Hotel Vasco da Gama

Hotel Vasco da Gama

7.7Goed

Portugal, Algarve, Monte Gordo

Je kunt vanaf nu meer dan 0 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 558p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.7Goed

Hotel Vasco da Gama in Monte Gordo ligt direct aan het strand. De kamers zijn wat gedateerd, maar altijd schoon. Het eten in buffetvorm in het hotel is goed. Het hotel heeft een eigen zwembad dat goed is onderhouden met een bar voor een snack. De omgeving is rustig. Hier komen dan ook voornamelijk stellen en ouderen. Je kunt hier goed fietsen.

233 reviews over Hotel Vasco da Gama

• 7anoniem13-02-2020

misschien nog eens ooit????

diner vaak koud weinig privacy in restaurant omdat er aan lange tafels moet worden gegeten koud in hotel omdat de nooddeuren altijd open staan ontbijt is goed, koffie ook veel ouderen, weinig te doen in omgeving weinig winkeltjes

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    6Martie&Hermien22-10-2019

Eén keer was genoeg

De vorige review was nogal positief over het hotel. Wij zaten met 2 personen op de 4de verdieping aan de straatkant. Nou, dat wil je niet. Veel lawaai van buiten. Kleine kamer met een oude, muffe kast, een brommende airco en een badkamer dat aan renovatie toe is. Douchen in bad met een douchegordijntje is niet prettig, vooral als je 1.90m bent. Ontbijt is prima, diner zou ik elders nuttigen. Als je wat later eet zijn de warme gerechten koud of op. De oudere dame van de receptie is niet aardig. Je durft haar bijna niet aan te spreken. De rest van 't personeel meestal vriendelijk. Het strand is prachtig. De excursiemogelijkheden prima! Aanrader zijn Sevilla, met 't pontje naar Ayamonte, met de trein naar Tavira, Faro of verder. De jeepsafari, eventueel gecombineerd met boottocht was tot de lunch redelijk, maar de lunch was verschrikkelijk. Drie uur durende onderbroekenlol. Zonde van de tijd en hadden liever nog wat van de natuur gezien.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Marlon en Carin22-09-2019

Heerlijke tijd gehad en zeker voor herhaling

We zijn voor de 2e keer in monte Gordo geweest en dit keer in hotel VASCO DA GAMA. ik moet zeggen. Die foto's die op internet staan! Puur bedrog.... In het echt is het stukken mooier. We hadden een appartement geboekt. Het was dus gewoon een huisje. Voorpatio, mooi aangelegde grasweide waar de patio aan grensde. In het huisje/appartement staan meubels die wel gedateerd zijn maar dat heeft ook z'n charmes. We hadden voor 2 personen geboekt maar dit appartement bevatte een bovenverdieping met nog een slaapkamer en douche met toilet. We hebben heerlijk genoten van het appartement. Ook mede door de airco. Het totale terrein bevat heel veel uithoekjes. Te weten. Grasweide. Zonneweide. Grote patio met stoeltjes en tafeltjes. Balkon met hetzelfde. Minigolf. Heerlijk groot zwembad omringd met ligbedden met parasols en ruim opgezet. Vanuit het hotel kun je via een promenade direct op het strand komen. Binnen ook div relax zitjes. (5 stuks) etc.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Elise27-07-2019

Fijn hotel groot maar rustig aan het strand

Mooi hotel. Zeer ruime kamer. Vriendelijk personeel en heerlijk eten. Veel vis. Hotel ligt aan het strand waar je via een loopbrug komt. Ook een groot zwembad met genoeg lig bedjes. Gelukkig geen mensen die hier de hele dag hun handdoeken leggen.😀 Voor ons zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in september 2018

• 8Jeanette30-06-2019

Prima hotel maar wij hebben het wel gezien

Best gezellig hotel, wel gedateerd. Goede bedden, keurige schoonmaak van de kamers. Het hotel kan wel een flinke renovatie gebruiken. Niet bepaald geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, veel trappen. Animatie s’avonds stelt niet veel voor en al helemaal niet geschikt voor jongeren. Beetje stoffig. Het ontbijt was prima, voor iedereen iets te eten en goed verzorgd. Snackbar buiten...prima. Sinds kort is er ook een restaurant bij het strand zodat je ook daar je snack kunt kopen.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 7Frits Visscher26-04-2019

Oudere mensen vinden het prima en Jongere ?

Het is al 25 jaar geleden dat ik met mijn vrouw naar een bridge vacantie in Monte Gordo gingen Nu mijun vrouw is overleden ga ik alleen op Vacantie naar Hotel Vasco de gama. Ik ben 88 jaar en elk jaar zeg ik dit is de laatste keer Maar als ik in December de reisgids krijg dan ben ik niet mer te houden en boek ik weer deze reis, Monte Gordo is een plaats 5 km van de grens van span je. Er zijn veel appartementen en een paar Hotels Wat is er te zien. de zee en het strand en de bossen voor een wandeling van 4 km naar Villa Reaal en met de pond naar spanje Ik eet niet in het hotel , ik ga s `avonds eten in het dorpje In Juni ga ik weer 13 dagen naar Monte Gordo daar kom ik tot rust.

Alleen gereisd in juni 2018

• 9Barbara Loomans13-04-2019

Nostalgie in het oudste hotel van de Algarve🌹

Fantastisch hotel met gemoedelijke sfeer en sfeervolle inrichting dicht bij de Spaanse grens. Een dagje naar Sevilla is van hieruit heel goed mogelijk. Vriendelijk personeel en lekker eten. Ingrid Bergman was bij de opening van het hotel in 1963. De sfeer van eerdere bezoekers is nog goed voelbaar. Een geschikt hotel voor wie van de geschiedenis van de Algarve houdt en van een nostalgische sfeer. Het meest verassende aan het hotel vind ik de vele buiten ruimtes: een prachtige tuin, een fijn zwembad, een loopbrug naar het strand, de zee en een wandelboulevard, alles direct in de achtertuin van het hotel. Kortom een aanrader voor wie van zon, zee en strand houdt gemengd met nostalgie en sfeer.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    5Fam Janssen02-12-2018

Nooit meer

Zorg voor een hotelkamer die gerenoveerd is!!!!!!! Wij hadden kamer 524 met een bed uit de prehistorie. Bijzonder slecht gemeubileeerd Vraag dit na bij uw reisorganisatie Geboekt bij reisorganisatie die wellicht nooit eens een controle uitvoert m.b.t de te boeken kamers.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 6Koos02-08-2018

Een gedateerd hotel maar op een perfecte ligging

Ligging van het hotel is perfect je loopt zo vanuit het hotel het strand op. Wij hadden een 2/4 persoons appartement met landzicht. Dat viel even tegen. Er stonden 2 oude eiken leren stoelen en heel klein eetkamertafeltje met 4 eiken stoeltjes en er hing een tv. Dat was het, je kon 'savonds met z'n drieën niet nog even lekker zitten. Buiten stonden 2 plastic kuipjes en 2 oude ligbedden. Doorgegeven aan de receptie en zo konden wij er nog 1 kuipstoeltje bij krijgen. Het appartement werd wel elke dag even schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Bedden waren wel vrij hard. Ontbijt was goed en genoeg maar weinig variatie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Marja16-06-2018

Oud en vertrouwd.

We zijn hier vaker geweest, vooral vanwege de ligging. Een ouder en duidelijk 'tig' keer opgelapt hotel en misschien juist daardoor plezierig. De kamers zijn erg gehorig en de bedden waren niet voor iedereen een succes. De ligging bijna op het strand is perfect, het personeel is vriendelijk en eigenlijk is niets ze teveel. We kregen (omdat we wat te vieren hadden) een gratis update van de kamers voor het hele gezelschap! Het ontbijt is prima, de drankjes in het hotel aan de prijzige kant. O ja: bestel vooral geen hotdog in de zwembadbar, brrrr.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Hotel Vasco da Gama info