Géén boekingskosten

PortugalAlgarveArmaçao de Pêra

8.8FantastischScore uit 103 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

103 Reviews over Vila Gale Nautico

• 9Elena24-08-2021

Fantastisch hotel!

Perfect gelegen hotel. Hele mooie omgeving. We hadden een auto gehuurd en van daaruit de hele omgeving verkend. Dit is het echte Portugal! Schone kamers met dagelijks schone handdoeken. Eten was goed. Elke dag een groot buffet. Voor ieder wat wils. Ook de bediening was top. Heel vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader!!

• 3Angela09-10-2020

Dit is geen all inclusive hotel

Zeer weinig keuze bij het eten, 1x vlees en 1x vis en groente uit blik Als je vegetarisch bent of andere allergieën hebt dan is er niets! Er is totaal niets te doen in het hotel, ook daar buiten is het fraai saai Hele harde bedden maar je kan om een topper vragen dan slaapt het iets beter Vriendelijk personeel en een erg schoon hotel. Zwembad water en zee water ontzettend koud

Marco Ferreira Algemeen directeur, manager, 13-10-2020

Geachte klant. Allereerst willen we u bedanken voor uw opmerkingen, die onze beste aandacht verdienen. Alle opmerkingen en suggesties van onze klanten zijn erg belangrijk voor ons, omdat het ons helpt om tekortkomingen te corrigeren en het niveau van onze diensten te verbeteren, omdat we altijd aan de verwachtingen van onze bezoekers willen voldoen en deze willen overtreffen. De minder positieve commentaren zullen in detail worden geanalyseerd om ze te vebeteren. Het is een eer voor ons om u weer te verwelkomen in Vila Galé Ampalius of een andere Vila Galé in Portugal of Brazilië. Groeten.

• 4Wanda van Hulten28-09-2020

Geen 4 sterren waard

Wij vonden het hotel niet 4 sterren waardig. Het all inclusief was niet wat wij gewend zijn. Er was zeer weinig keuze en ook niet altijd warm waarop de manager zei je mag altijd vragen of ze het opwarmen. Bij het zwembad is een cafetaria maar die is ook dicht als het weer slecht is. Je mag dan bij de bar iets bestellen maar daar moesten we 40 min. wachten op een tosti. De kamers waren schoon het personeel vriendelijk maar wel te weinig personeel. Het zwembad was niet schoon en het trapje was stuk. Het terras lag helemaal vol meeuwen poep en ook de bedjes bij het zwembad zaten onder de poep. Er staat in de beschrijving dat er animatie is in de avonden we zijn er 15 dagen geweest en er was niet 1 avond iets te doen. Voor ons niet voor herhaling vatbaar en eigelijk maar 2 sterren waard.

Marco Ferreira Algemeen directeur, manager, 01-10-2020

Geachte mevrouw Wanda, Bedankt voor uw opmerkingen over uw ervaring in Hotel Vila Galé Náutico, die onze grootste aandacht verdienden. Alle opmerkingen en suggesties van onze gasten zijn buitengewoon belangrijk voor ons, omdat ze ons helpen om tekortkomingen te corrigeren en het niveau van onze diensten te verbeteren, omdat we willen dat ze voldoen aan de verwachtingen van degenen die ons bezoeken en deze overtreffen. Ons doel is om onze klanten steeds beter van dienst te zijn en hun verwachtingen waar mogelijk te overtreffen. We hopen uw bezoek weer te zien. Beste wensen. Marco Ferreira Algemeen directeur

• 9Ludo Borghs12-09-2019

Goed hotel met goede ligging.

Hotel Vila Galé Nautico is voor ons een goed hotel, mooie en reine kamer die dagelijks onderhouden wordt en dagelijks nieuwe handdoeken. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het eten is gevarieerd en lekker, wij eten thuis ook niet alle dagen kreeft. Daar wij geen zonnekloppers zijn en een auto huren en dagelijks op pad gaan hebben wij van de dag animatie niet veel meegekregen maar de avond animatie was wel van een laag niveau, maar dat is tegenwoordig in vele hotels zo. Voor ons was dit een goed hotel waar wij een prettige vakantie hebben doorgebracht.

Marco Ferreira, manager, 16-09-2019

Beste gast Ludovic Borghs

Allereerst bedankt dat je de tijd hebt genomen om je review te maken over Vila Galé Nautico, die onze aandacht verdienen.

Alle opmerkingen en suggesties van onze klanten zijn uiterst belangrijk en het helpt ons om eventuele tekortkomingen te corrigeren en het niveau van onze diensten te verbeteren.

Wij verwelkomen u graag terug in Vila Gale Nautico of een andere Vila Galé in Portugal of Brazilië.

Erg bedankt Marco Ferreira Algemeen manager

• 5Fam Stukart08-09-2019

Nooit meer dit hotel

Personeel receptie heel vriendelijk maar eten in het hotel belabberd. We hebben 2 dagen in het hotel gegeten, de eerste avond was er kip die nagenoeg nog rauw van binnen was. De tweede dag waren er onder andere speklapjes. Verdere eten nagenoeg weinig smaak en niet goed op temperatuur. Toen was de maat vol en zijn we de rest van de vakantie uit eten gegaan. Slechte bedden waarvan de veren in je botten staken. Harde muziek bij het zwembad. Geen 4 sterren waardig.

Marco Ferreira, manager, 16-09-2019

Geachte heer Fam Stukart. Bedankt voor uw opmerkingen over uw ervaring in Hotel Vila Galé Nautico, die onze aandacht verdiende. Alle opmerkingen en suggesties van onze gasten zijn uiterst belangrijk voor ons, omdat ze ons helpen eventuele tekortkomingen te corrigeren en het niveau van onze services te verbeteren, omdat we willen dat ze voldoen aan de verwachtingen van degenen die ons bezoeken. Ons doel is om onze klanten steeds beter te bedienen en hun verwachtingen waar mogelijk te overtreffen. Wij hopen van harte uw bezoek weer te hebben. Met vriendelijke groeten. Marco Ferreira Algemeen directeur

• 4Carine Debroux27-09-2018

Déception

Nous avons séjourné à 4 personnes pendant 10jours sous la formule all in. Bon accueil à la réception. Certaines personnes parlent très bien le français. Il y a assez de transat pour tout le monde et la règle de ne pas réserver à l'avance les transats est en majorité bien respectée.les chambres sont convenables et propres mais pas bien insonorisées, l'espace de rangement est suffisant. la photo de la piscine reprise dans le catalogue ne reflète pas la réalité. La piscine est bien plus petite. Les transats ne sont pas confortables un matelas serait le bienvenu. le buffet est très limité et peu varié. La plupart des plats étaient tièdes voir froid. vu le monde Il n'était pas toujours évident de trouver une place pour 4 personnes le soir au restaurant . Il n'y a pas assez de tables à la terrasse le soir il n'était pas toujours évident d'avoir une place. Les animations pour adultes sont nulles aussi bien le jour que le soir. Il y a un petit centre à une dizaine de minute de marche de l'hôtel, la plage est à 2 min à pied. Dans l'ensemble nous avons été déçu et nous estimons le prix de ce voyage trop élevé. Nous ne retournerons donc pas dans cet hôtel.

Valter Costa, manager, 01-10-2018

Chère Madame,

Je tiens à vous remercier, en mon nom personnel et au nom de l'équipe de l’Hôtel Vila Galé Náutico, pour le temps passé à laisser votre commentaires ici.

Nous sommes désolés d’apprendre que nos services n’ont pas répondu à vos attentes.

Les commentaires et suggestions de nos clients sont un outil important pour notre recherche constante de l'amélioration de nos services.

Nous espérons vous revoir prochainement sur notre hotel et que nos services répondront à vos attentes.

Cordialement,

Valter Costa Directeur

• 8Marie-José13-09-2018

Andere maand gaan dan begin juni

Aardig hotel, maar met te veel mensen. Luidruchtige Engelse mensen die teveel drinken( als gewoonlijk) de kamers zijn schoon en werden goed schoongemaakt. Het eten was veelal het zelfde maar er was voor elk wat wils. Vlakbij het strand, was een pluspunt. Helaas waren veel appartementen en hotels nog dicht en er was weinig te beleven, we waren er begin juni. We hebben wel een leuk fado restaurant gevonden daar werd grandioos gezongen. En het was er koud dus niet echt strandweer. Mensen hadden dit nog nooit meegemaakt dat het in die tijd zo koud was.

Valter Costa, manager, 14-09-2018

Dear Guest,

Thank you very much for your kind comments about your experience in Vila Galé Náutico.

Your comments are an important tool and only help us to continue our constant pursuit of service improvement by solving those and continue trying to exceed expectations.

On my own behalf and on that of the Vila Galé Nautico Hotel team, we hope we have the honour of hosting you again in a near future or on ours newest Vila Galé Sintra and Vila Galé Braga.

• 8E. Peeters11-09-2018

Gezellig, net hotel op een mooie locatie!

Eten was goed, je kreeg flessen wateraan tafel geserveerd, a la carte restaurant was heerlijk eten! Cocktails en drankjes waren erg goed en de snacks aan het zwembad waren ook super. Handdoeken leggen was niet echt nodig toen wij er waren, rond half 9/9 uur nog ligbedjes genoeg. Hotel ligt ongeveer 100 meter van een leuke, en s'avonds gezellige boulevard en strand!

Valter Costa, manager, 13-09-2018

Dear Guest,

It is a pleasure to know that you truly enjoyed your holiday and let us express our gratitude by thanking you for sharing your positive thoughts, especially regarding to cleanliness, food and drink quality.

Valter Costa General Manager

• 8van den berg16-08-2018

Prima hotel.

Prima hotel met veel vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hadden All- in en dat beviel prima. Elke dag wordt je kamer beetje schoongemaakt en je krijgt schone handdoeken. Animatie was in de avond binnen, wat te veel geschreeuw opleverde of te schelle muziek, maar daar kwamen we dan ook gelukkig niet voor. Buiten kun je ook prima zitten. De zee is de straat over en je bent er. Het water is wel ijskoud, maar naar paar dagen kun je er aan wennen, het is mij ook gelukt :-) Voor mooi stukje strand is het beter om stukje naar rechts te gaan tussen de rotsen wat super leuk is. De boulevard is ook dichtbij maar niet heel bijzonder. Huur een auto en trek langs de kust op is zeker een aanrader. En dan ook Albufeira bezoeken en dan het oude gedeelte. Met de boot mee langs de rotsen op en dolfijnen spotten ook zeker leuk om te doen. Ik vond zelf een week lang genoeg om hier te zijn.

Valter Costa, manager, 17-08-2018

Dear Guest,

It is a great pleasure to know that you enjoyed your holiday and let us express our gratitude by thanking you for sharing your positive thoughts, especially regarding to our staff and cleanliness.

On my own behalf and on that of the Vila Galé Nautico Hotel team, we hope we have the honour of hosting you again in a near future.

• 7Patrick Daels25-10-2017

Redelijk tevreden

Hotel was goed in orde maar in het restaurant laten ze wel veel steken vallen. De rose wijn was op en werd niet meer bijgevuld omdat de stock op was. We moesten dan maar witte of rode drinken zeiden ze. Het bestek werd op de tafels gezet met de vingers aan de vorkkant als ook zo met het mes en niet met de steel. Leuk om iets op te doen. Airco stond altijd aan zelfs als het niet warm was wat niet aangenaam is om te eten. s'Avonds te veel volk zodat je geen tafel had en dan moest je maar buiten of in de bar gaan wachten.

Valter Costa, manager, 26-10-2017

Dear Guest,

Thank you very much for your comments about your experience in Vila Galé Náutico.

We apologize if we couldn't be up to some of your expectations but let us express our gratitude by thanking you for sharing your opinion.

We were pleased to hear the positive points that you referred and we took due note of the negative ones.

On my own behalf and on that of the Vila Galé Nautico Hotel team, we hope you may reconsider visiting a Vila Galé Hotel in the future.

Kind regards

• BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)

• A la carte dinerBeschikbaar
  • All inclusiveBeschikbaar

• ZandstrandBeschikbaar
  • ParasolsBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Afstand in meters

• Winkelmogelijkheden1 km