Hotel Vasco da Gama

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag22°14°
Hotel Vasco da Gama
7,7

214 reviews over Hotel Vasco da Gama in het Nederlands

Kortom een sfeervol, goed hotel aan het strand!

Gerrie Dumont, 6-3-2018

Hotel Vasco da Gama is een klassiek hotel aan het strand. Mooi ingericht, vriendelijke bediening! Ontbijt is prima, het diner is aardig aan de prijs voor Portugese prijzen, maar de kwaliteit minder!

"Goed stekje"

jacqueline, 23-2-2018

Vasco da Gama is voor ons 'n beetje "thuiskomen". Zowel in april/mei en okt/nov is het er heerlijk.Alle kamertypes geprobeerd,zijzeezicht superkamer, een nadeel, de lange gang (partner beperkt in mobiliteit).Receptie vriendelijk, 's avonds gezellig,voor elk wat wils. Terrassen super, zwembad ook prima. Mooie loopbrug en straks nieuwe strandtentjes? Veel oude bekende komen terug, zegt wel iets. Laten ons lekker verwennen.

heel goed ,bijna op het strand ,eten heel goed,

Martien van der Heijden, 28-10-2017

alles was goed ,laat u overtuigen en probeer het ,u zal er geen spijt van krijgen

We hebben een aantal aanbieders voor Vasco da Gama voor je op een rij gezet:

Heerlijk Hotel. Ligt aan het strand. Goed eten.

A. Dekkers, 21-7-2017

Hebben geen klachten. Ligging, service, buffetten waren heel goed. Ook voor mensen die slecht ter been zijn is het goed te doen. Monte Gordo is vrij vlak.

Je kunt er daarom ook goed fietsen. Mooi zwembad en een kleine sportzaal

heerlijk en.... volgend jaar weer

Mies Knijnenburg- Nekeman, 17-7-2017

heel goed was de ligging, de kamer en het personeel

wat minder was de helling die we steeds op moesten om in het hotel te komen.

Vergane Glorie

Siena, 2-7-2017

Van 12-6 t/m 19-6-2017.

Een net, schoon hotel. Maar niet gezellig. We hadden kamer met zeezicht. Grote kamer. Prachtig uitzicht!

Bed met springveren matras lag niet echt lekker. Ontbijt goed. Avond eten dat je denkt na 2 dagen nee niet alweer die zelfde bakken met lauwwarme shit.

Maar het ergste vonden wij Monte Gordo zelf.

Zandvoort in Nederland is al erg als badplaats. Maar het kan dus nog erger. Niet van deze tijd. Er zijn niet veel horeca of gezellige terrasjes en als ze er al zijn altijd met die goedkope plastic stoeltjes en een door de zon aangetast plastic menukaartje die niet meer te lezen is. Publiek in hotel en Monte Gordo is van hoge leeftijd. Ik heb mij nog nooit zo jong gevoeld met mijn leeftijd van 56 jaar. Dit omdat het daar vrij vlak is (kwamen wij ter plekke achter). Zodat men er zich nog redelijk met wandelstokken, rollators en rolstoelen kan verplaatsen. Gewoon er lekker op uitgaan met bus en boottochten dan kom je de dagen wel door!

U bent gewaarschuwd

Prima Hotel

Albert Gelling, 23-6-2017

Het Hotel ligt pal aan het strand/zee en veel zitjes rondom het zwembad.

Tevens kinderzwembad.

Leuk basishotel met schitterende ligging.

J Kuperus, 18-5-2017

Aardig, eenvoudig hotel met prachtige ligging direct aan het strand.

Kamers waren schoon, bedden lagen niet fijn door de springveren matrassen.

Eten was weinig gevarieerd, vaak niet warm. Ontbijt was prima.

Personeel gaf niet de indruk dat ze het met plezier deden, de dames die de kamers schoonhielden waren wel heel aardig en vriendelijk!

Wifi slecht geregeld

Marian & Nel, 16-5-2017

Ik ben vannacht weer thuis in Nederland gekomen. Mijn vriendin en ik zijn 9 nachten geweest. Het was een rommelige week. De receptionist was onvriendelijk. Hij beschuldige ons ervan dat wij het kaartje met wifigegevens kwijt hadden gemaakt en wilde ons maar niet helpen met wifi te installeren. Uiteindelijk aan dames daar gevraagd.

Onze hotelkamer op de 3e etage ook echt klein. Als je voor de wastafelstond en halve meter naar achteren liep zat je al op de toilet.

Helaas speelde het weer ook niet mee. Alleen de laatste 2 dagen op het strand kunnen liggen.

Hotel is niet zo goed meer als 15jr geleden.

Nooit Meer!

Corrie. Warmerdam, 26-3-2017

Voor het eerst in dit appartement. Het is heel koud in het appartement in februari. Je moet twee airco's aan en een elektrische kachel, wil je het hier een beetje warm krijgen. Bij regen komt het water via het plafond naar binnen. Gelukkig geen telefoon of tablet op tafel maar ons tijdschrift was niet meer te lezen. Schimmel op muren en plafonds. Het bridgen was erg gezellig maar de biedkaartjes waren heel vies. Niet om aan te raken. Volgens touroperator hadden ze net nieuwe aangeschaft. Lagen zeker nog in de kast want wij hebben ze niet gezien. Onze klacht is niet naar behoren behandeld. Dus nooit meer.

We hebben een aantal aanbieders voor Vasco da Gama voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vasco da Gama in Monte Gordo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vasco da Gama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vasco da Gama scoort een 7.71 uit 10 op basis van 223 reviews.