Hotel Florida

7.7Goed

• Kinderopvang

24 reviews over Hotel Florida

• 8Romy09-05-2017

Hele vriendelijke en behulpzame mensen.

De douche (in het bad) had iets schoner en comfortabeler gekund. Verder was de kamer heel schoon. De medewerkers waren erg vriendelijk en leuk om een praatje mee te maken. Ook behulpzaam en gaven tips over Lissabon. Het hotel is naar mijn mening echt super leuk ingericht in Amerikaanse filmstijl en de ingang+receptie had op de een of andere manier zo'n geur die er precies bij paste, wat vertrouwd voelde. Het ontbijt was wel veel hetzelfde, maar prima. Het restaurant van het hotel was ook lekker informeel en Amerikaans. Het hotel ligt heel dicht bij de metro dus de ligging was echt top. Verder zijn er rondom het hotel niet heel veel restaurants, dus daarvoor moet je wel de metro pakken. Wij hebben het er heel erg naar ons zin gehad.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 8leeuw1957_114-10-2016

Prima hotel met gunstige ligging!

Wij hebben het prima naar ons zin gehad in dit hotel. Nette kamers met heerlijke bedden, schoon, heerlijk ontbijt. Ligging bij opstapplaats hop on hop off bus en vertrekpunt van fiets excursie. Ongeveer 15 min lopen naar oude centrum en metro op 100 m afstand. De enige te verwaarlozen kritiek is dat sommige tegels badkamer beter vervangen hadden kunnen worden na vervanging kraan/optrekbeugel. Zou volgende keer weer graag dit hotel willen boeken.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 8janneke02-11-2013

prima hotel

schone kamers, prima personeel, koffers werden boven gebracht, mooie ontbijtruimte met uitzicht op de Marques de pombal rotonde.

Gereisd met vrienden in september 2013

• 7Nieneke 26-07-2013

4 sterren niet waard

Dit hotel is een prima vertrekpunt voor een citytrip naar Lissabon. De metro is naast de deur. Alleen: wij kregen een rokerskamer met een tussendeur naar de andere kamer (ook een rokerskamer). Onze buren rookten flink dus stonk onze kamer dag en nacht. Er was geen ruimte voor klagen. We moesten niet zo zeuren, hadden toch een mooie ruime kamer? Nou ja... Verder waren er vochtplekken aanwezig in de kamer. De rest was prima. Het thema is grappig. Ontbijt niet bijzonder, maar prima. Ik zou het hotel niet aanraden.

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Simone Walrave20-10-2012

Leuk filmthema hotel

Goed hotel. Zeer nette en schone kamers. Badkamer prima. De inrichting van de kamers is op films gericht. Erg leuk. Personeel bij de receptie erg aardig en behulpzaam. Ligging is bij de Marques de Pombal aan het einde van de Avenida Liberdad. Metrostation ligt om de hoek. Voor een 24-uurskaart betaalt men € 5,- p.p. Wij hadden ook geen ontbijt. Los kost het circa € 11,- p.p. Bij een koffie/ontbijt tentje schuin a/d overkant kan je goedkoop ontbijten en ben je met 2 personen € 11,- kwijt.

Gereisd met partner in september 2012

• 7Annie Pijpers17-10-2012

Top locatie en goed hotel

Toplocatie met alle bezienswaardigheden op loopafstand, up and down bussen, metro voor de deur. Hotel leuk ingericht, netjes en personeel behulpzaam. Wij hadden geen ontbijt, dus daarover geen commentaar.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9sandra26-09-2012

Geweldig

Net buiten het centrum, maar goed aan te lopen. Mooi, schoon hotel. Mooie en goed onderhouden kamers. Alles in design. Geweldig ontbijtbuffet wat ook goed wordt aangevuld. Op de kamer een koelkastje en een safe, zonder bijbetaling. Zeker een aanrader voor een stedentripje!

Gereisd met partner in september 2012

• 6Marc27-08-2011

Geen 4 sterren waard

Personeel is vriendelijk maar je moet altijd wachten aan de balie ook al sta je daar alleen, alles lijkt belangrijker dan de hotelgast verder helpen. Lawaaierige Airco, we hebben dat gemeld, het euvel was verholpen, maar er was eigenlijk niets van te merken. Dus lieten we de airco overdag goed doorkoelen, en 's nacht ging hij uit, anders was slapen onmogelijk. Er ontbreekt altijd iets: de ene dag een rolletje wc-papier, de andere dag een beker, de dag erna een kop of handdoeken, enz... Poetsen wordt er ook al niet gedaan. Het ingedroogde schuim in de douche is de 7 dagen van ons verblijf gewoon blijven plakken. Kortom: Geen 4 sterren waard (eerder 2) maar goed gelegen als uitvalsbasis om Lissabon te bezoeken. Metro en bus net voor de deur.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9Dirk27-06-2011

Ontbijt met uniek zicht

Desondanks er in de stad iets te doen was en er dus weinig kamers vrij waren, kregen we een - volgens mij- zeer aantrekkelijk tarief (90€/nacht) voor een 4-sterrenhotel inclusief ontbijt. En dat ontbijt mocht er zijn: vers fruit, verschillende corn flakes/muesli's en zo meer. De ontbijtruimte was zeer ruim met wat aangename loungemuziek. De zaal gaf zicht op het rond punt Marques Pombal. Zeer aangenaam natuurlijk. Er is zelfs een terras wat volgens mij zowaar uniek is in de stad. De kamers waren stijlvol. Het is een themahotel (hollywood) maar zeker niet overdreven zoals bij de zogenaamde Hard Rock hotels. De ligging is uitstekend. Er zijn rolluiken om toch zoveel mogelijk lawaai te blokkeren maar dat was geen probleem. In onze kamer was er wel een bepaald geluid (zoals een lift ofzo) om de zoveel seconden maar dat hield ons niet uit de slaap. Jammer dat de wi-fi verbinding bij mij niet lukte maar toch veel kans dat we dit hotel opnieuw boeken de volgende keer.

Gereisd met partner in juni 2011

• 6Denise31-10-2010

prima ligging, net hotel

Een net hotel met schone, ruime kamers. Wij hadden eerst een kamer (722)met veel stankoverlast. Nadat we geklaagd hadden, kregen we een andere kamer. Uitzicht vanaf ontbijtruimte is erg mooi. Ontbijt zelf is redelijk, niet echt uitgebreid. Aan de receptie is men niet erg bereid om je te helpen. Restaurant tegenover het hotel is prima om een keer vis te eten. Bussen en metro allebei naast het hotel. Ook de open bussen vertrekken vanaf het plein. 15 euro voor 2 dagen. De moeite waard.

Gereisd met partner in oktober 2010

2 tips over Hotel Florida

• janneke, 02-11-2013 Rapporteren

als je uit de metro komt moet je goed zoeken om het hotel te vinden, kleine letters en boven bankgebouw

• sandra, 26-09-2012 Rapporteren

Maak een fietstocht met een gids door de stad. Duurt ongeveer 3 uur, op goede fietsen en alleen bergafwaarts dus ook voor de oudere prima te doen. Zoek op bajabikes of lisbon bike tours. Kost 29 euro pp maar is het absoluut waard.

0 vragen over Hotel Florida

• WinkelsKapper
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats