Hotel Lido

55 reviews over Hotel Lido in het Nederlands

Prima

Nonam
16-6-2016

Goed hotel om te verblijven wanneer je van plan ben om veel te ondernemen.

Geen hotel om een weekje te ontspannen in het hotel of wanneer je slecht ter been bent.

Wij hadden de standaard kamer en deze was erg ruim en netjes, goede bedden. Er werd goed schoongemaakt.

Nadeel was dat de deuren erg moeilijk dicht gingen, het hotel was erg gehorig en zo te horen gingen de deuren ook niet goed dicht in de andere kamers.

Het personeel aan de receptie is aardig en behulpzaam. Van het personeel bij het ontbijt zou ik niet te veel verwachten. Geen goedemorgen, en het ontbijt werd niet goed bijgevuld. Ontbijt was verder prima.

Locatie is erg goed, binnen 10 minuten lopen ben je bij het strand. Wel is het gelegen op een heuvel.

Wanneer je bij het strand bent is het ongeveer 20 minuten lopen naar het gezellige Cascais. Vanaf het strand kan je ook makkelijk de trein naar Lissabon nemen, dit is een treinrit van ongeveer 30 minuten.

Hotel met prima prijs-kwaliteit verhouding.

Prima hotel!

linda
19-6-2015

Met kind van ruim 1.5 jaar in voorseizoen geweest. Wilden in het nieuwe gedeelte boeken maar dit kon niet ivm kinderbed. Blij dat we dit niet gedaan hadden! Kamer was prachtig (leek wel recentelijk opgeknapt?) en prima balkon! Balkon was in alle kamers van het oude deel maar leek lang niet in alle appartementen van het nieuwe deel aanwezig. Nadeel was alleen dat er aan de zwembadkant korte tijd zon op balkon is en dat de schoonheid van het uitzicht afhangt van je kamernr. onze zoon vermaakte zich prima in het peuterbad. Kan me voorstellen dat het in hoogseizoen wat druk en krap is bij zwembad. Zeer tevreden over schoonmaak. Prijs-kwaliteit prima! Hotel 10-15 "klimmen" vanaf het strand/trein. De trein die iedere 15 minuten vertrok ideaal! Nadeel is dat Estoril zelf weinig heeft zoals restaurants, wel goede stranden! Dit is omgekeerd in het grotere Cascais.

ideaal hotel voor een strand/stad vakantie

mevrouw Falet
23-9-2014

Wij zaten in het nieuwe gedeelte van het hotel omdat wij hiervoor bijbetaald hadden. Dit is zeker een aanrader. Hierdoor krijg je een mooie en nette kamer. Het andere gedeelte is erg verouderd.

Heerlijk voor jong stel!

x-shirley
1-8-2014

Voordat je bij het hotel aankomt, is het ongeveer 10 minuten lopen met een aantal heuvels (vanaf station Estoril). De voorkant van het hotel is afschuwelijk, echter de receptie en de nieuwere kamers zijn heel erg mooi! Bij het zwembad is veel plaats en het water is niet te koud. Naar Cascais is het ongeveer 25 minuutjes lopen via de boulevard. in Cascais kun je heerlijk eten op het plein. In Estoril zelf is vrij weinig te doen, behalve het mooie strand en het grote Casino! Bij het ontbijt had je genoeg keuze (geen pindakaas, pasta en hagelslag), helaas was dit wel elke dag hetzelfde.

Goede prijs/kwaliteitverhouding

stoepit
18-4-2014

Hotel Lido is een mooi hotel in een rustige buurt. Wij kwamen om 01:00 aan maar werden direct goed geholpen. De kamer was netjes en het zwembad uitstekend. Bij de bar / het restaurant naast het zwembad werden we direct geholpen, soms wist het personeel alleen niet wat er in een gerecht/drankje hoorde. Het ontbijt was goed met voldoende keuze, soms wat druk. Hotel Lido is een leuke hotel voor een combinatie van een stedentrip en strandvakantie. Lissabon is in 30 minuten bereikbaar per trein.

fantastische vakantie

hotel
3-2-2014

Mooi hotel. Strand nabij en je kunt kiezen om een dagje naar lissabon tegaan. Is maar half uurtje met de trein. Echt een aanrader. Leuke optie voor mensen die strand en stad willen combineren! Ontbijt prima!

Leuke vakantie gehad!

Lisanne
3-9-2013

Wij hebben een prima vakantie in dit hotel gehad! Een mooie omgeving, waar genoeg te doen is. Je kunt naar de vele restaurantjes in cascais (leuke wandeling over de boulevard), het sprookjesactige Sintra bezoeken, de mooie stad Lissabon verkennen etc. Het hotel is netjes en de kamer zag er prima uit. Wij hadden een balkon erbij,maar dit heeft niet elke kamer.

Geweldige vakantie gehad

Vivienne
19-8-2013

Twee weken zijn wij hier verbleven. We kunnen alleen maar lovend zijn over dit hotel. Kamers waren netjes, en werden elke dag keurig schoon gemaakt. Personeel was zeer vriendelijk en stond altijd klaar om je helpen. Het ontbijt was prima. Er was genoeg keuze. Soms moest men wel eens op een tafel wachten, maar als je wat eerder kwam, was dit probleem opgelost. Wij hebben er nooit last van gehad. De bar bij het zwembad was heerlijk rustig. Als je wat wilde eten, kon dat 's middags of 's avonds ook. Het meest vervelende vonden wij de handdoeken die door andere gasten al zeer vroeg bij het zwembad werden neergelegd, om vervolgens lang weg te blijven. Vanuit het hotel loop je binnen een half uur Cascais in en met een half uur met de trein ben je in Lissabon.

Het hotel maakt een goede en schone indruk bij binnenkomst. De kamers waren prima in orde en hadden een klein balkon waarop je even kon zitten. Het zit in een rustige buurt met weinig lawaai.

Het zwembad was redelijk groot en er was voldoende ruimte om te liggen.

Bestellen aan de bar bij het zwembad duurt echter lang (zowel voordat er iemand komt als het drankjes maken zelf).

Het hotel ligt op een heuvel waardoor het wel even slepen is met bagage vanaf het station en het een kleine tien minuten lopen is naar het strand.

Het ontbijt was niet uitgebreid maar alles was aanwezig (broodjes, yoghurt, ei, sap), wel moesten we vaak wachten tot er een tafel vrijkwam.

Nadelen waren vooral de trage service van het personeel en de wachtrij bij het ontbijt.

Voordeel is de rustige buurt en het zwembad.

Over het algemeen een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Nooit meer, telleurstellend.

Jacqueline-B
7-6-2013

Teleurstellend hotel, zeer gehorige kamers, je hoort je buren en als iemand zijn deur dicht trekt zit je rechtop in je bed. onvriendelijk personeel, kamers lijken niet op de fotos op de site, maar zijn veel ouder. Ontbijt werd slecht bijgevuld door te weinig personeel. Iedere dag hetzelfde ontbijt. Geen aanrader.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lido in Estoril, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lido zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.