Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°12°
8,7

Vriendelijk ontvangst bij het rustige appartementencomplex Vitor’s Village. Er zijn twee zwembaden met voldoende ligbedden en ook vind je hier een restaurant en bar. Er gaat een shuttlebus richting het strand. Het dorpje Portimão is makkelijk te bereiken en erg leuk. In Ferragudo zijn veel goede restaurantjes.

305 reviews over Appartement Vitor's Village in het Nederlands

Goed prijs kwaliteit verhouding

de leeuw,
15-3-2019

Super schoon appartement. Ligging wat minder, maar dorpje is te voet bereikbaar. Ontbijt is erg goed, weinig afwisseling maar genoeg variatie.

Gereisd met partner in maart 2019

Super appartement in een rustig dorpje

K. Brugel,
1-12-2018

Echt prachtige appartementen. Ruim, schoon en alles is er. Wij hadden begane grond met klein tuintje, lag direct aan gezamenlijke tuin. Elke dag werd er goed schoongemaakt. Enige nadeel was handdoekje leggen zoals we dat vaker meemaken. De bedjes bij het zwembad waren al snel vol. Omgeving leuk, auto huren must. Plaatsje zelf vonden we weinig aan. Te rustig. Als je savonds vertier zoekt moet je hier niet heengaan. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijke tijd gehad!

Peter,
23-10-2018

Mooi complex, het ziet er verzorgd uit. Ons appartement was ruim opgezet en rook heerlijke fris bij aankomst. De ontvangst was excellent! De zeer behulpzame jongenman legde alles keurig uit en liep zelfs mee naar ons appartement. Hij was zo galant om een paraplu boven het hoofd van mijn vrouw te houden tegen de regen. Leuk en gezellig dorp. Langs de kustlijn loopt een mooie wandelroute, hier hebben wij echt van genoten!

Gereisd met partner in oktober 2018

Heerlijke vakantie

Maurice,
24-8-2018

Accommodatie is goede staat, ziet Er goed uit en weinig tot geen achterstallig onderhoud. Omgeving mooi, leuk dorpje en Portimao makkelijk te bereiken met openbaar vervoer, taxi of auto. Stranden redelijk dichtbij. Met een Hop On/Off busje of met de taxiboot naar de overkant. Met auto veel te zien in de omgeving. Boodschappen in het winkeltje of bij Lidl (kwartiertje lopen). Wel weinig, eigenlijk geen animatie voor kids of volwassenen, hebben wij wel gemist. Heerlijke restaurantjes in het dorpje met name de viszaakjes aan de haven, subliem! Al met al heerlijke vakantie in een prima appartementencomplex.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Gaan zeker nog eens terug

M.Hermans,
16-8-2018

Geweldige accomodatie, dicht bij zee en dorp

Gereisd met partner in november 2017

Leuke rustige plaats.

Neina,
13-8-2018

Leuke rustige appartementen. Gezellig plaatsje met paar terrasjes en wat winkeltjes. Dorpje is via een steile helling makkelijk te bereiken. Leuke appartementen, bij aankomst schoon (schoonmaak daarna is wel minder). Het bijboeken van zwembad of rivier zicht stelt weinig voor (geen aanrader). Wij keken schuin op het zwembad tussen de palmbomen door. Zwembad is leuk en er is bijna geen handdoekje leggen. Personeel is echt chagrijnig. Iedereen behalve de dame van het winkeltje. Die is echt geweldig lief en spontaan. Bij het ontbijt durf je niets te vragen, ze kijken je bijna weg. Ontbijt is overigens eentonig en karig. Er is eigenlijk geen kinderanimatie. 2 dames staan met hun handen op hun rug ballen te gooien in het zwembad. Ze spreken geen woord engels.

Wij hadden een auto gehuurd en zijn de kust af geweest. We hebben zeker een hele leuke vakantie gehad en genoten.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een aanrader!

Manon,
13-8-2018

Leuke accommodatie met gezellig zwembad. De appartementen zijn ruim en leuk opgezet. De kinderen vonden het jammer dat er geen glijbaan was, maar de aquaparken in de omgeving hebben dat goed gemaakt. In het dorpje Ferragudo is niet zoveel te doen maar er zijn wel veel goede restaurantjes. Ook restaurant Purple in Vitor Village is goed. Portimão is aan de andere kant van de baai. Leuk om naartoe te gaan met het ferry bootje.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijneckermann.nl

Angelica,
30-7-2018

Een super groot appartement hadden, super mooi uitzicht over de zee en het dorp Ferragudo. We hebben niet gegeten op het park maar in het dorp met ongelofelijk veel restaurants. Vitors village is een ontzettend mooi terrein alleen omdat we vroeg er waren werd er niets georganiseerd. In de supermarkt kan je elke ochtend verse broodjes halen wel even een dag van tevoren bestellen. De Lidl ligt een kwartier lopen van vitors village. Het strand is ook ongeveer een kwartier lopen. We hebben er 10 mooie dagen gehad jammer dat het weer niet zo goed was ongeveer 20 graden de eerste week maar de tweede week knapte het helemaal weer op.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch. Heimwee.

Petra Kars,
20-7-2018

Prachtig modern appartementen complex. Mooi aangelegd met veel groen. Dagelijkse wordt er schoon gemaakt. Bedden wel hard. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Mooie schone zwembaden. Voldoende ligbedden. Ferragudo is een leuk klein stadje met voldoende eetgelegenheden en paar winkeltjes. Je loopt er gemakkelijk naar toe. Met huurauto de mooie, schone omgeving verkennen. Wij hebben een dag gevaren met Cruises. Inclusief bbq op het strand. Zeer aan te raden. Perfect verzorgd. Vertrek vanuit Portimao. Super vakantie gehad. En we komen zeker een keer terug naar deze locatie.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Echt genoten van dit mooie appartement! Top!

Rianne L.,
23-6-2018

Heerlijk ruim en schoon appartement, perfecte centrale ligging, dichtbij de mooiste plekjes in de Algarve. Goed ontbijt en enorm vriendelijk personeel. Een auto is wel nodig, maar gemakkelijk online te huren vanuit de luchthaven (zeer goede ervaring met Keddy/Europcar)! Je rijdt dan binnen enkele minuten in een auto in 60min naar Vitors Village!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018
Rui Costa, manager, 6-7-2018

Dear Rianne,

Thank you for your comments.

The Management Team

Appartement info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 km, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vitor's Village in Ferragudo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vitor's Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.