Aparthotel Jardim Do Vau

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

In een rustige omgeving in de Algarve, Portugal vind je Jardim do Vau. In dit aparthotel kun je verblijven in een luxe appartement met terras. Het ontbijt is elke ochtend heerlijk vers. Het kan wel gehorig zijn in het complex. Gelegen op 100 meter van het strand en restaurantjes, maar ook het centrum is op loopafstand.

172 reviews over Aparthotel Jardim Do Vau

• 9Fam. Dronten01-01-2020

Verwennerij

Het zijn fijne appartementen. Mooi zwembad. Binnen en buiten. Strand is heerlijk en op loopafstand. Winkeltje erbij met alle benodigdheden. Service was top!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 9carla01-01-2020

Heerlijk, zeker rolstoelvriendelijk!

Wij hebben een rolstoelvriendelijk appartement geboekt, daar zijn er niet veel van, dus laat een reisbureau dat hoed navragen als je het nodig hebt. Het appartement zit op de begane grond aan de straatkant, maar door de ligging, zit je aan de achterkant op de eerste etage. Wij hadden een slaapkamer met 2 losse bedden, een ruime badkamer ( ruimer dan de gewone badkamers!) met een bad met rondom beugels en alarm, en onderrijdbare wastafel en een verhoogd toilet met beugels. Helaas geen douche, maar naast het binnenzwembad is een royale rolstoelbadkamer met inrijdbare douche met zitje, een verhoogd toilet met beugels en een onderrijdbare wastafel. Daar kun je dus gebruik van maken. Het hotel heeft een tillift als je in je kamer van het bad gebruik wil maken en er is een badplank aanwezig. De keuken is royaler dan in een gewone kamer en de kamer zelf is ook groter/ Ook het balkon is een stuk groter en je kunt de zee zien ( en horen!).

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 2019
    9Lilian10-09-2019

Geweldig

Super hotel. Mooi zwembad en via een trapje ben je zo op het strand, ideaal. Mooie omgeving en heel vriendelijk personeel. Kamer was mooi en schoon. Dagelijks werd er schoongemaakt. Super vakantie gehad. Enige nadeel is dat de kamers best gehorig zijn. Door het schuiven van stoelen soms wakker gelegen.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Hen27-08-2019

Prima

Verblijf is prima vriendelijke mensen rustige locatie mooi strand en zwembad alleen 1 nadeel en dat is vervelende schreeuwende kinderen bij het zwembad en ouders die er als een idioot bij zitten en het geschreew gewoon aanhoren

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5ivo06-08-2019

Leuk voor een keer, niet voor kids!!!

Miniclub was dicht ( bleek al 3 jaar zo te zijn) en zwembad was adult pool. Geen luchtbed, niet springen/duiken/bortcrawl of bal. Zou fijn zijn als dit gemeld wordt op de site aangezien er zo weinig voor de kinderen overblijft! Zwemmeester liep hele dag rond als de ME om dit in de gaten te houden. Leuk voor wat oudere mensen, ligging is prachtig appartement prima en supermarkt/bus in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Hanssie29-07-2019

met hele kleine kinderen is het ideaal

Het was erg rustig. geen animatie overdag en/of 's avonds

Gereisd met partner in juni 2019

• 5Vivian22-07-2019

Niet met kinderen!

Dit is dus absoluut geen familie hotel!! Het zwembad is aduly only wat inhoud dat je niet mag duiken/zwemmen/de borstcrawl/springen of iets wat spettert of druk is. Ook je luchtbed mag niet mee het water in. Ernaast liggen twee hele kleine zwembadjes die erg ondiep zijn en daar mag het luchtbed wel in, dit is een baby en kinderbadje.. Dit is nergens op de site verveld toen wij dit verblijf boekte en viel erg tegen!! Kinderen moeten toch een beetje kunnen spelen maar dit wordt echt tegengehouden. Luister je niet krijg je een klacht vh hotel tegen je. Ligging is mooi, dichtbij strand/ restaurants appartementen ok. Wat verouderd maar best ok, wel zand in de kamer van vorige mensen. Bediening aardig. Geen 4 sterren!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Joy23-06-2019

Fantastisch, het terugkomen waard!

Wij werden bij aankomst verrast met een gratis upgrade naar een veel groter en luxer apartment met prachtig zeezicht (D303). Elke dag werd er schoongemaakt en schone handdoeken en theedoeken. Apartement was heel erg schoon, erg goede bedden. In de keuken was alles aanwezig. Tip: neem zelf een borstel en afwasmiddel mee. In het koffie apparaat zit een filter, dus deze hoef je niet zelf te halen. 2 zwembadjes voor de kleine. Voldoende bedden en parasols in juni, maar ik denk dat als het hoogseizoen eenmaal begint, daat je wel vroeg moet zijn. Handdoeken zijn te leen bij de receptie. Erg fijn dat er div. douche mogelijkheden zijn, vooral als je van het strand komt. Strand ligt achter het zwembad, dmv een trap bereikbaar. Heel schoon en mooi strand. Je kan bedjes huren, maar ook een handdoek neerleggen bij de vrije gedeeltes. Eten in hotel zou ik niet doen. Er zijn veel lekkere restaurants in de buurt. Ontbijt bij Made in belfast in Alvor

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10T. van Delsen19-06-2019

Zeker de moeite waard om terug te gaan.

Het enige wat bij ons niet goed is gegaan, dat we niet de goede kamer kregen, maar dat is door Jarmin do Veu fantastische opgelost, we kregen wat we geboekt hadden..TOP

Gereisd met vrienden in juni 2019

Geboekt bij neckermann
  • 10henry van orsouw13-06-2019

blij dat we er weer waren

auto huren wel aan te bevelen veilig en vertrouwd was vorig jaar hier voor de 1e keer en heb toen gezegd nooit meer maar in overleg dit jaar in blok b geplaatst en over de rest niks te zeggen alles weer fantastisch de ligging is de kers op de taart er wordt zeer goed schoongemaakt en mocht er wat zijn wordt je snel en netjes geholpen wij boeken voor het creme de la creme een 3 kamerapartement met zeezicht je waant je dan in een paradijs fijn geweest volgend jaar weer graag geboekt bij touroperator goede service let op met auto huren bij verhuurder geen addertjes onder het gras 100 % all in

Gereisd met partner in juni 2019

18 tips over Aparthotel Jardim Do Vau

• Sonja, 01-07-2014

Vooral de jeepsafari en de landscape tour doen!! en de tocht met de catamaran is ook geweldig!!

• bert Baalman, 05-06-2014

Boek geen half pension maar ga bij de buren eten(Jacaranda) en een goeie Pizzeria.

• sylvia van der klauw, 05-01-2012

badmuts verplicht , kost 4 euro. huurauto is handig gezien afstand tot centrum

9 vragen over Aparthotel Jardim Do Vau

• Betsy de Regt, 11-07-2019

strandbedjes huren of zijn die van het Hotel

Doordat het voor ons niet haalbaar is om op het strand te gaan zitten/liggen had ik een vraag. Zijn er op het strand ook strandbedjes van het Hotel of kan je die huren en zo ja weet iemand wat de kosten daar van zijn?

• Ten Cate, 18-05-2019

Lift

Hebben deze appartementen een lift? Wij hebben namelijk zeezicht geboekt en dat uitzicht is er toch alleen vanaf de eerste verdieping of hoger ? Er gaat namelijk iemand mee die slecht ter been is

henry van orsouw, 26-05-2019

ja er zijn liften we zijn vorig jaar geweest en gaan 3 juni weer zo mooi en goed schoon en voor iemand die slecht ter been is allemaal goed te doen een paar trapjes en je staat op het strand alles bij mekaar 100 meter hoop dat jullie wel een auto hebben of gaan huren een zeer betrouwbaar bedrijf is sunny cars gewoon vanuit nederland te boeken alles 100% all in veel plezier gr fam van orsouw

• Corine , 04-03-2019

Zijn er leeftijdgenoten voor onze dochter?

wij hebben deze accommodatie geboekt in augustus. Nu hoop ik dat er voldoende leeftijdgenoten/speelkameraden aanwezig zijn voor onze dochter van dan net 11 jaar. Heeft iemand hier ervaring mee?

Aparthotel Jardim Do Vau info

• Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages