Aparthotel Da Aldeia

82 reviews over Aparthotel Da Aldeia

• 2019
    6i28-10-2019

prima hotel, goede ligging

prima hotel,ligging was perfect,veel restaurants in de omgeving,

Gereisd met vrienden in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Daan29-07-2019

Prima hotel voor een leuke vakantie.

Hotel ligt op de strip van Albufeira. Ligging is dus perfect als je op zoek bent naar feestjes. Als je hier niet naar op zoek bent is dit sowieso niet jouw hotel. Eten en zwembad waren prima, hoewel wij meer op het strand te vinden waren. Dit is wel een stukje naar beneden lopen over de strip, maar goed te doen en het is het waard.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 2018
    4N21-08-2018

Slechte keus

De accommodatie ligt naast de strip dus een fijne plek om met je vrienden hier te zijn want je hoeft maar 1 min te lopen. Het personeel is erg onvriendelijk en worden snel pissig. Het ontbijt was niet geweldig, je had weinig keus. De kamer was erg oud ook al was het “gerenoveerd” de badkamer was vooral vies en was veel kapot. De bedden waren hard en kraakten enorm. Het zwembad was wel goed.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 8Hein12-01-2018

Centraal op strip, rust aan pool kant

Zeker aangeven dat je de gerenoveerde kamers wilt hebben, oude kamers zijn oubollig

Gereisd met partner in oktober 2017

• Oude reviews

6Henny van Bunnik25-09-2016

Geen aanrader als je een rustige vakantie wilt!

Wij hadden een kamer geboekt aan de Stripkant, niet zo slim natuurlijk. Maar wij hadden niet verwacht dat het eind september nog zo druk zou zijn, veel overlast van de harde muziek (tot 5 uur in de ochtend) en de vele dronken, grotendeels Engelse touristen waar alles op gericht is. De kamers zijn prima, het hotel is nog niet zo lang geleden gerenoveeerd, Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Na nauwelijks te hebben geslapen konden wij verhuizen naar één van de achtergelegen appartementen. Deze zijn ruim maar ontzettend verouderd met gedateerd meubilair. Wij waren blij dat we tenminste rustig konden slapen, maar stel dat je zo'n appartement vanuit Nederland boekt is het een enorme tegenvaller. Het enige "redelijke" was het keukentje, maar de kastjes waren zo goed als leeg. Niet eens iets simpels zoals bijv. een waterkoker. Fijn groot zwembad, maar ook hier kan er wel het één ander verbeterd worden. Het oude centrum van Albufeira was trouwens een stuk gezelliger.

Gereisd met partner in september 2016

• 8Bennink29-07-2016

Super vakantie gehad!

Wij hadden een 11 daagse reis geboekt bij da aldeia. Kamer zat aan de strip en was Voor ons goed te doen. Wel iets lawaaierig. Zwembadzijde is rustiger. Elke dag kamer schoongemaakt, ook prima. Elke dag schone handdoeken. Kamer had een goed werkende airco! Dat was super fijn!
    Ontbijt was Uitgebreid. Genoeg keuze in verschillende broodjes/ beleg. Het hotel is wel veroudert maar is goed te doen en is ook schoon! Excursie superday gedaan. Echt aan te raden. Is de hele dag met jeep en boot. Je ziet heel veel en wordt veel verteld. Is wel in het Engels. Excursie dolfijnen spotten was ook heel gaaf! Wel in de ochtend gaan smiddags is er weinig kans. Wij hebben 3 dagen een auto gehuurd en de Algarve rondgereden. Ook echt een aanrader! Maar huur geen auto bij guerin! Laat je goed informeren over de tol wegen. Minstens 1 keer gaan eten bij restaurant Shalom! Super lekker. Zit in het oude gedeelte van Albufeira. Blue sky is trouwens ook goed. Zit vlakbij het hotel. Nederlandse vrouw in de bediening.

Gereisd met partner in juli 2016

• 2kitty16-02-2016

totaal geen aanrader.

Wij zaten in een appartement aan de overkant van de straat achter de discotheek. Dit was totaal niet veilig. Wanneer je naar het appartement wilt moet je door een donker steegje lopen zonder belichting. Dit steegje was de afvalstortplaats van de discotheken of een afgelegen plekje waar jongeren hun behoeftes doen. Op de grond in de steegjes ligt zoveel glas dat je moet uitkijken waar je loopt. In het appartement was het ene oude zooi. Deuren die kapot waren, lampen die het niet deden en geen airco. Tevens meerdere kakkerlakken over de vloer gehad. Deze punten gemeld bij de receptie, maar hier werd tenslotte niets aan gedaan, we werden gewoon uitgelachen. Het enige positieve aan dit appartement is het mooie grote zwembad en de ligging wanneer je met jonge stel vriendinnen zo de strip op loopt.

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 5Roos11-01-2016

Zeker geen aanrader!

Wij (4 meiden) kwamen aan bij het hotel, inchecken en kregen onze sleutel(00.30 uur). De baliemedewerker liep mee en wees met een zaklamp waar onze kamer was. Wij moesten met onze koffers over een midgetgolfbaan... Dit was verre van praktisch. Aangekomen bij onze kamer, waren wij erg verbaasd. Dit was niet wat wij ervan verwacht hadden. Bedden waren kapot, badkamer incompleet, hangjongeren bij onze voordeur (dingen slopen, mee gooien, seks, drugs, aankloppen, aanbellen). We wilde de terrasdeuren open gooien en een drankje inschenken. De terrasdeuren wilde niet open, je had spontaan het idee dat de deur eruit zal vallen. Kan nog geen positief puntje noemen. Wij zijn gelijk naar onze reisleiding gegaan. De baliemedewerker van het hotel geloofde ons niet en vond dat wij ons aanstelde. Doordat onze reisleiding bij hun standpunt bleef dat die niet verantwoord en veilig was, konden we de volgende dag verder praten over een alternatief. We spraken om 09.00 uur af. De manager was er pas om 10.30... Na lang overleggen tussen reisleiding en manager mochten we ergens anders heen.
    Wij zijn om 13.00 uur gaan kijken naar een ander appartement, dit zag er 10x beter uit en zijn gelijk verhuisd. Toch nog een geweldige vakantie gehad, ondank het vervelende beging.

Ps. zonder onze reisleiding hadden we het niet gered!

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 8Lisa23-09-2015

Prima Hotel

Verblijf in Da aldeia was prima. De kamer was wel wat verouderd en zou wel een verfrissingsbeurt kunnen gebruiken! Ontbijt was prima. Fijne locatie alles in de buurt. Personeel is vriendelijk. Lekker ruim zwembad! Wij zaten aan de zwembadkant was heerlijk, had denk ik niet graag aan de straatzijde gezeten i.v.m. veel verkeer en toch wat herrie in de avond, aan onze kant geen last van.

Gereisd met partner in september 2015

• 9Gerrit van den Ham02-09-2015

Prima hotel

Mensen die zeuren over gedateerdheid van het hotel zullen bij hun thuis waarschijnlijk elk jaar renoveren. Mensen die zeuren over schoonmaak van de kamers zullen bij hun thuis waarschijnlijk elke dag het hele huis op z'n kop zetten. Mensen die zeuren over het personeel lopen op hun werk waarschijnlijk elke dag te lachen. Mensen die zeuren over het eten hebben waarschijnlijk elke dag biefstuk op hun bord. Mensen die zeuren over de muziek op de strip moeten maar een plaggenhut huren op de Ginkelse heide. Met andere woorden : Prima hotel. Normaal eten. Goed werkend personeel die op z'n tijd ook grappen kunnen maken. Als je er maar normaal mee omgaat. Onze waardering voor dit hotel is een 9.

Gereisd met partner in augustus 2015

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand600 m, 8 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Internationaal, Oosters, Portugees, Regionaal, Sushi, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Gebieden met beperkte toegang, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Party service, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats