Appartement Vitor's Village

Appartement
Appartement Vitor's Village
8,7

307 reviews over Appartement Vitor's Village in het Nederlands

Gaan zeker nog eens terug

M.Hermans
16-8-2018

Geweldige accomodatie, dicht bij zee en dorp

Leuke rustige plaats.

Neina
13-8-2018

Leuke rustige appartementen. Gezellig plaatsje met paar terrasjes en wat winkeltjes. Dorpje is via een steile helling makkelijk te bereiken.

Leuke appartementen, bij aankomst schoon (schoonmaak daarna is wel minder).

Het bijboeken van zwembad of rivier zicht stelt weinig voor (geen aanrader). Wij keken schuin op het zwembad tussen de palmbomen door.

Zwembad is leuk en er is bijna geen handdoekje leggen.

Personeel is echt chagrijnig. Iedereen behalve de dame van het winkeltje. Die is echt geweldig lief en spontaan. Bij het ontbijt durf je niets te vragen, ze kijken je bijna weg. Ontbijt is overigens eentonig en karig.

Er is eigenlijk geen kinderanimatie. 2 dames staan met hun handen op hun rug ballen te gooien in het zwembad. Ze spreken geen woord engels.

Wij hadden een auto gehuurd en zijn de kust af geweest. We hebben zeker een hele leuke vakantie gehad en genoten.

Een aanrader!

Manon
13-8-2018

Leuke accommodatie met gezellig zwembad. De appartementen zijn ruim en leuk opgezet. De kinderen vonden het jammer dat er geen glijbaan was, maar de aquaparken in de omgeving hebben dat goed gemaakt.

In het dorpje Ferragudo is niet zoveel te doen maar er zijn wel veel goede restaurantjes. Ook restaurant Purple in Vitor Village is goed. Portimão is aan de andere kant van de baai. Leuk om naartoe te gaan met het ferry bootje.

Angelica
30-7-2018

Een super groot appartement hadden, super mooi uitzicht over de zee en het dorp Ferragudo. We hebben niet gegeten op het park maar in het dorp met ongelofelijk veel restaurants. Vitors village is een ontzettend mooi terrein alleen omdat we vroeg er waren werd er niets georganiseerd. In de supermarkt kan je elke ochtend verse broodjes halen wel even een dag van tevoren bestellen. De Lidl ligt een kwartier lopen van vitors village. Het strand is ook ongeveer een kwartier lopen. We hebben er 10 mooie dagen gehad jammer dat het weer niet zo goed was ongeveer 20 graden de eerste week maar de tweede week knapte het helemaal weer op.

Fantastisch. Heimwee.

Petra Kars
20-7-2018

Prachtig modern appartementen complex. Mooi aangelegd met veel groen. Dagelijkse wordt er schoon gemaakt. Bedden wel hard. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Mooie schone zwembaden. Voldoende ligbedden. Ferragudo is een leuk klein stadje met voldoende eetgelegenheden en paar winkeltjes. Je loopt er gemakkelijk naar toe. Met huurauto de mooie, schone omgeving verkennen. Wij hebben een dag gevaren met Cruises. Inclusief bbq op het strand. Zeer aan te raden. Perfect verzorgd. Vertrek vanuit Portimao. Super vakantie gehad. En we komen zeker een keer terug naar deze locatie.

Echt genoten van dit mooie appartement! Top!

Rianne L.
23-6-2018

Heerlijk ruim en schoon appartement, perfecte centrale ligging, dichtbij de mooiste plekjes in de Algarve. Goed ontbijt en enorm vriendelijk personeel.

Een auto is wel nodig, maar gemakkelijk online te huren vanuit de luchthaven (zeer goede ervaring met Keddy/Europcar)! Je rijdt dan binnen enkele minuten in een auto in 60min naar Vitors Village!

Dear Rianne,

Thank you for your comments.

The Management Team

Een aanrader!

VandenBroek
20-6-2018

Supergoed! Mooi complex bij gezellig vissersdorpje Ferragudo. Modern en ruim appartement. Dagelijks goed schoongemaakt en schone bedden. Fijn zwembad met voldoende ligbedden. Heerlijk restaurant erbij waar je echt heel goed kunt eten.

Dear VandenBroek,

Thank you for your nice review

The Management

Ruime appartementen met een prachtige ligging!

C. Van Belzen
16-6-2018

Schoon en ruim appartement. Wij reisden met 2 jonge kinderen, de jongste hebben we in het babybedje op de hal laten slapen. De hal was ook lekker ruim. Zo hadden we allemaal aparte 'slaapkamers'.

We hadden als referentie aangegeven dat we dichtbij het zwembad wilden en op de begane grond. Dit is ook gelukt en we konden dus lekker samen aan het zwembad zitten met de babyfoon als de kinderen een dutje deden.

Helaas zat het weer echt niet mee, veel bewolking en fris. Maar daardoor hebben we ontzettend veel gezien van de prachtige omgeving met de huurauto. Vitor's Village ligt heel centraal. Helaas wel 1,5 uur transfer vanaf het vliegveld maar je kan natuurlijk ook meteen een huurauto vanaf het vliegveld nemen.

We hadden logies ontbijt en het ontbijt is simpel maar absoluut goed met heerlijke koffie!

Complex ligt op een steile heuvel dus wel even klimmen. Veel goede restaurants te vinden in Ferragudo.

Al met al absoluut een aanrader!!

Dear Van Belzen,

Thank you for your nice review

The Mangement

Heerlijke week!

Jacq.
6-5-2018

Mooie accomodatie, alles zeer goed onderhouden. We hadden een heerlijk appartement op de begane grond met terrasje. Het was over het algemeen zeer rustig, terwijl het toch in de meivakantie was. De eerste ochtend ontbeten in het restaurant ( zeer uitgebreid), de andere dagen zelf broodjes gehaald in het winkeltje. Heerlijke verse sinaasappels erbij die je nu overal heel goedkoop worden aangeboden.

Respect voor het schoonmaak personeel die de hele dag aan het werk zijn en heuveltje op en heuveltje af moeten.

Het steile weggetje naar het dorpje, waar we veel over lazen, was makkelijk te omzeilen door over de doorgaande weg naar het dorp te lopen. Vanuit het dorp kan je met een boottaxi naar Portimaō. Ook is er een soort hop on hop af busje langs de stranden. Een boottocht langs de grotten en stranden was top!

Rui Costa, manager, 6-7-2018

Thank you Jacq for your nice feedback

Gea Stoel
12-4-2018

Super nette appartementen, in een mooi complex wat super schoon en goed onderhouden is, met een mooi zwembad en mooie tuin.

Minpunten heb ik niet, het plaatsje ferragudo is ook erg leuk

Dear Gea Stoel,

Thank you for your review

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vitor's Village in Ferragudo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vitor's Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Vitor's Village scoort een 8.71 uit 10 op basis van 307 reviews.