Appartement Vitor's Village

• Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Heerlijke week!

Jacq., 6-5-2018

Mooie accomodatie, alles zeer goed onderhouden. We hadden een heerlijk appartement op de begane grond met terrasje. Het was over het algemeen zeer rustig, terwijl het toch in de meivakantie was. De eerste ochtend ontbeten in het restaurant ( zeer uitgebreid), de andere dagen zelf broodjes gehaald in het winkeltje. Heerlijke verse sinaasappels erbij die je nu overal heel goedkoop worden aangeboden.

Respect voor het schoonmaak personeel die de hele dag aan het werk zijn en heuveltje op en heuveltje af moeten.

Het steile weggetje naar het dorpje, waar we veel over lazen, was makkelijk te omzeilen door over de doorgaande weg naar het dorp te lopen. Vanuit het dorp kan je met een boottaxi naar Portimaō. Ook is er een soort hop on hop af busje langs de stranden. Een boottocht langs de grotten en stranden was top!

Gea Stoel, 12-4-2018

Super nette appartementen, in een mooi complex wat super schoon en goed onderhouden is, met een mooi zwembad en mooie tuin.

Minpunten heb ik niet, het plaatsje ferragudo is ook erg leuk

Geweldig en als je van rust houd is dit het

jan huis in t veld, 10-4-2018

Het App is prachtig en het uitzicht geweldig.De tuinen zijn heel gezellig en het zwembad ziet er prachtig uit.Het plaatsje zelf is heel rustig met weinig winkeltjes wel veel restaurantjes die er heel gezellig uitzien.verschillende excursies mogelijk.Met de auto kan je hele mooie plekjes vinden met een prachtig uitzicht.

Fijn

Demi smits, 15-10-2017

Om half 7 ‘s morgens richting FARO gevlogen. Anderhalf uur in de bus vanaf het vliegveld naar deze accomodatie. Waren er rond 11 uur. Helaas hier pas erachter gekomen we om 2 uur in het appartement mochten... 3 uurtjes slaap en jezelf maar bezig houden. Gelukkig is er op 10 minuten loop afstand een klein dorpje waar we even wat zijn gaan drinken. Even later bij de accomodatie wat gegeten. Vriendelijk personeel en heerlijk broodje op. Om 2 uur eindelijk het appartement in. Met een gezin van 4 kregen we 2 prachtig ruime appartementen naast elkaar, samen een voordeur delen, beide een aparte woonkamer en appartement deur. Beide eigen badkamer en slaapkamer en keuken. Heerlijk genieten.

Geweldig

Catharina, 9-10-2017

Vrienlijke mensen, schoon appartement, keurig onderhouden.

Een auto is wel erg fijn. We zijn een gezin met vijf personen.

Omdat de appartementen 4 persoon waren kregen we twee appartementen die door een tussendeur aan elkaar gekoppeld waren. Super!!

Prachtig! Ruim en schoon.

Familie Piso, 7-9-2017

Vitor's Village is een prachtige plek in een rustiger deel van de Algarve. Het dorpje Ferragudo heeft een sfeervol gezellig pleintje waar je prima kunt eten, dit is een kleine 5 minuten lopen (wel een bergje op en af). Er zijn een tiental winkeltjes met het gebruikelijke vakantieaanbod. Vitor's Village is een schitterend complex waar veel aandacht is voor onderhoud en schoonmaak. De appartementen zijn meer dan keurig en ruim. Bedden zijn goed, voor sommigen beetje hard. Fantastische avond gehad in de Skylounge bar tijdens karaoke avond (met prachtig uitzicht!). Veel Nederlanders ook met wat oudere kinderen erg gezellig. De schoonmaak is prima, de warme broodjes uit het winkeltje ook! Neem vooral geen halfpension! Het eten is goed maar continu hetzelfde dan kun je beter even naar het plaatsje lopen. De pizzeria in het rechter steegje is een aanrader! Huur vooral een auto en verken de omgeving veel leuke en mooie plekjes te vinden. 3 zwembaden mooi van opzet. Poolbar is vrij duur.

Prima complex

Hillie, 23-8-2017

Goed onderhouden complex. Ligging op een heuvel. Steile berg omhoog naar complex. Leuk stadje, met leuk plein. Heerlijk eten bij Fim du Mondo. Wel reserveren. S'avonds valt er niet veel te beleven bij het complex. Alles is aanwezig, alleen blijven de mensen in hun appartement. Mini supermarkt zeer prijzig. Lidl op 15 minuten lopen. 3 keer per dag gaat suttle busje naar diverse stranden. Je kunt ook met watertarief 6 euro p.p naar prairie da rocha en Portimao. Je kunt op het complex eten en eten afhalen. Pizza e.d. Appartement is goed. Alles aanwezig. Als je met drie personen bent, slaapt er 1 op de bank in de kamer. S'morgens veel geschreeuw van de zeemeeuwen. Maar daar wel je ook wel aan. Vanaf het vliegveld 1 1/2 uur in de bus gezeten voordat we op het complex waren. Vonden dat zeer vermoeiend. Schoonmaak elke keer na 16.00 uur op de kamer. Vond ik zelf erg laat. Maar ze zijn wel zeer vriendelijk. Eten bij pizzeria Italiaan restaurant op plein erg lekker, maar personeel erg onvriendelijk. Goed verblijf gehad, maar wel eenmalig. Beetje te saai voor puberde kinderen.
Rui, manager, 25-8-2017

Dear Dillie,

Thank you for your comments.

Geweldige locatie!

Renate te kaat, 9-8-2017

Super appartementen!

Erg goed onderhouden en erg netjes.

Dear Renate te kaat,

Thank you for your nice comments about our property.

The Management Team

Prima uitvalsbasis voor leuke dagtripjes

bremdeur, 4-8-2017

Verbaasd dat er zo veel Nederlanders! Heel gezellig allemaal. Helaas ging het aandeel handdoekje leggers met de week omhoog.

Verbazend dat het park niets in het nederlands communiceert of op tv bijvoorbeeld BVN heeft als 70% van je klant NL is

Dear Bremdeur,

Thank you for your Review,

The Management Team

Top locatie met een waanzinnig uitzicht

Steef van den Berg, 22-7-2017

Vitors is een mooi en uitgebreid resort op een berg dicht bij een gezellig dorp

Dear, Steef van den Berg,

Thank you for your nice comments.

We hebben een aantal aanbieders voor Vitor's Village voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vitor's Village in Ferragudo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vitor's Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Vitor's Village scoort een 8.71 uit 10 op basis van 299 reviews.