Aparthotel Ondamar

Aparthotel Ondamar

7.8Goed

Portugal, Algarve, Albufeira

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 310p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

128 reviews over Aparthotel Ondamar

• 2019
    8André23-04-2019

Genoten

Hoi hoi Zijn er in oktober geweest en zeker voor herhaling vatbaar Zaten in een ruim app Meubilair was wat gedateerd maar de bedden waren goed en dat is het belangrijkst en 2 schone badkamers Ben er tenslotte niet om te wonen Enigste min punt was dat er geen koffie app aan wezig was en ook nooit geweest verders mooi zwembad en vriendelijk personeel aan de zwembad bar supermarkt en warme bakker om de hoek Dus in okt 2019 weer een kanshebber Oja de fitness ruimte was minimaal Maar de beenspiertjes worden zowiezo in albuferia getraind 😎😎😎

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• Oude reviews

8marcel frans19-05-2017

mooie hotel maar veel lawaai

appartement schoon mooie ingericht vriendelijk mensen en hulpzaam

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 8A.Verweij02-05-2016

Prima Hotel

In de Lobby staan verouderde banken en stoelen.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 7Tiffany08-07-2015

Redelijk

Het is een heel mooi en leuk hotel. Alleen jammee dat er veel gestolen word. Een paar keer werd er kleding weg gehaald en 1 keer is er ingebroken. Verder wel gezellig personeel en gezellige gasten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 7stefanie15-09-2014

misschien ooit weer........

Wij verbleven september 2013 in ondamar. Hadden 2 pk geboekt, maar werden op de begane grond in de hoek pal voor zwembad naast trap naar zwembad geplaatst. Het stonk daar ook! Slapen hebben we 1 nacht en op de grond gedaan. Bleek dat we in een studio zaten met uitklapbed! Dit stond niet vermeld in de beschrijving van de touroperator. Gelijk contact gezocht met reisleider. Na vaal moeite konden we een overplaatsing krijgen naar ander hotel buiten albufeira. Dit wouden wij niet. Uiteindelijk na veel moeite en 200 euro bijbetalen een fatsoenlijke kamer gekregen. Hier hebben we daarna al met al wel goede vakantie gehad! Fijn zwembad, makkelijk met taxi naar old town en de Angelus Bar waar wij fijn gezeten hebben. Als je ondamar bij hoofdingang rechts uitloopt zit op kruispunt rechts van je een handig inlooprestaurant. Bordje wegen en lekker eten!

Gereisd met partner in september 2013

• 8Bram23-07-2014

Top hotel voor een betaalbare prijs

Ondamar ligt op de perfecte plek in albufeira, wij zijn er met 5 jongeren heen geweest, precies tussen het oude en nieuwe gedeelte van de stad. Supermarkt is ook mooi dichtbij. Uitzicht is groot en ver, je kan de zee zelfs zien. Personeel is supervriendelijk als je iets vraagt wordt het bijna altijd direct geregeld. De kamers worden elke dag vakkundig schoongemaakt, daarmee wordt ook je bed e.d. opgemaakt.

Kamer zelf was groot genoeg voor ons vijven, enig min puntje aan dit hotel is het ietwat verouderde meubilair en de oude tv waarop slechts een aantal zenders te ontvangen zijn.

Maar dit is vanwege alle andere feiten zo weg te "denken" dus kortom een prima hotel

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 8Yvonne30-06-2014

Prijs kwaliteit heel goed

Wij zijn in mei/juni 2 weken naar dit hotel geweest en waren hier heel tevreden over. Als ik de vorige berichten lees hebben ze wel degelijk iets met de kritiek gedaan. Het was heel schoon, ze spraken goed engels en waren heel vriendelijk. Het is wel een stukje lopen (klein half uurtje) naar het oude centrum, maar dit is goed te doen. Als je prijs kwaliteit kijkt dan is dit hotel zeker de moeite waard.

Gereisd met partner in mei 2014

• 8simone28-11-2013

mooi maar iets verouderd

Wij hebben een hele mooi week gehad in ondamar. Elke dag schoon gemaakte kamer en nieuwe handoeken. Interieur is iets verouderd maar netjes en schoon. Zwembad heeft bedjes maar niet heel veel en ook waren er een paar stuk. Vriendelijk personeel. S nachts wel wat rumoerig door jongeren en hardezoem van airco (tenminste dat dachten wij) van hotel aan overkant. Er gaat een busje naar het strand maar die gaat niet heel vaak en lopen is een pittige wandeling. Er is geen animatie voor de kinderen maar die hebben zich in het zwembad goed vermaakt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 7Janus26-10-2013

voldoende

De appartementen scoren een voldoende maar niet meer dan dat. Het inventaris is aan wat vervanging toe en ook de keuken kan wel een renovatie gebruiken. Alles functioneerde maar daar is het dan ook wel mee gezegd. De één persoons bedden (boxsprings) zijn gedateerd, maar liggen prima. Niet te hard en zakken niet door. Wel zijn de appartementen groot. Het appartement met 2 slaapkamers heeft ook 2 badkamers, 1 met douche en 1 met ligbad. Het ontbijt was prima, met vers fruit en een engels karakter. Wel jammer dat er geen verse broodjes van de bakker liggen maar afbak broodjes uit de supermarkt, net als de in plastic verpakte croissants.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

• 7Corrie 19-09-2013

Prachtig aparthotel met mooie ligging

Net terug van een heerlijke vakantie Ondamar en wij vonden het geweldig hadden de recensies gelezen en waren toch een beetje ongerust maar het is een prachtig groot zeer schoon app. met heerlijk bedden hele mooie witte keuken en van alle gemakken voorzien vaatwasser, oven magnetron ,broodrooster koelkast ( kl diepvriezer) enz wat ons wel verbaasde er was GEEN koffiezetapparaat daar hebben we zelf wat op gevonden inderdaad het is wat gehorig maar dat ligt ook aan de mensen die je naast je of boven je heb eerste week totaal geen last gehad 2 de week hadden we een boven buur die van s'morgens vroeg tot s'nachts op hakken liep dus dat getik en deuren niet dicht doen maar dicht smijten daar kan het hotel weinig aan doen mensen moeten zelf erg in andere houden ,supermarkt(2) en restaurants zeer in de buurt een hotel waar wij zeker terug komen !!! Ps er was WEL een fitness waar wel gebruik van werd gemaakt !!!!!!

Gereisd met partner in september 2013

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig