Appartement Eden Resort

Met jonge kinderen

never again !

harry
27-10-2017

We hadden ons zeer verheugd om in het na seizoen naar dit resort vakantie te vieren, kwamen laat aan en het zag er goed uit kinderen in bed en daar liep de eerste bezopen groep al langs het appartement, ok kan gebeuren is geen rusthuis, dit gebeurde elke avond/nacht/ochtend.... en dan ga je naar het zwembad ziet er aardig uit barretje etc. en dan komt er zo,n pret team die bingo blaadjes o.i.d probeert te verkopen met geluidsterkte 120 decibel en dat gebeurde 3 ker per dag een uur lang ,om gek van te worden vraag je of het ietsje minder extreem kan wordt je gewoon uitgelachen, bij de receptie zeer correct vertelde dat er meer klachten waren maar dat het pret team van touroperator was en deze dat allemaal bepaalde.conclusie/advies niet meer

boeken bij en met touroperator

Geweldig

Nadine
14-10-2017

Super resort, alles super netjes. De grootte en de luxe van het app heeft ons echt verrast. Huur een auto voor het hele verblijf en je kunt overal naartoe, en dan hoef je ook geen steile bergen te beklimmen. De beoordeling hieronder slaat helemaal nergens op, er zijn meerdere zwembaden. Wij zaten aan het adult only zwembad en daar heb je nergens last van. We hebben een super vakantie gehad en ik zou dit iedereen aanbevelen!

nooit meer

gereard
16-7-2017

de locatie is te ver van Albufeira en het strand, kostje dagelijks €20 voor taxi als je ff weg wilt, hebben wel grote zwembaden maar daar wordt je gek van de bingo juf en haar baas ik heb nog nooit iemand zo horen schreeuwen om bingo lotjes te verkopen en daarna de nummers doorkrijsen echt een ramp!! en dat begint om 9.45 daarna 14 en of het niet genoeg is om 20 uur weer, was blij dat we weer naar huis gingen, jammer het resort is op zich zelf niet onaardig

Geweldig

danny
20-8-2015

Wij hebben er 12 dagen mogen verkeren en ik moet zeggen dat ik het er geweldig vond. Al het personeel is super vriendelijk en mega klantvriendelijk. Je voelt je daar echt een koning als klant. We verbleven in een 8 persoons vila en deze was onwijs groot. Het huisje was goed schoon en netjes met een strakke inrichting. Het eten was er ook zwaar boven mijn verwachting. We hadden een all inclusief en ik heb mezelf 12 dagen vol zitten duwen. We hadden 2 mensen mee met een allergie. 1 met een pinda/noten allergie en 1 met een peneseline alergie. Dit hebben we de eerste dag gemeld en vervolgens kwamen de 12 dagen lang bij het ontbijt, de lunch en diner vertellen wat ze wel en niet mochten eten. Ik moet zeggen dat dit 1 van de beste accomodaties is waar we zijn geweest.

Top vakantie

angelique
19-8-2015

Zijn afgelopen week terug gekomen van 15 dagen eden resort en hebben het super gehad. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk en goed eten zelfs na 15 dagen. Hadden all-inclusief. Was een super vakante.

Geweldig Resort

jelle
2-6-2015

Na dat wij 15 mei getrouwd zijn hebben we het vliegtuig gepakt en naar Faro gevlogen

auto gehuurd en naar het eden resort gegaan

wat is het hier geweldig gastvrij personeel mooi appartement 3 zwembaden buiten

mooie speeltuin voor onze kids kortom we hebben twee top weken gehad

Eden resort bedankt

Verblijf is top, maar...

W. Kusters
22-7-2014

.... Als je "All inclusive" boekt, verwacht je niet dat je bijvoorbeeld wel een beker water kunt halen, maar geen flesje, wel die ene soort pizza, niet die andere 5 soorten. Bij het ontbijt koffie uit de automaat (er staat een espressomachine, maar die koffie krijg je niet), bij de zwembadbar en de Appelbar lekkere koffie uit de espressomachine. De kok is weinig fantasierijk, het keuzebuffet is klein en nagenoeg dagelijks hetzelfde. Als de kinderen genoeg hebben aan een zwembad en een speeltuintje, dan is het kindvriendelijk. Alles ligt in de volle zon, er zijn weinig parasols en ze zijn nog stuk ook. Bij de appartementen zijn geen parasols beschikbaar.

Het appartement zelf was ruim en goed voorzien.

Er rijdt 4 keer per dag een busje naar Albufeira, als er veel mensen mee willen rijdt de chauffeur een paar keer per tijdstip.

Wij vinden het gebodene absoluut niet in verhouding met de prijs die we hebben moeten betalen.

Mooi resort !

Rayan
10-5-2014

Met een heel gezin (totaal vijf personen) naar dit resort geweest. Over het algemeen waren we met zijn allen dik tevreden. We gaan er zeker een keer terug.

Het terrein waar de woningen zijn gelegen. Prima onderhouden groenstroken/ tuinen. Zwembaden zijn prima. Personeel is vriendelijk en werkt hard. Kamers zijn fantastisch ingericht. Keuken is modern ingericht.

+/-

Aanbod avondeten is niet zo heel ruim, maar wel heel erg lekker. Je zult altijd iets hebben wat je lekker vindt.

Geen avondprogramma's. De een vindt het jammer, de ander zoekt het vertier elders.

-/-

Ontbijt mag wat ruimer qua keuze. Het is elke dag hetzelfde en gericht op de Engelsen die graag eggs, beans en saucisses willen hebben. Kids club was pas in de tweede week open. Je moet hier wel voor betalen.

Fantastisch en uniek plekje in Portugal

walravco
19-10-2013

Afgelopen week hebben we met 2 kinderen van 9 en 7 in Eden Resort vakantie gevierd. We verbleven in een "townhouse", wat een compleet huis is met 2 verdiepingen, 2 slaapkamers en 2 badkamers. Daarnaast een zeer ruime woonkamer en complete keuken, inclusief vaatwasser, magnetron en oven. Ons huis was zeer netjes en werd eens per 2 dagen voorzien van nieuwe handdoeken en schoongemaakt. De ligging van het complex vlakbij Albufeira en de voorzieningen met o.a. 3 zwembaden zijn in een woord fantastisch. We hadden halfpension geboekt met een lopend buffet in de ochtend en in de avond. Het eten is niet prima en er is keuze uit voldoende verschillende gerechten. Wij gaan dus zeker nog eens terug naar Eden Resort. Wat ons betreft dus zeker een aanrader!

Redelijk oke.

Dennis
23-1-2013

appartement is ruim en best luxe. Vaatwasser was alleen defect en airco werkte niet. Wezen klagen en er kwam ook iemand langs. Die heeft een uur naar de vaatwasser gekeken en is toen weer weggegaan. Niet meer terug gezien. Na 2 dagen nogmaals wezen klagen. Kregen toen een ander appartement toegewezen. In eerste instantie was deze niet schoongemaakt en erg vies. Wederom terug naar de receptie. Nogmaals een ander appartement. Deze was een slag groter en helemaal in orde. Rest vd vakantie prima doorgemaakt. Weinig gebruikt gemaakt van de faciliteiten buiten het zwembad. Hadden een auto en hebben veel gezien van de mooie omgeving.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Eden Resort in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Eden Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.