Appartement Vila Bicuda

KinderhotelWeer vandaag16°9°
Appartement Vila Bicuda
8,7

Laatste review

Villa Bicuda,is rustig gelegen.

Comfort, hygiene zijn optimaal.

De kamers van alle gemakken voorzien.

Slaapgedeelte heerlijk.

Airco
Restaurant
Peuterbad

110 reviews over Appartement Vila Bicuda in het Nederlands

Een oase van portugese heerlijkheid

Marianne,
27-5-2017

Villa Bicuda,is rustig gelegen.

Comfort, hygiene zijn optimaal.

De kamers van alle gemakken voorzien.

Slaapgedeelte heerlijk.

Zwembaden prima.

Een fijn verblijf .

Ok, maar een aantal gebreken.

Sanne
31-7-2016

Wij verbleven in een duplex villa mat 1 slaapkamer. We zaten in het deel met veel huiseigenaars dit betekende blaffende honden, veel lawaai s avonds van mensen die mekaar kenden. Daarnaast zijn de huisjes erg gehorig. Je kan alles meevolgen wat naast je gebeurt, zelfs gesprekken of wenende baby's. Je hebt een huurauto nodig want de ligging is niet echt goed. Het huisje zelf is wat versleten. Ze komen iedere dag poetsen en bed opmaken maar verwacht hier niet te veel van. Het vuil werd in een hoekje geborsteld. Het personeel van de bakkerij is niet echt vriendelijk als je geen Portugees spreekt. Het zwembad is noet echt wauw te noemen. Wel gemakkelijk, vanuit je huisje is het 10 stappen lopen.

Relax in luxe

Ronald Mandemaker
3-5-2016

Topaccommodatie. Heerlijke acco, lekker zwembad en veel te zien in de omgeving. Sintra, Cascais en natuurlijk Lissabon. Fietshuur mogelijk. Bakkerijtje en supermarktje op terrein.

Vakanties.nl

Verzorgd park met ruime huisjes

Renate
9-8-2015

Leuke omgeving, je hebt wel een auto nodig. Huisjes zijn heel ruim, raken wel een beetje verouderd, schoonmaak prima. Park is heel verzorgd, winkeltje waar je van alles kunt halen en een super lekkere bakker.

Zeker de moeite waard

Joram-Paula
27-7-2014

Mooie plek, mooi resort met mooie huisjes. De huisjes waren van binnen ook goed uitgerust. De buitenruimte viel wat tegen, de voorzieningen op het resort (oa bakkertje) waren prima, net als het zwembad met deel van het resort. Als uitvalsbasis helemaal goed. Wel aan te raden om een auto beschikbaar te hebben.

mooie ruime huisjes

Judith
23-7-2014

Wij zaten in een 2 kamer villa. Wat een ruimte! Hele complete keuken incl moderne apparatuur en alles wat je maar wilt wensen. Handdoeken werden ,als je wilt, elke dag verschoond en ook werd er elke dag gestofzuigd en gedweild. Zwembad ook prima, alleen was mijn dochter wel een keer gevallen doordat het schuine gedeelte wat glad was. met waterschoenen ging het prima en door het mooie weer hadden lekker water. goed bakkertje. huurauto wel aan te raden.

Fantastisch resort

Hans Kattouw
11-6-2014

De Vila Bicuda is een schitterend complex met diverse verblijfsmogelijkheden. Wij hadden een 2-persoons appartement boven de winkel en het was ruim, mooi ingericht en het werd dagelijks schoongemaakt en de bedden opgemaakt. Ook de vaatwasser werd ingeruimd en weer voorzien van wasmiddel. Kortom een luxe verblijf. De mensen zijn er uitermate vriendelijk en behulpzaam. Een huurauto is aan te bevelen, zodat je de omgeving (die mooi is zoals o.a. de kust en de vele bezienswaardigheden zoals de Cabo da Roca, het meest westelijke punt van het Europese vasteland, Sintra, Obidos, e.a. te beiden heeft). Ook op de fiets kun je veel doen, die zijn er te huren. Lissabon is makkelijk bereikbaar.

Top voorjaars vakantie 2014

Jan Vogelzang
12-5-2014

De bungalows van “Vila Bicuda” zijn prachtig gelegen en heel ruim van opzet.

Ook de inrichting is buitengewoon luxe.

Zo was er zelfs een afwasautomaat (met dagelijks nieuwe afwasmiddelen) en ruimschoots keuken/ontbijt/lunch/diner materiaal.

Ook waren er zelfs 2 tv’s met o.a. BVN-TV.

Dagelijks werd het bed opgemaakt en 2 x per week schoon beddengoed en handdoeken.

Cascais en ook Estoril zijn vrij grote steden en een auto is wel noodzakelijk gezien de afstanden en daarnaast zeker voor trips in de omgeving.

Gezellig, mooi en schoon

Dizz
25-9-2013

We zaten in touroperator appartement en hebben hier een zeer fijne tijd gehad. Park is mooi aangelegd en wordt goed onderhouden. Mooie kamers en een leuke speeltuin voor onze dochter. Zwembad is ook heerlijk vertoeven. Vanuit deze locatie zijn er vele leuke dagtrips te maken. Het pleintje waar de bakker, supermarkt en cafe zich bevinden oogt erg gezellig. Bakker ook lekker smullen.

Prima uitvals basis

Dennis
8-7-2013

Nette 2 kamer villa. Netjes en erg goed schoon (schoonmaak iedere dag, doen de hele accommodatie dweilen, zelfs de vaatwasser wordt in en uit geruimd. Complete keuken met alles erop en eraan. (oven, magnetron, koffiezet app, grote koelkast met apart vriesvak, blender, citruspers enz)

Badkamer met bad/douche, 2 wastafels, toilet en bidet.

Slaapkamer met twee grote 1 persoonsbedden. (redelijk hard)

Airco in de woon en slaapkamer.

Terras is semi overdekt en er staat een grote tafel met 4 stoelen.

Enigste gemis is iets van comfortabele stoelen of ligbedden

Villa's zelf zijn rondom het zwembad gebouwd.

Complex heeft een goede bakker, wasserette (betalen per kilo), 2 restaurants en een kleine supermarkt.

Groen voorziening is mooi en goed onderhouden.

Ligging is net buiten Cascais, Je hebt een auto nodig om in het centrum te komen. Of neem een taxi danwel de bus.

Al met al prima accommodatie.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vila Bicuda in Cascais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vila Bicuda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.