Hotel Rocamar

281 reviews over Hotel Rocamar in het Nederlands

Aanrader!

Yvonne
15-9-2018

Prachtige ideale ligging direct aan t strand ,zo in t oude centrum. Het ontbijt was alle dagen t zelfde en ik miste smorgens t verse fruit. Kamers waren spik en span niets op aan te merken. Enkele personeelsleden waren niet op hun vriendelijkst, gelukkig niet allemaal! Al met al een heerlijke vakantie. Aanrader..neem logies met ontbijt in het oude stadje kun je te kust en te keur eten

Nooit meer rocamar echt geen 4 sterren waard

Dhr Woodhouse
13-9-2018

Prachtig uitzicht, rustige ligging.

Ontbijt was sober. Eieren werden niet vers gebakken lagen in warmhoud schaal. Geen verse jus geen vers fruit. Weinig beleg keuze en obers waren te beroerd om borden en bestek aan te vullen. Hele norse en chagrijnige obers. Kon geen lachje vanaf. Voelde ons eerder een lastige gast als welkom. Kamer was niet groot maar voldoende. Badkamer was belachelijk klein. Douchecabine kon je net aan in.. echt geen 34sterren waard. Was een adults only hotel maar als een gezin met jonge kinderen kwam ontbijten mochten deze gewoon plaats nemen. Als ze maar betaalden voor het ontbijt. Moest toch eigenlijk niet mogen.. nee dit hotel zullen wij nooit meer boeken. Om 12 uur moet je bij vertrek van de kamer. Bij inlevering van de elektronische sleutel wordt ook gelijk de beveiligde toegangsdeur naar de boulevard geblokkeerd. Als je dan s avonds pas wordt opgehaald kan je niet meer van de achteruitgang gebruik maken.

Geweldig!

Karin Koster
31-8-2018

Rocamar... we wisten dat Portugal gastvrij was, dit was onze 7e keer in de Algarve, dit hotel was absoluut de allerbeste.. goede bedden, goed verzorgd ontbijt, vriendelijk personeel, een zwembad met een prachtig uitzicht over de oceaan en een locatie die meer dan fantastisch is.. kortom een geweldige plek!

Super Albufeira

Rita van laar
21-8-2018

Het Hotel Rocamar was super goed. Beleefd personeel schone kamers. Super ontbijt. We zaten 2 min van de oude binnenstad. En direkt aan het strand. Zeer goede restaurants. Leuke uitstapjes kun je er maken. Georgoniseerde uitstapjes. En de lekkerste kippiripiri gegeten ooit. Was in een afgelegen taverne met een jeep safari.

Fantaaaaastisch!!

A.Plompen
        8-8-2018

Het was super. Recht aan het strand vlakbij het oude centrum en de jachthaven gelegen. Heerlijk hotel, mooie ruime kamer, met bad en toilet. Super ontbijtbuffet 's-morgens. Prima roomservice. Het was een tophotel en bovenal een supervakantie.

Aan het strand welke in de zomermaanden met een lift is te bereiken. Voor minder validen is het lastiger om op het strand te geraken via het steile paadje naar beneden.

Uitstekend !

Anton
        12-5-2018

Prima hotel, heel netjes. Uitstekende douche. Balkon met zeezicht, heel fraai. Goed ontbijt. Zwembad was klein en ondiep. Wel wat veel langsscherende meeuwen.

Veel mooie en goeie restaurantjes in de buurt. Dichtbij oude centrum albufeira. Bushalte vrijwel voor de deur.

Marco
        28-4-2018

Ligging is fantastisch, direct aan het strand. Personeel is super. Het hotel is goed.

Een heerlijke rustgevende vakantie

Hans van Dijke
        6-3-2018

Heerlijk weer en rustig prachtig strand en binnenstad.

Uitstekend

Nelly
        28-2-2018

Prachtige ligging ,uitstekekend ontbijt ,schoon ,vriendelijk personeel , ivm ons50jarige trouwdag van het hotel een fles champagne op onze kamer komlpeet met koeler en glazen en de felicitaties , .en op de kennismaking van touroperator een prachtige fles witte wijn , dat waren 2leuke verrassingen , wij reizen al jaren met touroperator en hebben al diverse vrienden met touroperator kennis laten maken

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rocamar in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rocamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.