Aparthotel Jardim Do Vau

146 reviews over Aparthotel Jardim Do Vau in het Nederlands

jammer genoeg nooit meer

henry van orsouw
13-6-2018

een prachtige locatie alleen zeer gehorig en nog erger als je de drempel voor je deur ligt dubbele oordopjes meenemen daar wordt je echt gestoord van wel staat er een fantastisch team voor u klaar service schoonmaaksters super goed bezig de kers op de slagroom is de geweldige ligging zeldzaam zo mooi we gaan alleen nooit meer terug vanwege die klote drempel jammer dat de gemeente dit jardim do vau aan doet

Er zijn verschillende appartementen op dit complex, 2 en 3 kamer appartementen met en zonder zeezicht. Daarnaast gerenoveerde en niet gerenoveerde appartementen. Ik zit in de laatste( Mn het keukenblok en badkamer zijn oud) rest is netjes, het is niet slecht maar mag zeker geen 4 sterren heten. Ik heb de nieuwere gezien en die zijn echt beter. De service is wel vier sterren waard, elke dag schoonmaak en op elk verzoek word ingegaan zover mogelijk. Mijn bed was erg hard maar een topper heeft dit opgelost. Ook het gebrek aan theemokken werd snel opgelost.

Het complex met zowel mooi binnen en buitenzwembad ligt binnen 5 stappen van zee. De voorkant van het gebouw ligt aan de weg wat voor mij door het dubbele raam geen problemen oplevert. Ik krijg de zon wat later in de ochtend tot 19.30. Op het balkon staan stoelen, een tafel en ligbedden. Je kan met een busje s ochtends naar Portimão waar ze je s middags weer oppikken. Erg handig.

prima keus

fam mentz
19-2-2018

prima appartement geheel vernieuwd prima schoon wij hadden B 203 uitzicht gedeeltelijk zeezicht. Keuken prima 4 pits keramische oven. Wifi deed het prima op de kamer. Bedden aan de harde kant maar voor ons prima. vriendelijk personeel. Busje brengt je van maandag tot en met zaterdag naar de supermarkten en portimao. ( 9.30 uur) en komt je om 14.30 uur weer ophalen.

We hebben een aantal aanbieders voor Jardim Do Vau voor je op een rij gezet:

Top! Maar boek geen ontbijt!

Monique
17-1-2018

Prachtig 3 kamer app. Volledig gerenoveerd met nieuwe keuken met oven( nog nooit gebruikt), vaatwasser en wasmachine . 2 slaapkamers, 2 badkamers. Heerlijk groot balkon op zuid en zeezicht, 4 lig/zonne bedden op het balkon incl tafels en stoelen. Elke dag schone handdoeken. Wij zaten in app blok B. Echt helemaal super. Mooi binnen zwembad voor de kinderen. Handig want wij zaten er in december. Prachtig weer trouwens, fantastisch feest en vuurwerk met oudjaar in Porti Mao. Enige minpunt: het onbijt. Slecht, karig en echt onvold. Ons advies: boek dit niet! Op 5min met de auto zijn vold supermarkten met de lekkerste broodjes. Nog iets fijns, het hotel ligt op steenworp vh strand. Superlocatie! Wij komen zeker terug maar boeken dan alleen logies zonder ontbijt.

Fijne plek

Vakantiegangers
16-11-2017

Wij hadden een tweekamerappartement met zeezicht. Prima, groot en zeer compleet. Niet hypermodern, maar netjes en schoon. Veel appartementen worden nu gerenoveerd. Bedden voor mij persoonlijk te hard. Iedere dag schone handdoeken en keukendoeken. Ligging dicht bij zee. Ontbijtbuffet prima, wel iedere dag hetzelfde. Winkeltje in de buurt. Restaurants in de buurt.

prima appartementencomplex op ideale locatie

fam. Hubèrt
10-11-2017

Wij hadden een 2 kamer appartement in blok A met zeezicht. Een sfeervol ingerichte woonkamer met een ruim balkon en prachtig uitzicht. Badkamer met bad (douchen in het bad vonden wij niet prettig), maar verder een prima en ruime badkamer. Wij hebben slechts 1x in het restaurant van het hotel gegeten. Alle andere avondenuitstekend en gezellig gedineerd bij Jacaranda, ongeveer 250 meter vanaf Jardim do Vau.

Fijn appartement op prima locatie

Joke
6-11-2017

Wij hadden een 2 kamerapp. op de 3e etage van blok A. Een prima app. met een sfeervol interieur en een terrasbalkon met een geweldig uitzicht op het zwembad en de zee. De inrichting is heel compleet. De bedden liggen prima. De badkamer is ruim met enigszins verouderde kranen en een douchegordijn om achter te douchen in het bad.

Mooie en fijns accommodatie

R. Wiestenburg
25-8-2017

Zeer mooi gelegen en heel ruime appartementen. Zwembad niet super groot maar wel rustig. Ook om elf uur nog voldoende vrije bedjes. Directe omgeving is prachtig. Mooi strand met leuke activiteiten.

Een prima hotel .

P. van Nierop
12-8-2017

Het hotel is gelegen in een rustig en klein plaatsje. Het heeft een prachtig zwembad. Er zijn in het voorseizoen vele gasten en ook mensen uit de omgeving op of rond het prachtige strand met vele rotsformaties. Er zijn enkele goede eetgelegenheden in de directe omgeving doch na een wandeling langs de kustlijn van circa 1,5 kilometer komt men in het levendige Praia de rocha waar vele eetgelegenheden zijn. Het plaatsje Alvor kan met een taxi voor weinig geld bezocht worden. Het mooie stadje is wat minder toeristisch doch zeker de moeite van een bezoek waard. De grotere stad Portamao

is niet erg bijzonder.

Een oversteek met de water taxi naar het plaatsje aan de overkant van het water is wel de moeite waard.

Super vakantie gehad

Angelique
11-8-2017

Net terug van 2 heerlijke weken bij Jardim do vau

Wij zaten in Blok A , een mooi appartement met super zeezicht.

Wij vonden ze allemaal erg vriendelijk, en bij het zwembad was er altijd nog plek gedurende de hele dag.

We hebben een aantal aanbieders voor Jardim Do Vau voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Jardim Do Vau in Praia do Vau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Jardim Do Vau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Jardim Do Vau scoort een 8.4 uit 10 op basis van 147 reviews.