Géén boekingskosten

PortugalAlgarveFerragudo

7.9GoedScore uit 319 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Vriendelijk ontvangst bij het rustige appartementencomplex Vitor’s Village. Er zijn twee zwembaden met voldoende ligbedden en ook vind je hier een restaurant en bar. Er gaat een shuttlebus richting het strand. Het dorpje Portimão is makkelijk te bereiken en erg leuk. In Ferragudo zijn veel goede restaurantjes.

Bekijk de beschikbaarheid

319 Reviews over Vitor's Village

• 8Yvette Reisig04-03-2021

Heerlijk rustig

Mooie huizen. Heel schoon. Eten was prima. Vanwege Corona niet veel te beleven, maar de uber bracht ons overal heen. Geen huurauto nodig

• 10Fred23-06-2020

Iedereen aan te raden!

Zeer schoon en goed onderhouden appartement op loopafstand van het centrum. Drie prachtige ruim aangelegde zwembaden.

Rui Costa, manager, 02-07-2020

Thank you very much for your nice review The Management

• 4Ann07-03-2020

Geen 4 sterren waard

10 dagen verbleven in vitor's village Zeer mooie tuin en onderhouden.... Dat is enige vier sterren waard..... Ontbijt heb ik al ruimer mee gemaakt in 3sterren hôtel.. Kamer rook naar muf.. Een maal op de tien dagen komen poetsen en een maal handdoeken gekregen ook nog niet meegemaakt... Moet wel zeggen de derde dag van ons verblijf was het wat aan het regenen en zaten dus op de kamer toen ze kwamen schoon maken. Ik zei wel liever niet... Dacht dan wel dat ze de volgende dag zouden terug komen..... Maar tis bij een keer gebleven.... Lees wel dat er in het seizoen wel iedere dag schoongemaakt wordt maar wat is het verschil..... Ga drie maal op jaar op reis en heb nog nooit een review geplaats maar dit liet ik niet voorbij gaan...

Rui Costa, manager, 02-07-2020

Thank you very much for your opinion. We consider all reviews a very important tool for our improvement, we also consider that this score does not reflect our services quality. The breakfast is exactly the same all year arround, the breakfast room has a capacity for 80 people and it is open from 08:00 until 10:30h, the buffet have a considerable variety of food from a high standad quality, this can be proved by many other reviews. The room cleaning during the months of February and March is made twice a week, the frequency is diferent from the rest of the year, this information is explained in all the brochures from all the Tour Operatours. The towels are also changed 2 times per week, if by any chance there is some failure in the service the guest can and should advide the reception. we hope we have helped to clarify the issues experessed in this reviews, the staff is very guest orientated and likes to help the guests with any issue that occurs. The Management

• 4Q. Bos14-09-2019

Nooit meer

Zeer slecht, er was veel overlast van jongeren met luide muziek. De rust die wij hier denken te vinden is ver te zoeken. Groot housefeest. Bedden erg hard. Wij snappen de positieve ervaringen niet.

• 8Marcel28-08-2019

Prima, met kleine verbeterpunten

Onze ervaringen met Vitor's Village: Plussen: - Mooie, ruime appartementen - Ligging dichtbij gezellig dorpje met prima (vis)restaurants - Vlak bij Portimao, leuk om met de watertaxi te doen (7 euro pp) - Algarve heeft diverse leuke en afwisselende plekken, van super toeristisch (Albufeira), via 'chique' (Vilamoura) naar authentiek (Silves). Maar dan moet je wel een auto hebben (met bijkomende kosten).

Minder: - Badkamer is aan renovatie toe. Kranen haperen, badkamer ruikt muf - Je moet beetje geluk hebben met appartement. Wij zaten leuk (rode gebouw, 1e etage), maar als je pech hebt is uitzicht zeer beperkt. - Handdoekje leggen. Slaat nergens op, want er zijn hele dag genoeg ligbedden, maar toch staan hier mensen kwartier te wachten tot zwembad open gaat om de 'ideale ligplek' te veroveren.

• 7Diana01-08-2019

Leuk maar gehorig

Mooi appartementencomplex en zwembad. Nadeel is de gehorigheid: we zitten nu naast een Engels gezin die altijd praat en aangezien hun woonkamer naast onze slaapkamer ligt is dat heel vervelend als er zo goed als geen muur tussen zit Je hoort letterlijk hun conversaties en muziek. Dat zou voor mij een reden zijn om niet meer te gaan. Bij voorkeur zou ik een bovenliggend appartement vragen want anders heb je vaak gestamp boven je. Omgeving is leuk, auto echt wel handig. Ontbijt is prima.

• 10Aleksandar Djukic01-08-2019

Fantastisch!!!

Wederom heerlijke vakantie gehad in dit prachtige appartementencomplex, alweer 4de keer op rij!!! En we gaan zeker nog een keer. Lekker eten in het restaurant, vriendelijk personeel, schone ruime appartementen, prachtige regio een auto huren is aan te raden. Heerlijke restaurants in het kleine centrum.

• 7Schulz12-07-2019

Das Hotel und Aussenanlage sehr schön und gepflegt

Positiv : Lage und Hotelanlage , Pool , Umgebung, Servicekräfte + Kellner sehr freundlich Zimmer sehr sauber, Einkaufsmöglichkeiten auf der Hotelanlage Negativ: Service an der Rezeption samt Kommunikation, Ablage für 2 Koffer / Schrank viel zu schmal / Wände sind hellhörig das Abendmenü für Halbpension ist nicht den 4 Sternen gerechtfertigt

• 8Van Leijden03-07-2019

Heerlijke vakantie gehad,prachtig appartement super schoon, mooi zwembad en redelijk op loopafstand van het plaatsje Ferragudo,met de watertaxi naar Portimao is leuk,en een mooie wandeling bovenop de kliffen bij het Praia Grande is echt een aanrader wat een uitzicht!

• 10Petra02-07-2019

Geweldig!

Helemaal geweldig, super mooi en schoon. Op verzoek een ander appartement gekregen. Geen handdoekjes leggen in de ochtend, hekje gaat pas om 9:30 open. Heerlijk!

Appartement Vitor's Village info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden