Aparthotel Vila Galé Cascais

Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag20°14°
Aparthotel Vila Galé Cascais
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Vila Galé Cascais voor je op een rij gezet:

155 reviews over Aparthotel Vila Galé Cascais in het Nederlands

In één woord geweldig!

Sylvia
18-9-2018

We hebben Cascais als uitvalbasis gekozen om Lissabon te gaan zien. Lissabon was mooi maar Cascais is zó leuk ,en er is zó veel te zien dat je de hele week daar al kunt vermaken. Aan het zwembad liggen, dolfijnen spotten , winkeltjes, terrasjes met live muziek. Wat wil je nog meer. Sintra dicht in de buurt met mooie gebouwen/ paleizen die op de lijst van UNESCO staan. Het was een top vakantie!

Heerlijke week gehad!

Manja
10-9-2018

Een super goed hotel met alles wat je nodig hebt aanwezig! Fijne ruime kamers met balkon (wij hadden zeezicht wat fantastisch was) super vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt! En de omgeving is ook prachtig, je kan heerlijk fietsen wandelen het stadje bekijken al met al een heerlijke week!

vanwege de duivenshit...niet meer

Frank
11-8-2018

Rustige ligging aan zee maar op loopstand (ca. 15 minuten) van het centrum van Cascais. Kamer was schoon en ruim met mooi uitzicht op zwembad en zee. Vriendelijk personeel. Ontbijt was royaal en gevarieerd.

Een minpunt van het hotel te noemen is de duiven op de balkon. Overal duivenshit. Schoonmaaksters doen hun best om schoon te houden maar ze zijn kansloos. Bovendien staat de ventilator van de airco op het balkon, Dus..op balkon zitten is er NIET bij.

Vanaf het hotel was het prachtig wandelen langs de haven en de kust. Cascais zelf is niet heel groot maar biedt volop vertier voor jong en oud. Winkels, restaurants, cafés en terrassen in overvloed. Let ook op restaurants aan de haven...Goed, lekker eten en dichtbij! Vanaf Cascais ben je in ca. 40 minuten per trein in het mooie Lissabon, en binnen een half uur in Belém, zeer de moeite waard..

Vakanties.nl

Leuk hotel met aardige mensen

Eric
7-5-2018

Prima hotel, leuke locatie. Alleen jammer dat ze het zwembad aan het verbouwen zijn en dat duurt ook nog even. Het strand is 15 minuten lopen.

Alles in orde.Vriendelijk.Proper.Ruime kamer met mooi uitzicht.Keukentje wel verouderd maar je hebt dan wel een grote frigo.Groot balkon.Ook de kamers zonder zeezicht zijn nog aangenaam met zicht op groen.Goed ontbijt.Klein minpunt...je kan niet buiten ontbijten.Liging ook ok om naar Cascais te wandelen.

Volgend jaar gaan we er weer heen

Rebel
25-8-2017

Personeel was heel aardig en het eten wisselend en lekker,en als verrassing een bbq avond met een dansgroep,en gelukkig geen bezette bedden bij het zwembad.

Leuk hotel, goed ontbijt. Gelegen direct aan zee. Achter het hotel is een mooi park. Het ligt in de directe omgeving van de haven en musea.

Diner is wat minder maar er zijn genoeg leuke restaurants in de omgeving.

Prima hotel, prachtige ligging, mooie kamer

Henk Philipsen
30-7-2017

Rustige ligging aan zee maar op loopstand (ca. 10 minuten) van het centrum van Cascais. Kamer was schoon en erg ruim met prachtig uitzicht op zee. Goed en vriendelijk personeel. Ontbijt was royaal en gevarieerd. Als er al een minpuntje van het hotel te noemen is dan zijn het de duiven die soms op de balkons vertoefden. Vanaf het hotel was het prachtig wandelen of fietsen langs de kust. Cascais zelf is niet heel groot maar biedt volop vertier voor jong en oud. Winkels, restaurants, cafés en terrassen in overvloed. Vanaf Cascais ben je in ca. 45 minuten per trein in het mooie Lissabon.

Net hotel met vriendelijk personeel, helaas erg druk bij het ontbijt waardoor er wachtrijen ontstonden voor een tafel om te eten.

Het avondbuffet was vaak niet erg warm, waardoor het koud was als je begon met eten.

Zoals je verblijf moet zijn

R m renkels
21-7-2017

Kamer ontbijt en het personeel

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Vila Galé Cascais in Cascais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Vila Galé Cascais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.