Aparthotel Dom Pedro Garajau

6.7Voldoende

Portugal, Madeira, Caniço (de Baixo) / Garajau

6.7Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Dom Pedro Garajau voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Meer aparthotel info

91 reviews over Aparthotel Dom Pedro Garajau

• 7Gitta17-10-2017

Gewoon een gemoedelijk hotel

Het is een wat gedateerd hotel, doet mij denken aan de jaren 80. Maar de kamers zijn schoon het ruikt in de gangen fris. De bedden keihard ,maar hebben na een klacht geprobeerd dmv onderleggers het zachter te maken. Ook was er geen föhn aanwezig, maar met borg mocht ik hem heel de week gebruiken. Prima ontbijt, diner is smaken verschil, het is prima niet super . Omdat ik wist dat het een wat minder hotel zou zijn, viel het mij reuze mee, en ik ben echt wel beetje verwend op hotel gebied.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 3Henk28-08-2017

Matig hotelletje

Kamer als een bezemhok met geen enkele vorm van ventilatie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 4wendy26-07-2013

NOOIT MEER SCHANDE

Dit hotelletje geboekt last minute , ontbijt enkel keuze van 2 soorten brood en confituur, kaas die geen smaak heeft , hotel is zeer slecht gelegen , eer je op het strand bent heb je eerst al een half u bergen gedaan , en dan moet je nog een kabellift nemen, het zwembad staan amper 10 ligstoelen, het weer is er heel raar omdat het op een berg ligt bijna nooit zon, harde bedde, vieze badkamer en stinkende kleerkasten , keienstrans vol salamanders en noem ma op gelukkig hebben we nie veel betaald anders had ik stressvakantie zeker en vast gebeld

Gereisd met partner in juli 2013

• 7Hansken8513-07-2013

Mooi hotel op een mooi eiland

De kamer lag wel redelijk ver van de receptie, maar voor de rest was het hotel best wel oké

Gereisd met vrienden in april 2005

• 6Bart Netman02-10-2012

Verouderd hotel - Eentonig ontbijt

Hotel is aan vernieuwing toe, doch blijkbaar laat men het verder vervallen. Tijdens onze aanwezigheid is het dak van het terras ingestort. Er worden geen warme maaltijden meer aangeboden (tenzij met dine-out formule) en ontbijt is eentonig met weinig keuze. Kamers zijn flink verouderd maar wel proper.

Gereisd met vrienden in september 2012

• 7christaendick11-09-2011

Leuk hotel met een mooi uitzicht

In diverse beoordelingen met name klachten over bedde (matrassen) gelezen. Dan hebben wij geluk gehad want onze kamers waren schoon, de bedden waren goed en er was geen achterstallig onderhoud. De ligbedden bij het zwembad waren aan vervanging toe, veel rugleuningen waren afgebroken. Als je in dit hotel verblijft, huur dan een auto om het prachtige eiland zelf te gaan bekijken, dat is zeker de moeite waard. Op de laatste dag nog geschrokken van ongewenst bezoek. Tijdens het vroege ontbijt (ivm vroeg vertrek naar huis) vluchtte nog een rat onder de tafel uit van de (open) eetzaal.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2007

• 7Els16-09-2010

Eenvoudig hotel voor een ontspannen vakantie

Kamers hebben hun beste tijd gehad maar zijn wel proper. Eerste kamer viel tegen wegens lawaaioverlast (werken aan de straat voor het hotel en ook wat onfrisse geur) maar we mochten zonder problemen van kamer wisselen (tot 2 maal toe) en ineens hadden we zeezicht er gratis bij! Hotel is zeer goed gelegen (bus naar Funchal, AVIS en supermarkt tegenover de deur, de Oceaan is te voet en vervolgens via de kabelbaan makkelijk te bereiken). Eten was eerder beperkt qua keuze maar wel steeds lekker. Er waren relatief weinig gasten dus heerlijk rustig en 's avonds haast altijd plaats op het terras om te eten. Geen animatie rond het zwembad (joepie!) en voldoende plaats om te zwemmen/liggen.

Al bij al dus een goede uitvalsbasis om Madeira te verkennen voor wie graag van de rust geniet.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 4andré wolfs29-08-2010

Slechte keuze

Redelijk propere kamer op 2e verdiep, geen minibar, geen haardroger, geen lift, bagage zelf langs trappen naar boven sleuren... Personeel was van lusteloos tot effenaf onvriendelijk. Qua eten krijg je zonder meer het minimum. Ontbijt is een homp grijs brood of een homp zwart brood met ofwel kaas ofwel een soort vettige hesp, alle dagen hetzelfde. Ook avondeten zeer beperkt in keuze, 1 vleesgerecht en 1 visgerecht, meermaals hetzelfde (kregen in dezelfde week 2x kip met spruitjes voorgeschoteld) en smakeloos. Indoorzwembad en hotelbar bevinden zich in dezelfde ruimte, de chloorwalm krijg je gratis bij de slappe (aangelengde?) plaatselijke brouwsels, geserveerd door mensen die blijkbaar ook liever ergens anders zouden zijn. Een vijftal constant en tegelijk blaffende honden in de buurt, beletten ons overdag op het balkonnetje te zitten, en hielden ons 's nachts uren wakker. Volgens ons een hotel om snel te vergeten, en nooit meer terug te gaan. Jammer, want het eiland is prachtig!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 6Roos07-05-2010

Marginaal

Kamer met zitje en klein balkon. Bad met sterke douchestraal. Kast valt bijna uit elkaar. Bed met voelbare springveren. Zaten in gebouw 5, 2-de verdieping, geen lift. Ontbijt weinig keus en geen variatie. Redelijk gehorig. Eten doen we buiten (zie bij stad Garajou). Ligging dicht bij snelweg: 20 min naar Funchal en 15 naar vliegveld. Auto noodzakelijk met uitstekende wegen en veeeel tunnels.

Gereisd met partner in mei 2010

• 6Kim27-04-2010

Meer van verwacht (aug. '09)

Voor een lastminute was het wel oké, maar tegen ons zeiden ze veel zon en veel bloemen. Daar hadden wij toch niet veel van gemerkt. Maar in de hoofdstad Funchal was wel veel te doen. Daar kan je gemakkelijk heen met de bus, die over het hotel stopt. Je kan een bootvaart boeken om dolfijnen enz. te zien. Dit was wel een leuke ervaring. In het hotel zelf was het eten altijd ongeveer hetzelfde 's morgens en 's avonds. Soms moesten we ook even wachten om te kunnen gaan zitten 's morgens voor het eten. Veel lawaai van de bovenburen, zij schuivelden dag in dag uit met hun stoelen en tafel en alles denk ik. Het personeel was wel vriendelijk. Maar tegen het einde toe hadden wij pas door dat er nog een 2de buitenzwembad was die veel groter en met veel meer ligstoelen was. Wij zaten namelijk in het 2 of 3de gebouw.

Gereisd met partner in april 2010

Aparthotel Dom Pedro Garajau info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand1 km, 10 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandDonker

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald