Aparthotel Dom Pedro Garajau

PortugalMadeiraCaniço (de Baixo) / Garajau

6.7VoldoendeScore uit 87 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Rolstoel toegankelijk
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

91 Reviews over Dom Pedro Garajau

• 7Gitta17-10-2017

Gewoon een gemoedelijk hotel

Het is een wat gedateerd hotel, doet mij denken aan de jaren 80. Maar de kamers zijn schoon het ruikt in de gangen fris. De bedden keihard ,maar hebben na een klacht geprobeerd dmv onderleggers het zachter te maken. Ook was er geen föhn aanwezig, maar met borg mocht ik hem heel de week gebruiken. Prima ontbijt, diner is smaken verschil, het is prima niet super . Omdat ik wist dat het een wat minder hotel zou zijn, viel het mij reuze mee, en ik ben echt wel beetje verwend op hotel gebied.

• 3Henk28-08-2017

Matig hotelletje

Kamer als een bezemhok met geen enkele vorm van ventilatie.

• 4Rafał26-01-2014

Dom Pedro Garajau: tylko przy wielkiej promocji

Dom Pedro Garajau położony jest w gminie Caniço, a konkretnie w miejscowości Garajau. Do Caniço de Baixo, uroczej miejscowości hotelowej z kamienistą plażą trzeba od Garajau schodzić drogą minimum godzinę (a z powrotem ostro pod górę). Z całą pewnością hotel nie zasługuje na 3 gwiazdki. Pokoje są wprawdzie wystarczająco duże, ale łazienka powinna być odświeżona już dawno temu (zacieki w wannie), w pokoju jest kuchenka elektryczna, ale brak jest jakichkolwiek naczyń, garnków, sztućców, łóżka są wąskie i piszczące. Na plus trzeba zaliczyć widok z okna (im wyższa kondygnacja tym lepiej). Jedzenie (mieliśmy BB) monotonne i liche jakościowo. Przez 7 dni ciągle jedno i to samo: 1 rodzaj żółtego sera, 1 rodzaj wędliny szynkowej, chleb (biały i jakiś farbowany plus tosty), z warzyw pomidory, cebula, ogórek, jakieś płatki, mleko, kawa, herbata, sok z kartonu. W hotelu nie ma windy (ale jak ktoś jedzie na Maderę, to i tak cały czas będzie biegał w górę i w dół, bo wyspa to w 90% góry).

• 4wendy26-07-2013

NOOIT MEER SCHANDE

Dit hotelletje geboekt last minute , ontbijt enkel keuze van 2 soorten brood en confituur, kaas die geen smaak heeft , hotel is zeer slecht gelegen , eer je op het strand bent heb je eerst al een half u bergen gedaan , en dan moet je nog een kabellift nemen, het zwembad staan amper 10 ligstoelen, het weer is er heel raar omdat het op een berg ligt bijna nooit zon, harde bedde, vieze badkamer en stinkende kleerkasten , keienstrans vol salamanders en noem ma op gelukkig hebben we nie veel betaald anders had ik stressvakantie zeker en vast gebeld

• 7Hansken8513-07-2013

Mooi hotel op een mooi eiland

De kamer lag wel redelijk ver van de receptie, maar voor de rest was het hotel best wel oké

• 6Bart Netman02-10-2012

Verouderd hotel - Eentonig ontbijt

Hotel is aan vernieuwing toe, doch blijkbaar laat men het verder vervallen. Tijdens onze aanwezigheid is het dak van het terras ingestort. Er worden geen warme maaltijden meer aangeboden (tenzij met dine-out formule) en ontbijt is eentonig met weinig keuze. Kamers zijn flink verouderd maar wel proper.

• 7christaendick11-09-2011

Leuk hotel met een mooi uitzicht

In diverse beoordelingen met name klachten over bedde (matrassen) gelezen. Dan hebben wij geluk gehad want onze kamers waren schoon, de bedden waren goed en er was geen achterstallig onderhoud. De ligbedden bij het zwembad waren aan vervanging toe, veel rugleuningen waren afgebroken. Als je in dit hotel verblijft, huur dan een auto om het prachtige eiland zelf te gaan bekijken, dat is zeker de moeite waard. Op de laatste dag nog geschrokken van ongewenst bezoek. Tijdens het vroege ontbijt (ivm vroeg vertrek naar huis) vluchtte nog een rat onder de tafel uit van de (open) eetzaal.

• 7Els16-09-2010

Eenvoudig hotel voor een ontspannen vakantie

Kamers hebben hun beste tijd gehad maar zijn wel proper. Eerste kamer viel tegen wegens lawaaioverlast (werken aan de straat voor het hotel en ook wat onfrisse geur) maar we mochten zonder problemen van kamer wisselen (tot 2 maal toe) en ineens hadden we zeezicht er gratis bij! Hotel is zeer goed gelegen (bus naar Funchal, AVIS en supermarkt tegenover de deur, de Oceaan is te voet en vervolgens via de kabelbaan makkelijk te bereiken). Eten was eerder beperkt qua keuze maar wel steeds lekker. Er waren relatief weinig gasten dus heerlijk rustig en 's avonds haast altijd plaats op het terras om te eten. Geen animatie rond het zwembad (joepie!) en voldoende plaats om te zwemmen/liggen.

Al bij al dus een goede uitvalsbasis om Madeira te verkennen voor wie graag van de rust geniet.

• 4andré wolfs29-08-2010

Slechte keuze

Redelijk propere kamer op 2e verdiep, geen minibar, geen haardroger, geen lift, bagage zelf langs trappen naar boven sleuren... Personeel was van lusteloos tot effenaf onvriendelijk. Qua eten krijg je zonder meer het minimum. Ontbijt is een homp grijs brood of een homp zwart brood met ofwel kaas ofwel een soort vettige hesp, alle dagen hetzelfde. Ook avondeten zeer beperkt in keuze, 1 vleesgerecht en 1 visgerecht, meermaals hetzelfde (kregen in dezelfde week 2x kip met spruitjes voorgeschoteld) en smakeloos. Indoorzwembad en hotelbar bevinden zich in dezelfde ruimte, de chloorwalm krijg je gratis bij de slappe (aangelengde?) plaatselijke brouwsels, geserveerd door mensen die blijkbaar ook liever ergens anders zouden zijn. Een vijftal constant en tegelijk blaffende honden in de buurt, beletten ons overdag op het balkonnetje te zitten, en hielden ons 's nachts uren wakker. Volgens ons een hotel om snel te vergeten, en nooit meer terug te gaan. Jammer, want het eiland is prachtig!

• 6Roos07-05-2010

Marginaal

Kamer met zitje en klein balkon. Bad met sterke douchestraal. Kast valt bijna uit elkaar. Bed met voelbare springveren. Zaten in gebouw 5, 2-de verdieping, geen lift. Ontbijt weinig keus en geen variatie. Redelijk gehorig. Eten doen we buiten (zie bij stad Garajou). Ligging dicht bij snelweg: 20 min naar Funchal en 15 naar vliegveld. Auto noodzakelijk met uitstekende wegen en veeeel tunnels.

Aparthotel Dom Pedro Garajau info

• GarageBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)