Aparthotel Vila Petra

• Matig / voldoende: 5 - 7

Ontzettend tevreden

Mvr. Brussel
4-7-2018

Ons verblijf in Vila Petra was geweldig. Mijn reisgezelschap en ik hebben deze vakantie namelijk ontzettend goedkoop kunnen boeken. Vila Petra overtrefte daarin zeker alle verwachtingen. Het personeel is heel vriendelijk zelfs tegen een groep 18 jarigen die nogal veel lawaai maken. In eerdere reviews heb ik ook gelezen dat men nogal last had van het lawaai. Dat maakte voor ons dan niet zo heel veel uit. Behalve dat ze nogal snel jongeren beschuldigen, van dat zij de personen zijn die nu lawaai maken terwijl dat dan niet zo is. En dan vervolgens dreigen ze je jouw borg af te pakken. Dit gebeurde uiteindelijk ook niet en het personeel was nog steeds even vriendelijk en behulpzaam. De schoonmaakster die elke dag maar weer langs kwam om ook de 'jongeren' kamer te trotseren was een hele lieve vrouw. Het appartement was dus perfect, het schoonmaken van het appartement al helemaal. Ook had het hotel veel faciliteiten. Het verblijf was top!

5 sterren!

Jan en Els
23-3-2018

Een zeer compleet, schoon en comfortabel appartement met erg vriendelijk personeel! Het appartement is super schoon, elke dag schone handdoeken en 2x per week schone lakens. Ook zeep, douchemuts, drooglijntje in de badkamer, een voordeurbel, een goedwerkende airco en een veilige inloopdouche maakten ons 8 weken durende verblijf tot een feestje. Weinig gemerkt van geluidsoverlast.

Prima appartementen

Von
25-11-2017

Mooie appartementen

Grote kamer, zeer complete keuken

Badkamer met ligbad

Grote slaapkamer, met veel kastruimte

Heel groot balkon, met zitje en twee ligbedden

Fijn appartement om te overwinteren ( kamer nummer 126 , middagzon )

Goede locatie, vrij korte afstand van grote supermarkten

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Perfect

Toine
28-10-2017

Voor het 2e jaar naar Vila Petra wat een geweldig appartement.Appartement ligt net buiten de strip maar daar heb je helemaal geen last van.Prachtige moderne ruime kamers van alle gemakken voorzien met uitzicht op het zwembad en een douche.Onder het appartement zit een winkeltje voor de dagelijkse boodschappen wat zeer gemakkelijk is.Het voelde voor ons weer als thuis komen heerlijk

Prima verblijf

Anita
5-9-2017

Mooi appartement, met goed uitgeruste keuken ( oven, vaatwasser etc) Dagelijks schoonmaak. Hele complex erg schoon. Ligt naast de Strip, maar geen geluidsoverlast. Appartementen zijn helaas erg gehorig.. (oordopjes mee) Flinke wandeling/ klim naar strand (rijdt echter ook shuttle busje elke 2 uur)

Jennie
30-8-2017

Een mooi en net appartement. Nr243. Elke dag schoonmaak. Goede ligging qua de strip.

Heel goed appartement,heel erg ruim.

jeannet boetekees
29-8-2017

Wij waren met 4pers.en hadden 2 badkamers wat een luxe was dat.De keuken was ook lekker ruim . het zwembad was ook goed.verder alles netjes en schoon.

je word behandeld als een kleinkind

tom horn
13-8-2017

je word door de medewerkers behandelt als een klein kind.

kan geen vriendelijk woord van af.

ze helpen je liever niet dan wel

chagarijnig personeel

verder zeer net appartament groot

mooi zwem bad redelijke locatie

Top locatie

FAM VAN BEEK van der Velden
12-8-2017

Gewoon geweldige vakantie. Maar dit jaar ons buget te laag. Maar zeker hier naar terug. SCHOON. NET BUITEN DE DRUKTE. ALLES wat je nodig hebt. Heeft VILA PETRA.

Heerlijke jaarwisseling, lekker hotel

Omet abman
10-5-2017

Heerlijke grote kamer. Wel een koude vloer, inde winter.

De airco werkt ook prima als verwarming

In de stad is aanzienlijk minder te doen dan in de zomer.

Ook het hotel is rustig.

Personeel is erg vriendelijk, er heerst een fijne feeststemming door Kerst en nieuwjaar.

Binnenbad is prima, buitenbad is erg koud

We hebben een aantal aanbieders voor Vila Petra voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Vila Petra in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Vila Petra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Vila Petra scoort een 8.73 uit 10 op basis van 199 reviews.