Hotel Vasco da Gama

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°11°
Hotel Vasco da Gama
7,2

Omschrijving
Hotel Vasco da Gama in Monte Gordo ligt direct aan het strand. De kamers zijn wat gedateerd, maar altijd schoon. Het eten in buffetvorm in het hotel is goed. Het hotel heeft een eigen zwembad dat goed is onderhouden met een bar voor een snack. De omgeving is rustig. Hier komen dan ook voornamelijk stellen en ouderen. Je kunt hier goed fietsen.

Laatste review

Nooit meer

Fam Janssen,
2-12-2018

Zorg voor een hotelkamer die gerenoveerd is!!!!!!!

Wij hadden kamer 524 met een bed uit de prehistorie.

Bijzonder slecht gemeubileeerd

Vraag dit na bij uw reisorganisatie

Geboekt bij reisorganisatie die wellicht nooit eens een controle uitvoert m.b.t de te boeken kamers.

Kenmerken

217 reviews over Hotel Vasco da Gama in het Nederlands

Nooit meer

Fam Janssen,
2-12-2018

Zorg voor een hotelkamer die gerenoveerd is!!!!!!!

Wij hadden kamer 524 met een bed uit de prehistorie.

Bijzonder slecht gemeubileeerd

Vraag dit na bij uw reisorganisatie

Ligging van het hotel is perfect je loopt zo vanuit het hotel het strand op. Wij hadden een 2/4 persoons appartement met landzicht. Dat viel even tegen. Er stonden 2 oude eiken leren stoelen en heel klein eetkamertafeltje met 4 eiken stoeltjes en er hing een tv. Dat was het, je kon 'savonds met z'n drieën niet nog even lekker zitten. Buiten stonden 2 plastic kuipjes en 2 oude ligbedden. Doorgegeven aan de receptie en zo konden wij er nog 1 kuipstoeltje bij krijgen. Het appartement werd wel elke dag even schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Bedden waren wel vrij hard. Ontbijt was goed en genoeg maar weinig variatie.

Oud en vertrouwd.

Marja,
16-6-2018

We zijn hier vaker geweest, vooral vanwege de ligging. Een ouder en duidelijk 'tig' keer opgelapt hotel en misschien juist daardoor plezierig. De kamers zijn erg gehorig en de bedden waren niet voor iedereen een succes. De ligging bijna op het strand is perfect, het personeel is vriendelijk en eigenlijk is niets ze teveel. We kregen (omdat we wat te vieren hadden) een gratis update van de kamers voor het hele gezelschap! Het ontbijt is prima, de drankjes in het hotel aan de prijzige kant. O ja: bestel vooral geen hotdog in de zwembadbar, brrrr.

Tjingo

Kortom een sfeervol, goed hotel aan het strand!

Gerrie Dumont,
6-3-2018

Hotel Vasco da Gama is een klassiek hotel aan het strand. Mooi ingericht, vriendelijke bediening! Ontbijt is prima, het diner is aardig aan de prijs voor Portugese prijzen, maar de kwaliteit minder!

"Goed stekje"

jacqueline,
23-2-2018

Vasco da Gama is voor ons 'n beetje "thuiskomen". Zowel in april/mei en okt/nov is het er heerlijk.Alle kamertypes geprobeerd,zijzeezicht superkamer, een nadeel, de lange gang (partner beperkt in mobiliteit).Receptie vriendelijk, 's avonds gezellig,voor elk wat wils. Terrassen super, zwembad ook prima. Mooie loopbrug en straks nieuwe strandtentjes? Veel oude bekende komen terug, zegt wel iets. Laten ons lekker verwennen.

heel goed ,bijna op het strand ,eten heel goed,

Martien van der Heijden,
28-10-2017

alles was goed ,laat u overtuigen en probeer het ,u zal er geen spijt van krijgen

Heerlijk Hotel. Ligt aan het strand. Goed eten.

A. Dekkers,
21-7-2017

Hebben geen klachten. Ligging, service, buffetten waren heel goed. Ook voor mensen die slecht ter been zijn is het goed te doen. Monte Gordo is vrij vlak.

Je kunt er daarom ook goed fietsen. Mooi zwembad en een kleine sportzaal

heerlijk en.... volgend jaar weer

Mies Knijnenburg- Nekeman,
17-7-2017

heel goed was de ligging, de kamer en het personeel

wat minder was de helling die we steeds op moesten om in het hotel te komen.

Vergane Glorie

Siena,
2-7-2017

Van 12-6 t/m 19-6-2017.

Een net, schoon hotel. Maar niet gezellig. We hadden kamer met zeezicht. Grote kamer. Prachtig uitzicht!

Bed met springveren matras lag niet echt lekker. Ontbijt goed. Avond eten dat je denkt na 2 dagen nee niet alweer die zelfde bakken met lauwwarme shit.

Maar het ergste vonden wij Monte Gordo zelf.

Zandvoort in Nederland is al erg als badplaats. Maar het kan dus nog erger. Niet van deze tijd. Er zijn niet veel horeca of gezellige terrasjes en als ze er al zijn altijd met die goedkope plastic stoeltjes en een door de zon aangetast plastic menukaartje die niet meer te lezen is. Publiek in hotel en Monte Gordo is van hoge leeftijd. Ik heb mij nog nooit zo jong gevoeld met mijn leeftijd van 56 jaar. Dit omdat het daar vrij vlak is (kwamen wij ter plekke achter). Zodat men er zich nog redelijk met wandelstokken, rollators en rolstoelen kan verplaatsen. Gewoon er lekker op uitgaan met bus en boottochten dan kom je de dagen wel door!

U bent gewaarschuwd

Prima Hotel

Albert Gelling,
23-6-2017

Het Hotel ligt pal aan het strand/zee en veel zitjes rondom het zwembad.

Tevens kinderzwembad.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vasco da Gama in Monte Gordo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vasco da Gama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.