Aparthotel
Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag21°14°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Eulália Beach Club voor je op een rij gezet:

18 reviews over Aparthotel Santa Eulália Beach Club in het Nederlands

Top omgeving

Saarloos,
20-3-2019

Er valt weinig te beleven in het hotel. Als uitval basis oke. Personeel niet echt vrolijk.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Tophotel

roger hilkens,
15-10-2018

Zeer goed hotel. We hadden een perfecte kamer. Zwembad is heerlijk met voldoende bedden en parasols. Hygiene is top in dit hotel. Super-vriendelijke medewerkers. Ligging van het hotels is super. Zowel voor het strand als het centrum van albufeira. Eten en drinken is goedkoop en lekker in dit hotel. Absoluut een aanrader voor een mooie vakantie.

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijn hotel

Annemiek
6-6-2016

Dit is gewoon een goed hotel wat zijn zaakjes prima op orde heeft. Kamers netjes, heerlijke bedden, een zitje en een eettafel, keukentje wat iets verouderd is, maar voor ons prima voldeed. Wel gehorig vanaf de gang. Wij hadden logies inclusief ontbijt geboekt, waar we tevreden over waren. Er was voldoende keus in alles, alleen een gekookt eitje ontbrak, er was wel roerei en gebakken ei. Zwembad ook prima, hartstikke schoon, met voldoende ligbedjes. Parasols waarschijnlijk te weinig als het erg heet is in de zomer. Voor wie zin heeft in een rustige vakantie zonder harde muziek en animatie bij het zwembad, gewoon doen! En het strand is vlakbij, leuk strandje, waar wel 15 euro gevraagd wordt voor twee ligbedden en een parasol. Daar is ook een restaurant, waar je een lekkere tosti of portie friet kan eten. Wij hebben erg genoten van onze vakantie!

Gereisd met partner in mei 2016

Tjingo

Prima voor een zon en strand vakantie

fotohan
3-10-2014

Algemeen goed. Uitzicht niet interessant Toeristenbuurt buiten Albufeira. Taxi naar Albufeira.€5,00 Geen restaurant wel een bar In de badkamer een grote kever. Gedood en geen anderen gezien. Pas later thuis op internet gezien, dat het een kakkerlak was. Elke dag kamer schoon gemaakt en bedden op gemaakt. Om de dag schone handdoeken.

Gereisd met partner in Fri Sep 19 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooie aparthotel

mario
5-10-2013

zeer goed verzorgd en onderhouden aparthotel keurig ingerichte studio en erg ruim ,gezellig ingericht en alles voor handen.

Gereisd met partner in september 2013

schoonmaak viel tegen

angela
22-6-2013

Wij vonden de schoonmaak erg tegenvallen. Ik was samen met een vriendin en door het dagelijkse föhnen lagen er nogal wat haren. Dit werd niet goed schoongemaakt. Elke dag als we terugkwamen lagen er nog wel een paar haren. Nu ben ik niet te beroerd om het zelf op te vegen, maar die mogelijkheid is er niet dus zou het fijn zijn als de schoonmaak hun werk goed deed. Ook kregen we niet iedere dag schone handdoeken. Daar moesten we dan echt om vragen. Verder lekte onze badkuip dus als je gedoucht had stond heel de badkamer onder een laagje water. tja...dan ben je snel door je schone handdoeken heen. Het zwembad was wel helemaal top al was het vechten om een parasol dus vraag me af hoe dat gaat als je daar in het hoogseizoen zit. Wifi werkte bij mij helemaal niet en bij mijn vriendin alleen bij de bar. En de koelkast maakte een ongelofelijke herrie 's nachts. Verder was de kamer oké.

Gereisd met vrienden in juni 2013

Prima plek om vakantie te vieren, ruime app. Er werd goed schoongemaakt, in het hele gebouw, ook voldoende keukenspullen. Het enige minpuntje is t kleine balkon, daar kun je amper met twee mensen op zitten en dat is bij de meeste app. We zaten aan de voorkant, aan de weg, ook iets minder, maar we konden wel de zee zien in de verte. Op de laatste dag het app. langer gehuurd omdat we 's avonds vertrokken, dat was erg fijn! Best een stukje lopen naar de Strip, maar prima te doen. Supermarkt is vlakbij, maar de grotere supermarkt verder weg is stukken goedkoper! Gegeten bij Casa Velha vlakbij aan de overkant, toeristenmenu voor 11,50, was echt heerlijk, alles vers, aanrader! Ook gegeten bij de Cakeshop, tegenvaller, die kan het beter bij zijn wel overheerlijke verse broodjes houden..... Albufeira is lopend te bereiken, best een eind, maar wel te doen. Anders vanaf de Strip het toeristentreintje. Een keer de Hop on-Hop off bus gedaan, maar dat was ook wel genoeg. Taxi voordeliger!

Gereisd met vrienden in mei 2013

Super vakantie!

Britt
4-1-2013

Supervakantie gehad, appartementen waren zeer netjes en gerenoveerd! Wij waren met 5 vriendinnen, hadden een zeer ruim en netjes 3 kamer appartement met 2 badkamers. Zie foto's. Zag er allemaal super netjes en verzorgd uit. Wanneer we vroegen voor nieuwe handdoeken kregen we die ook meteen. Keuken met afwasmachine, waterkoker, koelkast, en nog meer. Zeer luxe, prijs kwaliteit prima! Vlakbij een supermarkt. Zwembad zeer netjes, en groot genoeg. Ligbedden bijna altijd beschikbaar, soms niet omdat wij pas tegen de middag kwamen. We zijn een keer naar het strand geweest, echter is dit minder. Voor het strand kun je beter naar het oude gedeelte in Albufeira gaan. In de buurt zijn voldoende restaurantjes waar je heerlijk kunt eten! Uitgaan is prima! De strip, het nieuwe gedeelte, is voornamelijk engels georiënteerd. Oude gedeelte is super en voornamelijk nederlands! Voor de taxi naar het oude gedeelte betaalden wij pp rond de €3,- niks van te zeggen! Taxi kun je laten bestellen bij de balie.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Heerlijk verblijf

Fam. Houterman
13-9-2011

Prijs/kwaliteit verhouding is prima, echt drie sterren. Zwembad wel aan opknapbeurt toe, maar lekker verfrissend. Een keer per wk wisseling bedgoed, handdoeken 2xper wk. Studio is ruim eigenlijk 2kamer dmv schuifdeuren. Combimagnetron,waterkoker,koelkast en goed werkende 2pits fornuis aanwezig, je kunt er in principe zelf goed koken. Ook goede pannen. Balkon aan de kleine kant jammer. Centraal gelegen alles in principe te belopen, anders voldoet de taxi en bus goed. Diverse stranden van groot tot klein. Erg mooi Maria Luisa. De strip is bij de tweede rotonde ongeveer 10min. lopen. Albufeira 25min. In de direkte omgeving van St.Eulalia diverse goede restaurantjes. Driegangen menu inclusief wijn en koffie € 12 La Bodega. Ook Casa Velha is een aanrader. Mercado, ticketshop, krant/tijdschriften, pinautomaat om de hoek. Pastalaria Martinique ook fijn voor koffie en kleine hapjes. Veel mogelijkheden voor excursies. Kortom een fijn oord voor een heerlijke vakantie.

Gereisd met partner in Mon Aug 29 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima plek voor leuke vakantie

Martin & Arina
1-9-2011

Prijs-kwaliteit verhouding is goed. Kamers zijn schoon en verzorgd, wel wat verouderde inrichting. Pluspunt vonden wij de bedden. Ik ben zelf vrij lang maar paste er zowaar in! Vlakbij zit een vrij grote supermarkt en die is niet duur. Aanrader is Santa Eulalia Beach, goed bereikbaar ook met buggy (wel steile weg af/oplopen, maar geen trappen). Minpunt vonden wij de dagelijkse schoonmaak. Ook slechts 2 x per week schone handdoeken.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Aug 22 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Santa Eulália Beach Club in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Santa Eulália Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.