Aparthotel Vila Galé Cascais

Aparthotel
Aparthotel Vila Galé Cascais

We hebben een aantal aanbieders voor Vila Galé Cascais voor je op een rij gezet:

152 reviews over Aparthotel Vila Galé Cascais in het Nederlands

Leuk hotel met aardige mensen

Eric
7-5-2018

Prima hotel, leuke locatie. Alleen jammer dat ze het zwembad aan het verbouwen zijn en dat duurt ook nog even. Het strand is 15 minuten lopen.

Alles in orde.Vriendelijk.Proper.Ruime kamer met mooi uitzicht.Keukentje wel verouderd maar je hebt dan wel een grote frigo.Groot balkon.Ook de kamers zonder zeezicht zijn nog aangenaam met zicht op groen.Goed ontbijt.Klein minpunt...je kan niet buiten ontbijten.Liging ook ok om naar Cascais te wandelen.

Volgend jaar gaan we er weer heen

Rebel
25-8-2017

Personeel was heel aardig en het eten wisselend en lekker,en als verrassing een bbq avond met een dansgroep,en gelukkig geen bezette bedden bij het zwembad.

Leuk hotel, goed ontbijt. Gelegen direct aan zee. Achter het hotel is een mooi park. Het ligt in de directe omgeving van de haven en musea.

Diner is wat minder maar er zijn genoeg leuke restaurants in de omgeving.

Prima hotel, prachtige ligging, mooie kamer

Henk Philipsen
30-7-2017

Rustige ligging aan zee maar op loopstand (ca. 10 minuten) van het centrum van Cascais. Kamer was schoon en erg ruim met prachtig uitzicht op zee. Goed en vriendelijk personeel. Ontbijt was royaal en gevarieerd. Als er al een minpuntje van het hotel te noemen is dan zijn het de duiven die soms op de balkons vertoefden. Vanaf het hotel was het prachtig wandelen of fietsen langs de kust. Cascais zelf is niet heel groot maar biedt volop vertier voor jong en oud. Winkels, restaurants, cafés en terrassen in overvloed. Vanaf Cascais ben je in ca. 45 minuten per trein in het mooie Lissabon.

Net hotel met vriendelijk personeel, helaas erg druk bij het ontbijt waardoor er wachtrijen ontstonden voor een tafel om te eten.

Het avondbuffet was vaak niet erg warm, waardoor het koud was als je begon met eten.

Zoals je verblijf moet zijn

R m renkels
21-7-2017

Kamer ontbijt en het personeel

Mooi hotel

Jozef
15-7-2017

We verbleven drie nachten in dit hotel vlak aan de kust.

De kamers zijn ruim en mooi onderhouden. Hetzelfde kan gezegd van de badkamer. Het uitzicht van onze kamer was niet spectaculair. We kijken uit op de parking voor de hoofingang en op een park.

De maaltijden in buffetvorm zijn voor verbetering vatbaar.

Het personeel is vriendelijk maar de meesten begrijpen geen Engels of Frans.

De omgeving van het zwembad is mooi ingericht.

Je kan in de omgeving mooie wandelingen maken en het hotel is een goede uitvalsbasis voor de steden in de omgeving.

Mooie grote schone kamers.

L.Cuijpers
9-5-2017

Kamers 4 sterren waard. De rest van hotel niet meer dan 3 sterren, Ontbijtzaal vaak overvol. Ligging is goed. Zwembad ook mooi. Prachtig uitzicht vanaf balkon.

Oude reviews (archief)

Fantastic Hotel

Mattie Bos
16-7-2016

Very nice hotel, friendly staff and very spacious and clean rooms ( compliment to the chambermaids !)

Fantastic breakfast and in the evening a varied buffet.

One slight problem : there are only two computers that either do not do it regularly. In addition, prices in the bar are high compared to restaurants in Cascais.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Vila Galé Cascais in Cascais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Vila Galé Cascais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Vila Galé Cascais scoort een 8.01 uit 10 op basis van 152 reviews.