Hotel Savoy Saccharum Resort & Spa

Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag25°19°
Hotel Savoy Saccharum Resort & Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Savoy Saccharum Resort & Spa voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Savoy Saccharum Resort & Spa in het Nederlands

Een Fantastische vakantie!

Kimberly Fils
10-10-2018

Dit hotel is perfect voor iedereen die van rust en luxe houdt! Het hotel is gelegen in het kleine plaatsje Calheta waar er een paar (5 á 6) restaurantjes op steenworp afstand liggen. Het hotel ligt tussen de bergen en heeft een fantastisch uitzicht! Het eten (wij hadden alleen ontbijt) was super! Veel keus, alles vers, nooit legen bakken gezien en super vriendelijk personeel. Er zijn tafels en stoelen genoeg, nooit hoeven wachten op een plekje. Het personeel is super vriendelijk en alles is perfect geregeld. De kamers zijn prima met een lekker groot bed, de kamers worden twee keer per dag schoon gemaakt. Alles is schoon en netjes in dit hotel. Ook zijn er ligbedjes genoeg bij de zwembaden, zelfs al kom je in de middag nog een duik nemen.

Tips:

- Waterschoentjes voor bij het privé stand (kiezels)

- Een auto huren, er is niet heel veel in de buurt.

- New Era restaurant in Calheta, fantastisch lekker eten!

- Zo hoog mogelijke kamer.

Ellen
14-7-2018

Geweldig mooi hotel, vriendelijke mensen en super verzorgd allemaal. Kamers werden twee x per dag schoongemaakt wat een luxe. Mooie omgeving , wij zijn het hele eiland rondgeweest je komt op de mooiste plekken. Tip !!! zorg voor een huurauto dit heb je echt nodig als je t eiland wilt verkennen. Het eten in het hotel was helemaal top, veel keus en owwww dat toetjes buffet😍.

Dit was voor mij de eerste x buitenland en vliegen maar wat een geweldige ervaring. Wij komen hier zeker nog een keer terug alleen dan langer dan een week. 💞

Uitstekend!

Anoniem
30-6-2018

Wat een tophotel, wij hebben al veel mooie hotels bezocht....maar dit slaat alles!!

De hygiëne, de bedden, de vriendelijkheid, kortom een geweldige vakantie gehad met alles er op en aan!! De zwembaden, het uitzicht...Fenominaal. Wat een verwennerij in dat hotel, en dat voor een redelijke prijs! Calheta is prachtig, lekker rustig, heel gezellig! Mooie restaurantjes

waar ze op het terras heerlijke paella staan klaar te maken ....Fantastisch !!

De omgeving is adembenemend mooi, de bloemen, de levada’s en niet te vergeten het weer.....in Calheta schijnt bijna altijd de zon 🔆

Een aanrader voor mensen die van rust, natuur en een aangenaam verblijf willen !!!

Ben je in Savoy Saccharum hotel dan ben je verzekerd van een geweldige vakantie.......Top!!!

Prachtig eiland

Gabriëlla
2-5-2018

Prachtig en romantisch eiland! Wij hebben voor 3 dagen een auto gehuurd, waarmee we het hele eiland hebben kunnen bezichtigen. Wij verbleven in het hotel Savoy Saccharum. Dit was een super hotel! niet duur in onze reisperiode vergeleken met het aanbod.

hotel moet nog veel leren

Ad
17-9-2017

vriendelijke welwillende medewerkers, mooi gebouw met nette kamers.

Ontbijt en buffet zijn hooguit matig zeker geen 4 sterren waard (en dat voor een 5 sterren hotel) nooit heb ik zoveel lege schalen gezien

Geweldig

A.Jansen
25-8-2017

Wij vonden alles geweldig. De vriendelijkheid van het personeel,de kamer,het eten, het hotel, de ligging, gewoon een super hotel en echt een aanrader voor als je de drukte ontvlucht van Funchal. Tip: zou wel een auto huren.

Prachtig hotel, maaa

Sj
29-5-2017

Hier met mijn moeder een week geweest. Prachtig ruim hotel met dito kamers. Wel 1 nadeel er is geen gesloten badkamer de douche en wc zijn van glas en als je daar heen gaat dan zie je elkaar en hoort alles door het holle geluid. Dus als je met iemand gaat waarvan je niet alles wilt zien. Denk dan even hieraan. Voor stelletjes is het perfect. Het waait trouwens elke dag keihard op dit punt van het eiland.

Heerlijke vakantie

Ralph Scheffers
18-9-2016

Een weekje in dit hotel genoten. Nieuw en zeer mooi hotel, inrichting is prachtig, kamer uitstekend. Verschillende zwembaden op verschillende verdiepingen zijn fantastisch. Gelukkig geen gehaast in dit hotel zoals het reserveren van ligstoelen :) Plaats genoeg! In Calheta zelf niet veel te doen, pizzeria Di Gelato een aanrader! In tegenstelling tot de meeste mensen uit Maldeira hier wel uitgesproken vriendelijk! Neem wel een huurauto om dit prachtige eiland te verkennen, het is niet groot, je kunt veel zien. Parkeerplaatsen bij het hotel en op de straat. Lavastrand voor het hotel (eigen baaitje), neem waterschoenen mee voor de keien. Wij hebben genoten van deze vakantie!

Super hotel!

RenT
12-9-2016

Wij hebben een fantastische vakantie gehad in dit mooie, moderne en luxe hotel. De kamer was zeer ruim met prima bedden de kamers werden iedere dag perfect schoongemaakt. Dit geldt voor het hele complex, er wordt de hele dag door schoongemaakt! Ontbijt was goed en uitgebreid en ook het eten in het buffetrestaurant was prima in orde. In de nabije omgeving is niet heel veel te beleven, maar dit was ons bekend. Wil je veel van het eiland zien dan is het aan te raden om een auto te huren.

Geweldig

Betsy
28-8-2016

Het hotel was geweldig Het eiland was indrukwekkend. Ook hadden wij een auto gehuurd waardoor wij overal naartoe reden, wel nodig als je het eiland rond wil. Verschrikkelijk voor Madeira dat er zoveel is verbrand.Wij hadden een geweldige vakantie met mooie wandelingen,mooie ritten en geweldig weer.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Savoy Saccharum Resort & Spa in Calheta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Savoy Saccharum Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.