Hotel Rocamar

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag17°9°
Hotel Rocamar
7,8

Omschrijving
Hotel Rocamar bij Albufeira heeft een mooie ligging met uitzicht op zee. In het hotel vind je geen animatie, maar wel een klein zwembad, uitzicht vanaf het dakterras en een spa & wellness ruimte. Je loopt via het strand zo het oude centrum in. Een auto huren is aan te raden zodat je een bezoek kunt brengen aan de Lagos en Sao Cabo Vicente.

287 reviews over Hotel Rocamar in het Nederlands

goed verzorgd

fam:Hofstra.,
28-11-2018

dat ze moeten weten bij wie ze moeten zijn op het vliegveld.

Geweldige locatie !

Sylvia,
2-11-2018

Geweldige ligging en kamers met zeezicht met prachtig uitzicht! Je loopt zo het oude centrum in, via t strand, evt via strandlift of via de "boulevard" bovenlangs. Roca mooi terras (nieuw 2018) onder op het strand met lekkere koffie. Badkamer bij kamers met douche erg krap. Met bad is ruimer. Ontbijt prima, tafeltjes buiten heerlijk, maar moet je zelf bevoorraden met bestek. Is de moeite waard!!

Hotel tussen oude stad en haven Albufeira. Kamer met zeezicht prima en schoon, restaurantgedeelte met uitzicht op zee, ontbijt in orde. Entree hotel geeft verkeerd beeld van het hotel zoals ook het kleine zwembad.

Grandiooooos

Frans,
2-11-2018

Top hotel netjes schoon, vriendelijk perdoneel

Supper plek voor makkelijke mensen

Diana smid,
20-10-2018

Ligging is Supper, kamers moeten woeden ge-update.

Receptie netjes en vriendelijk

Ontbijt veel keus

Avondeten is doorlopend buffet (niet aan te raden)

Fijn hotel, we komen vast nog eens terug

Corry van Denzen,
13-10-2018

Geweldige ligging, aan zee en op een paar minuten lopen van het oude centrum. Kan me geen betere ligging voorstellen in Albufeira. Fijne kamer en geen drukte vanaf de straat aan de zeekant. Goed ontbijt, geen animatie. Een klein zwembad op de derde verdieping met uitzicht op zee en ongeveer 15 ligbedden, die later op de dag in de schaduw staan. Jammer dat er geen tuin met terrassen /zwembad is. Wel een terras buiten aan de straatkant waar je kunt ontbijten en een drankje kan nuttigen

Aanrader!

Yvonne,
15-9-2018

Prachtige ideale ligging direct aan t strand ,zo in t oude centrum. Het ontbijt was alle dagen t zelfde en ik miste smorgens t verse fruit. Kamers waren spik en span niets op aan te merken. Enkele personeelsleden waren niet op hun vriendelijkst, gelukkig niet allemaal! Al met al een heerlijke vakantie. Aanrader..neem logies met ontbijt in het oude stadje kun je te kust en te keur eten

Nooit meer rocamar echt geen 4 sterren waard

Dhr Woodhouse,
13-9-2018

Prachtig uitzicht, rustige ligging.

Ontbijt was sober. Eieren werden niet vers gebakken lagen in warmhoud schaal. Geen verse jus geen vers fruit. Weinig beleg keuze en obers waren te beroerd om borden en bestek aan te vullen. Hele norse en chagrijnige obers. Kon geen lachje vanaf. Voelde ons eerder een lastige gast als welkom. Kamer was niet groot maar voldoende. Badkamer was belachelijk klein. Douchecabine kon je net aan in.. echt geen 34sterren waard. Was een adults only hotel maar als een gezin met jonge kinderen kwam ontbijten mochten deze gewoon plaats nemen. Als ze maar betaalden voor het ontbijt. Moest toch eigenlijk niet mogen.. nee dit hotel zullen wij nooit meer boeken. Om 12 uur moet je bij vertrek van de kamer. Bij inlevering van de elektronische sleutel wordt ook gelijk de beveiligde toegangsdeur naar de boulevard geblokkeerd. Als je dan s avonds pas wordt opgehaald kan je niet meer van de achteruitgang gebruik maken.

Geweldig!

Karin Koster,
31-8-2018

Rocamar... we wisten dat Portugal gastvrij was, dit was onze 7e keer in de Algarve, dit hotel was absoluut de allerbeste.. goede bedden, goed verzorgd ontbijt, vriendelijk personeel, een zwembad met een prachtig uitzicht over de oceaan en een locatie die meer dan fantastisch is.. kortom een geweldige plek!

Super Albufeira

Rita van laar,
21-8-2018

Het Hotel Rocamar was super goed. Beleefd personeel schone kamers. Super ontbijt. We zaten 2 min van de oude binnenstad. En direkt aan het strand. Zeer goede restaurants. Leuke uitstapjes kun je er maken. Georgoniseerde uitstapjes. En de lekkerste kippiripiri gegeten ooit. Was in een afgelegen taverne met een jeep safari.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rocamar in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rocamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.