Appartement Vitor's Village

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer appartement info
Tonen op kaart

Vriendelijk ontvangst bij het rustige appartementencomplex Vitor’s Village. Er zijn twee zwembaden met voldoende ligbedden en ook vind je hier een restaurant en bar. Er gaat een shuttlebus richting het strand. Het dorpje Portimão is makkelijk te bereiken en erg leuk. In Ferragudo zijn veel goede restaurantjes.

320 reviews over Appartement Vitor's Village

• 2019
    4Q. Bos14-09-2019

Nooit meer

Zeer slecht, er was veel overlast van jongeren met luide muziek. De rust die wij hier denken te vinden is ver te zoeken. Groot housefeest. Bedden erg hard. Wij snappen de positieve ervaringen niet.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Marcel28-08-2019

Prima, met kleine verbeterpunten

Onze ervaringen met Vitor's Village: Plussen: - Mooie, ruime appartementen - Ligging dichtbij gezellig dorpje met prima (vis)restaurants - Vlak bij Portimao, leuk om met de watertaxi te doen (7 euro pp) - Algarve heeft diverse leuke en afwisselende plekken, van super toeristisch (Albufeira), via 'chique' (Vilamoura) naar authentiek (Silves). Maar dan moet je wel een auto hebben (met bijkomende kosten).

Minder: - Badkamer is aan renovatie toe. Kranen haperen, badkamer ruikt muf - Je moet beetje geluk hebben met appartement. Wij zaten leuk (rode gebouw, 1e etage), maar als je pech hebt is uitzicht zeer beperkt. - Handdoekje leggen. Slaat nergens op, want er zijn hele dag genoeg ligbedden, maar toch staan hier mensen kwartier te wachten tot zwembad open gaat om de 'ideale ligplek' te veroveren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Diana01-08-2019

Leuk maar gehorig

Mooi appartementencomplex en zwembad. Nadeel is de gehorigheid: we zitten nu naast een Engels gezin die altijd praat en aangezien hun woonkamer naast onze slaapkamer ligt is dat heel vervelend als er zo goed als geen muur tussen zit Je hoort letterlijk hun conversaties en muziek. Dat zou voor mij een reden zijn om niet meer te gaan. Bij voorkeur zou ik een bovenliggend appartement vragen want anders heb je vaak gestamp boven je. Omgeving is leuk, auto echt wel handig. Ontbijt is prima.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Aleksandar Djukic01-08-2019

Fantastisch!!!

Wederom heerlijke vakantie gehad in dit prachtige appartementencomplex, alweer 4de keer op rij!!! En we gaan zeker nog een keer. Lekker eten in het restaurant, vriendelijk personeel, schone ruime appartementen, prachtige regio een auto huren is aan te raden. Heerlijke restaurants in het kleine centrum.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Van Leijden03-07-2019

Heerlijke vakantie gehad,prachtig appartement super schoon, mooi zwembad en redelijk op loopafstand van het plaatsje Ferragudo,met de watertaxi naar Portimao is leuk,en een mooie wandeling bovenop de kliffen bij het Praia Grande is echt een aanrader wat een uitzicht!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Petra02-07-2019

Geweldig!

Helemaal geweldig, super mooi en schoon. Op verzoek een ander appartement gekregen. Geen handdoekjes leggen in de ochtend, hekje gaat pas om 9:30 open. Heerlijk!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Arthur25-04-2019

Geweldig, voor herhaling vatbaar.

Prachtige accommodatie, beslist een aanrader, je moet wel goed ter been zijn, het is nogal heuvelachtig.

Gereisd met partner in april 2019

• 9Jan Kradolfer25-04-2019

Geweldig

Een mooi en schoon appartement. Wij kregen een appartement met uitzicht op de rivier. Het complex ziet er schitterent uit schoon, een goed onderhouden tuin, zwembad met bedden en parasols. Een grote buitenbar waar je heerlijk wat kan drinken of eten. Het dorpje is makkelijk te bereiken, maar wel via een hele steile weg. Het enkele minpuntje is dat er geen nederlandse t.v. is.

Gereisd met partner in april 2019

• 8de leeuw15-03-2019

Goed prijs kwaliteit verhouding

Super schoon appartement. Ligging wat minder, maar dorpje is te voet bereikbaar. Ontbijt is erg goed, weinig afwisseling maar genoeg variatie.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    9K. Brugel01-12-2018

Super appartement in een rustig dorpje

Echt prachtige appartementen. Ruim, schoon en alles is er. Wij hadden begane grond met klein tuintje, lag direct aan gezamenlijke tuin. Elke dag werd er goed schoongemaakt. Enige nadeel was handdoekje leggen zoals we dat vaker meemaken. De bedjes bij het zwembad waren al snel vol. Omgeving leuk, auto huren must. Plaatsje zelf vonden we weinig aan. Te rustig. Als je savonds vertier zoekt moet je hier niet heengaan. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

46 tips over Appartement Vitor's Village

• Patricia, 24-04-2012

Huur een auto om de omgeving te verkennen.

• patricia, 27-06-2012

Doe zeker een paar excurcies,de zigeunermarkt te Loulé, Cabo vincente,Silves,Lagoa.. Alleen de excursie"foto tour" is een afknapper,je zit meer in de bus dan dat je mooie plekjes bezoekt.

• Emmy, 24-09-2013

Huur een auto! Vooral als je net zoals wij in het naseizoen gaat, is er op het park zelf weinig te beleven (veel gezinnen met kleine kinderen en ouderen). Ga bij Cabo de Vicente (vroeger dachten ze dat daar de wereld ophield) de zonsondergang bekijken, super mooi! Het is het uur rijden zeker waard! Op zondagavond bij Club Nau gaan eten in Ferragudo. Je zit er heel leuk aan het strand en er is dan live muziek.

78 vragen over Appartement Vitor's Village

• christa, 12-05-2017

slapen 2 persoons kamer

Ik was benieuwd of iemand weet of het mogelijk is als je met 2 volwassenen en 1 kind een matras of stretcher kan krijgen om deze in de slaapkamer te kunnen plaatsen. Of er dus ruimte genoeg is.

• Elisabeth, 05-03-2017

zwembad

Ik zou graag willen weten of er een verwarmd zwembad is bij Vitor's Village?

Is het qua temperatuur in maart al aangenaam om buiten te zwemmen en of zonnen?

• Gerrie, 02-02-2017

transfer

is er een transfer naar het hotel

Appartement Vitor's Village info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 km, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht