Reviews over Ferragudo

Leuk dorpje

Neina
    20-8-2018

Leuk dorpje met goede restaurants. In de avond heel gezellige en drukke terrassen. Dorpje is niet groot.

Authentiek vissersdorpje, erg gezellig!

Rianne L
    23-6-2018

Erg gezellig vissersplaatsje met leuke restaurantjes. Rustig gelegen. Tip: met de taxiferry naar Portimao of Playa d' Rocha of met het (gele) bootje van 'I Feel Free' langs de rotswanden/grotten aan de kust, geweldig leuk!

Prachtig dorpje

C. Van Belzen
    16-6-2018

Gezellig, oud vissersdorpje met heerlijke restaurantjes. Leuk pleintje en langs de 'boulevard' ook nog fijne restaurants. Mooi om te zien hoe de vissers hun bootje lossen. Loop zeker naar boven door alle nauwe straatjes, prachtig uitzicht met typisch Portugese gekleurde huisjes.

Ferragudo is een mooi plekje!

Familie Piso
    7-9-2017

Gezellig marktpleintje met regelmatig entertainment. Een aantal restaurantjes en een 10-tal winkeltjes. Het loopje naar het kerkje (steil en met trappen) is voor mooie foto's de moeite waard. Niet zo bizar druk als Albufeira of Portimao gewoon gezellig. Aanrader is het Italiaanse restaurantje in de zijstraat naar rechts als je op het pleintje staat.

Leuk oorspronkelijk dorpje met goede restaurants

bremdeur
    4-8-2017

Aanrader om te eten:

Fim do Mundo

O Velho Nuevo

Sueste

Leuke terrassen waar je voor een kleine prijs een lekker bakje koffie kunt drinken of een heerlijke wijn.

Ferragudo scoort een 8 uit 10, op basis van 104 reviews