Caniço (de Baixo) / Garajau

We hebben een aantal aanbieders voor Caniço (de Baixo) / Garajau voor je op een rij gezet:

vakanties Caniço (de Baixo) / Garajau

Reviews over Caniço (de Baixo) / Garajau

Relaxte vakantie

Harry
    7-6-2017

Voorwaarde is dat je goed ter been bent en dat je van rust, wandelen en natuur houdt. Verwacht geen groot vertier in de vorm van uitgaansleven, winkels etc. Wel enkele restaurantjes met redelijke prijzen.. Stranden zijn er niet, zwemmen in zee is wel mogelijk vanuit hotels of zwembad in zee langs boulevard. Afstand naar Funchal is te overzien, met hotelshuttle of openbaar vervoer minder dan een half uurtje. Vele aanbieders van wandelingen en excursies.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Canico de Baixo niet een toeristische trekpleister

Hansie
    24-4-2017

Als je rust zoekt, goede hotels met mooi zicht op zee zit je goed in Canico. Wil je vertier en gezellige restaurantjes en een mooie boulevard zul je toch naar Funchal moeten. Uiteraard is de natuur prachtig.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie en rustige omgeving.

Hetty. K
    5-10-2016

Mooie omgeving ,erg rustig ,promenade voor een wandelingetje van 10 minuten.Word veel gedoken .Is ook een duikcentrum.Geen strand maar rots stranden.Geen dorpje ,wat huisjes en een paar eethuisjes.Het dorp 2 kilometer er vandaan is niet te belopen ,hele steile klim.Ons hotel had een hotel bus, die meerdere keren per dag naar Funchal reed.Funchal een mooie stad waar je aan 1 bezoek niet genoeg hebt Zeker nog een keer naar Madeira maar dan in de buurt van een dorp of stadje .

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

leuke plaats aan zee

Heerlijke vakantie vieze appartemen
    24-8-2015

Canico ligt op een berg. Als je niet goed ter been bent dan raad ik het niet aan. Er zijn genoeg restaurants en plaatsen waar je een heerlijke vakantie kunt doorbrengen. Met de bus kun je voor weinig het hele eiland over. In 30 minuten ben je in Funchal waar ook weer van alles te zien is. De jeepsafari was geweldig. Dan zie je het echte Madeira. Heerlijk bergen in. Je moet niet bang zijn om steile hellingen te beklimmen. Ook met de boot is het heerlijk. Dolfijnen te over. Geweldig.

Gereisd Anders in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie plek met prachtig uitzicht

marianne
    7-8-2015

Zit een paar kilometer van het centrum. Niet echt te lopen alles bergop bergaf. Kan wel met de bus. Restaurantjes in de buurt. Geen strand. Kan met een trap de zee in. Hotel ligt aan de zee. Veel ligbedden en parasols.

Gereisd Met partner in Sun Jul 26 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Caniço (de Baixo) / Garajau scoort een 5,8 uit 10, op basis van 135 reviews