Appartement Edificio Albufeira

• 7.2Inrichting
  • 9.3Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Edificio Albufeira voor je op een rij gezet:

92 reviews over Appartement Edificio Albufeira

• 2018
    10Heidi01-11-2018

Top vakantie superrrr

Het complex is gedateerd en simpel geen luxe dus maar wat het wel was... super schoon zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel wij voelden er ons gewoon thuis we hebben in de omgeving heerlijk en niet duur gegeten dus wat wil je nog meer je zit meteen op het strand om de hoek kun je goede excursies boekken en naar de supermarkt bars restaurants alles binnen handbereik

Met oudere kinderen

• 9Marian14-02-2018

Geweldig

Dat het een prima plek is voor mensen die genieten van het leven.

• 7Lynn Veldhuis12-01-2018

Mooi appartement

Het was een goed en een simpel appartement, prima voor een groep jongeren. Kamers waren erg schoon en de medewerkers waren erg klantvriendelijk.

Met vrienden

• 2017
    8Hannie de Nooijer27-07-2017

Levendig soms rumoerig wel gezellig.

Je moet wel tegen drukte kunnen. Ook s'nachts kan het erg rumoerig zijn. Wel gezellig altijd wat te zien en uitzicht op het strand.

• 8Diana06-07-2017

Fantastische lokatie

Appartementen complex Edifisio ligt middenin het centrum van albufeira.Daardoor niet echt rustig, maar vrijwel op het strand en alle barretjes en restaurant op loopafstand.Op het strand is van alles tedoen. De appartementen zijn eenvoudig maar wel goede bedden Wij gaan zeker terug volgend jaar.

• 8Diana10-05-2017

Geweldig

We waren in juni 2016 in Albufeira en zaten in Appartement Edifisio. Het is een heerlijk appartementen complex wat aan het strand ligt. Alles wat je nodig heb zit erin, behalve een zwembad maar die heb je ook niet nodig je stapt zo het strand en de zalige zee in. Om de hoek zit de supermarkt en ook lekkere restaurantjes waar je zalig vis/vlees kan eten zoals kip piripiri wat zo lekker is. Overal heb je terrasjes waar je heerlijk een drankje kan nemen , en leuke muziek. Albufeira is een leuk plaatsje er is voor elke leeftijd wel wat tedoen/beleven. Wij willen niet anders.

• 8Karina Jansen22-03-2017

Mooi centraal bijnstrand

Zeer mooi appartement met zicht op plein en de oceaan. Midden in oud Albufeira alles op loop afstand. Lekkere spare ribs eten bij de jongens die in 2007 vanuit Arnhem daar nu 2 zaken zijn begonnen.

• Oude reviews

3Stess24-07-2016

Nooit meer Edificio

Twee weken geleden kwamen mijn partner en ik laat in de avond aan bij de appartementen van Edificio. Bij het betreden van het appartementencomplex was onze eerste indruk dat het een erg oubollig complex was en dat onderhoud en vernieuwing absoluut aan de orde was. Maar goed, "als het maar schoon is" zeiden we nog tegen elkaar. "Dat is tenslotte het meest belangrijke". Wij hebben onze koffers op de kamer geplaatst en zijn de stad ingegaan. Bij terugkomst merkten wij op hoe smerig ons appartement was. Overal lag zand, haren, bebloed maandverband, etensresten in de bedden, schimmel in de koelkast en douche, een gebruikt toilet, kapotte zitjes op het terras, enzovoorts. Wij zijn direct naar de receptie gelopen en hebben hiervan melding gemaakt. Wij kregen de zeer onvriendelijke reactie dat de meneer in kwestie een receptionist was en geen schoonmaker. Het was dus niet zijn probleem en wij moesten maar een nacht wachten op de schoonmaak. Wij hebben de receptionist in kwestie nog gevraagd of hij persoonlijk wou komen kijken, maar ook dat was te veel moeite. Wij moesten het er maar mee doen. 10 minuten later werd er op de deur van ons appartement geklopt. Het was de receptionist. Hij had voor ons een andere kamer. Erop vertrouwende dat deze wel schoongemaakt zou zijn, zijn we naar de andere kamer verhuist. Ook deze was wederom niet schoongemaakt! Wij hebben nog geprobeerd onze touroperator hierover te bereiken maar helaas, geen gehoor. De volgende ochtend kwam onze reisleidster ons hotel aandoen. Wij hebben haar het probleem voorgelegd en foto's laten zien. De foto's keek ze niet naar. Met de dienstdoende (Andere) receptionist en ons is zij een ronde door onze kamer geweest en beide beloofden een schoonmaakster te sturen en schonken verder geen aandacht aan ons. Zoals mijn partner en ik al hadden verwacht bleef de schoonmaakster uit. Wij hebben wederom contact opgenomen met onze reisleidster en haar gevraagd het probleem voor ons op te lossen gezien de medewerkers van het hotel geen gehoor aan ons boden. Uiteindelijk na drie dagen en nachten wachten en slapen in ons vieze appartement, veel gedoe, geregeld en onbegrip, zijn we weer verhuist naar een andere kamer die redelijk schoon was in vergelijking met de voorgaande. Dat Edifcio geen 5 sterren complex is waren wij ons van bewust, maar ten alle tijde en zeker wanneer je €1200,00 betaald voor een complex als deze mag je toch zeker verwachten dat je kamer schoongemaakt is/wordt. Daarnaast vonden wij de onbeschofte reactie van de receptionist erg vervelend en voelden wij ons totaal niet serieus genomen. Wat ons betreft is Edificio een echte afrader!!

• 8Joris driepunter24-07-2016

Beste ligging van heel Albu

Perfecte ligging, je stapt het appartement uit en je staat met je voeten in het zand. Kamers worden elke dag keurig schoongemaakt.

Met vrienden

• 10auke merkx01-05-2016

leuk appartement

super locatie 50 meter van het strand en het oude centrum edificio is een goed appartement elke dag schoonmaak en vriendelijk personeel veel gezellige eettentjes en bars

Alleenreizend

5 tips over Appartement Edificio Albufeira

• kjansje_1, 10-07-2013

Lekker eten bij Odet en zijn vrouw bij Shalom 2. Veel en voor weinig.

• Martijn , 15-08-2013

Als je de uitgang van het hotel uitloopt en meteen rechtsaf richting het strand loopt, zit er aan het eind van het gebouw een restaurantje genaamd "Big John's". Dit is een echte aanrader, alleen al vanwege het enorm vriendelijke personeel. Hier wordt tenminste nog een leuk babbeltje gemaakt en ben je niet één van de zovele toeristen. Je kunt er terecht voor lekkere cocktails tot aan warme maaltijden, en je hebt er gratis wi-fi. Doen!

• Monique, 11-03-2013

Onder Edificio zit een supermarkt. Doe hier niet je boodschappen, want de prijzen zijn hartstikke hoog! Zo betaal je 4 euro voor een half brood. Ongeveer 3 km verderop zit een Lidl. Dit scheelde ons iedere keer rond de 15 euro.

Onder Edificio zit ook een Ticketshop, die is van de eigenaresse van Edificio. Hier kun je leuke excursies boeken. Zeker een aanrader! Ook kun je hier meer informatie krijgen over de omgeving etc.

6 vragen over Appartement Edificio Albufeira

• Nicol van Ieperen, 24-02-2018

Borg?

Weet iemand toevallig of je borg moet betalen voor een appartement?

• Van Gool, 09-04-2016

parkeerplaats

wat zijn de kosten van een parkeerplaats?

• manonnieex, 10-11-2015

centrum

Op de site's zie ik staan dat dit appartement in het centrum ligt.. alleen nu zie ik hier iemand die vraagt hoever het oude en nieuwe centrum van Albufeira is en daar antwoord iemand dat het 7 min met een taxi is? Ik vraag me af in welk centrum het appartement dan zit? Zit er geen centrum op loopafstand met barretjes en leuke winkels etc?

Appartement info

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats