Hotel Savoy Saccharum Resort & Spa

Hotel Savoy Saccharum Resort & Spastersterstersterster

9.2Fenomenaal

Portugal, Madeira, Calheta

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Savoy Saccharum Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Rust en luxe vind je bij Hotel Savoy Saccharum Resort & Spa op het eiland Madeira. Het hotel heeft een mooi uitzicht en een goed verzorgd ontbijtbuffet. De kamers zijn schoon en netjes. Bij het zwembad zijn voldoende ligbedjes waar je lekker op kunt ontspannen. Een aanrader is een auto te huren omdat er in de directe omgeving niet veel te doen is.

17 reviews over Hotel Savoy Saccharum Resort & Spa

• 2019
    9Sofie08-10-2019

Geweldig!

Prachtig luxe en toegankelijk hotel aan zee. Hele mooie kamers en erg schoon. Erg uitgebreid ontbijt met alles wat je maar kan wensen. Al het personeel is ontzettend vriendelijk. Zorg er wel voor dat je een auto huurt, want in Calheta zelf is niks te beleven. Langs de boulevard zitten een paar restaurants, maar daar waren wij geen fan van. Waar je zeker moet eten is in Ponta do Sol, bij 90° Restaurant. Dit is ongeveer 10 minuten rijden vanaf het hotel. Hier eet je ontzettend lekker met een prachtig uitzicht over de oceaan (tip: ga rond zonsondergang).

• 9Theo en Lutske06-10-2019

Geweldig ! Hebben alweer geboekt voor volgend jaar

We hebben vrij kort vooraf onze vakantie naar Madeira geboekt. Zonder enige voorbereiding hebben we ons laten verrassen door dit prachtige eiland. Een geweldig hotel, met fantastisch personeel. We hebben genoten!!

• 10Mark Arends24-09-2019

Onze beste vakantie ooit!

Er is niet veel in de buurt te doen, dus een auto huren is wel aan te raden. Het strand bestaat uit kiezels, dus wel waterschoenen meenemen. Wil je gewoon lekker uitrusten dan is dit het ideale hotel. Super kamers, zwembad, strand, eten, personeel, alles van een super kwaliteit.

• 8Maurice18-08-2019

Heerlijk ontspannen

Huur een goede auto. Het hotel niets dan lof. Heerlijk en wat voor een uitzicht. We hebben ook dolfijnen gezien.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Hilda07-07-2019

Geweldig!

Prachtig hotel op een fantastische plek. Het eten is heel goed en het personeel werkt heel hard om het de gasten naar de zin te maken. Het is verstandig om een auto te huren omdat er in de buurt niet veel te doen is. Calheta en de haven met restaurantjes zijn vanaf het hotel niet bereikbaar in verband met werkzaamheden aan de rotswanden. Dit kan nog wel een tijd duren. Lastig dus als je alleen logies met ontbijt geboekt hebt. Wij zijn zeker van plan om terug te komen!

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Zitman02-06-2019

Wij komen zeker nog terug.

Madeira is prachtig en het weer was heel aangenaam en zonnig in mei. Ons hotel ligt aan zee en berg en het uitzicht is prachtig! Mooi hotel met aardige bediening.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    10Kimberly Fils10-10-2018

Een Fantastische vakantie!

Dit hotel is perfect voor iedereen die van rust en luxe houdt! Het hotel is gelegen in het kleine plaatsje Calheta waar er een paar (5 á 6) restaurantjes op steenworp afstand liggen. Het hotel ligt tussen de bergen en heeft een fantastisch uitzicht! Het eten (wij hadden alleen ontbijt) was super! Veel keus, alles vers, nooit legen bakken gezien en super vriendelijk personeel. Er zijn tafels en stoelen genoeg, nooit hoeven wachten op een plekje. Het personeel is super vriendelijk en alles is perfect geregeld. De kamers zijn prima met een lekker groot bed, de kamers worden twee keer per dag schoon gemaakt. Alles is schoon en netjes in dit hotel. Ook zijn er ligbedjes genoeg bij de zwembaden, zelfs al kom je in de middag nog een duik nemen. Tips: - Waterschoentjes voor bij het privé stand (kiezels) - Een auto huren, er is niet heel veel in de buurt. - New Era restaurant in Calheta, fantastisch lekker eten! - Zo hoog mogelijke kamer.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Ellen14-07-2018

Geweldig mooi hotel, vriendelijke mensen en super verzorgd allemaal. Kamers werden twee x per dag schoongemaakt wat een luxe. Mooie omgeving , wij zijn het hele eiland rondgeweest je komt op de mooiste plekken. Tip !!! zorg voor een huurauto dit heb je echt nodig als je t eiland wilt verkennen. Het eten in het hotel was helemaal top, veel keus en owwww dat toetjes buffet😍. Dit was voor mij de eerste x buitenland en vliegen maar wat een geweldige ervaring. Wij komen hier zeker nog een keer terug alleen dan langer dan een week. 💞

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Anoniem30-06-2018

Uitstekend!

Wat een tophotel, wij hebben al veel mooie hotels bezocht....maar dit slaat alles!! De hygiëne, de bedden, de vriendelijkheid, kortom een geweldige vakantie gehad met alles er op en aan!! De zwembaden, het uitzicht...Fenominaal. Wat een verwennerij in dat hotel, en dat voor een redelijke prijs! Calheta is prachtig, lekker rustig, heel gezellig! Mooie restaurantjes waar ze op het terras heerlijke paella staan klaar te maken ....Fantastisch !! De omgeving is adembenemend mooi, de bloemen, de levada’s en niet te vergeten het weer.....in Calheta schijnt bijna altijd de zon 🔆 Een aanrader voor mensen die van rust, natuur en een aangenaam verblijf willen !!!

Ben je in Savoy Saccharum hotel dan ben je verzekerd van een geweldige vakantie.......Top!!!

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Gabriëlla02-05-2018

Prachtig eiland

Prachtig en romantisch eiland! Wij hebben voor 3 dagen een auto gehuurd, waarmee we het hele eiland hebben kunnen bezichtigen. Wij verbleven in het hotel Savoy Saccharum. Dit was een super hotel! niet duur in onze reisperiode vergeleken met het aanbod.

Gereisd met partner in september 2017

0 tips over Hotel Savoy Saccharum Resort & Spa

1 vraag over Hotel Savoy Saccharum Resort & Spa

• Mieneke Fernhout, 02-04-2017

kitchenette

In onze * staat dat er een kitchenette in het appartement is, maar ik lees hier niets over in informatie over het hotel. Weet iemand hier meer over?

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
    • Eten en drinkenLunch
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans
    • RokenToegestaan

D-reizen

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand500 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch
    • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
    • JacuzziAanwezig
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald