Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag17°8°
8,6

Omschrijving
In een rustige omgeving in de Algarve, Portugal vind je Jardim do Vau. In dit aparthotel kun je verblijven in een luxe appartement met terras. Het ontbijt is elke ochtend heerlijk vers. Het kan wel gehorig zijn in het complex. Gelegen op 100 meter van het strand en restaurantjes, maar ook het centrum is op loopafstand.
Kenmerken

150 reviews over Aparthotel Jardim Do Vau in het Nederlands

prachtige appartementen

fam mentz,
16-2-2019

Prachtige appartementen. allen zongericht. zeezicht van veel appartementen beperkt ook al heb je zeezicht geboekt. Wij hebben alleen in de wintertijd deze appartementen bezocht ( 3 jaar ). Het was toen zeer rustig en niets te beleven. Het personeel was zeer vriendelijk en ruilen van appartementen vanwege de uitzicht werd zonder morren uitgevoerd. Het zwembad was bijna alleen voor jezelf. Mooier of beter kun je het niet krijgen. Een fantastisch schoon en goed onderhouden gebouw.

Nadelen: Erg rustig ( als dit een nadeel is ) Winkels op 20 minuten loopafstand. 6 maal per week kun je gebruik maken van het hotel busje.

Voor mensen die van rust houden is dit een fantastisch plekje.

Gereisd met partner in februari 2019

Ontspannende, aangename vakantie.

Halise Vaessen-Özönder,
9-2-2019

Gezellig, gemoedelijk complex met vriendelijk personeel. Vlak aan het prachtige zandstrand met rotsformaties. Op wandelafstand van wat restaurantjes en winkeltjes. Gratis auto parkeren. Heerlijk groot Binnenzwembad (badmuts verplicht). Restaurant en lobby wat oubollig maar heeft wel wat. Appartementen zijn ruim en schoon en allemaal verschillend. Sommige zijn echt wauw, andere meer dan prima.

Ideaal in combinatie met huurwagen.

We zijn er al 2 keer rond de kerst geweest, met de kids (geb.jaar 2006 & 2009); we gaan ooit zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

Yoush,
8-9-2018

Mooi hotelletje met super groot appartement met terras. Netjes en mooi opgeknapt. Ontbijt lekker en altijd vers. 100 meters vanaf het strand en restaurantjes. Stad op loopafstand. Geweldig plekje.

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Tjingo

Echt heel goed vertroeven daar

L. Douwes,
11-8-2018

Jardim do Vau ligt fraai boven het strand van Praia do Vau. Dit strand ligt ligt aan het eind van Praia de Rocha, maar heeft door zijn ligging een intieme sfeer. De accommodatie is goed onderhouden, schoon en heeft een restaurant en een winkeltje. Bushalte vlakbij de accommodatie evenals gezellige strandtentjes. Ligt in een rustige omgeving en vele wandelmogelijkheden

Gereisd met partner in april 2018

jammer genoeg nooit meer

henry van orsouw,
13-6-2018

een prachtige locatie alleen zeer gehorig en nog erger als je de drempel voor je deur ligt dubbele oordopjes meenemen daar wordt je echt gestoord van wel staat er een fantastisch team voor u klaar service schoonmaaksters super goed bezig de kers op de slagroom is de geweldige ligging zeldzaam zo mooi we gaan alleen nooit meer terug vanwege die klote drempel jammer dat de gemeente dit jardim do vau aan doet

Gereisd met partner in juni 2018

Er zijn verschillende appartementen op dit complex, 2 en 3 kamer appartementen met en zonder zeezicht. Daarnaast gerenoveerde en niet gerenoveerde appartementen. Ik zit in de laatste( Mn het keukenblok en badkamer zijn oud) rest is netjes, het is niet slecht maar mag zeker geen 4 sterren heten. Ik heb de nieuwere gezien en die zijn echt beter. De service is wel vier sterren waard, elke dag schoonmaak en op elk verzoek word ingegaan zover mogelijk. Mijn bed was erg hard maar een topper heeft dit opgelost. Ook het gebrek aan theemokken werd snel opgelost.

Het complex met zowel mooi binnen en buitenzwembad ligt binnen 5 stappen van zee. De voorkant van het gebouw ligt aan de weg wat voor mij door het dubbele raam geen problemen oplevert. Ik krijg de zon wat later in de ochtend tot 19.30. Op het balkon staan stoelen, een tafel en ligbedden. Je kan met een busje s ochtends naar Portimão waar ze je s middags weer oppikken. Erg handig.

Gereisd alleenreizend in april 2018

prima keus

fam mentz,
19-2-2018

prima appartement geheel vernieuwd prima schoon wij hadden B 203 uitzicht gedeeltelijk zeezicht. Keuken prima 4 pits keramische oven. Wifi deed het prima op de kamer. Bedden aan de harde kant maar voor ons prima. vriendelijk personeel. Busje brengt je van maandag tot en met zaterdag naar de supermarkten en portimao. ( 9.30 uur) en komt je om 14.30 uur weer ophalen.

Gereisd met partner in januari 2018

Top! Maar boek geen ontbijt!

Monique,
17-1-2018

Prachtig 3 kamer app. Volledig gerenoveerd met nieuwe keuken met oven( nog nooit gebruikt), vaatwasser en wasmachine . 2 slaapkamers, 2 badkamers. Heerlijk groot balkon op zuid en zeezicht, 4 lig/zonne bedden op het balkon incl tafels en stoelen. Elke dag schone handdoeken. Wij zaten in app blok B. Echt helemaal super. Mooi binnen zwembad voor de kinderen. Handig want wij zaten er in december. Prachtig weer trouwens, fantastisch feest en vuurwerk met oudjaar in Porti Mao. Enige minpunt: het onbijt. Slecht, karig en echt onvold. Ons advies: boek dit niet! Op 5min met de auto zijn vold supermarkten met de lekkerste broodjes. Nog iets fijns, het hotel ligt op steenworp vh strand. Superlocatie! Wij komen zeker terug maar boeken dan alleen logies zonder ontbijt.

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

Fijne plek

Vakantiegangers,
16-11-2017

Wij hadden een tweekamerappartement met zeezicht. Prima, groot en zeer compleet. Niet hypermodern, maar netjes en schoon. Veel appartementen worden nu gerenoveerd. Bedden voor mij persoonlijk te hard. Iedere dag schone handdoeken en keukendoeken. Ligging dicht bij zee. Ontbijtbuffet prima, wel iedere dag hetzelfde. Winkeltje in de buurt. Restaurants in de buurt.

Gereisd met partner in oktober 2017

prima appartementencomplex op ideale locatie

fam. Hubèrt,
10-11-2017

Wij hadden een 2 kamer appartement in blok A met zeezicht. Een sfeervol ingerichte woonkamer met een ruim balkon en prachtig uitzicht. Badkamer met bad (douchen in het bad vonden wij niet prettig), maar verder een prima en ruime badkamer. Wij hebben slechts 1x in het restaurant van het hotel gegeten. Alle andere avondenuitstekend en gezellig gedineerd bij Jacaranda, ongeveer 250 meter vanaf Jardim do Vau.

Gereisd met partner in oktober 2017

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Jardim Do Vau in Praia do Vau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Jardim Do Vau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.