee. Hotel heeft een eenvoudig zwembad gewoon om even lekker af te koelen. Voor de kinderen is er weinig te doen dus dat zorgt er ook voor dat er vrijwel geen kinderen zijn. Ook wel eens fijn. Santana is met de auto om de hoek met een supermarkt en geweldig mooie levada wandeling is ook niet ver weg. Bij de chek out kregen we een klein flesje madeira mee. Altijd leuk.

• 9RINGOT DIDIER14-02-2016

QUNITA DO FURAO, un must de la gastronomie

QUINTA DO FURAO , un must,une valeur sure,une vue à couper le souffle sur les falaises de la cote Nord-Est de Madere,une gastronomie regionale à base de produits frais élaborée par un Chef Français. Un festival pour le palais et pour les yeux, une reference incontournable confortée par un reportage sur TF1

• 10Anja13-08-2015

Aanrader

Wij zijn helaas maar één week in dit fantastische hotel geweest! Wij huurde het appartement, maar kregen ook de service van het hotel erbij! Zelfs de afwas werd gedaan. Het hotel heeft een fantastische ligging, met een schitterend uitzicht! Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam! Het ontbijt was zeer uitgebreid en heerlijk. Het hotel organiseerde bijna dagelijks een activiteit, waaronder een Madeirawijn proeverij (aanrader, nergens anders krijg je meer gelegen om de wijn, gratis!, uit te proberen), poncha maken en uitproberen en als klap op de vuurpijl een heerlijk diner in de wijngaard, met adembenemend uitzicht! Er is een prima restaurant bij, met een uniek terras. Kortom een echte aanrader!

• 9Anneke21-06-2015

Onwijs mooie plek

Wij hadden logies en ontbijt, maar je kunt in het restaurant heerlijk eten. Met spectaculair uitzicht op de kliffen.In het dorp Santana is niet veel bijzonders. De bedden/matrassen zijn vrij hard. Vraag meteen om topdekmatrassen, dan slaap je lekkerder. De wijngaarden waren niet echt spectaculair, maar misschien kun je in september meedoen aan de wijnoogst. Er wordt vanuit dit hotel veel uitstapjes geregeld. Ook door touroperator.

• 10dumortier29-08-2013

Alles prima in orde

Zeer goed hotel prachtig uitzicht ,rustige buurt,Personeel is zeer klantvriendelijk.Kamers zeer goed. Iedere dag een attentie op de kamer. Prijs kwaliteit is goed,Was al de tweede maal dat we daar logeerden,zeker aan te raden.

• 0christian Stanek18-05-2012

Englisches Landhaus

das beste Hotel in unserem Madeira Trip, sehr stylish

• 9June en Stephan26-09-2011

Oase van rust en luxe...

Wegens een overboeking kwamen wij in deze quinta terecht. Het hotel is rustig gelegen, schitterend uitzicht...!! Het geheel komt zeer luxe over en het personeel doet uitmuntend zijn best. De kamers en het gehele hotel zijn in mooie, landelijke stijl ingericht. Ontbijt was wellicht niet zo uitgebreid als in een massa hotel, maar alles was vers gemaakt en smaakte uitstekend! Een auto is door de ligging op het eiland een must, maar wil je wat zien op Madeira, dan is dit sowieso aan te raden. Ik zou het hotel aanraden als uitgangspunt om het een en ander te bekijken en daarna eventueel aan de zuidkant te relaxen in een hotel met groot zwembad en strand bijvoorbeeld.

• 10anna07-09-2011

Mooiste hotel/uitzicht van Madeira!!

Wij verbleven 2 weken in dit hotel. Prachtige ligging, mooie kamers met goede bedden. De kamers werden iedere dag super schoon gemaakt. De service was geweldig. Heerlijk ontbijt iedere ochtend, met lekker verse broodjes en vers fruit. Ze proberen zoveel mogelijk de producten zelf te maken (brood, jam, yoghurt) allemaal puur natuur! De bedden liggen prima en je hebt geheel geen last van de buren (kamers zijn geheel niet gehorig). Bij het hotel heb je een super goed restaurant, hier kun je s avonds voor diner maar ook s middags voor de lunch eten. Tijdens het eten heb je het mooiste uitzicht van geheel madeira!!. De keuken is zeer goed, met lokale gerechten en producten. De bediening doet echt hun best om je een leuke avond te bezorgen. Voor 2 personen eten ben je ongeveer 50 euro kwijt. Vanuit het hotel heb je een goed uitgangspunt voor verschillende wandelingen. Ook zeer geschikt voor (kleine) kinderen. De hotel geeft je het gevoel van thuis zijn!! We gaan zeker nog een keer!!

• 8theet07-01-2011

fantastische plek

Dit hotel ligt echt prachtig. Je hebt uitzicht over de oceaan of op de hoogste bergketen van het eiland. Kamers zijn netjes en alles is er voldoende.(ook vers fruit op de kamer)Het restaurant is erg gezellig en het eten goed.

Hotel Quinta do Furao (+app.) info

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden