Hotel Savoy Saccharum Resort & Spa

Hotel Savoy Saccharum Resort & Spa
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Savoy Saccharum Resort & Spa voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Savoy Saccharum Resort & Spa in het Nederlands

Prachtig eiland

Gabriëlla
2-5-2018

Prachtig en romantisch eiland! Wij hebben voor 3 dagen een auto gehuurd, waarmee we het hele eiland hebben kunnen bezichtigen. Wij verbleven in het hotel Savoy Saccharum. Dit was een super hotel! niet duur in onze reisperiode vergeleken met het aanbod.

hotel moet nog veel leren

Ad
17-9-2017

vriendelijke welwillende medewerkers, mooi gebouw met nette kamers.

Ontbijt en buffet zijn hooguit matig zeker geen 4 sterren waard (en dat voor een 5 sterren hotel) nooit heb ik zoveel lege schalen gezien

Geweldig

A.Jansen
25-8-2017

Wij vonden alles geweldig. De vriendelijkheid van het personeel,de kamer,het eten, het hotel, de ligging, gewoon een super hotel en echt een aanrader voor als je de drukte ontvlucht van Funchal. Tip: zou wel een auto huren.

Prachtig hotel, maaa

Sj
29-5-2017

Hier met mijn moeder een week geweest. Prachtig ruim hotel met dito kamers. Wel 1 nadeel er is geen gesloten badkamer de douche en wc zijn van glas en als je daar heen gaat dan zie je elkaar en hoort alles door het holle geluid. Dus als je met iemand gaat waarvan je niet alles wilt zien. Denk dan even hieraan. Voor stelletjes is het perfect. Het waait trouwens elke dag keihard op dit punt van het eiland.

Oude reviews (archief)

Heerlijke vakantie

Ralph Scheffers
18-9-2016

Een weekje in dit hotel genoten. Nieuw en zeer mooi hotel, inrichting is prachtig, kamer uitstekend. Verschillende zwembaden op verschillende verdiepingen zijn fantastisch. Gelukkig geen gehaast in dit hotel zoals het reserveren van ligstoelen :) Plaats genoeg! In Calheta zelf niet veel te doen, pizzeria Di Gelato een aanrader! In tegenstelling tot de meeste mensen uit Maldeira hier wel uitgesproken vriendelijk! Neem wel een huurauto om dit prachtige eiland te verkennen, het is niet groot, je kunt veel zien. Parkeerplaatsen bij het hotel en op de straat. Lavastrand voor het hotel (eigen baaitje), neem waterschoenen mee voor de keien. Wij hebben genoten van deze vakantie!

Super hotel!

RenT
12-9-2016

Wij hebben een fantastische vakantie gehad in dit mooie, moderne en luxe hotel. De kamer was zeer ruim met prima bedden de kamers werden iedere dag perfect schoongemaakt. Dit geldt voor het hele complex, er wordt de hele dag door schoongemaakt! Ontbijt was goed en uitgebreid en ook het eten in het buffetrestaurant was prima in orde. In de nabije omgeving is niet heel veel te beleven, maar dit was ons bekend. Wil je veel van het eiland zien dan is het aan te raden om een auto te huren.

Geweldig

Betsy
28-8-2016

Het hotel was geweldig Het eiland was indrukwekkend. Ook hadden wij een auto gehuurd waardoor wij overal naartoe reden, wel nodig als je het eiland rond wil. Verschrikkelijk voor Madeira dat er zoveel is verbrand.Wij hadden een geweldige vakantie met mooie wandelingen,mooie ritten en geweldig weer.

Luxe en rust

Marjolijn Hesselink
27-6-2016

Prachtig hotel met zeer vriendelijk, goed engels sprekend personeel. Kamers erg ruim, luxe en praktisch ingericht. Wij hadden een kamer met prachtig uitzicht op zee, aan de overkant van de gang hadden de kamers uitzicht op een kleine binnenplaats deze waren enorm donker. Overigens is het op veel plaatsen in het hotel donker. Op de achtste verdieping is een schitterend gelegen zwembad met veel ligstoelen en een mogelijkheid om te lunchen. Een auto is m i een must als je wat van de omgeving wilt zien, grote wegen met veel tunnels, prima om te rijden. Kleinere wegen soms enorm steil en smal.Parkeren in de parkeergarage van het hotel of op het parkeerterrein voor rond de € 6,50 per etmaal. Calheta zelf heeft geen kern. Het haventje is met zn restaurantjes het gezelligste deel. Funchal is ongeveer een half uurtje rijden en daar is enorm veel te zien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Savoy Saccharum Resort & Spa in Calheta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Savoy Saccharum Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Savoy Saccharum Resort & Spa scoort een 8.57 uit 10 op basis van 8 reviews.