Hotel Sana Classic Reno

Hotel Sana Classic Renostersterster

8Fantastisch

Portugal, Costa de Lisboa, Lissabon

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Sana Classic Reno voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

54 reviews over Hotel Sana Classic Reno

• 2018
    8Gerda19-08-2018

Prima hotel

Prima hotel met behulpzaam, vriendelijk personeel. Schone nette kamers. Eenvoudig ontbijt waar het s’morgens behoorlijk druk was. Gratis kluisje op de kamer. Metro aan de overkant van de straat , prima om Lissabon te ontdekken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Desiree17-02-2018

Is echt een aanrader 😄👍

Kwamen s’avonds in hotel Sana Reno aan we hadden de spullen in de kamer gezet die netjes em schoon uit zag. Even nog naar beneden om drankje te doen. Was de bar eigenlijk gesloten. Maar mochten toch nog wat bestellen. Daarna lekker gaan slapen in prima bedden. Smorgens gaan ontbijten was goed en netjes verzorgd. Daarna weer terug in hotelkamer kijken wat we gingen doen of even boven op het dakterras zitten bij zwembad daar was het nu helaas te koud voor maar wel een heerlijk plekje om in het zonnetje te zitten. Al met al we hebben een prima verblijf gehad. Het enige is dat het wat verder afligt van waar het echt gebeurt. Maar de oplossing ligt voor de deur de metro. Ze zijn aan de resectie hiermee ook erg behulpzaam je kan ze alles vragen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• Oude reviews

9William en Melissa04-07-2017

Fantastisch personeel

Tijdens ons verblijf in Sana Reno ben ik op onze kamer flauwgevallen met een zware hersenschudding, gebroken neus en gat in mijn hoofd tot gevolg. Hoe het personeel ons heeft bijgestaan is geweldig, wij zijn hen hier dan ook erg dankbaar voor.

We kregen direct een upgrade voor als ik terug zou zijn uit het ziekenhuis, bij terugkomst gratis eten en ze vroegen constant hoe het met mij ging.

Daarnaast is het zwembad op het dak ideaal, de momenten dat ik mijn rust hard nodig had konden mijn ouders die overgekomen waren samen met mijn vriendin lekker relaxen aan het zwembad.

Ontbijt was uitgebreid en goed.

Kamers werden iedere dag schoongemaakt.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9ingrid07-11-2016

een heerlijk hotel en een geweldige stad.

Hotel kamer was ruim en netjes en schoon, fijne bedden. Goed ontbijt met verschillende broodjes en warme gerechten. Receptie medewerkers waren altijd bereid om informatie te geven over de stad. In lissabon is veel te zien en met de Lisboa card kun je op veel plekken gratis naar binnen. openbaar vervoer is ook gratis. Wandelen door de stad is erg leuk maar je hebt wel hoogte verschillen in de straatjes. Gezellige terrasjes. Kom zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 8Jacqueline10-08-2016

Comfortabel hotel, 4 metrohaltes van oude centrum

Vriendelijke ontvangst, prima hotel, kamer niet ruim wel comfortabel. Goede bedden, prima ontbijt (soms wel in de rij voor een tafeltje....) bagage opslag mogelijk. WiFi werkt goed. Vlakbij metrostation Sebastiao, slechts vier haltes naar centrale delen van de oude stad. Met trein gereisd naar station Oriente, vanaf daar met metro naar hotel. Zonder overstap. Vanaf metrostation Sebastiao, vijf minuten lopen vanaf hotel, directe metrolijn naar luchthaven. Loop je in richting metrostation Saldanha dan vind je daar genoeg leuke cafeetjes en restaurants als je niet in het centrum wilt gaan eten. Het hotel zelf ligt op een rustige plek en toch heel centraal.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8petra21-06-2016

mooi hotel,metro vlakbij

zwembad op het dak is leuk na een vermoeiende dag fijne attentie op mijn verjaardag

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Danny29-01-2015

Heerlijk met zwembad op het dak!

Vooral het zwembad op het dak maakt dit hotel tot een tophotel in de zomer! Kamers netjes en schoon, badkamer was ruim! 3/4 haltes met de metro (voor de deur van het hotel!) en je zit in het centrum, El Corte Ingles met supermarkt om de hoek.

Gereisd in augustus 2014

• 8Thijs17-10-2014

Ideaal hotel voor stedentrip

Super hotel. Kamer wordt dagelijks netjes schoongemaakt, inclusief schone handdoeken ook al zou je ze nog een keer willen gebruiken. Zwembad en sauna op dakterras.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 8Jose Maarschalk02-10-2014

Goed hotel

Heerlijke citytrip gehad. Kamer keurig netjes. Heerlijk na een dag je stad nog even bij zwembad. Metro voor de deur rode+ blauwe lijn. Let wel op bij uitstappen uitgang agila nemen. Ook ontbijt had een goede varieteit. Kortom een goed hotel zeker zijn 3 * waard.

Gereisd met vrienden in september 2014

• 8elise28-09-2014

Prima hotel vlakbij het centrum

Sana Reno is een prima hotel, met mooie ruime kamers en een grote badkamer met lekkere douche. De kamers zijn schoon en je krijgt iedere dag schone handdoeken. Het zwembad op het dak van het hotel is heerlijk verfrissend na een lange dag wandelen in het mooie centrum van Lissabon. Het enige nadeel vonden we dat het toch best ver van het centrum afligt. Vijf metrohaltes en hoewel het metrostation vlakbij ligt, is het ver lopen naar de blauwe lijn richting centrum.

Gereisd met partner in september 2014

4 tips over Hotel Sana Classic Reno

• Leona van Dorst, 19-05-2013

Metrokaart 1 dag geldig voor € 5,50 op metro, bus,trein, tram en ferry. Losse rit € 1,40. Taxi ritjes niet meer dan € 10,00/11,00 binnen de stad betaald. Fantastisch winkelcentrum Colombo, blauwe metrolijn uitstappen Colegio Militar/Luz. Niet veel restaurants in omgeving, rechts uit het hotel even doorlopen naar Restaurant O Moisés, goed gegeten, hebben een prima witte huiswijn !

• Rudy Driesen, 16-06-2013

Openbaarvervoer is prima, je koopt eenmalig een soort Portugeese 'OV-Chipkaart' voor €0.50 cent. en dan kun je kiezen om een ticket te kopen voor €1.40 hiermee kan je eenmalig het metro gedeelte betreden en je vrij bewegen binnen die zone. dus de metro pakken 1 kant op en vervolgens teruggaan kan zolang je niet uit checked. je kunt kiezen om op saldo te reizen, maar je kan ook een dag kaart kopen voor €6.00. hiermee kan je 24 uur lang in alle metro's, trams en bussen.

• Jose Maarschalk, 02-10-2014

Koop Lisboa kaart op luchthaven. Overal openbaarvervoer en heel veel musea gratis entree. Ook de beroemde trammetjes van Lissabon zijn gratis met deze kaart.

0 vragen over Hotel Sana Classic Reno

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald