Aparthotel
KinderhotelWeer vandaag21°12°
Aparthotel Clube Porto-Mós

Bij Clube Porto-Mós kun je relaxen onder de palmbomen bij het zwembad. Eigenlijk hoef je het terrein niet af, want het ontbijt en diner zijn zeer uitgebreid. De kamers zijn schoon en worden regelmatig voorzien van schone handdoeken. De receptie is behulpzaam bij het regelen van excursies en autohuur. Ga bijvoorbeeld een dagje naar Lissabon.

81 reviews over Aparthotel Clube Porto-Mós in het Nederlands

SUPER

Verhees,
7-8-2018

Super vriendelijk personeel, hele nette / schone accommodatie. Prachtige ligging, via een kort pad direct aan zee. Je kunt te voet naar een kleine supermarkt, genaamd eureka. Ook naar het centrum wandelen is te doen. We hebben van de 2 weken 1 week een auto gehuurd om de omgeving te bezichtigen. Excursies en autohuur worden super behulpzaam door de receptie geregeld. Echt een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne bestemming voor zorgeloze vakantie

Primula,
28-7-2018

Clube Porto Mos ligt prachtig op een klif aan zee. Het complex bestaat uit 14 vila's met ongeveer 5 appartementen omringt door een mooie tuin. Vila 1-3 liggen het mooist, uitzicht op zee, aan rand complex en toch vlakbij strand, restaurant en zwembad. De vila's zijn wat gehorig, maar de meeste gasten houden rekening met elkaar. De mensen bij de receptie en in de bediening zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Schoonmaak is 5x pw en erg goed. Ontbijt en diner zijn in buffetvorm en uitgebreid en lekker. Het zwembad is groot, beetje koud en met veel bedjes + ligweide onder de palmbomen. Badlakens zijn met borg (20 euro) via de receptie te lenen. Via het hotel kan je een auto huren. De meest dichtbij gelegen supermarkt is op 1,3 km van het hotel (Eureka). Het strand is schoon, er zijn 2 restaurants en bedjes te huur. Je kunt prima lopen naar het centrum van Lagos (30-40 min). Luchthaven Faro is ongeveer een uur rijden via prima snelweg.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Voor herhaling vatbaar

marian huis in t veld,
10-4-2018

Het is er heel relax en het uitzicht is prachtig.Het strand is op loopafstand.Het app is heel gezellig en mooi ingericht.Dagelijks schoonmaak en wisselen van handdoeken.De stad Lagos is heel gezellig en leuke winkeltjes.Je kan er heerlijke verse vis kopen en in je keuken lekker bakken.Geweldig

Gereisd met partner in maart 2018

Solfly

Mooie en goed onderhouden accomodatie

marion,
11-12-2017

Het appartement was groot, schoon en van alle gemakken voorzien. Er werd elke dag schoongemaakt. Het personeel was zeer vriendelijk. De appartementen staan in een prachtige goed onderhouden tuin en je loopt in een paar minuten naar een mooi strand. Een auto huren is wel noodzakelijk. Er zijn voldoende parkeerplaatsen bij de appartementen. Er is een schitterend buitenzwembad (echter te koud in december), en een iets minder mooi binnenbad. Wifi is gratis bij de receptie, indien je wifi in het appartement wil moet je hier voor betalen.

Gereisd met partner in december 2017

Geweldig!

Hans
24-10-2016

Hele nette appartementen, schoon, netjes en alles werkt. Heerlijk 2 pers.bed, en ook de bedbank lag niet slecht. Tijdloos ingericht. Mooie ligging dicht bij een mooi en schoon strand. Rustige omgeving. Het eten was heerlijk, en zag er ook altijd prachtig uit. Personeel was ook heel vriendelijk en attent zowel naar de volwassenen als de kinderen toe. Zo gastvrij maak je het niet vaak mee. Geweldig team. We voelden ons enorm welkom. Centrum van Lago is ca.3 a 4km. Ze bieden voordelige huurautos aan. Heerlijke vakantie gehad.

Ik ben in een week denk ik wel 2 kilo zwaarder geworden, andere minpunten kan ik echt niet bedenken!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Was het maar alvast 2017

Roel en Pieternel Matulessy
20-9-2016

Wat een heerlijk resort, lekker rustig, 5 min van het strand lopend. Geweldig personeel. Gelukkig geen opgeschoten, schreeuwende pubers. Appartement: iets gedateerd maar netjes. Als rug patiënt heb ik geweldig geslapen op de bedden. De schoonmaak was buitengewoon goed. Het restaurant en zwembad kunnen wel een stylist gebruiken. Bij de receptie kan je elke dag schone strandlakens halen (natuurlijk tegen een kleine vergoeding). Huur zeker wel een auto om bij de supermarkt en om de omgeving te bekijken. Eten bij Antonio's aan het strand, 1x gedaan kregen een tafeltje in de tocht en de bediening was slecht en arrogant. Afrader!!. Strand is echt geweldig. Gaan volgend jaar zeker weer.

Gereisd met partner in september 2016

Perfect!!

Robert
30-8-2016

Kunnen dit appartement aan iedereen aanbevelen. Alles is perfect. Mooi appartement, aardig personeel mooi complex, prima Zwembad, en direct aan zee. Wel een auto nodig voor centrum van het drukke maar gezellig Lagos en supermarkt! Ook erg mooie omgeving!! Gaan hier zeker terug komen!!

Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldige plek!

Eefje
25-6-2016

Vorig jaar ben ik hier met mijn ouders en broer geweest. Dit beviel echt fantastisch! Mijn broer en ik zijn wel allebei al boven de 18 dus het kinderlijke accomodatie gebeuren was niet goed te beoordelen. Wij hadden het huisje naast het zwembad en dan de voorste rij langs de rand. Wij zaten bovenin en je hebt dan geweldig uitzicht over de zee en het strand. Het eten bij de restaurantjes op het strand is erg lekker en ook zeker een aanrader vergeleken met het eten in het hotel. Dit was ook prima, maar niet boeiend. In de avond is voor oudere kinderen niet super veel te doen (uitgaansleven). Dat is het enige wat een beetje jammer was. Het complex is onwijs schoon, mooi en goed onderhouden. Het zwembad is ook erg lekker. Ik zou hier zeker weten nog een keer naar terug gaan!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Super!

Elisabeth
27-4-2016

Mooie appartementen, je kijkt tegen palmbomen aan heerlijk. ontbijt super! diner ook goed uitgebreid, geen minpunten, leuk als je een auto huurt. wij gaan zeker weer terug, personeel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in april 2016

fraai aan zee

Jos en Paula
27-2-2016

Prachtig vrij uitzicht op zee. Ruime kamers. Redelijke uitrusting. Schoonmaak goed. Gehorig. Niet geschikt voor slecht ter been zijnde, vrij steil. Internet op de kamers is duur.

Gereisd met partner in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aparthotel info

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Clube Porto-Mós in Lagos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Clube Porto-Mós zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.