Praia do Vau

We hebben een aantal aanbieders voor Praia do Vau voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Praia do Vau voor je op een rij gezet:

Reviews over Praia do Vau

een prachtige accommodatie voor een vakantie

L. Douwes
    15-8-2018

Jardim do Vau ligt fraai boven het strand van Praia do Vau. Dit strand ligt ligt aan het eind van Praia de Rocha, maar heeft door zijn ligging een intieme sfeer. Bushalte vlakbij de accommodatie evenals gezellige strandtentjes.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een prachtig en gezellig strand .

P. van Nierop
    12-8-2017

Een dagelijkse strandwandeling richting Praia da Rocha is heel bijzonder en verveelt niet. Met vloed is het soms wel een probleem om langs de rotsformaties te lopen. Ook tijdens de wandeling komt men langs meerdere terrasjes.

Gereisd Met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke bestemmings adres.

F.Baaij
    12-4-2016

Praia do Vau is een kleine buitenwijk van de stad Portimao. In de wintermaanden is het er rustig en er is weinig vertier. Er zijn weinig restaurants open, maar het hotel Jardim do Vau heeft een goede keuken voor een schappelijke prijs. Het openbaar vervoer is goed georganiseerd en rijdt op tijd. Ieder half uur rijden er twee buslijnen. Behalve op zon/feestdagen is er een aangepaste dienstregeling. De sfeer is in de wintermaanden ontspannen en de plaatselijke bevolking is over het algemeen zeer vriendelijk en behulpzaam. Met de Engelse taal kun je je overal goed verstaanbaar maken. Praia de Vau is een bestemming voor mensen die zich zelf goed kunnen vermaken.Op het strand tijdens het wandelen kom je ieder jaar veel de zelfde mensen tegen van vele verschillende nationaliteiten. Het is soms net een grote sociale ontmoetingsplaats. Het is ook heerlijk om even op een rots neer te strijken en je blik over de Oceaan te laten gaan. Het lijkt dan net op een levend schilderij!

Gereisd Met partner in december 2015

Rustige wijk In Portimao. (leuk en veel te doen)

sted
    14-6-2015

Voor kinderen weinig te doen. Met de auto genoeg mogelijkheden en makkelijk te huren. In onze reis (via touroperator) was de auto ingegrepen. Volgens de boeking zouden wij een Opel Astra of gelijkwaardige auto krijgen maar bij verhuur kregen wij een grote luxe Citroen C5. Dat was klasse en heerlijk rijden.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon May 11 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi!

Gabri van Esch
    25-10-2014

Wij vonden dit een prima plek. Als je in het uitgaansleven wilt zitten is deze plek niet ideaal. Er zijn slechts een handjevol restaurants. Het strand is prima, niet breed maar voldoende ruimte in oktober. Geen massatoerisme. Wat grotten en doorloopjes, dus ook voor kids leuk. Golven zijn hoog en sterk, dus oppassen met kleine kids!!!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2014
Praia do Vau scoort een 7,7 uit 10, op basis van 46 reviews