Géén boekingskosten

PortugalAlgarveAlbufeira

6.8VoldoendeScore uit 87 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

87 Reviews over California

• 7Robbe VW08-10-2017

Onvergetelijk

Het hotel op zich viel een beetje tegen. We hadden iets totaal anders gekregen dan dat we hebben geboekt. We hebben nadien wel een andere kamer gekregen na lang protesteren. Deze was in orde, maar nog steeds niet wat we geboekt hadden. Het ontbijt was goed en compleet. Er was voldoende aanbod. Het zwembad was heel koud, maar op zich in orde. Avondeten kan je niet in het hotel verkrijgen. Je krijgt vouchers en hiermee kan je gaan eten in 3 verschillende eetgelegenheden, weliswaar van een beperktere kaart.

• 2Ton Boer03-06-2017

Nooit meer,bah bah bah

Slechte kamers,onvriendelijk personeel,Veel kapot,airco,deuren,stopcontacten,vloeren vies.Kots in de lift.Personeel zei nooit wat.Slechte matrassen Wij reizen veel via touroperator maar gaan ons nu bezinnen. Een organisatie hoort zoiets vreselijks niet in hun program op te nemen. Hotelkosten dubbel afgeschreven met alle ellende van dien.

• 1Franke09-09-2016

Slecht. Meest slechte hotel in 25 jaar!

Super slechte kamer met schimmel aan de muur en haar in bed. Af te raden. Geboekt met touroperator. Nooit weer.

• 5Eline01-08-2016

Nooit meer

Ik ben samen met een vriendin naar hotel Cheerfulway California geweest. Na al enig gedoe met de boeking thuis, door een fout in de website van pelikaan reizen, waren er al fouten gemaakt in de boeking. Toen we aankwamen bij het hotel hadden we niet de superior kamer die we geboekt hadden gekregen, dit houdt in een ruime kamer en een balkon met daarop tafel en stoelen. In plaats van daarvan kregen we een hele kleine kamer met een 'frans' balkon, zoals ze dit noemen. Gelijk hierna hebben wij een klacht ingediend bij de receptie. De receptioniste vertelde dat superior kamers niet bestonden (wij hebben rond gelopen in het hotel en ze zelf gezien) en daarnaast zij ze dat dit de kamer was waarvoor wij geboekt hadden. Ze gaf ons uiteindelijk de keuze of op straat slapen of deze kamer aannemen. Ik vind dat werkelijk onbeschoft gedrag. Er had zeker een excuses moeten plaatsvinden, maar zelfs dat was teveel gevraagd. Hiernaast was de douchekop kapot en mijn handdoek was van het balkon naar beneden gewaaid. Na meerdere keren vragen werd dit niet afgehandeld. Ondanks de herrie van de kroegen in de omgeving is de ligging van het hotel erg leuk. Er zijn een hoop leuke restaurants waar je lekker kunt gaan eten. Je bent snel op het strand, je kunt er leuk stappen en alles is in de buurt. Oud Albufeira is zeker een aanrader, maar niet hotel Cheerfulway California !!

• 1Anoniem31-07-2016

Nooit meer

We zitten op dit moment in het hotel.. verschrikkelijk hotel echt geen aanrader..tot 4 uur snachts kun je niet slapen van de herrie en je trilt zowat je bed uit! 10 verschillende muzieksoorten door elkaar wat je hoort

Service is ook bagger.. poetsen en schoonmaken kunnen ze niet goed.. liggen al een week op hetzelfde beddengoed.. handoeken verwisselen ze ook niet elke dag ook al gooi je ze op de grond..

Kussens kun je ook al niet op slapen.. Geen koelkast op de kamer. Geen was rekje om je handdoeken op te laten drogen.

En als je beneden gaat vragen voor wc papier of schone handdoeken kunnen ze je amper helpen..

WiFi is ook zeer slecht.. je bent een uur bezig om te kunnen verbinden.

Nooit meer naar hotel california 👎

• 1Ine28-07-2016

Worst accommodation I ever visited.

The location was oké but the rooms were the worst I have ever seen. Not hygiënic at al and dirty. Very old bathroom, bed. Fungus and dirt all over. Manager not available for complaints. Airco was not functioning. Poor breakfast. Very bad hotel. No 3 stars worthy. No service at all. Personal of the hotel was grumpy because many guests had complaints that did not het solved.

• 4Iris16-07-2016

nooit meer

Dag 1 dat wij aan kwamen bij cheerfulway california kregen wij niet de kamer die ons belooft was. Wij hadden betaalt voor een superior room. Dit houd in een ruime slaapkamer met balkon, tafel en stoelen. Wij kregen echter een kleine kamer met 'frans balkon' waar je nog geen stap op kon zetten en 0 stoelen of tafels aanwezig bij waren. Hiervoor zijn wij gaan klagen bij de balie hoe dit nou precies zat. Zij zei ons dat dit is waar wij voor betaalt hadden, terwijl wij met volle zekerheid betaalt hebben voor de andere kamer. Ons werd de mededeling gedaan, of op straat slapen of de kamer accepteren waar we in zaten. Dit vond ik persoonlijk een relatief onrespectvolle opmerking en ik had op zijn minst een sorry verwacht. Ook waren de kamers niet goed schoongemaakt, de douche kop was kapot (deden ze niks aan) en de handdoeken werden niet regelmatig verschoond. Ook hadden wij s'nachts tot 04:00 last van de herrie buiten. Wel is de omgeving in albufeira oud erg leuk en lagen we centraal. kortom, geen aanrader!

• 3C. van Staveren30-06-2016

Nooit meer!

Hotel is Vies, bijna geen schone handdoeken, hele periode (12dgn) geen bed verschoond en nauwelijks schoon gemaakt. Stortbak van WC schoot om 4.30 uur met een knal los! Geen "levendige" omgeving maar tot half 4 's nachts een kolere herrie! Ontbijt was redelijk. Met vouchers avonds eten bij 3 verschillende gelegenheden (hadden HP geboekt) vonden wij wel gezellig.

• 2jenny jansen21-06-2016

nooit meer

hotel is vies kamers vol schimmel geen schone handdoeken schoonmaak zeer slecht. Overlast van muziek snachts. restaurant sàvonds afgeschaft . hotel staat al een tijd te koop door slecht onderhoud wordt het niet verkocht.

• 6Petra11-06-2016

niet snel weer

Albufeira downtown is erg gezellig met veel entertainment op het plein met live music. Veel keus aan restaurants. De kamer waar wij sliepen, aan de straatkant was werkelijk niet te doen, we deden geen oog dicht van de herrie. Misschien een idee voor de manager om daar de jongelui Zelf te laten slapen, zij gaan toch tot laat stappen..pas om 05.00 u houd de de muziek stil. De service was verder prima , we mochten van kamer verwisselen naar de 8e etage. dat was n stuk minder gehorig. Het ontbijt was redelijk tot goed te noemen. Hotel is verouderd en niet heel schoon.

Hotel California info

• KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • CasinoBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)