Aparthotel Vila Petra

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag17°8°
Aparthotel Vila Petra
8,7

Omschrijving
Aparthotel Vila Petra in Portugal ligt net buiten de bekende plaats Albufeira. De appartementen zijn zeer compleet ingericht met een keuken, badkamer en balkon. Er is een binnen- en buitenzwembad, restaurant en minimarkt aanwezig. Huur een auto om de omgeving te verkennen of loop naar het strand of het centrum van Albufeira.

Laatste review

Vila Petra: Goed uitgeruste kamer met zelfs een strijkijzer en strijkplank!

Goed onderhouden complex met een mooi zwembad

204 reviews over Aparthotel Vila Petra in het Nederlands

Uitstekende prijs-/ kwaliteitsverhoudeing

Fam. Sanders,
      1-12-2018

Vila Petra: Goed uitgeruste kamer met zelfs een strijkijzer en strijkplank!

Goed onderhouden complex met een mooi zwembad

Super hotel!

Emma,
          23-11-2018

Ontzettend mooi hotel met vriendelijk personeel. Ik ging hier samen met een vriendin heen op vakantie. We gingen vaak ‘s avonds naar de strip om te dansen. Gelukkig konden we onze sleutel altijd afgeven bij de balie zodat je die niet per ongeluk kwijt kon raken. Als we dan terug kwamen was er altijd iemand die ons de sleutel weer kon geven en vroeg hoe onze avond was. Wij voelden ons heel veilig in Vila Petra. Verder was de ligging perfect en alles was netjes en schoon. Bij het zwembad was een gezellige bar waar je lekkere cocktails kon bestellen. Kortom: helemaal top!

heel goed

Leo van Dam,
          23-11-2018

mooi appartementen complex, goed onderhouden, veel voorzieningen. Er werd een goed ontbijt geserveerd en ook het avondeten was prima. Zeer behulpzaam personeel!

Fantastisch hotel!

Ruud Van iersel,
          27-9-2018

Prima hotel, grote kamers met volledig ingerichte keuken. Ruime badkamer en woonkamer. Redelijk balkon. Enige minpuntje zijn de houten, niet verstelbare stoelen. Erg hard om op te zitten. Hotel heeft een geweldig restaurant waar je heerlijk kunt eten. Veel vis, altijd vers. Maar ook de vleesgerechten zijn prima! Verschillende bars. 's avonds life muziek. Elke dag werd de kamer schoongemaakt, regelmatig schone handdoeken.

Het hotel zit vlakbij de strip met restaurants, bars en discotheken maar ver genoeg om er geen overlast van te hebben. Er is een fijn zwembad en een kinderbad. Handdoekje leggen mag niet, wordt toch gedaan door sommigen. Wordt niet tegen op getreden. Maar er zijn veel ligbedden dus wij hebben nooit misgegrepen. In de omgeving is genoeg te zien en beleven. Albufeira vonden wij verschrikkelijk toeristisch, de oude cultuur is weg. Lagos is erg leuk en Sagres is zeker ook de moeite door de uitzichtpunten bij de oceaan.

Vila Petra is een echte aanrader!

Kim,
          7-9-2018

Vila Petra is een echte aanrader!

Het 2 kamer appartement is echt super groot! En netjes/schoon. Elke dag schone handdoeken.

Vanaf balkon uitzicht op strand/bergen in de verte.

De locatie is top, je loopt de straat uit en dan begint het rustig met een aantal restaurantjes waarna je gezellig doorloopt over de strip.

Oude centrum van Albufeira is iets verder weg, beste klim om daar te komen maar je kunt ook gebruikmaken van het treintje of een tuktuk! Wij vonden de afstand geen probleem omdat er dichtbij het hotel al restaurantjes zijn.

Wij hadden een auto bijgehuurd en zijn vanaf hier tochtjes gaan maken!

Over het eten bij Vila Petra kunnen wij niets zeggen, geen gebruik van gemaakt!

Bij het zwembad altijd vrije bedjes en geen handdoekje leggen! (Wij waren wel buiten het hoogseizoen)

Geweldig mooi appartement!

Esther,
          30-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Vila Petra! Groot, licht, super schoon, van alle gemakken voorzien appartement. Van broodrooster tot staafmixer van oven en magnetron tot waterkoker en koffiezetapparaat alles is aanwezig! Zelfs je strandlakens kan je thuis laten, voor 2 euro huur je een heel groot strandlaken! Altijd genoeg bedjes bij het zwembad. ( Zelfs nadat vooral de Engelse gasten hele rijen met handoeken leggen om er vervolgens uren later op te gaan zitten!) Jammer dat daar geen toezicht op was. De service was ook echt fantastisch. De bedden zijn wat hard, bij de receptie kan je om een lekker zacht topmatras vragen!! Een en al vriendelijkheid!

Het strandbusje is ook handig maar taxi’s zijn ook goed voor handen. Ritje naar oud albufeira kost 6 /7euro.

Kortom een top vakantie gehad!

Super

Frans,
          28-8-2018

Vriendelijk personeel. Nette schone appartementen welke dagelijks worden schoongemaakt. Elke dag schone handoeken. Goed werkende airco. Mooi zwembad ook voor de kleintjes. Kortom zeer tevreden!

Ontzettend tevreden

Mvr. Brussel,
          4-7-2018

Ons verblijf in Vila Petra was geweldig. Mijn reisgezelschap en ik hebben deze vakantie namelijk ontzettend goedkoop kunnen boeken. Vila Petra overtrefte daarin zeker alle verwachtingen. Het personeel is heel vriendelijk zelfs tegen een groep 18 jarigen die nogal veel lawaai maken. In eerdere reviews heb ik ook gelezen dat men nogal last had van het lawaai. Dat maakte voor ons dan niet zo heel veel uit. Behalve dat ze nogal snel jongeren beschuldigen, van dat zij de personen zijn die nu lawaai maken terwijl dat dan niet zo is. En dan vervolgens dreigen ze je jouw borg af te pakken. Dit gebeurde uiteindelijk ook niet en het personeel was nog steeds even vriendelijk en behulpzaam. De schoonmaakster die elke dag maar weer langs kwam om ook de 'jongeren' kamer te trotseren was een hele lieve vrouw. Het appartement was dus perfect, het schoonmaken van het appartement al helemaal. Ook had het hotel veel faciliteiten. Het verblijf was top!

5 sterren!

Jan en Els,
          23-3-2018

Een zeer compleet, schoon en comfortabel appartement met erg vriendelijk personeel! Het appartement is super schoon, elke dag schone handdoeken en 2x per week schone lakens. Ook zeep, douchemuts, drooglijntje in de badkamer, een voordeurbel, een goedwerkende airco en een veilige inloopdouche maakten ons 8 weken durende verblijf tot een feestje. Weinig gemerkt van geluidsoverlast.

Prima appartementen

Von,
          25-11-2017

Mooie appartementen

Grote kamer, zeer complete keuken

Badkamer met ligbad

Grote slaapkamer, met veel kastruimte

Heel groot balkon, met zitje en twee ligbedden

Fijn appartement om te overwinteren ( kamer nummer 126 , middagzon )

Goede locatie, vrij korte afstand van grote supermarkten

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Traveldeal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Vila Petra in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Vila Petra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.