Hotel Heritage Lisboa Plaza

Hotel Heritage Lisboa Plazasterstersterster

8.9Fantastisch

Portugal, Costa de Lisboa, Lissabon

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Heritage Lisboa Plaza voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

Super hotel, prima ligging

Gereisd met partner in november 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Nils Grimm30-05-2019

prima cirtytrip met lekker verblijf

Goed hotel in centrum. Op loopafstand van centrum metro en bus. ( vooral handig naar vliegveld en dan aanbeveling de metro). Het hotel is typisch portugees ontbreekt aan niks prima airco en van alles voorzien. Beetje kwestie van smaak..maar erg klassiek en luxe uitstraling. Gasten zijn over het algemeen ouder en geeft het eea ook aan :-) Ontbijt is goed en perfect op de toptijden erg druk maar duurt tot 12.00 dus na 0900 prima te doen. Lissabon zelf is mooi voor 3 dagen niet langer... romantisch en leuk Voor hotel zou ik toch wat meer doen met dakterras.. serveer bier en wijn en maak er zitjes... maakt het gezelliger.. en volgens mij ook goed voor de centen.. Lijkt mij dat vanaf juni het er te warm gaat worden.....

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Peter31-03-2019

Excellent hotel !

Uitstekend hotel qua locatie en services. Alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand te doen. Hotel personeel heel klantvriendelijk en services gericht.

Gereisd met partner in maart 2019

• 10aswijck04-01-2019

Ligging, personeel en ontbijt zijn fantaschtisch

Wij waren hier een week voor kerstmis 2018. Het hotel is zoals geschreven. Pria kamwr

Uitstekend hotel. Prachtig ingericht. Schoon. Perfect centraal gelegen. Aardig en zeer behulpzaam personeel. Fantastisch ontbijt.

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    9Arjan03-08-2018

Charmant hotel op een perfecte locatie

Lisboa Plaza is een charmant familiehotel zoals je die in Lissabon zou verwachten. Uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel. Perfect ontbijt, dakterras en stijlvolle lounge huiskamers. Vlakbij de sjieke avenida da liberdade richting ‘downtown’. En met het metrostation om de hoek. Perfecte uitvalsbasis dus.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9T.Postema18-04-2015

super

Hotel Heritage Lisboa Plaza is echte een aanrader. Het hotel ligt dichtbij halte Airportbus, metro-station Avenida en op loopafstand van leuke restaurantjes in de wijk Bairro Alto. Gratis en goed wekende wifi Comfortabele en schone kamer, met goede bedden. Ontbijt is erg uitgebreid en goed verzorgd. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam Tijdens ons bezoek was het mijn moeders 65ste verjaardag, de baliemanager van het hotel had dit gezien tijdens het verwerken van onze paspoorten, en als verrassing werd een fles champagne op onze kamer bezorg ter attentie van het hotel. Ons verblijf was super!!

Gereisd in april 2015

• 9Hella10-04-2011

Sfeervol hotel prima service

Een absolute aanrader! Klein sfeervol hotel. Mooie binnenkomst, uiterst vriendelijk personeel. Alle ruimtes beneden zijn mooi en smaakvol ingericht (klassieke stijl). Ontbijt was goed verzorgd en uitgebreid. Groot Nespresso apparaat met alle smaken en soorten, tevens potten koffie. Bij receptie is een ruimte met 3 computers (gratis). Kamer was niet zo groot, maar wel comfortabel. Minibar niet overdreven duur. Badkamer ziet er OK uit, had echter wel regelmatig vieze afvoerlucht (enige nadeel dat ik me kan bedenken van dit hotel en als je de hele tijd de stoppen in de afvoerputjes laat, geen last meer) Ligging is prima. Centrum is goed te belopen. We hadden een OV kaart voor 3 dagen en de bushalte en Metro waren zeer dichtbij. Mooi dakterras. Daar had je meestal het rijk alleen. Een soort self-service bar. Je kunt zelf noteren wat je pakt en het bij de receptie afrekenen gelijk met wat je uit de minibar op je kamer gebruikt hebt. Niet duur.

Gereisd met partner in september 2010

• 8gjmgerrits09-12-2010

Aanrader.

Heerlijk hotel in prachtige stad. Uitgebreid en lekker ontbijt. Centraal gelegen. Loopafstand van binnenstad. Bus en metro halte om de hoek. Ideaal adres om in een paar dagen Lissabon te ontdekken.

Gereisd met vrienden in november 2010

• 8Frank en Simone28-10-2010

Een prima hotel voor een citytrip Lissabon

Hotel Lisboa Plaza is een keurig en net hotel. De inrichting is zeer klassiek. Ontbijt is uitstekend, bedden goed, badkamer zeer klein. Die is inderdaad aan een opknapbeurt toe. Vriendelijk personeel. Goede lokatie: dichtbij halte Airportbus, metro-station Avenida en op loopafstand van leuke restaurantjes in de wijk Bairro Alto. Geen goedkoop hotel maar een prima uitvalsbasis voor een citytrip Lissabon.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 8Roy ter Weele04-10-2010

Perfect hotel voor citytrip

Het hotel ligt ca. 400 m. van het centrum en 100 meter van metrostation Avenida in een straat net achter de Avenida. Het hotel heeft een klassieke uitstraling met een mooi inrichting. De èèn noemt de kamer ouderwets, ik noem het klassiek en typisch Portugees. De indeling/grote van de kamer wisselt afhankelijk van de ligging. Door de dubbele ramen hoor je geen enkel geluid van buiten. De badkamer kan wel een opknapbeurt gebruiken. Douchen in bad, geen mengkraan, laag toilet en veel vieze kitranden. Alles wordt wel zo goed mogelijk schoon gehouden. Het ontbijt is goed met ruime keuze in koude en warme gerechten. Nespresso koffie gratis! De ontbijtzaal is niet al te groot dus er moet af en toe gewacht worden op een plaats. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Taxi vanaf vliegveld kost ca. 10 euro dus met meer personen voordeliger dan de aerobus,

Gereisd met partner in september 2010

0 tips over Hotel Heritage Lisboa Plaza

0 vragen over Hotel Heritage Lisboa Plaza

Hotel Heritage Lisboa Plaza info

• Aantal sterrensterstersterster
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking