Aparthotel Vila Galé Cascais

Aparthotel Vila Galé Cascaissterstersterster

7.5Goed

Portugal, Costa de Lisboa, Cascais

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Vila Galé Cascais voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Aan zee
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

Gelegen aan de Portugese kust vind je Aparthotel Vila Galé Cascais. Hier slaap je op een ruime kamer met balkon en krijg je elke ochtend een goed ontbijt. Vanuit Cascais kun je met de trein naar Lissabon, maar ook Cascais zelf is leuk om te ontdekken dankzij de terrasjes met live-muziek, winkeltjes en de mogelijkheid tot het spotten van dolfijnen.

160 reviews over Aparthotel Vila Galé Cascais

• 2019
    4Fam van Stralen29-09-2019

Niet doen!

Het hotel is zeer aan renovatie toe. Het is niet meer van deze tijd. Wij beschikten over een junior suite. Ruime kamer met balkon. Verstopt achter een schuifdeur bleek een oude keuken met wat restanten van keukengerei (stoffig en rommelig) te zitten. Het 2-persoons bed had een matras van dusdanige kwaliteit dat als de ene draaide de andere ook mee bewoog. Dikke vloerbedekking en de banken zijn niet meer dan doorgezakte kussens. Geeft geen fris gevoel. Het is douchen in bad wat betekend dat als je de 1.90 mtr haalt je klem staat tussen het bad en plafond. De badkamer vertoonde veel slijtage en was daardoor ook niet schoon. Andere kamer gekregen met met 2 aparte bedden verder bleef de kamer hetzelfde. Het personeel werkt hard en is zeer vriendelijk. Ontbijt vrij smakeloos, roereieren vaak koud, theewater ook niet heet. Zwembad oke, zonnebedden veel doorgezakt. Tuin netjes onderhouden.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Jet15-08-2019

Zeer goed, zeker voor herhaling vatbaar.

Ik vind Vila Galé Cascais een aanrader. Wat een fijn, schoon en rustig hotel. Met rustig bedoel ik: dik tapijt op de gang dus geen overlast van trolley koffers, geen kinderanimatie bij het zwembad (of in het hotel). Wij hadden een hele grote kamer aan het einde van de gang, met balkon, dus genieten. Het hotel ligt naast een park, musea en op loopafstand van het centrum en de strandjes. Het is een perfecte uitvalsbasis voor een trip naar Lissabon, Sintra en Belém. Wij kregen van het hotel een (gratis) kaartje waarmee je 24 uur lang musea in Cascais kan bezoeken. Wij hadden alleen ontbijt geboekt en dat was goed want in Cascais zitten zoveel (goede) restaurantjes. Helaas zijn er altijd mensen die handdoekje gaan leggen, maar er zijn genoeg ligbedden bij het zwembad. Je kunt bij het hotel ook prima lunchen. In het park achter het hotel kun je ook fietsen huren (6,- p.p.p.d.). Voor ons is Vila Galé / Cascais voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Ellie10-07-2019

Prima hotel in mooie omgeving

Prima hotel met veel Engelse gasten, maar ook Belgen en Nederlanders. Het hotel is schoon maar de kamers iets gedateerd. Wij konden ons daar niet aan storen. Zwembad netjes maar wel wat last van de wind. Personeel bij de zwembadbar werkt niet erg efficiënt. Voor de rest is het personeel erg vriendelijk en hulpvaardig. Eten erg goed (zowel ontbijt als diner). Halfpension is aan te raden. Cascais is te voet goed te bereiken (10 minuten), maar wij liepen dikwijls door het achtergelegen park( ingang naast het "kasteeltje" naast het hotel). wat erg mooi en rustig is. Leuke omgeving!

Gereisd met partner in mei 2019

• 7Ad01-07-2019

Misschien, ooit nog een keer.

Hotel wordt gewaardeerd met 4 sterren. Helaas moet ik melden dat het m.i. de 4 sterren niet haalt. De kamers zijn nogal gedateerd. De fineer laat los van de nachtkastjes. Kasten werken met schuifdeuren die nodig gesmeerd moeten worden. Het plafond van de badkamer is met 2.10 meter veel te laag. Sta je in bad om te douchen moet ik met mijn 1.76 al bukken om m'n haar te wassen. Wat nu als je 1.80 of langer bent? Afzuiging in badkamer is er niet. Bediening in restaurant en op het terras spreekt veelal gebrekkig Engels wat vaak verwarring geeft. Daarin tegen, en dit moet ook gezegd worden, alle lof voor de keuken en de schoonmaakdienst. Geen enkele dag hetzelfde te eten dus voldoende variatie. De kamers en de rest van het hotel iedere dag kraakhelder. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Bravo. Maar toch vind ik het maar 3 sterren waard door bovenstaande. Helaas.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Theodora28-11-2018

Costa de Lisboa hartverwarmend. Topper.

Portugal heeft alles. Fijne cultuur Heerlijk klimaat. Uitstekende keuken. Goede vervoersmogelijkheden. Trein bus taxi metro. Portugezen zijn vriendelijk hulpvaardig en totaal niet opdringerig. Top!!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 10Sylvia18-09-2018

In één woord geweldig!

We hebben Cascais als uitvalbasis gekozen om Lissabon te gaan zien. Lissabon was mooi maar Cascais is zó leuk ,en er is zó veel te zien dat je de hele week daar al kunt vermaken. Aan het zwembad liggen, dolfijnen spotten , winkeltjes, terrasjes met live muziek. Wat wil je nog meer. Sintra dicht in de buurt met mooie gebouwen/ paleizen die op de lijst van UNESCO staan. Het was een top vakantie!

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Manja10-09-2018

Heerlijke week gehad!

Een super goed hotel met alles wat je nodig hebt aanwezig! Fijne ruime kamers met balkon (wij hadden zeezicht wat fantastisch was) super vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt! En de omgeving is ook prachtig, je kan heerlijk fietsen wandelen het stadje bekijken al met al een heerlijke week!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Frank11-08-2018

vanwege de duivenshit...niet meer

Rustige ligging aan zee maar op loopstand (ca. 15 minuten) van het centrum van Cascais. Kamer was schoon en ruim met mooi uitzicht op zwembad en zee. Vriendelijk personeel. Ontbijt was royaal en gevarieerd. Een minpunt van het hotel te noemen is de duiven op de balkon. Overal duivenshit. Schoonmaaksters doen hun best om schoon te houden maar ze zijn kansloos. Bovendien staat de ventilator van de airco op het balkon, Dus..op balkon zitten is er NIET bij. Vanaf het hotel was het prachtig wandelen langs de haven en de kust. Cascais zelf is niet heel groot maar biedt volop vertier voor jong en oud. Winkels, restaurants, cafés en terrassen in overvloed. Let ook op restaurants aan de haven...Goed, lekker eten en dichtbij! Vanaf Cascais ben je in ca. 40 minuten per trein in het mooie Lissabon, en binnen een half uur in Belém, zeer de moeite waard..

Gereisd met partner in augustus 2018

• 6Eric07-05-2018

Leuk hotel met aardige mensen

Prima hotel, leuke locatie. Alleen jammer dat ze het zwembad aan het verbouwen zijn en dat duurt ook nog even. Het strand is 15 minuten lopen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• Oude reviews

8Vandeput06-10-2017

Beetje verouderd maar heel netjes en alles dik ok!

Alles in orde.Vriendelijk.Proper.Ruime kamer met mooi uitzicht.Keukentje wel verouderd maar je hebt dan wel een grote frigo.Groot balkon.Ook de kamers zonder zeezicht zijn nog aangenaam met zicht op groen.Goed ontbijt.Klein minpunt...je kan niet buiten ontbijten.Liging ook ok om naar Cascais te wandelen.

Gereisd met partner in oktober 2017

13 tips over Aparthotel Vila Galé Cascais

• Anita, 24-08-2013

Geldautomaat in haven en in stadje. Geen high heels maar platte schoenen. Door de keitjes is het geen lopen. Restaurant: net over het bruggetje simpel visrestaurant voor prima prijs. Veel lekkere Italiaanse restaurants (o.a. Il Siliciano) Lissabon met de trein € 4,30 voor een retour. Niet in tram kaartje kopen maar in kiosk, scheelt veel geld. Heerlijke bakkertjes voor een goede espresso. Sintra is leuk maar erg toeristisch. Met bus vanaf busstation prima te doen. Daarna nog met bus naar paleis.

• wh.egmond, 13-06-2013

Voor uitstapjes ga naar Lissabon en neem de trein goedkoop en geen parkeer probleem, bezoek Sintra met z'n kastelen, en Cap du Roca, er is in de omgevong van Cascais veel te genieten.

• Mark, 06-09-2013

Visit the biggest aquarium in Europe in Lissabon. Easily reachable by train from Cascais.

Visit the beach of estorile.

12 vragen over Aparthotel Vila Galé Cascais

• lilian, 28-05-2018

Lees dat ze het zwembad aan het verbouwen zijn, is dit in Juni klaar. Zou erg jammer zijn wanneer wij hier geen gebruik van kunnen maken, is wel een puntje.

Henri, 11-06-2018

Cascais, 11 juni '18: zwembad is klaar.

• Ans Nijhuis, 25-05-2018

Komen morgen met 8 personen

Kunnen wij wel weer gebruik maken van het zwembad?

lilian, 07-06-2018

Hebben jullie gebruik kunnen maken van het zwembad?

• Ricardo coelho, 11-01-2018

Kinderen

Is deze accomodatie ook geschikt voor kinderen?

Aparthotel Vila Galé Cascais info

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hetelucht sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats