Hotel Luar

Meer hotelinfo

298 reviews over Hotel Luar

• 7Sarah07-10-2019

Fijne vakantie

Het hotel heeft een geweldige locatie, dicht bij het strand, alles in het stadje is op loopafstand. er is veel te doen in de omgeving. Hotel zelf is gedateerd, niet fantastisch, maar goed genoeg wanneer je niet Alleen maar bij het hotel rond wilt hangen.

• 5René Jaspers05-10-2019

Was een leuke vakantie en een hele mooie omgeving

Prachtig weer hotel was toe aan vernieuwing en het ontbijt was zeer slecht vies drappig roerei en alleen ham of kaas

• 9Denj11-07-2019

Het was een mooi hotel. Mooie ligging dicht bij het strand. En binnen 50 meter had je al gezellige restaurantjes . geweldig personeel in de lobby!

• 8Loes28-04-2019

Ga in het najaar weer terug.

Kamer wat achterstallig onderhoud. Waren wel bezig om op te knappen. Erg vriendelijk personeel en gastvrij. Zwembad moest nog schoon gemaakt worden. Kamer aan de straat kant erg fris komt geen zon

• 7Jeanette11-04-2019

Ontbijt ....jammer..

Prima eenvoudig hotel op een geweldige plek.

• 2018
    8Do13-10-2018

Heerlijk genoten van deze prachtige plaats

Een fijn hotel met een prachtige ligging. Via de mooie tuin met een groot schoon zwembad met apart kinderbad loop je via een poortje zo de boulevard op waar je na 20 mtr via een uitgehakte trap in de rotsen op een werkelijk waar sprookjesachtig strand terecht komt, loop je iets verder ong. 50 mtr dan begint het bruisende boulevardleven. Hier vindt je vele gezellige winkeltjes en restaurantjes en ook staan er gezellige vaste kraampjes waar de plaatselijke bevolking hun waar aanbied. Aan het einde van de boulevard is een rolstoelvriendelijke strandopgang. Het hotel zelf is groot en schoon. Wij hadden een mooie kamer met zijzeezicht, 2 aparte bedden tegen elkaar aan geschoven, een kaptafel met krukje, een hele grote hang en legkast, koelkastje en een grote badkmr met bad/wast/toil en bidet. Het ontbijt is zeer minimaal en bijna al het meubilair zeker de bedden en ligbedjes zwemb. is aan vervanging toe. Niet rolstoelvr. Mis gezelligheid.

Met oudere kinderen

• 8Heleen30-09-2018

Als je van gewoon en eenvoudig hou zeker een aanra

Eenvoudig maar goed hotel. Alles wat je nodig hebt is er. Vriendelijk behulpzaam personeel. Fantastische ligging, tegenover strand en dicht bij drukkere boulevard. Ontbijt is eenvoudig maar goed. Bedden zijn heel erg hard. Schoonmaak had iets beter gekund. Zwembad klein maar goed. Ligbedden zijn echt aan vervanging toe.

• 9Monique18-09-2018

Geweldig

Prima hotel wat wat veroudert is. Ligging en prijs/kwaliteit prima. Zwembad en poolbar prima met erg vriendelijke mensen. Ontbijt is ok en er wordt gezeurd maar ik zie iedere ochtend hele volle borden! Komen hier al 6 jaar met veel plezier.

• 4Eva17-09-2018

Dit hotel nooit meer!

De ligging is helemaal top! Wat een prachtige omgeving, je loopt langs het zwembad de tuin door en via een deurtje zo de boulevard op! Dan na een paar meter rechts de trap af en je bent aan zee.... Maar dat was ook het enige positieve... Hotel viel heel erg tegen, alles wat in vorige reviews is gezegd klopt helemaal, ook wij hebben fruit en toetjes gehaald bij de een supermarkt. Ook de schoonmaak van de kamer was minimaal, Alleen de bedden werden opgemaakt! Ook belachelijk dat het hotel niks doet aan mensen die al heel vroeg handdoeken op" hun" ligbedje leggen.

• 6Antje16-09-2018

Slecht

Het is een gedateerd Hotel, met een slecht ontbijt. 1x in de 3 dagen schone handdoeken, als je handdoek vuil is en hem op de grond gooit, wordt hij gewoon weer vuil opgehangen!! Slechte bedjes bij het zwembad , die al voor 08.00 uur volgelegd worden met badlakens. Dus weinig kans om daar te leggen

19 tips over Hotel Luar

• anna jorritsma, 22-02-2014

ga rondtoeren in de omgeving, Algarve daar is heel verrassend, even uit de bebouwing en het is er echt stil. Volop prachtige natuur.( vogels b.v.)

• Marjo , 09-10-2013

Kamers zij zeezicht is een aanrader. Je kunt aan het zwembad vragen maar hou er rekening mee dat je boven de bar dan zit. Deze kamers vallen in een U vorm. Wij hadden kamer 602 de bovenste verdieping op de hoek. Je hebt een mooi uitzicht op het centrum en zee. Alleen hoor je in de nacht het voor bij razende verkeer. Alles is te doen op loop afstand. Wij zijn met de trein naar Tavira geweest, leuke plaats maar onderweg zie je niet veel en het is ook een lange zit.

• Tineke, 16-07-2013

Bulli and Pupe hier kun je heerlijk pizza en bruchetta eten.

Een overtocht met de watertaxi naar Ferragudo is ook erg aan te bevelen. Leuk plaatsje met gezellig plein

En natuurlijk het Haagen Dasz ijs!!

9 vragen over Hotel Luar

• Judith , 20-05-2019

ligbedden

Wij gaan over paar weken voor de derde keer naar Luar, het ligt zo mooi gelegen overal dichtbij, weet iemand of ze nu eindelijk nieuwe ligbedden hebben en matrassen? Alvast bedankt, als het nog niet zo is maakt het nog niet zoveel uit hoor maar vroegen het ons af of daar nu eindelijk verandering in is gekomen, vele ligbedden zakken ook door zodat je er bijna niet meer uit komt! Alvast bedankt!

• C, 23-03-2016

Omgeving

Is er in dit dorpje 'savonds veel te doen en zijn er veel winkeltjes? Portimao, is dat een klein stukje wandelen of echt een taxi afstand? Alvast dank!

• addie_beek, 16-12-2015

Fiets huur

Waar kun je fietsen huren?

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentKaraoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen