Hotel aan zeeWeer vandaag29°19°

92 reviews over Hotel California in het Nederlands

Onvergetelijk

Robbe VW
8-10-2017

Het hotel op zich viel een beetje tegen. We hadden iets totaal anders gekregen dan dat we hebben geboekt. We hebben nadien wel een andere kamer gekregen na lang protesteren. Deze was in orde, maar nog steeds niet wat we geboekt hadden. Het ontbijt was goed en compleet. Er was voldoende aanbod. Het zwembad was heel koud, maar op zich in orde. Avondeten kan je niet in het hotel verkrijgen. Je krijgt vouchers en hiermee kan je gaan eten in 3 verschillende eetgelegenheden, weliswaar van een beperktere kaart.

Gereisd Met partner in september 2017

Nooit meer,bah bah bah

Ton Boer
3-6-2017

Slechte kamers,onvriendelijk personeel,Veel kapot,airco,deuren,stopcontacten,vloeren vies.Kots in de lift.Personeel zei nooit wat.Slechte matrassen Wij reizen veel via touroperator maar gaan ons nu bezinnen. Een organisatie hoort zoiets vreselijks niet in hun program op te nemen. Hotelkosten dubbel afgeschreven met alle ellende van dien.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Slecht. Meest slechte hotel in 25 jaar!

Franke
9-9-2016

Super slechte kamer met schimmel aan de muur en haar in bed. Af te raden. Geboekt met touroperator. Nooit weer.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer

Eline
1-8-2016

Ik ben samen met een vriendin naar hotel Cheerfulway California geweest. Na al enig gedoe met de boeking thuis, door een fout in de website van pelikaan reizen, waren er al fouten gemaakt in de boeking. Toen we aankwamen bij het hotel hadden we niet de superior kamer die we geboekt hadden gekregen, dit houdt in een ruime kamer en een balkon met daarop tafel en stoelen. In plaats van daarvan kregen we een hele kleine kamer met een 'frans' balkon, zoals ze dit noemen. Gelijk hierna hebben wij een klacht ingediend bij de receptie. De receptioniste vertelde dat superior kamers niet bestonden (wij hebben rond gelopen in het hotel en ze zelf gezien) en daarnaast zij ze dat dit de kamer was waarvoor wij geboekt hadden. Ze gaf ons uiteindelijk de keuze of op straat slapen of deze kamer aannemen. Ik vind dat werkelijk onbeschoft gedrag. Er had zeker een excuses moeten plaatsvinden, maar zelfs dat was teveel gevraagd. Hiernaast was de douchekop kapot en mijn handdoek was van het balkon naar beneden gewaaid. Na meerdere keren vragen werd dit niet afgehandeld. Ondanks de herrie van de kroegen in de omgeving is de ligging van het hotel erg leuk. Er zijn een hoop leuke restaurants waar je lekker kunt gaan eten. Je bent snel op het strand, je kunt er leuk stappen en alles is in de buurt. Oud Albufeira is zeker een aanrader, maar niet hotel Cheerfulway California !!

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Nooit meer

Anoniem
31-7-2016

We zitten op dit moment in het hotel.. verschrikkelijk hotel echt geen aanrader..tot 4 uur snachts kun je niet slapen van de herrie en je trilt zowat je bed uit! 10 verschillende muzieksoorten door elkaar wat je hoort

Service is ook bagger.. poetsen en schoonmaken kunnen ze niet goed.. liggen al een week op hetzelfde beddengoed.. handoeken verwisselen ze ook niet elke dag ook al gooi je ze op de grond..

Kussens kun je ook al niet op slapen.. Geen koelkast op de kamer. Geen was rekje om je handdoeken op te laten drogen.

En als je beneden gaat vragen voor wc papier of schone handdoeken kunnen ze je amper helpen..

WiFi is ook zeer slecht.. je bent een uur bezig om te kunnen verbinden.

Nooit meer naar hotel california 👎

Gereisd Met partner in juli 2016

nooit meer

Iris
16-7-2016

Dag 1 dat wij aan kwamen bij cheerfulway california kregen wij niet de kamer die ons belooft was. Wij hadden betaalt voor een superior room. Dit houd in een ruime slaapkamer met balkon, tafel en stoelen. Wij kregen echter een kleine kamer met 'frans balkon' waar je nog geen stap op kon zetten en 0 stoelen of tafels aanwezig bij waren. Hiervoor zijn wij gaan klagen bij de balie hoe dit nou precies zat. Zij zei ons dat dit is waar wij voor betaalt hadden, terwijl wij met volle zekerheid betaalt hebben voor de andere kamer. Ons werd de mededeling gedaan, of op straat slapen of de kamer accepteren waar we in zaten. Dit vond ik persoonlijk een relatief onrespectvolle opmerking en ik had op zijn minst een sorry verwacht. Ook waren de kamers niet goed schoongemaakt, de douche kop was kapot (deden ze niks aan) en de handdoeken werden niet regelmatig verschoond. Ook hadden wij s'nachts tot 04:00 last van de herrie buiten. Wel is de omgeving in albufeira oud erg leuk en lagen we centraal. kortom, geen aanrader!

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Nooit meer!

C. van Staveren
30-6-2016

Hotel is Vies, bijna geen schone handdoeken, hele periode (12dgn) geen bed verschoond en nauwelijks schoon gemaakt. Stortbak van WC schoot om 4.30 uur met een knal los! Geen "levendige" omgeving maar tot half 4 's nachts een kolere herrie! Ontbijt was redelijk. Met vouchers avonds eten bij 3 verschillende gelegenheden (hadden HP geboekt) vonden wij wel gezellig.

Gereisd Met vrienden in juni 2016

nooit meer

jenny jansen
21-6-2016

hotel is vies kamers vol schimmel geen schone handdoeken schoonmaak zeer slecht. Overlast van muziek snachts. restaurant sàvonds afgeschaft . hotel staat al een tijd te koop door slecht onderhoud wordt het niet verkocht.

Gereisd Met vrienden in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

niet snel weer

Petra
11-6-2016

Albufeira downtown is erg gezellig met veel entertainment op het plein met live music. Veel keus aan restaurants. De kamer waar wij sliepen, aan de straatkant was werkelijk niet te doen, we deden geen oog dicht van de herrie. Misschien een idee voor de manager om daar de jongelui Zelf te laten slapen, zij gaan toch tot laat stappen..pas om 05.00 u houd de de muziek stil. De service was verder prima , we mochten van kamer verwisselen naar de 8e etage. dat was n stuk minder gehorig. Het ontbijt was redelijk tot goed te noemen. Hotel is verouderd en niet heel schoon.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Koos Enthoven
8-10-2015

Het hotel ligt in de drukste straat van centrum oud Albufera met allemaal disco s en live muziek naast het hotel ,wij verbleven op etage 7 en met uitzicht op het zwembad wat op etage 6 was. Geen last van lawaai van muziek wat tot 0.4 uur doorgaat,waar veel mensen over klaagde. De bedden zijn hard en liggen lekker ,het ontbijt is goed niet erg uitgebreid ,de kamers worden iedere dag schoon gemaakt met schonen lakens ,het personeel is vriendelijk 3 sterren waard.

Gereisd Met partner in september 2015

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel California in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel California zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.