Vakantiepark Sheraton Algarve & Pine Cliffs

Vakantiepark Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Sheraton Algarve & Pine Cliffs voor je op een rij gezet:

57 reviews over Vakantiepark Sheraton Algarve & Pine Cliffs

• 2018
    10Teun29-07-2018

Fantastisch!

Al jaren een vaste gast. Pine Cliffs is een fantastisch park met zeer vriendelijk personeel. De kamers zijn ruim, chique en worden heel goed schoon gemaakt (vaak zelfs 2x per dag!). Er is voor ieder wat wils, als sportliefhebbers genieten wij altijd van de eindeloze mogelijkheden: golfbaan, hardloopparcours, padel, tennis, voetbalveld en een paar gym’s! Het eten is ook heerlijk, zeker Yakuza (sushi) is een aanrader, de lekkerste sushi die je ooit zult eten! Ieder restaurant heeft een eigen thema dus er is keuze genoeg. De restaurants zijn wel prijzig maar het is het waard! En je hoeft er niet iedere dag te eten, je vanaf het park binnen 10 min in het gezellige Albufeira of Villamoura (mooie jachthaven). Kortom, op Pine Cliffs heb je een fantastische tijd!

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

• Oude reviews

9Familie met kinderen11-05-2014

Vaste gasten

Wij gaan al 5 jaar naar het Pinecliffs resort. Zoals u kunt lezen in de andere beoordelingen is het flink aan de prijs. Maar daar staat ook iets tegenover. Voor elk wat wils. Zeker nu Yakuza by Olivier (overheerlijke sushi) er 2 jaar is, bieden ook de restaurants iets meer variatie. Voor jongere kinderen Porto Pirata en voor oudere kinderen tennis, voetbal en golf. Harlooptrack op het park, diverse fitness gelegenheden. Dus zeker ook voor sportieve families een echte aanrader. Roomservice ook in de appartementen is super goed. De ijsjes die men overal kan kopen zijn ook prima evenals de sandwiches aan het zwembad. Niet zeuren over de prijs, gewoon de credit card afgeven op de laatste ochtend! Je betaalt een paar centen, maar dan heb je ook wat zeggen wij. Verder is ook het Corda Café een echte aanrder, met simpele maar goede maaltijden voor wie niet helemaal op chique wil eten. Het strand is zeker in de avonden een mooie afsluiting van de dag.

• 8Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden

Anders

• 5aanmelding_website15-03-2014

Absoluut geen 5 sterren hotel!

Absoluut geen 5 sterren hotel! Alles is erg gedateerd en overpriced. Glaasje cola is bijvoorbeeld 4 euro en een hamburgertje 17 euro, bij half pension vragen ze deze prijzen dus ook voor het drinken wat je erbij besteld. Eten is verder heel beperkt en middelmatig. De kamers zijn erg koud en simpel, bij ons werkte de douche niet en alles was ook nog eens vies en slecht onderhouden. Je betaald hier echt de hoofdprijs voor alles wat je doet of besteld! WiFi alleen in de lobby, in de kamers heb je geen ontvangst. Kortom, een 5 sterren prijsniveau voor een hotel wat maar 3 sterren zou moeten hebben.

• 2Onderkomen
    • 2Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden

• 9Jan Griek02-04-2013

Geweldig!

Een fantastisch verblijf voor zakelijke en vakantiedoeleinden, waar ontspanning en kwaliteit van een meer dan uitstekend gehalte zijn. De kamers zijn ruim en chic en het culinaire peil in de restaurants is van een hoog niveau. Mijd de loungebar, die is onbehoorlijk duur! Goede sportieve mogelijkheden op het resort. Verder leuke restaurantjes op loopafstand met een plaatselijke sfeer en lekker eten. Kortom: een prima verblijf is gegarandeerd!

• 9Eetgelegenheden

• 5Marjolijn23-03-2013

Zeer slechte prijs en kwaliteitsverhouding!

Locatie prima, weer in dit deel erg snel wisselend en fris. Zelfs in zomerseizoen. Personeel niet vriendelijk, snel chagrijnig . Alles oer je betalen, zelfs tot kinderstoel in appartement aan toe. Dit terwijl je al enorm veel geld voor dat appartement hebt neergelegd. Nooit meer!

• 6Onderkomen
    • 5Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 9fam van Alphen01-02-2013

Heerlijk park

Geweldig vakantie verblijf waar we een heerlijk gebruik hebben gemaakt van de golfbaan

• 8Eetgelegenheden

Met vrienden

• 10heer Bronkhorst10-06-2012

top hotel

Fantastisch hotel. Echt heerlijke locatie. Perfect strand. Prijzen in restaurants zijn wel aan de hoge kant, zeker voor drankjes.

• 9Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden

• 0Leendert25-09-2011

vervolg:

Een echte beoordeling nog even naast mijn eerste.Hotel zag er luxe uit. Maar de bediening niet geintresseerd,behalve een, Louisa.Zij hielp ons goed.Maar de rest was duidelijk niet gemotiveerd in hun job.Je struikelde letterlijk over de Buggy's. De matrassen van de zonnebanken zijn aan vervanging toe. De obers gaf ons verkeerde nota's om te ondertekenen. Nog kunnen herstellen. De kamers werden laat schoongemaakt. Toch een pluspuntje is het handdoekenbeleid die via kaartsysteem gaat.

• 0Leendert25-09-2011

Slecht en duur

Hotel was luxe maar het eten en drinken was te duur.het houtwerk heeft wel een verfkwastje nodig. De airco is met gebruiksaanwijzing. Cola kost 4 euro lunch 16 euro p.p. Erg duur, terwijl je vijf minuten buiten het hotel al met zijn tweeën voor er tientje kan lunchen. Laatste avond buffet gebruikt. Voedingdienst van waren zou het afkeuren, wat warm moet zijn is koud en wat koud moest zijn warm. Dat mag dus niet. Ik keer daar niet meer terug!

• 3Onderkomen
      • 3Eetgelegenheden

• 9Bas04-05-2011

Heel mooi en ruim vakantiepark

Hebben hier 10 dagen doorgebracht, en hoewel het weer tegenviel, hebben we ons goed vermaakt. Het park bestaat uit verschillende delen, beetje ingewikkeld, ik weet nog steeds niet hoe die huizen heten waarin wij verbleven... Het was een appartement (beter: huis) dat bij het hotel hoort. Heel ruim, heel mooi, en goed ingericht. De keuken was ook heel compleet, we hebben er goed zelf kunnen koken, wat handig is als je met 2 kleintjes bent. Buiten hadden we een klein terrasje en dan een mooie centrale tuin met een klein 'riviertje' erin, heel leuk voor de kids. Het park bestaat dus uit verschillende delen, maar je kunt/mag gewoon overal komen en ook van de verschillende zwembaden gebruik maken. Leuk voor de afwisseling dus. Strand is echt supermooi, wel een beetje wandelen om er te komen, maar voor ons geen probleem. Goed park voor de kleinsten, leuke speeltuin, een treintje dat rond rijdt, goede zwembaden, etc. Enig minpunt vind ik de prijs voor een babybed: 13E / nacht. Kan echt niet.

• 9Onderkomen
      • 9Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

1 tip over Vakantiepark Sheraton Algarve & Pine Cliffs

• Familie met kinderen, 11-05-2014

Rondje golf (9 holes), met hole 6 als hoogtepunt. Geen par 5 als nadeel. Corda café Yakuza by Olivier Hardlooptrack Dagelijks voetbaltoernooi voor de jongens (met medaille) Tennisles van goede leraren Meerdere gyms Supermarkt op het complex Diverse zwembaden Lekkere ijsjes overal op het complex te koop Goede supermarkt tegenover de ingang van het complex

0 vragen over Vakantiepark Sheraton Algarve & Pine Cliffs

Vakantiepark info