Hotel Vila Gale Nautico

Hotel Vila Gale Nautico
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Vila Gale Nautico voor je op een rij gezet:

99 reviews over Hotel Vila Gale Nautico in het Nederlands

Redelijk tevreden

Patrick Daels
25-10-2017

Hotel was goed in orde maar in het restaurant laten ze wel veel steken vallen.

De rose wijn was op en werd niet meer bijgevuld omdat de stock op was. We moesten dan maar witte of rode drinken zeiden ze. Het bestek werd op de tafels gezet met de vingers aan de vorkkant als ook zo met het mes en niet met de steel. Leuk om iets op te doen. Airco stond altijd aan zelfs als het niet warm was wat niet aangenaam is om te eten. s'Avonds te veel volk zodat je geen tafel had en dan moest je maar buiten of in de bar gaan wachten.

Valter Costa, manager, 26-10-2017

Dear Guest,

Thank you very much for your comments about your experience in Vila Galé Náutico.

We apologize if we couldn't be up to some of your expectations but let us express our gratitude by thanking you for sharing your opinion.

We were pleased to hear the positive points that you referred and we took due note of the negative ones.

Your comments are an important tool and only help us to continue our constant pursuit of service improvement by solving those and continue trying to exceed expectations.

On my own behalf and on that of the Vila Galé Nautico Hotel team, we hope you may reconsider visiting a Vila Galé Hotel in the future.

Kind regards

Heerlijke vakantie

Monique
30-8-2017

Goed hotel, prima ligging, dichtbij strand en ' s avonds een gezellige boulevard. Eten was prima, je kunt de hele dag door eten en drinken. Zwembad ook fijn. Personeel vriendelijk. Animatie langs het zwembad gezellig, 's avonds is de animatie binnen, daar hebben we weining van gezien, maar ook niet gemist. Enige min: de kamer was wat klein voor drie personen (extra bed, weinig loopruimte), maar daar hebben
Valter Costa, manager, 1-9-2017

Dear Guest,

Thank you very much for your kind comments about your experience in Vila Galé Náutico.

It is a great pleasure to know that you enjoyed your holiday and let us express our gratitude by thanking you for sharing your positive thoughts, especially regarding to food quality and our staff.

On my own behalf and on that of the Vila Galé Nautico Hotel team, we hope we have the honour of hosting you again in a near future.

Kind regards.

Een goed 4 sterren hotel

Janny
14-5-2017

Perfecte ligging ,kruispunt over en dan sta je op een geweldig schoon en lang strand voor het maken van een lange strandwandeling.albufeira binnen tien minuten te bereiken.

Avond animatie was belabberd ,het team wist niet wat te doen,zeer genant en buiten terras werd gewoon niet opgeruimd of schoongemaakt.De volgende ochtend stonden alle glazen,flessen en overvolle asbakken nog op de tafels ,afvalbakken idem niet geleegd.kamer en eten waren redelijk

Valter Costa, manager, 22-5-2017

Kind regards

Oude reviews (archief)

Top hotel !

Luuk de Groot
18-7-2016

Het hotel is zeer mooi, goed gelegen en schoon. All-in betekent ook echt all-in. De hele dag is het mogelijk om te eten (van gezond tot snack) en te drinken (van water tot bier). De ligging is perfect en op loopafstand van het strand (á 200m). Het personeel is zeer vriendelijk en helpen bij alles waar nodig en bieden goede service. Èén nadeel, dat eigenlijk bij 'bijna' elk hotel is: soms is het vlees bij het diner wat aan de droge kant. Maar dit werd overigens wel 100% goed gemaakt door het overige, zeer brede, aanbod van eten.

Slectste hotel sinds jaren Verouderd

JANSSENS
5-7-2016

Verwacht geen luxe 4 sterren hotel

Uitstekend voor 8 dagen

Jaco
17-9-2015

Goed hotel. Fijne ligging. Kamers goed. Eten gevarieerd. Soms wel wat aan de lauwe kant. Voldoende ruimte bij het zwembad met voldoende ligbedden.

erg goed

Deborah
2-9-2015

Wij zijn hier als huwelijksreis naar toe gegaan en het was erg goed. Prima kamer, goed bed. Mooi balkon die allemaal uitzicht hebben op het zwembad. Het eten was 's avonds afwisselend en vaak goed. Veel keus en altijd volop fruit. Dagelijks schone handdoeken. Prima verblijf voor een week vakantie. Leuk vermaak 's avonds, voor ieders wat wils.

Prima hotel

Rolf
21-8-2015

Een prima hotel en uitermate geschikt als rustige uitvalsbasis voor het ontdekken van de Algarve. Het hotel zit op loopafstand van de boulevard. Armaçao de Pêra is redelijk rustig en niet te vergelijken met de drukke toeristische plaatsen als bijvoorbeeld Portimão.

De kamers zijn netjes en de schoonmaak goed. De kamers worden elke dag gedweild en het sanitair afgenomen. De balkons zijn echter aan de zijkanten niet afgeschermd waardoor hier geen privacy is.

Ondanks dat Portugal geen typisch ‘All-in” land is, waren het ontbijt en avondeten prima. Tijdens de vakantie van 8 dagen was er voldoende variatie. Tussendoor kun je een hapje eten bij de snackbar aan het zwembad. Hier is de keus echter zeer beperkt, denk aan broodje kip of een tosti.

Een mooi strand ligt op ongeveer 200 meter afstand van het hotel, maar ook bij het zwembad waren gedurende de dag voldoende plaatsen te vinden.

Fantastische plek

Sabine
23-8-2012

Dicht bij het strand en de boulevard, heerlijk vertoeven! Het hotel is super, erg schoon en het eten is super uitgebreid, voor iedereen is er wel wat! De werknemers doen er alles aan om je een leuke vakantie te bezorgen! Elke avond entertainment, wij waren hier 8dg en 8dg wat anders, top! Kinderen worden ook goed bezig gehouden. Al en met al een top vakantie gehad en niks op aan te merken!

Heel goed meegevallen

andre.vanneer
14-5-2012

Ik kan niet anders dan vol lof zijn over het hotel. In de buurt is wel niet veel te beleven maar een wandeling over de rotsen aan het strand en een andere naar het dorpje zijn de moeite. In het hotel viel alleen de verwarming van het overdekt zwembad en de jacuzzi tegen. (te lage temperatuur)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vila Gale Nautico in Armaçao de Pêra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vila Gale Nautico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vila Gale Nautico scoort een 7.8 uit 10 op basis van 100 reviews.