Aparthotel Dunamar

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

Genieten aan de Algarve in Aparthotel Dunamar Monte Gordo Portugal. Vanuit je appartement heb je uitzicht op zee. Een ideale plek voor kleintjes dankzij de miniclub, speeltuin en het zwembad met peuterbad. Aan het zwembad is er altijd een ligbed vrij. Het aparthotel grenst direct aan het strand van Monte Gordo waar je struint langs de boulevard.

372 reviews over Aparthotel Dunamar

• 2019
    4Lucia09-12-2019

Nooit meer

De eerste tegenvaller was de uitlopende verbouwing van de fitnessruimte en de daarbij behorende geluids overlast ! Het buiten zwembad zat vol met zeemeeuwen met de daarbij behorende vogel stront . Eenmaal een poging op een zonnebed gedaan maar binnen een uur een onder gescheten been ! Ook werden de zonnebedjes en de grond rond het zwembad slecht schoon gemaakt . Het appartement was prima , en daar blijft het bij . Onze klachten werden ook door de aanwezige vertegenwoording niet bepaald serieus genomen . Leuk als je dermate hoog bejaard bent en nergens gebruik van maakt en graag door de hostess herkent wil worden dan zit je daar goed . En de reisorganisatie heeft helaas het woord sorry niet in hun assortiment !

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Anna01-12-2019

Mooi en ruim hotel

Naar de hoofdingang loopt de weg een beetje omhoog. Mooi aparthotel, ondanks dat we Half pension hadden, waren we blij met de koelkast en kookgelegenheid op de kamer. Het buffet is van geringe grootte, voor ons prima.Het eten was goed, evenals de bediening die heel vriendelijk was. Bij de receptie helpen ze jou om de boarding -pass voor de terugreis te printen.

Gereisd met vrienden in november 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Yvonne van der laan28-09-2019

Fantastisch!

Wij hadden een 3 kamer appartement geboekt , maar tot onze verbazing ( stond niet vermeld ) was er een 2e badkamer , heerlijk ! De 4e verdieping kamer 431 met middag/ avond zon , prachtig uitzicht. Als extra ‘s ook niet vermeld .Bij het bad/ wastafels zeep pompen en bij de aanrecht een pompje met afwasmiddel . Toch ook heel fijn hele goeie bedden. Blij dat we aan de rand van Monte Gordo zaten , het strand een stuk rustiger . Een minpunt was dat Monte Gordo echt niks aan is .met de fiets waren we regelmatig in Vila Real de Santo António en een paar x naar Spanje. Kon helaas geen auto huren we hadden geen credit card. Komen zeker terug om de omgeving te verkennen met de auto, maar met de fiets was het ook heel leuk. Fijne vakantie 😄👍

Gereisd met vrienden in september 2019

• 7Rene19-09-2019

Perfect hotel

Heerlijk hotel wij zaten aan de achterkant met zij aanzicht naar zee klein stukje lopen over een steiger en je zit op het strand

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Kemping18-09-2019

Dunamar heel goed verblijf netjes en vriendelijk personeel appartementen zeer ruim en schoon

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij neckermann
  • 8Ineke14-09-2019

Heel fijn hotel

Voor de vierde keer in dit hotel geweest. De ligging is prachtig en appartement ruim. Schoonmaak had het te druk maar deden hun best. Vriendelijke obers in restaurant.Eten was goed vooral het ontbijtbuffet. Parkeren is lastig maar als je plek in de garage huurt dan geen probleem al vonden wij 10 eu per dag erg veel.Verder een gezellig hotel,niet zo massaal.voor het eerst via reisorganisatie geboekt en dat beviel prima!als je aankomt staat er een tasje met water,broodjes en melk voor je klaar!we kwamen vroeg aan maar mochten meteen in het appartement. Dit hotel bevelen we aan.Aan de receptie zouden ze wat klantvriendelijker kunnen zijn.In 2011 waren wij hier voor het eerst en was de sfeer beter,persoonlijker.Je kunt badlakens via hotel gebruiken dat is prettig.Boottocht over de rivier is aan te bevelen.Kortom leuke plek om met vakantie te gaan

Gereisd met partner in september 2019

• 8Bloes07-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Mooi hotel met nette ruime kamers. Ontbijt is goed verzorgd. Te weinig ligbedden bij het zwembad en 's morgens om 08.00u handdoekje leggen zodat je als je om 10.00u komt geen bed meer vrij is. Op het strand kun je ligbedden huren die niet erg duur zijn. 2 bedden en 1 parasol € 12,00. Misschien een tip voor het hotel om een korting af te spreken met de strandverhuurders als je een gast bent van Dunamar. Monte Gordo is een leuke plaats om te verblijven, genoeg restaurantjes om lekker te eten. Dagexcursie gedaan met een boot de zee op in Albufeira om dolfijnen te spotten. Met openbaar vervoer goed te doen en niet duur.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Dennis Vermeulen06-08-2019

Heerlijke strandvakantie maar niet nog een keer

Heerlijke strandvakantie gehad in Portugal. Positief aan het hotel: schoon, grote kamer met extra slaapkamer, goede airconditioning, leuk uitzicht van het balkon op het zwembad en strand. Negatief aan het hotel: De medewerkers (muv de aardige schoonmaakster en enkele obers in het restaurant) vonden wij erg nors, kil en zakelijk in hun contact. De barmedewerkers bij het zwembad vonden wij ronduit onbeschoft. Het gevoel van gastvrijheid ontbrak wat dat betreft. Ook is het hotel binnen nogal kil en strak, dit draagt niet bij in een vakantie ervaring. Het strand voor de deur is fantastisch. Heerlijk breed en gezellig druk. Verder zijn er enkele leuke strandtentjes te vinden welke aan elkaar gekoppeld zijn middels een houten boulevard. Het strand vonden wij echt super en waren we graag. Het eten en drinken aldaar viel ons ook alleszins mee. Goed qua kwaliteit en niet duur. Zwembad is prima maar niet heel bijzonder. Te weinig bedjes helaas..

• 6Dissel02-08-2019

Geen 4 sterren verblijf.

2 weken met 2 kleintjes van 1 en 2 jaar. Ontbijt was prima. De kamers gedateerd en beneden de verwachting. We hebben overal om moeten vragen wat betreft handdoeken en verschoning. Na de Eerste dag werd de kamer niet schoongemaakt. 3 maal per week schoon beddengoed bleek ook niet waargemaakt te kunnen worden. Schoonmaak loopt blijkbaar achter de feiten aan . Zeker geen 4 sterren waardig.

• 7VSR25-07-2019

Mooi complex, maar met kanttekeningen

Komen hier voor de derde keer, maar is wel de laatste keer. Achterstallig onderhoud in de kamers, maar de grootste ergernis is dat er om 08.00 uur geen enkel bedje bij het zwembad meer beschikbaar is!!! En geen mens te bekennen. Meerdere malen over geklaagd bij de receptie, maar die treden niet op! Waardeloos!

47 tips over Aparthotel Dunamar

• Rene, 19-09-2019

Maak een jeep en boot safari’s wel even google want dat scheelt 20 euro pp en huur een fiets bij ruiz scheelt ook veel geld

• Bloempje, 16-09-2019

met Veerpontje bij haven Sant Antonio Villa Real naar de overkant naar Ayamonte (Spanje)is goedkoop en gezellig... Het Dierentuintje is er niet meer, is alleen nog een tuin...In Ayamonte leuke winkeltjes/restaurantjes,leuke bankjes op het pleintje,erg gezellig allemaal als het weer in Monte Gordo iets minder is,neem wel je Paspoort/ID mee,vorig jaar controle Douane gehad bij aankomst in Ayamonte!!!

• HRI, 12-06-2019

Huur een auto en rijd in anderhalf uur naar Sevilla. Parkeer de auto in parkeergarage "torre de Sevilla". Die garage zit onder een vrij nieuw groot winkelcomplex. En is makkelijk aan te rijden vanaf Monte Gordo.

74 vragen over Aparthotel Dunamar

• Yvonne Conradi, 18-09-2019

Hallo, wij waren 4 jaar geleden in dit complex. De Wifi was toen heel slecht. Is dit nog het geval? Alvast bedankt voor uw reactie.

• Sabine van der Velde, 19-07-2019

Tijden ontbijt

Tot hoe laat kun je ontbijten?

• Stien, 22-06-2018

waterkoker

Is er een waterkoker in de appartementen?

Martine, 16-07-2018

Nee, deze is niet aanwezig.

Aparthotel Dunamar info

• Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages