Hotel Rocamar

• Onvoldoende: 1 - 5

Uitstekend !

Anton
12-5-2018

Prima hotel, heel netjes. Uitstekende douche. Balkon met zeezicht, heel fraai. Goed ontbijt. Zwembad was klein en ondiep. Wel wat veel langsscherende meeuwen.

Veel mooie en goeie restaurantjes in de buurt. Dichtbij oude centrum albufeira. Bushalte vrijwel voor de deur.

Marco
28-4-2018

Ligging is fantastisch, direct aan het strand. Personeel is super. Het hotel is goed.

Een heerlijke rustgevende vakantie

Hans van Dijke
6-3-2018

Heerlijk weer en rustig prachtig strand en binnenstad.

Uitstekend

Nelly
28-2-2018

Prachtige ligging ,uitstekekend ontbijt ,schoon ,vriendelijk personeel , ivm ons50jarige trouwdag van het hotel een fles champagne op onze kamer komlpeet met koeler en glazen en de felicitaties , .en op de kennismaking van touroperator een prachtige fles witte wijn , dat waren 2leuke verrassingen , wij reizen al jaren met touroperator en hebben al diverse vrienden met touroperator kennis laten maken

Voor de lokatie komen we terug.

Mirjam
2-1-2018

De ligging is prachtig als je een kamer met zeezicht hebt. De kamers zijn vrij klein en de badkamer zeker. Als je voor de wastafel staat, kan de deur niet meer open.

Ik vermoed dat het hotel onlangs gerenoveerd is. Alles ziet er keurig uit. Er is een koelkastje op de kamer.

Het eten is minder. Er is geen variatie en het warme eten van het buffet is koud. De bediening, door oudere heren, laat te wensen over.

Om de omgeving te verkennen hadden wij een auto gehuurd. Dat is prima te doen. De wegen zijn goed en de bewegwijzering ook. Voor de snelweg heb je een tolkastje nodig, maar over de lokale wegen kom je ook overal.

Ruisende golven, geweldige locatie!

Meike
18-11-2017

Goed kleinschalig hotel op geweldige locatie, uitzicht op zee, heel klein zwembadje. Adults only dus kindvriendelijkheid cijfer 8 gegeven om het gemiddelde goed te houden!

Prima hotel

Albert
17-10-2017

Net terug van een 15 daags verblijf in Rocama, hebben het getroffen met super goed weer, maar ook over Rocamar waren we goed tevreden.

Hadden logies met ontbijt, het ontbijt was goed niets op aan te merken.

De mooie ligging van het hotel wordt vaak genoemd , je bent zo op het strand en in het leuke centrum van Albuferia.

We hadden een zeezicht kamer, de kamer vonden wij ietwat aan de kleine kant, ook de badkamer was niet ruim.

Als je van het zeezicht wilde genieten moest je wel staan anders keek je tegen een muurtje aan.

Voor de duidelijkheid , wij hadden een tussenkamer.

Wanneer we weer eens terug gaan naar Albuferia zullen we weer kiezen voor Rocamar.

goede vakantie gehadt

strik-maton
24-8-2017

hotel is netjes, eten was goed, personeel vriendelijk

aan het strand en heel dicht bij centrum

heerlijk een paar dagen bij komen

voor jeugd die willen stappen is het minder

minder geschikt voor mensen die slecht te been zijn (berg op en af en trap op en af)

Fijne vakantie

Jan
29-7-2017

Het hotel lag aan het strand, voor invaliden een lift naar strand,

Prima kamers, het ontbijtbuffet was goed verzorgd.Vanuit het restaurant liep je zo het gezellige plaatsje Albufeira in waar je overal goed kan winkelen en eten.

Een min punt van het hotel was het avondbuffet. Het warme eten was helaas koud, de rest was prima.

Wij weten de weg te vinden

JIM de Bruijn
29-7-2017

Vanaf de aankomst hebben we vanuit Rocamar onze eigen weg gevolgd en dat kon ook makkelijk omdat we de omgeving en de situatie ter plekke kennen van vorige bezoeken.

We gingen, waar het kon aan de wandel, stapten in de lokale en interlokale bussen en reden voor een seniorenprijs met de trein.

Op dinsdag verkenden we de weg naar het station van Albufeira met de oranje bus.

Via het busstation gingen we op woensdag naar Portimao, waar we de sardines nog nooit zo zout gegeten hebben.

De dag erna, donderdag, daalden we af naar de vissershaven van Albufeira en later die dag zaten we zelfs op het strand.

Ook hadden we onze zinnen gezet op weer eens een bezoek aan Silves, waar we op vrijdag met de trein naar toe reden.

Die trein mag echter wel eens schone ramen krijgen, want dat was het enige minpunt. Terug uit Silves gingen we met bus en konden we wel door de ramen naar het Portugese landschap kijken.

De interlokale bus bracht ons op zaterdag naar Loulé, want daar is op die dag een grote markt.

Op zondag maakten we over strand een fikse wandeling vanaf Rocamar naar Praia da Oura, waar we in 1997 vertoefden.

Na terugkeer over de Strada even bij Pingo Doce naar binnen, waar we regelmatig iets aten en tot slot 's middags naar het strand over de trappen naast de lift (buiten dienst)

We hebben een aantal aanbieders voor Rocamar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rocamar in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rocamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rocamar scoort een 7.98 uit 10 op basis van 280 reviews.