Aparthotel Dunamar

Aparthotel
Hotel aan zeeWeer vandaag17°8°
Aparthotel Dunamar

Omschrijving
Genieten aan de Algarve in Aparthotel Dunamar Monte Gordo Portugal. Vanuit je appartement heb je uitzicht op zee. Een ideale plek voor kleintjes dankzij de miniclub, speeltuin en het zwembad met peuterbad. Aan het zwembad is er altijd een ligbed vrij. Het aparthotel grenst direct aan het strand van Monte Gordo waar je struint langs de boulevard.

334 reviews over Aparthotel Dunamar in het Nederlands

Zeker een plek om naar terug te gaan.

H en J,
27-11-2018

Was een heerlijk verblijf, hotel was utstekend. Appartement was mooi groot, schoon en het was een fijn ruim balkon waar je gemakkelijk met 4 personen kon zitten. Het enige wat ontbrak was een waterkoker en de pannen waren veel te groot voor de kookplaat. Dus met kleinere pannen en een waterkoker zou het af zijn.

Wij hadden logies met ontbijt en het ontbijt was geweldig.

Verder was de lokatie van het hotel prima, dichtbij het strand kon niet beter.

Heerlijke week, rustig, mooi hotel , vriendelijk personeel.

Iedere dag schone handdoeken. Niets op aan te merken.

Beetje gehorig. Verder geen problemen.

Gedateerd complex

Jos,
2-11-2018

Vergeet WiFi. Vergeet mooie uitzichten vanuit de hotelkamer. WiFi was altijd al slecht en is het nu nog steeds. Het uitzicht is door de aangelegde boulevard moderner geworden maar het fraaie zeezicht is daardoor verdwenen.

Terug naar het hotel. Wij komen hier al jaren en telkens weer heb ik een klacht ingediend over de slechte WiFi. Goede ontvangst maar totaal geen bandbreedte (je kan wel e-mail ontvangen maar surfen kan je vergeten, laat staan werken of films downloaden). Ze zeggen steeds dat het aan mijn apparatuur ligt (maar dat is echt onzin). LOL. Het complex voelt gedateerd aan en is zeer gehorig. De kwaliteit van het eten krijgt een zesje en daar is alles mee gezegd.

Positief zijn de vriendelijke bediening en de schoonmaak van de appartementen. Maar wij zien geen verbeteringen in de technische infrastructuur en in combinatie met de wijzigingen die in de omgeving zijn doorgevoerd is dat voor ons reden om afscheid te nemen.

Voor herhaling vatbaar

ita bicker,
1-11-2018

Het complex was super schoon, de mensen erg vriendelijk en de bedden geweldig.

Helaas waren de bar en lounge keurig, maar ongezellig. Ook de verlichting in de appartementen kan beter.

Uitstekend hotel

René,
10-10-2018

Prima hotel, direct aan boulevard en strand gelegen.

Ontbijt en diner zeer ruime keuzemogelijkheden.

Kamerverzorging en schoonmaak uitstekend.

Super

Gosens,
6-10-2018

Heerlijk ruime kamers fijn met dat keukentje ,

Een geweldige vakantie gehad!

Conny Bosma-Mebius,
6-10-2018

Hoe rekening met een dagelijkse de sterke straling van de zon!

Ger en Nel,
29-9-2018

Ons verblijf in Dunamar was ronduit perfect. Uit onze kamer 454 hadden we een schiterend uitzicht op de duinen in het westen. Kamer was netjes en schoon . Elke dag schoonmaak weliswaar met de Portugese slag maar toch. Keukeninventaris voldoende maar miste wel een steelpannetje . Wifi was perfect zelfs tot in het zwembad. Zwembad ook prima maar ligbedden waren er te weinig. Parkeren kon in de parkeergarage kosten € 10.00 per dag anders op straat maar wel betaald parkeren of stuk lopen. Spanje met auto binnen 15 min Let op benzine is daar 40 cent goedkoper !! Strand was schiterend en via de houten loopbrug via zwembad op 50 meter te bereiken. Restaurant ook goed 1 keer gegeten van buffet kosten € 17,50 . Kortom een prima Aparthotel.

Fantastisch hotel, echt een aanrader

Petra,
11-8-2018

Prachtig appartement . Ruime kamer en ruim balkon. Airco op kamer.

Dit hotel is zeker aan te raden, ligt ook in een gezellig dorp.

Voordelen :

Elke dag schone handdoeken, zelfs thee en keukendoek.

Ontbijt buffet was goed en uitgebreid, verschillende soorten broodjes, vers fruit , yoghurt, vruchtensapjes en nog veel meer. Mooi zwembad , elke morgen werden de tegels weer schoongespoten rond het zwenbad. Vriedelijk personeel

Ligging derekt aan zee.

Nadelen :

We hadden een 2 kamerappartement voor vier personen maar op het balkon zijn maar drie stoelen, dus elke keer een stoel van binnen erbij zetten.

Geen klein rekje om je zwemkleding te laten drogen.

Gewoon goed

Anita,
11-8-2018

Prima hotel en appartementen. Het twee kamer appartement is groot genoeg voor vier personen. Elke dag wordt er schoon gemaakt en de handdoeken vervangen. Wij hebben er ontbijt bijgenomen en dat is zeer uitgebreid, van allerlei soorten brood, yoghurt, ei, worstjes tot verschillende soorten fruit. Er zit een ruim zwembad bij en door een loopbrug is het strand zo te bereiken. Helaas bij zwembad wel tijdig gaan liggen omdat je anders geen bedje meer hebt, daarvan zijn er namelijk niet zoveel. Prima verblijf en zeker een aanrader!

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Dunamar in Monte Gordo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Dunamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.