Aparthotel Dunamar

330 reviews over Aparthotel Dunamar in het Nederlands

Uitstekend hotel

René
10-10-2018

Prima hotel, direct aan boulevard en strand gelegen.

Ontbijt en diner zeer ruime keuzemogelijkheden.

Kamerverzorging en schoonmaak uitstekend.

Super

Gosens
6-10-2018

Heerlijk ruime kamers fijn met dat keukentje ,

Een geweldige vakantie gehad!

Conny Bosma-Mebius
6-10-2018

Hoe rekening met een dagelijkse de sterke straling van de zon!

Ger en Nel
29-9-2018

Ons verblijf in Dunamar was ronduit perfect. Uit onze kamer 454 hadden we een schiterend uitzicht op de duinen in het westen. Kamer was netjes en schoon . Elke dag schoonmaak weliswaar met de Portugese slag maar toch. Keukeninventaris voldoende maar miste wel een steelpannetje . Wifi was perfect zelfs tot in het zwembad. Zwembad ook prima maar ligbedden waren er te weinig. Parkeren kon in de parkeergarage kosten € 10.00 per dag anders op straat maar wel betaald parkeren of stuk lopen. Spanje met auto binnen 15 min Let op benzine is daar 40 cent goedkoper !! Strand was schiterend en via de houten loopbrug via zwembad op 50 meter te bereiken. Restaurant ook goed 1 keer gegeten van buffet kosten € 17,50 . Kortom een prima Aparthotel.

Fantastisch hotel, echt een aanrader

Petra
11-8-2018

Prachtig appartement . Ruime kamer en ruim balkon. Airco op kamer.

Dit hotel is zeker aan te raden, ligt ook in een gezellig dorp.

Voordelen :

Elke dag schone handdoeken, zelfs thee en keukendoek.

Ontbijt buffet was goed en uitgebreid, verschillende soorten broodjes, vers fruit , yoghurt, vruchtensapjes en nog veel meer. Mooi zwembad , elke morgen werden de tegels weer schoongespoten rond het zwenbad. Vriedelijk personeel

Ligging derekt aan zee.

Nadelen :

We hadden een 2 kamerappartement voor vier personen maar op het balkon zijn maar drie stoelen, dus elke keer een stoel van binnen erbij zetten.

Geen klein rekje om je zwemkleding te laten drogen.

Gewoon goed

Anita
11-8-2018

Prima hotel en appartementen. Het twee kamer appartement is groot genoeg voor vier personen. Elke dag wordt er schoon gemaakt en de handdoeken vervangen. Wij hebben er ontbijt bijgenomen en dat is zeer uitgebreid, van allerlei soorten brood, yoghurt, ei, worstjes tot verschillende soorten fruit. Er zit een ruim zwembad bij en door een loopbrug is het strand zo te bereiken. Helaas bij zwembad wel tijdig gaan liggen omdat je anders geen bedje meer hebt, daarvan zijn er namelijk niet zoveel. Prima verblijf en zeker een aanrader!

prima verblijf

bob zoeteman
10-8-2018

ruim appartement wordt elke dag schoongemaakt vriendelijk personeel inclusief elke dag schone handdoeken ligging perfekt direkt aan strand ten opzichte van terasjes,resturantjes alles oke 5 tot 10 minuutjes lopen ook leuk voor een tripje naar spanje leuk plaatsje ayamonte

Fantastisch hoor

Jochem
6-8-2018

Prima hotel, waardeloos ontbijt.

Prima hotel

Ellen
30-7-2018

Goed onderhouden hotel aan het strand van Monte Gordo. Absolute plus is de directe ligging aan het strand. Wij hadden een kamer met zeezicht dat was geweldig. Bijna alle werkzaamheden in de omgeving van het hotel zijn inmiddels afgerond, daar zie je niets meer van. Zwembad is wel wat klein voor het aantal gasten en dit geldt ook voor het aantal bedjes. Wij hadden voor 9 dagen een auto gehuurd waardoor we veel van de Algarve hebben kunnen zien. Het hotel heeft (zeer beperkt) gratis parkeerplaatsen buiten het hotel. Ga er maar vanuit dat je daar (in ieder geval in het hoogseizoen) geen gebruik van kunt maken. Wij hebben gebruik gemaakt van de parkeergarage (kosten 10 euro per dag), maar dan ben je wel verzekerd van een plaats. Verder in het hotel prima faciliteiten. Goede wifi in de lobby maar in de kamers zelf nauwelijks bereik. Een thermostaatkraan in de badkamer ontbreekt. Verder top vakantie gehad. Kan het zeker aanbevelen.

gewoon prima

Edwin
16-7-2018

Je bent als mens geneigd om de beoordelingen van de vorige bezoekers van het hotel te lezen. Het is dan voor een ieder op zich wat hij of zij daar mee doet.

Het personeel was over het algemeen vriendelijk. Het ontbijtbuffet was gewoon goed . Je kon zien dat ze bezig waren om het hotel op te frissen,door middel van een frisse verfbeurt en het plaatsen van nieuwe meubelen. Het hotel en de kamers waren verder prima. Wel erg gehorig.

Hotel direct aan het strand is zeker een grote plus.

heerlijke stranden! Zeker nu de wandelpromenade en sommige restaurants klaar zijn

Veder vond ik persoonlijk Monte Gordo niet bijzonder.

Kortom een prima verblijf , met vooral heerlijke stranden.

Vliegveld Faro was slechts 45 minuten met de bus.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Dunamar in Monte Gordo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Dunamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.