Aparthotel
FamiliehotelWeer vandaag24°16°
8,8

Bij Clube Porto-Mós kun je relaxen onder de palmbomen bij het zwembad. Eigenlijk hoef je het terrein niet af, want het ontbijt en diner zijn zeer uitgebreid. De kamers zijn schoon en worden regelmatig voorzien van schone handdoeken. De receptie is behulpzaam bij het regelen van excursies en autohuur. Ga bijvoorbeeld een dagje naar Lissabon.

84 reviews over Aparthotel Clube Porto-Mós in het Nederlands

Zalige vakantie!

Cora
27-8-2019

Een zalige vakantie gehad!!!! Twee appartementjes gehuurd, 1 voor ons zelf en naast ons voor onze 2 dochters van 14 en 22 jaar. Appertementen zijn ruim, netjes en schoon. We hebben tijdens ons hele verblijf een auto gehuurd, dit zal ik zeker aanraden. Iedere ochtend genoten van het ontbijt in buffetvorm. In de avond ook een aantal keren daar gegeten, klein buffet maar lekkere gerechten. Het is een klein complex dus lekker rustig , dit is ook wat we wilde. Geen animatie of drukte aan het zwembad. Personeel is vriendelijk, ik geef onze vakantie een dikke 8.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Alles top. We komen hier zeker terug.

Petra Kars
16-7-2019

Mooi appartementencomplex in prachtige tuin. Veel appartementen met mooi tuin/zee uitzicht. Bedden prima (ook de 2 persoons uitschuifbare ligbank). Wordt goed schoongemaakt en bed- en badlinnen regelmatig vernieuwd. Zelfs theedoek en keukendoek elke dag schoon. Aardig personeel. Complex ligt wel wat afgelegen. Dit vonden wij juist heel prettig. Auto is wel handig. Prima te huur via receptie. Kleine supermarkt in de buurt. Is evt aan te lopen. Het mooie strand super dichtbij. Hier twee prima restaurants. Op het complex zelf ook een restaurant aanwezig. Vele leuke plaatsen in de buurt om te bezichtigen. Veel wandelmogelijkheden in de buurt. Wij hebben een super vakantie gehad en komen zeker terug.

Voor herhaling vatbaar

Fam.Verdonck
10-7-2019

Echt een aanrader, heel mooie omgeving, fenomenaal zicht. De appartementen zijn ruim, licht en zeer proper, wij komen zeker nog eens terug!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

SUPER

Verhees
7-8-2018

Super vriendelijk personeel, hele nette / schone accommodatie. Prachtige ligging, via een kort pad direct aan zee. Je kunt te voet naar een kleine supermarkt, genaamd eureka. Ook naar het centrum wandelen is te doen. We hebben van de 2 weken 1 week een auto gehuurd om de omgeving te bezichtigen. Excursies en autohuur worden super behulpzaam door de receptie geregeld. Echt een aanrader.

Fijne bestemming voor zorgeloze vakantie

Primula
28-7-2018

Clube Porto Mos ligt prachtig op een klif aan zee. Het complex bestaat uit 14 vila's met ongeveer 5 appartementen omringt door een mooie tuin. Vila 1-3 liggen het mooist, uitzicht op zee, aan rand complex en toch vlakbij strand, restaurant en zwembad. De vila's zijn wat gehorig, maar de meeste gasten houden rekening met elkaar. De mensen bij de receptie en in de bediening zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Schoonmaak is 5x pw en erg goed. Ontbijt en diner zijn in buffetvorm en uitgebreid en lekker. Het zwembad is groot, beetje koud en met veel bedjes + ligweide onder de palmbomen. Badlakens zijn met borg (20 euro) via de receptie te lenen. Via het hotel kan je een auto huren. De meest dichtbij gelegen supermarkt is op 1,3 km van het hotel (Eureka). Het strand is schoon, er zijn 2 restaurants en bedjes te huur. Je kunt prima lopen naar het centrum van Lagos (30-40 min). Luchthaven Faro is ongeveer een uur rijden via prima snelweg.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Voor herhaling vatbaar

marian huis in t veld
10-4-2018

Het is er heel relax en het uitzicht is prachtig.Het strand is op loopafstand.Het app is heel gezellig en mooi ingericht.Dagelijks schoonmaak en wisselen van handdoeken.De stad Lagos is heel gezellig en leuke winkeltjes.Je kan er heerlijke verse vis kopen en in je keuken lekker bakken.Geweldig

Gereisd Met partner in maart 2018

Mooie en goed onderhouden accomodatie

marion
11-12-2017

Het appartement was groot, schoon en van alle gemakken voorzien. Er werd elke dag schoongemaakt. Het personeel was zeer vriendelijk. De appartementen staan in een prachtige goed onderhouden tuin en je loopt in een paar minuten naar een mooi strand. Een auto huren is wel noodzakelijk. Er zijn voldoende parkeerplaatsen bij de appartementen. Er is een schitterend buitenzwembad (echter te koud in december), en een iets minder mooi binnenbad. Wifi is gratis bij de receptie, indien je wifi in het appartement wil moet je hier voor betalen.

Gereisd Met partner in december 2017

Geweldig!

Hans
24-10-2016

Hele nette appartementen, schoon, netjes en alles werkt. Heerlijk 2 pers.bed, en ook de bedbank lag niet slecht. Tijdloos ingericht. Mooie ligging dicht bij een mooi en schoon strand. Rustige omgeving. Het eten was heerlijk, en zag er ook altijd prachtig uit. Personeel was ook heel vriendelijk en attent zowel naar de volwassenen als de kinderen toe. Zo gastvrij maak je het niet vaak mee. Geweldig team. We voelden ons enorm welkom. Centrum van Lago is ca.3 a 4km. Ze bieden voordelige huurautos aan. Heerlijke vakantie gehad.

Ik ben in een week denk ik wel 2 kilo zwaarder geworden, andere minpunten kan ik echt niet bedenken!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2016

Was het maar alvast 2017

Roel en Pieternel Matulessy
20-9-2016

Wat een heerlijk resort, lekker rustig, 5 min van het strand lopend. Geweldig personeel. Gelukkig geen opgeschoten, schreeuwende pubers. Appartement: iets gedateerd maar netjes. Als rug patiënt heb ik geweldig geslapen op de bedden. De schoonmaak was buitengewoon goed. Het restaurant en zwembad kunnen wel een stylist gebruiken. Bij de receptie kan je elke dag schone strandlakens halen (natuurlijk tegen een kleine vergoeding). Huur zeker wel een auto om bij de supermarkt en om de omgeving te bekijken. Eten bij Antonio's aan het strand, 1x gedaan kregen een tafeltje in de tocht en de bediening was slecht en arrogant. Afrader!!. Strand is echt geweldig. Gaan volgend jaar zeker weer.

Gereisd Met partner in september 2016

Perfect!!

Robert
30-8-2016

Kunnen dit appartement aan iedereen aanbevelen. Alles is perfect. Mooi appartement, aardig personeel mooi complex, prima Zwembad, en direct aan zee. Wel een auto nodig voor centrum van het drukke maar gezellig Lagos en supermarkt! Ook erg mooie omgeving!! Gaan hier zeker terug komen!!

Gereisd Met partner in augustus 2016

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Clube Porto-Mós in Lagos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Clube Porto-Mós zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.