Aparthotel Vila Petra

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag28°21°
Aparthotel Vila Petra
8,7

200 reviews over Aparthotel Vila Petra in het Nederlands

Vila Petra is een echte aanrader!

Kim
7-9-2018

Vila Petra is een echte aanrader!

Het 2 kamer appartement is echt super groot! En netjes/schoon. Elke dag schone handdoeken.

Vanaf balkon uitzicht op strand/bergen in de verte.

De locatie is top, je loopt de straat uit en dan begint het rustig met een aantal restaurantjes waarna je gezellig doorloopt over de strip.

Oude centrum van Albufeira is iets verder weg, beste klim om daar te komen maar je kunt ook gebruikmaken van het treintje of een tuktuk! Wij vonden de afstand geen probleem omdat er dichtbij het hotel al restaurantjes zijn.

Wij hadden een auto bijgehuurd en zijn vanaf hier tochtjes gaan maken!

Over het eten bij Vila Petra kunnen wij niets zeggen, geen gebruik van gemaakt!

Bij het zwembad altijd vrije bedjes en geen handdoekje leggen! (Wij waren wel buiten het hoogseizoen)

Geweldig mooi appartement!

Esther
30-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Vila Petra! Groot, licht, super schoon, van alle gemakken voorzien appartement. Van broodrooster tot staafmixer van oven en magnetron tot waterkoker en koffiezetapparaat alles is aanwezig! Zelfs je strandlakens kan je thuis laten, voor 2 euro huur je een heel groot strandlaken! Altijd genoeg bedjes bij het zwembad. ( Zelfs nadat vooral de Engelse gasten hele rijen met handoeken leggen om er vervolgens uren later op te gaan zitten!) Jammer dat daar geen toezicht op was. De service was ook echt fantastisch. De bedden zijn wat hard, bij de receptie kan je om een lekker zacht topmatras vragen!! Een en al vriendelijkheid!

Het strandbusje is ook handig maar taxi’s zijn ook goed voor handen. Ritje naar oud albufeira kost 6 /7euro.

Kortom een top vakantie gehad!

Super

Frans
28-8-2018

Vriendelijk personeel. Nette schone appartementen welke dagelijks worden schoongemaakt. Elke dag schone handoeken. Goed werkende airco. Mooi zwembad ook voor de kleintjes. Kortom zeer tevreden!

Ontzettend tevreden

Mvr. Brussel
4-7-2018

Ons verblijf in Vila Petra was geweldig. Mijn reisgezelschap en ik hebben deze vakantie namelijk ontzettend goedkoop kunnen boeken. Vila Petra overtrefte daarin zeker alle verwachtingen. Het personeel is heel vriendelijk zelfs tegen een groep 18 jarigen die nogal veel lawaai maken. In eerdere reviews heb ik ook gelezen dat men nogal last had van het lawaai. Dat maakte voor ons dan niet zo heel veel uit. Behalve dat ze nogal snel jongeren beschuldigen, van dat zij de personen zijn die nu lawaai maken terwijl dat dan niet zo is. En dan vervolgens dreigen ze je jouw borg af te pakken. Dit gebeurde uiteindelijk ook niet en het personeel was nog steeds even vriendelijk en behulpzaam. De schoonmaakster die elke dag maar weer langs kwam om ook de 'jongeren' kamer te trotseren was een hele lieve vrouw. Het appartement was dus perfect, het schoonmaken van het appartement al helemaal. Ook had het hotel veel faciliteiten. Het verblijf was top!

5 sterren!

Jan en Els
23-3-2018

Een zeer compleet, schoon en comfortabel appartement met erg vriendelijk personeel! Het appartement is super schoon, elke dag schone handdoeken en 2x per week schone lakens. Ook zeep, douchemuts, drooglijntje in de badkamer, een voordeurbel, een goedwerkende airco en een veilige inloopdouche maakten ons 8 weken durende verblijf tot een feestje. Weinig gemerkt van geluidsoverlast.

Prima appartementen

Von
25-11-2017

Mooie appartementen

Grote kamer, zeer complete keuken

Badkamer met ligbad

Grote slaapkamer, met veel kastruimte

Heel groot balkon, met zitje en twee ligbedden

Fijn appartement om te overwinteren ( kamer nummer 126 , middagzon )

Goede locatie, vrij korte afstand van grote supermarkten

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Perfect

Toine
28-10-2017

Voor het 2e jaar naar Vila Petra wat een geweldig appartement.Appartement ligt net buiten de strip maar daar heb je helemaal geen last van.Prachtige moderne ruime kamers van alle gemakken voorzien met uitzicht op het zwembad en een douche.Onder het appartement zit een winkeltje voor de dagelijkse boodschappen wat zeer gemakkelijk is.Het voelde voor ons weer als thuis komen heerlijk

Prima verblijf

Anita
5-9-2017

Mooi appartement, met goed uitgeruste keuken ( oven, vaatwasser etc) Dagelijks schoonmaak. Hele complex erg schoon. Ligt naast de Strip, maar geen geluidsoverlast. Appartementen zijn helaas erg gehorig.. (oordopjes mee) Flinke wandeling/ klim naar strand (rijdt echter ook shuttle busje elke 2 uur)

Jennie
30-8-2017

Een mooi en net appartement. Nr243. Elke dag schoonmaak. Goede ligging qua de strip.

Heel goed appartement,heel erg ruim.

jeannet boetekees
29-8-2017

Wij waren met 4pers.en hadden 2 badkamers wat een luxe was dat.De keuken was ook lekker ruim . het zwembad was ook goed.verder alles netjes en schoon.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Vila Petra in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Vila Petra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.