Aparthotel Clube Porto-Mós

Portugal, Algarve, Lagos

7.4Goed

Aparthotel info

Meer aparthotel info

Bij Clube Porto-Mós kun je relaxen onder de palmbomen bij het zwembad. Eigenlijk hoef je het terrein niet af, want het ontbijt en diner zijn zeer uitgebreid. De kamers zijn schoon en worden regelmatig voorzien van schone handdoeken. De receptie is behulpzaam bij het regelen van excursies en autohuur. Ga bijvoorbeeld een dagje naar Lissabon.

92 reviews over Aparthotel Clube Porto-Mós

• 1M. Betjé11-10-2020

Geen 4-sterren meer waard.

Zeezicht blijkt huisjeszicht te zijn, maar je betaalt wel voor zeezicht. Twee keer hier geweest. Erg achteruit gegaan. Veel SCHIMMEL in de badkamer, zelfs in de woonkamer. Badkamer heeft namelijk geen raam om te luchten. Versleten handdoeken. Beestjes in de keukenkasten en slaapkamerkast. Mieren komen wel vaker voor, dat weten we, dit waren een soort luizen.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Peter27-09-2020

Prachtig complex met minpuntjes.

Prima complex.ontbijt gaat wel.warm eten slecht. Aan t zwembad zeer weinig kleine snacks. Tostie of hotdog overal buiten t complex te verkrijgen.maar niet bij zwembad restaurant. Ook niks bij de koffie..alles zeer beperkt.

Gereisd met partner in september 2020

• 9Nicole16-03-2020

Super nette en mooi gelegen accommodatie.

Wat een nette locatie, wanneer je het terrein opkomt kijk je gelijk tegen de mooie aangelegde tuinen, met palmbomen en waan je je gelijk in de vakantie sfeer! Appartement is heerlijk ruim en super netjes en daarbij ook nog een mooi uitzicht! Wij hadden wat pech dat er een kolone mieren wouden huizen in ons appartement en hebben toen een ander appartement aangewezen gekregen, daar liepen geen miertjes rond! Zeer vriendelijk opgelost! Mooi groot zwembad en nette terras! Eten was prima. Strand zit 50 meter verder op, met een prachtig uitzicht! Dorpje was wel een stukje lopen, maar gezellig en authentiek. Tip om auto of elektrische fiets te huren, er is genoeg moois te zien!
    Aanrader dus😉

Gereisd met partner in maart 2020

• 2019
    8Cora27-08-2019

Zalige vakantie!

Een zalige vakantie gehad!!!! Twee appartementjes gehuurd, 1 voor ons zelf en naast ons voor onze 2 dochters van 14 en 22 jaar. Appertementen zijn ruim, netjes en schoon. We hebben tijdens ons hele verblijf een auto gehuurd, dit zal ik zeker aanraden. Iedere ochtend genoten van het ontbijt in buffetvorm. In de avond ook een aantal keren daar gegeten, klein buffet maar lekkere gerechten. Het is een klein complex dus lekker rustig , dit is ook wat we wilde. Geen animatie of drukte aan het zwembad. Personeel is vriendelijk, ik geef onze vakantie een dikke 8.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Petra Kars16-07-2019

Alles top. We komen hier zeker terug.

Mooi appartementencomplex in prachtige tuin. Veel appartementen met mooi tuin/zee uitzicht. Bedden prima (ook de 2 persoons uitschuifbare ligbank). Wordt goed schoongemaakt en bed- en badlinnen regelmatig vernieuwd. Zelfs theedoek en keukendoek elke dag schoon. Aardig personeel. Complex ligt wel wat afgelegen. Dit vonden wij juist heel prettig. Auto is wel handig. Prima te huur via receptie. Kleine supermarkt in de buurt. Is evt aan te lopen. Het mooie strand super dichtbij. Hier twee prima restaurants. Op het complex zelf ook een restaurant aanwezig. Vele leuke plaatsen in de buurt om te bezichtigen. Veel wandelmogelijkheden in de buurt. Wij hebben een super vakantie gehad en komen zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Fam.Verdonck10-07-2019

Voor herhaling vatbaar

Echt een aanrader, heel mooie omgeving, fenomenaal zicht. De appartementen zijn ruim, licht en zeer proper, wij komen zeker nog eens terug!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    8Verhees07-08-2018

SUPER

Super vriendelijk personeel, hele nette / schone accommodatie. Prachtige ligging, via een kort pad direct aan zee. Je kunt te voet naar een kleine supermarkt, genaamd eureka. Ook naar het centrum wandelen is te doen. We hebben van de 2 weken 1 week een auto gehuurd om de omgeving te bezichtigen. Excursies en autohuur worden super behulpzaam door de receptie geregeld. Echt een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Primula28-07-2018

Fijne bestemming voor zorgeloze vakantie

Clube Porto Mos ligt prachtig op een klif aan zee. Het complex bestaat uit 14 vila's met ongeveer 5 appartementen omringt door een mooie tuin. Vila 1-3 liggen het mooist, uitzicht op zee, aan rand complex en toch vlakbij strand, restaurant en zwembad. De vila's zijn wat gehorig, maar de meeste gasten houden rekening met elkaar. De mensen bij de receptie en in de bediening zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Schoonmaak is 5x pw en erg goed. Ontbijt en diner zijn in buffetvorm en uitgebreid en lekker. Het zwembad is groot, beetje koud en met veel bedjes + ligweide onder de palmbomen. Badlakens zijn met borg (20 euro) via de receptie te lenen. Via het hotel kan je een auto huren. De meest dichtbij gelegen supermarkt is op 1,3 km van het hotel (Eureka). Het strand is schoon, er zijn 2 restaurants en bedjes te huur. Je kunt prima lopen naar het centrum van Lagos (30-40 min). Luchthaven Faro is ongeveer een uur rijden via prima snelweg.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10marian huis in t veld10-04-2018

Voor herhaling vatbaar

Het is er heel relax en het uitzicht is prachtig.Het strand is op loopafstand.Het app is heel gezellig en mooi ingericht.Dagelijks schoonmaak en wisselen van handdoeken.De stad Lagos is heel gezellig en leuke winkeltjes.Je kan er heerlijke verse vis kopen en in je keuken lekker bakken.Geweldig

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

8marion11-12-2017

Mooie en goed onderhouden accomodatie

Het appartement was groot, schoon en van alle gemakken voorzien. Er werd elke dag schoongemaakt. Het personeel was zeer vriendelijk. De appartementen staan in een prachtige goed onderhouden tuin en je loopt in een paar minuten naar een mooi strand. Een auto huren is wel noodzakelijk. Er zijn voldoende parkeerplaatsen bij de appartementen. Er is een schitterend buitenzwembad (echter te koud in december), en een iets minder mooi binnenbad. Wifi is gratis bij de receptie, indien je wifi in het appartement wil moet je hier voor betalen.

Gereisd met partner in december 2017

Aparthotel Clube Porto-Mós info