Hotel Nacional

25 reviews over Hotel Nacional in het Nederlands

fantastisch

marij franssen
22-9-2016

personeel was erg attent en vriendelijk. De ligging was perfect. Het ontbijt was prima. De kamer was geheel naar wens met wifi en kluisje

Niet weer,

Nikon-Herman
15-9-2016

Hotel Nacional is wel een en schoon hotel : Alleen het personeel is niet erg behulpzaam en aardig , behalve schoonmaaksters die wel aardig en vakkundig waren, En dat vond ik erg jammer : Verder lag het hotel te ver van het winkel en uitgaan gebied : In een saaie wijk waar niet zoveel te doen was : Nee hotel Nacional was voor eenmalig :

uitstekende lokatie voor city trip Lisssabon

Aim
25-6-2016

uitstekende ligging tov centrum Lissabon, logies en ontbijt: goed

Vrij Uit

Goed uitgangspunt voor een stedentrip

Folders
5-6-2015

Goede ligging, schone kamer, ruime badkamer en voldoende ontbijtproducten.

Vriendelijke bediening

Ligging perfect, ontbijt snel vergeten

Annemiek
31-3-2015

Het hotel heeft een prima ligging voor een city trip. Centraal gelegen nabij metro station etc.

Het ontbijt viel erg tegen, beperkte keuze, droge broodjes etc.

Tevens was de kamer niet schoon, bij aankomst een badkamer vol haren ? Behoorlijke tegenvaller, namelijk geboekt wegens de goede referenties

prima

angelique.westhovens
13-10-2013

De kamer is ruim en netjes. Iets verouderd interieur. De badkamer is ook ruim. Het ontbijt is niet heel uitgebreid maar zeker voldoende, zo kregen we elke dag een bakje vers fruit. Een beschrijving van het ontbijt staat op de site van het hotel. We hadden de kamer boven de receptie op de 1e verdieping en daarom het geluk dat we wifi ontvangst op de kamer hadden. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Ideale ligging om Lissabon te ontdekken

Alex
8-7-2013

Een heel goed hotel ! ontbijt is compleet, iedereen is vriendelijk en behulpzaam. We kwamen in de ochtend aan en konden gelijk op onze kamer om ons op te frissen

Erg leuk hotel voor een citytrip

Peter
10-6-2013

Goede ligging om 15 min lopen vanaf het centrale Rossio square. Vlakbij het Marquês de Pombal plein waar de 'hop on hop off' bussen vertrekken.

Hotel is simpel, maar kamer is schoon en ontbijt is goed. Ook kluisje (gratis) op kamer. Airco werkte echter niet erg goed. Wifi is alleen in lobby beschikbaar (gratis). Geen minibar/koelkastje op kamer (kan wel geplaatst worden op verzoek). Elke dag schoonmaak en schone handoeken.Vriendelijk personeel. Gelduitgifteautomaat naast hotel.

Prima hotel

Elly
20-8-2012

Prima hotel, vriendelijk behulpzaam personeel. Klein gevarieerd buffet wat continu ververst wordt. Dicht bij bus, metro etc. De internet via kabel werkte niet, maar werd opgelost doordat we het Wifi wachtwoord kregen, waardoor we toch vanuit de lounge onze informatie konden opzoeken.

Kamers waren schoon en handdoeken werden dagelijks verschoond.

Goede ligging om Lissabon te verkennen

fam. Vandegaer
5-8-2012

Eenvoudig hotel met eenvoudige propere kamers, simpel ontbijt maar wel alles wat je nodig hebt. Het is vooral een zeer goede ligging om Lissabon te verkennen, Wij deden zeer veel te voet en dat kan prima van hieruit.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nacional in Lissabon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nacional zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.