Géén boekingskosten

PortugalAlgarveAlbufeira

8FantastischScore uit 169 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

181 Reviews over Clube Oceano

• 10Tineke Rienstra-Middelkoop09-05-2017

Vakantieparadijs

Geweldige appartementen, geschikt voor 2 personen. Alles wat je nodig hebt is er en dan 'avonds op dat heerlijke warme balkon, genieten van een hapje, wijntje en de zee. Heerlijke bedden bij het zwembad en altijd plek. Fijn en behulpzaam personeel.

• 9de Groot23-08-2016

Perfect en erg ruim

Ruime appartementen, schoonmaak erg goed en personeel zeer vriendelijk. perfecte service bij het huren van een auto of overige toeristische informatie Helaas is het gebouw wel erg gehorig. Vaak in de nacht lawaai vanaf de straat.

Bij het zwembad mag alles, van spelen met een bal tot aan dobberen op een luchtbed!!

Zeker een vakantiebestemming om aan te raden!! Albufeira zelf is wel erg heuvelachtig maar dat is goed voor de beenspieren :)

• 10Lieske van Rooijen06-06-2016

Wij zijn afgelopen mei voor het tweede jaar naar club oceano geweest in Albufeira geweest en hebben wederom een heerlijke vakantie gehad☺☺☺ Hopelijk kunnen we volgend jaar weer !!! We gaan er hard voor sparen.😍😍😍

• 8Ingrid en Jan04-08-2015

Geheel gerenoveerd.Fantastisch !

Gedurende afgelopen winterstop is Clube Oceano van boven tot onder fantastisch gerenoveerd. Echt teveel om op te noemen. Een pluim voor de Luna Hotelgroep. Jarenlang hebben we de onvolkomenheden gemeld,waarvan hier nu het resultaat. Clube Oceano mag nu weer bij de aanraders geplaatst worden.

• 7anoniem04-12-2014

Prima appartement

een erg ruim appartement, we waren met ons zoontje van net een jaar, van te voren een ledikantje aangevraagd, deze stond op de slaapkamer opgemaakt en wel:) het meubilair is wel verouderd en ook moet er aan veel dingen onderhoud gebeuren, met name in de badkamer. wel werd er dagelijks schoongemaakt en handdoeken regelmatig vervangen. Aangezien het heerlijk weer was, waren we weinig in het appartement te vinden, het ligt op prima loopafstand van de zee, maar ook de restaurantjes en winkels zijn op loopafstand te doen. er was altijd voldoende plek aan het zwembad.

• 8Marian v Es 11-10-2014

Goede ligging

Waren voor de 5e keer in clube oceano laatste keer 3 jaar geleden is inderdaad verouderd maar wel goed schoon. Prima bedden wc bril werd na een uur vervangen voor een nieuwe.clube oceano gaat dicht van 1 november tot 1 mei voor groot onderhoud waarbij ook het nodige vernieuwd gaat worden zoals koelkasten televisie,s airco,s enz. Prima bedden lekker ruim appartement met zeker op de 4 en 5 e verdieping zeezicht op een ruim balkon komen na de verbouwing zeker weer terug. Prima personeel miste alleen wel Maria werkt bij een ander luna hotel en Marcha is met zwangerschapverlof

• 7Kroon27-09-2014

Groot appartement

Woonkamer oke, slaapbank gaat. Slaapkamer goed een beetje hard bed). Keuken goed, alleen de kraan oud, mag vernieuwd worden.De ijskast beter onder aanrecht geschoven worden, rand bovenkant ziet er niet fris uit (binnenin wel). Badkamer moet onderhanden genomen worden. Oude kranen, wc-bril onderkant vergaan, gaatje in de wasbak voor overloop van water vies zwart. Zwembad moet beter schoon gemaakt worden, rooster zwarte rand, veel zwart aanslag op de vloer.

• 6jhcdevries26-09-2014

Clube Oceano gaat zeer snel achteruit !

De technische kwaliteit van de accommodatie gaat ieder jaar zienderogen achteruit. Ze investeren wel in nieuwe elektronische kluisjes terwijl de oude met sleutel nog goed voldeden. Maar reparaties/vernieuwingen aan sanitair ,deuren ,meubels ,bedden , doorgeroeste balustrades , versleten ligbedden bij het zwembad enz. blijven achterwege. Schoonmaak en linnengoed e.d. is goed geregeld. Alhoewel het dweilen van alle appartementen met dezelfde emmer water niet erg hygiënisch is. Na opdrogen blijven de haren van de voorgaande appartementen in je appartement achter. Bah.! Aan het personeel zal het niet liggen want zij zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Na 9 jaar Clube Oceano overwegen wij volgend jaar toch eens naar wat anders uit te kijken. Al zullen we dan wel het mooie uitzicht vanaf de 5e verdieping gaan missen.

• 8Anoniem24-07-2014

Zou zo weer terug gaan

Een net appartementencomplex dat écht op een paar minuten afstand van het zandstrand te vinden is. Iedere dag werd er schoongemaakt en werden we voorzien van schone handdoeken, op zondag na.

We waren met 3 en de kamer was heel ruim, lekker koel en directe toegang tot het goed verzorgde zwembad, doordat we op verdieping 0 zaten. Er waren geen trappen, alleen liften dus dus was geen probleem. De keuken en badkamer waren van alle gemakken voorzien en erg netjes.

Het personeel was erg vriendelijk. Met vragen over de omgeving en dergelijke werden we altijd geholpen en ook wilden ze altijd een taxi voor ons bellen. De kamersleutels komen niet uit het gebouw en kunnen ingeleverd worden bij de receptie die 24 uur per dag open is. Bij de receptie is de mogelijkheid tot wi-fi waar daarvoor voldoende zitmogelijkheden zijn.

• 7Laurence02-04-2014

Mooi appartement

Mooi complex maar de inrichting had zeker beter gekund. Zwembad alsook afstand tt het strand is top. Gelegen tussen het oude en het nieuwe centrum van Albufeira. Ik raad het oude centrum authentieker en een gezelligere sfeer. Geen aanrader voor de jeugdigen onder ons, te ver van de uitgaansgelegenheden en duidelijk voor een ouder publiek

Appartement Clube Oceano info

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden