Appartement AlvorMar

Tonen op kaart

45 reviews over Appartement AlvorMar

• 8L. Douwes01-05-2016

een goede prijs/kwaliteit verhouding

de mensen bij de receptie was niets te veel, hebben zelfs mijn koffer gerepareerd, de ligging bij het centrum vonden we heel leuk en ook de weg naar het strand was gemakkelijk te doen.

Gereisd met partner in september 2015

• 7ingrid18-08-2013

nogal teleurgesteld.....

Na landen op Faro nog een uur of 3 met de bus aangekomen bij alvormar s`nachts om 02.00 uur, alle winkels waren dicht en er stond nog geen flesje water in het app. Prijs /kwaliteit van dit app. is niet in verhouding, deze is duidelijk aan grondige renovatie toe. Alles zit los toiletbril, lichtknoppen, plankjes in de badkamer, behalve het rolluik die zit muurvast. weinig stopcontacten( in de badkamer helemaal niet) die op onlogische plekken zitten. Douchen in bad met plakkerig douchegordijn. Geen koffieapparaat, zelfs geen filter, kurketrekker, blikopener, schaar of goed mes. Geen nederlandse zender en slechte wifi verbinding. 2 kamerapp. lijkt mij niet geschikt voor 4 personen ook weinig kastruimte. We moesten steeds om toiletpapier vragen. Ruim balkon met een te klein tafeltje met 4 zeer onconfortabele stoeltjes en lawaaiige airco. De bedden zijn goed. Bij het zwembad veel kapotte ligbedden en parasols, 2min. loopafstand van het gezellige stadje, het mooie strand iets verder.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Marjan28-06-2013

Bedankt voor de gastvrijheid, het was geweldig.

Geweldig en schoon appartement, heel centraal gelegen. Het personeel is erg vriendelijk. We hebben hier voor de tweede keer gelogeerd en hopen nog vaak onze vakantie hier door te brengen. Voor degenen die nog gaan: heel veel plezier.

Gereisd met partner in juni 2013

• 8PeterB17-03-2013

Ruime en schone appartementen dicht bij het dorp

Ons 1 slaapkamer appartement was ruim, schoon en gehorig. Inrichting met goede kitchenette (geen vaatwasser). De bedbanken voor personen 3 en 4 leken niet echt comfortabel. Overigens goede bedden, helaas wel met zweterige plastic onderlakens. Douchen in het bad met plastic badgordijn. Overigens wel goede douche. Goede gratis Wi-Fi en een balkon.

Klein zwembad en wat kinder speel mogelijkheden in het complex.

Ligging op makkelijke loopafstand van het dorp. Het strand is wat verder. Parkeer mogelijkheden in de omgeving van het complex zijn beperkt. Dit zal vooral in het hoogseizoen problemen geven.

Gereisd met partner in maart 2013

• 10a_meeuwis23-09-2012

Super!

We hadden met vieren een vierpersoons appartement geboekt met 1 slaapkamer en een bedbank. We kregen een zespersoonsappartement met 2 slaapkamers.Zeer ruim, mooie keueninrichting en 2 balkons. Bij het uitchecken werd ons vertelt dat dat appartement voor die periode toch vrij was en dat we er daarom gebruik van mochten maken. We mochten het alleen niet doorvertellen ;-) Wat een service! Ligging was super. Alles dicht in de buurt, dicht bij het centrum en niet van die massa hotels rondom je heen.

Gereisd met oudere kinderen in september 2012

• 0Marjan29-06-2012

Geweldige locatie

Centraal gelegen in Alvor, een gemoedelijk vissersdorpje met tal van winkeltjes en restaurants. Er is een kleine supermarkt tegenover het appartementencomplex. Het personeel is erg vriendelijk. Service staat hoog in het vaandel. Geweldige vakantie gehad. Volgend jaar weer.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Robert Hofman14-06-2012

Fijne plek in een prachtig stadje

Mijn ouders zijn pencionados en wonen in dit complex. Dit jaar was ik in de gelegenheid om een week te gaan en heb het prima naar mijn zin gehad. Alvor is een mooi dorp met een prachtige natuur- en strandomgeving. Ook het centrum is prettig met allerlei restaurants, pubs en traditionale Portugese zaken. Maralvor is een prettig complex, niet al te ver van het centrum en het strand. Het appartement zelf is ruim, schoon en netjes. Vriendelijke mensen, behulpzaam en je vindt er alles wat je nodig hebt. Alvor is absoluut een aanrader: zovel voor oudere mensen, gezinnen met kinderen, maar ook voor jongere mensen. Want je zit binnen redelijke tijd in grotere steden als Portimão en Lagos. Prachtige stranden, rotsen, cultuur heerlijk weer en eten. Ook de moeite waard is een trip naar het binnenland, bijvoorbeeld naar de ruïnes van Aljazur, de berg Monchique of naar de prachtige westkust en Cabo de São Vicente. Een prachtige omgeving met vriendelijke en behulpzame mensen en heerlijke weer.

Alleen gereisd in april 2012

• 9Eline en Lianne21-07-2010

Geweldig!

Wat een heerlijke vakantieplek! Hele lieve, behulpzame mensen en goede service. Leuke omgeving, dicht bij strand en bij het gezellige centrum waar het heerlijk is om ´s avonds een hapje te eten en contact te maken met de bewoners van Alvor. Volgend jaar weer!

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 7Fam van Teeffelen27-05-2010

Redelijk appartement

De ligging is uitstekend. Wel gehorig. (Te) klein zwembad. Schoonmaak kon beter, stoffig. Harde bedden.

Appartement bij "Dunas de Alvor" (waar wij 2 jaar geleden waren) was beter. Het nadeel van Dunas de Alvor was de "Berlijnse" muur tussen ons appartement en het zwembad.

Gereisd met partner in mei 2010

• 8JP/GPZ17-10-2009

comfortabel vakantieverblijf voor 2 personen

Comfortabel (nogal gehorig) vakantieappartement voor 2 personen dat aan vrijwel alle vakantieeisen voldoet (o.a. lift, airco, magnetron, 24-uurs receptie) Meerdere reisgenoten zijn aangewezen op bedbank. Badkamer geen ventllatiesysteem. Op het balkon wel terrasstoeltjes maar er ontbreken gemakkelijke stoelen. Ligging: op enkele minuten loopafstand van het centrum met talloze restaurants en eethuisjes maar daardoor beperkte parkeergelegenheid voor huurauto. Wandelboulevard langs vissershaven op 5 minuten loopafstand - strand een kwartiertje.

Gereisd met partner in september 2009

5 tips over Appartement AlvorMar

• Ans en ingrid, 29-07-2013

De rit van het vliegveld naar alvor duurt 3 uur, een andere keus voor dit transfer is aan te bevelen, vooral als je snachts aankomt. Ook een fles water meenemen.

• PeterB, 17-03-2013

De naburige dorpjes Lagos en Portimao. Ook het achterland is leuk.

• a_meeuwis, 23-09-2012

Veel leuke restaurants en barretjes in het stadje.

0 vragen over Appartement AlvorMar

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats