Aparthotel
Hotel aan zeeWeer vandaag22°13°
7,9

Genieten aan de Algarve in Aparthotel Dunamar Monte Gordo Portugal. Vanuit je appartement heb je uitzicht op zee. Een ideale plek voor kleintjes dankzij de miniclub, speeltuin en het zwembad met peuterbad. Aan het zwembad is er altijd een ligbed vrij. Het aparthotel grenst direct aan het strand van Monte Gordo waar je struint langs de boulevard.

340 reviews over Aparthotel Dunamar in het Nederlands

Heerlijk strand ! B

Gerda,
16-4-2019

Prima hotel. Lekker dichtbij het strand. Het eten was lekker en de bediening was gezellig. Wij willen wel weer terug. Alleen de plaats Monte Gordo zelf is er niet op vooruit gegaan. Dat was jammer. Maar strand geweldig.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Zeker voor herhaling vatbaar!

Toos de Vries,
6-4-2019

Goed hotel. Prima verzorging. Ligt dicht bij zee. Fantastische vakantie gehad!

Gereisd met partner in maart 2019

Leuke plaats voor gepensioneerden

margo rensink,
16-3-2019

Wij hadden in een groot appartement met dito keuken. Geen zeezicht geboekt wat inhield dat er geen zon was op ons balkon. De meeste gasten verbleven er een aantal weken. Wij hadden half pension geboekt en hebben de hele week heerlijk gegeten. Elke dag bevatte het buffet o.a. vis en vlees met steeds een andere gekookte groente.
De omgeving leent zich bij uitstek om te fietsen omdat het vlak is. Niet overal zijn fietspaden maar de automobilisten houden rekening met fietsers op de weg. We gebruikten de fietsen ook om naar het station te gaan. Dat ligt een eind lopen vanaf het hotel en er is geen busverbinding.
Op vertoon van je id of paspoort, krijgen 65-plussers een fikse korting in de trein. Dit geldt niet voor de bus. Omdat het er vlak is, is de omgeving niet zo mooi als de West Algarve. Wel leuke plaatsjes en Faro is de moeite waard!

Gereisd met partner in maart 2019

Nooit nooit meer

Wim van haeren,
14-3-2019

Dat was de slechtste ervaring wat hotel betreft. Het eten was slecht de kok denk ik dat het een leerling was van die kok uit sesamstraat. De schoonmakers kwamen tussen 5 en 7 .ze komen binnen ze lopen met een mop beginnen bij de keuken dan de badkamer dan de slaapkamer zonder maar een keer uit spoelen

Gereisd met partner in juli 2018

Geweldig

Ruud,
14-1-2019

Het verblijf was perfect. Het liefst hadden wij Zeezicht gehad maar dat was al volgeboekt. Nu zijzeezicht , dus alleen 's morgens tot 11 UUR zon op het balkon. Voor de rest was alles goed, eten goed , Kamer/apartement met keukenblok perfect.

Gereisd met partner in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prijs en kwaliteit zijn 100% in verhouding.

Edwin van Noort,
27-12-2018

Wil je vlak bij het prachtige strand en schitterend hotel / appartement boeken dan ben je bij Dunamar in de Algarve aan het juiste adres. Een schitterend complex met ruime hal, groot zwembad op het Zuid Westen en 50 meter van het strand. Een natuurpark ligt op 400 meter afstand. De appartementen zijn zeer ruim en hebben een schitterend uitzicht op zee. Pas op: in de zomer kan het wel eens iets te veel van het goede zijn. En ben je wellicht beter af met een appartement op het noord-oosten. Het ruime appartement heeft een ruime slaapkamer met inbouwkasten, een wat simpele badkamer met ligbad waar je ook in kunt douchen. Het toilet is ook in de badkamer. De woonkamer loopt over in de keuken. Prima ruim. Een tafel voor vier personen met redelijk zittende stoelen. De bank, die tevens dienst kan doen als bed, moeten ze over het balkon naar beneden donderen. Wat een ellendig ding. Rugpijn verzekerd. De stoel is prima. BVN ontvangst

Gereisd met partner in december 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Zeker een plek om naar terug te gaan.

H en J,
27-11-2018

Was een heerlijk verblijf, hotel was utstekend. Appartement was mooi groot, schoon en het was een fijn ruim balkon waar je gemakkelijk met 4 personen kon zitten. Het enige wat ontbrak was een waterkoker en de pannen waren veel te groot voor de kookplaat. Dus met kleinere pannen en een waterkoker zou het af zijn. Wij hadden logies met ontbijt en het ontbijt was geweldig. Verder was de lokatie van het hotel prima, dichtbij het strand kon niet beter.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Heerlijke week, rustig, mooi hotel , vriendelijk personeel. Iedere dag schone handdoeken. Niets op aan te merken. Beetje gehorig. Verder geen problemen.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gedateerd complex

Jos,
2-11-2018

Vergeet WiFi. Vergeet mooie uitzichten vanuit de hotelkamer. WiFi was altijd al slecht en is het nu nog steeds. Het uitzicht is door de aangelegde boulevard moderner geworden maar het fraaie zeezicht is daardoor verdwenen.

Terug naar het hotel. Wij komen hier al jaren en telkens weer heb ik een klacht ingediend over de slechte WiFi. Goede ontvangst maar totaal geen bandbreedte (je kan wel e-mail ontvangen maar surfen kan je vergeten, laat staan werken of films downloaden). Ze zeggen steeds dat het aan mijn apparatuur ligt (maar dat is echt onzin). LOL. Het complex voelt gedateerd aan en is zeer gehorig. De kwaliteit van het eten krijgt een zesje en daar is alles mee gezegd.

Positief zijn de vriendelijke bediening en de schoonmaak van de appartementen. Maar wij zien geen verbeteringen in de technische infrastructuur en in combinatie met de wijzigingen die in de omgeving zijn doorgevoerd is dat voor ons reden om afscheid te nemen.

Gereisd met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor herhaling vatbaar

ita bicker,
1-11-2018

Het complex was super schoon, de mensen erg vriendelijk en de bedden geweldig. Helaas waren de bar en lounge keurig, maar ongezellig. Ook de verlichting in de appartementen kan beter.

Gereisd met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijneckermann.nl

• Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Dunamar in Monte Gordo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Dunamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.