Reviews over Ferragudo

Super appartement in een rustig dorpje

K. Brugel,
    1-12-2018

Echt prachtige appartementen. Ruim, schoon en alles is er. Wij hadden begane grond met klein tuintje, lag direct aan gezamenlijke tuin. Elke dag werd er goed schoongemaakt. Enige nadeel was handdoekje leggen zoals we dat vaker meemaken. De bedjes bij het zwembad waren al snel vol.

Omgeving leuk, auto huren must. Plaatsje zelf vonden we weinig aan. Te rustig.

Als je savonds vertier zoekt moet je hier niet heengaan.

Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad!

Heerlijke tijd gehad!

Peter,
    23-10-2018

Mooi complex, het ziet er verzorgd uit. Ons appartement was ruim opgezet en rook heerlijke fris bij aankomst. De ontvangst was excellent! De zeer behulpzame jongenman legde alles keurig uit en liep zelfs mee naar ons appartement. Hij was zo galant om een paraplu boven het hoofd van mijn vrouw te houden tegen de regen. Leuk en gezellig dorp. Langs de kustlijn loopt een mooie wandelroute, hier hebben wij echt van genoten!

Heerlijke vakantie

Maurice,
    24-8-2018

Accommodatie is goede staat, ziet Er goed uit en weinig tot geen achterstallig onderhoud. Omgeving mooi, leuk dorpje en Portimao makkelijk te bereiken met openbaar vervoer, taxi of auto. Stranden redelijk dichtbij. Met een Hop On/Off busje of met de taxiboot naar de overkant. Met auto veel te zien in de omgeving. Boodschappen in het winkeltje of bij Lidl (kwartiertje lopen). Wel weinig, eigenlijk geen animatie voor kids of volwassenen, hebben wij wel gemist. Heerlijke restaurantjes in het dorpje met name de viszaakjes aan de haven, subliem! Al met al heerlijke vakantie in een prima appartementencomplex.

Gaan zeker nog eens terug

M.Hermans,
    16-8-2018

Geweldige accomodatie, dicht bij zee en dorp

Leuke rustige plaats.

Neina,
    13-8-2018

Leuke rustige appartementen. Gezellig plaatsje met paar terrasjes en wat winkeltjes. Dorpje is via een steile helling makkelijk te bereiken.

Leuke appartementen, bij aankomst schoon (schoonmaak daarna is wel minder).

Het bijboeken van zwembad of rivier zicht stelt weinig voor (geen aanrader). Wij keken schuin op het zwembad tussen de palmbomen door.

Zwembad is leuk en er is bijna geen handdoekje leggen.

Personeel is echt chagrijnig. Iedereen behalve de dame van het winkeltje. Die is echt geweldig lief en spontaan. Bij het ontbijt durf je niets te vragen, ze kijken je bijna weg. Ontbijt is overigens eentonig en karig.

Er is eigenlijk geen kinderanimatie. 2 dames staan met hun handen op hun rug ballen te gooien in het zwembad. Ze spreken geen woord engels.

Wij hadden een auto gehuurd en zijn de kust af geweest. We hebben zeker een hele leuke vakantie gehad en genoten.

Ferragudo scoort een 7,9 uit 10, op basis van 104 reviews