Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°13°
6,8

Auramar Beach Resort in Albufeira is een goed hotel voor een redelijke prijs. De kamers zijn wat verouderd, maar wel schoon en dagelijks voorzien van schone handdoeken. Het eten is van goede kwaliteit, maar je hebt niet veel keuze. Je kunt ontspannen aan het binnen- of buitenzwembad. Er gaat een gratis busje naar het oude centrum van Albufeira.

We hebben een aantal aanbieders voor Auramar Beach Resort voor je op een rij gezet:

362 reviews over Hotel Auramar Beach Resort in het Nederlands

Prima hotel

Joke
6-5-2019

Zijn een week in Auramar geweest een Hotel met een fantastische ligging pal aan zee. We hadden een geweldige kamer met uitzicht zee en zwembad D120 op de begane grond met keukenopstelling, koelkast en behoorlijk wat kastruimte. Hotel en kamers verouderd maar wel schoon. Eten en drinken in ruime mate en divers. Ontbijt brood niet smakelijk, wel voldoende aanbod. Minpunten:Geen toezicht zwembad, water steenkoud en ook veel viezigheid in het water doordat gasten er met drank en etenswaar in gaan.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

In één woord: waardeloos!

Naomi
29-4-2019

Wat de laatste mooie vakantie van opa en oma met de hele familie naar hun geliefde Portugal had moeten worden, eindigde in een ramp... Betekent een vakantie voor jou ziek worden van slecht voedsel en een dramatische hygiëne? Zoek dan niet verder, dit is echt iets voor jou! Zie jij je vakantie toch liever anders voor je? Breng van vooral GEEN bezoek aan dit hotel!

Met zijn 17'en bezochten we Auramar. Wat we aantroffen waren slecht schoongemaakte kamers die zeer verouderd waren: badkamers vol schimmel, vieze vlekken op het toilet en slechte bedden. Tot grote ramp belandde uiteindelijk 15 van de 17 man ziek in bed: diarree, overgeven, buikkrampen, rillingen, spierpijn. Auramar staat in de hele regio bekend als een hotel met slechte voeding. Als 'service' mochten we de laatste dag langer in de kamers verblijven. Alleen moesten we wel even officieel ondertekenen dat we geen klacht indienden. Pure chantage, schandalig!

Slechtste hotel ooit!

Demy de Bruijn
29-4-2019

4 daagse trip met de hele familie werd een horror trip: 15 van de 17 man werd ziek: overgeven, diarree, koud en rillerig. Hotel gaf aan dat het een virus was en beloofde een grondige schoonmaak van de kamer: 3 van de 7 kamers werden maar schoongemaakt, het beddengoed dat onder het kots zat heeft één hele dag op de hal gelegen en met de dweil waarmee het kots eerst is opgeruimd, werd vervolgens de rest van de kamers schoongemaakt. Ook met de reisorganisatie gebeld en het enige wat hun ons konden aanbieden, na overleg met het hotel, waren 4 kamers voor onze laatste dag. Zodat de mensen die zich nog niet lekker voelde op bed konden liggen en nog konden douchen voordat we naar huis gingen. Maar daar tegenover stond dan wel dat we een papier moesten ondertekenen dat we geen klacht zouden indienen..Nu hebben opa en oma veel geld betaald voor een vakantie van 4 dagen, waarvan 2 dagen wij in bed hebben doorgebracht, waardeloos!!!!!

Horror vakantie

Eckmann
29-4-2019

Als je van een hotel houdt waarbij meeuwen het eten van je bord jatten, het personeel nooit heeft gehoord van vriendelijkheid & hygiëne, je graag op bedden ligt die al 10 jaar geleden vervangen hadden moeten worden en je graag ziek wordt op je vakantie dan zal ik zeggen boek direct! Bij ons zijn 15 van de 17 mensen uit de groep namelijk na dag 1 al ziek geworden van het eten! Maatregelen die daarna zijn getroffen door het hotel en touroperator zijn schandalig te noemen. De dweil waarmee ons braaksel is opgeruimd werd vrolijk weer gebruikt bij de buren. Ook hebben alle vieze dekens en de emmer met braaksel een nacht lang in de gang gelegen, terwijl dit opgeruimd zou worden.

Ook voor ouderen is dit hotel zeker niet geschikt veel trappen en bij een vroege aankomst waarbij de nacht is doorgehaald kunnen ze pas om 15 uur in de kamer!

Er wordt totaal geen rekening gehouden met de gasten en het gaat ze puur om het geld!

Prima hotel

B. Krones
18-4-2019

Niet aan te raden voor mensen slecht ter been: hotel gelegen op een heuvel. Vriendelijk personeel, schone kamers, eten goed: geen luxe maar wel wat prima hotel👍🏻

Gereisd met partner in april 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Tophotel alles top in orde!

Gerdina
15-4-2019

Superleuk hotel ! Alles prima verzorgd ook eten was prima voor zo'n scherpe prijs!!

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

we gaan in okt-nov weer terug en dan weer in maart

mathieu bassant
7-4-2019

all in hotel auramar iets ouder hotel , moeilijk voor mensen met trappen voor de 5 e keer , ket is thuiskomen vriendelijk personeel, lekker eten , en geweldig animatie team nl franchesco

Gereisd met partner in maart 2019

Verouderde accommodatie

Tiny van de Pol
      1-4-2019

Deze keer hadden we gekozen voor een all-inclusive hotel in Portugal, met twee drukke banen leek ons dit een mooi verwenweekje. De score was wel verdacht bij ons maar gaven we de voordeel van de twijfel. Wat vrijwel direct opviel was de Core Business van dit hotel: winst maken. Als je een "over de datum" hotel hebt, de gasten heel veel trappen mag lopen, iedere dag bijna hetzelfde eten krijgen, je in de bar/lobby tussen 11:00-17:00 alleen water en koffie kunt krijgen, de fitness in een hoekje is gestopt en regels belangrijke vindt dan de vraag van de gast....zorg dan dat je dit minimaal compenseert door een hoge mate van gastvriendelijkheid of servicegehalte. Het uitzicht was inderdaad prachtig, de ligging t.o.v. Albufeira was prima, maar daar stopt het mee.
      Tenslotte een bedankje voor de wake up call, die moet nog komen. Voor ons was dit hotel een goed leermoment.

Gereisd met partner in maart 2019

Het uitzicht is adembenemend.Vanuit je kamer, restaurant, overal zie je de zee, strand, rotsen, mooie bomen, planten, het hotel heeft 4 blokken, er is 1 restaurant en een poolrestaurant.De kamers super schoon, iedere dag schoonmaak en nieuwe handdoeken.Er is begonnen met grote renovatie.Er is gratis hotelbus naar Old Town. Gratis WIFI bij receptie.Het eten er is van alles, vis, vlees, wild, salades, groente, desserts, soepen, pasta, vegetarisch, ontbijt erg uitgebreid, bar dancing, alle lokale dranken in all inclusief,entertainment 6 avonden live muziek, en 6 avonden shows.Er is genoeg vriendelijk en behulpzaam personeel.Een schitterende grote tuin met 2 zwembaden,veel ligstoelen en parasols.Een animatieteam voor avond en dag animatie.Kortom een Super goed Hotel.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

eten personeel prima

willem
      25-2-2019

eten prima personeel in restaurant vriendelijk trapjes lopen maar ook een pad voor rolstoel wel gedateerd achterstallig onderhoud in de kamer strand bekijken maar naar t strand hele tocht

Gereisd alleenreizend in februari 2019
      Geboekt bijvakantiediscounter.nl

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • RokenToegestaan
      • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand600 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
      • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BalsportenVolleybal
      • FitnessAerobics, Fitness
      • TennisbaanAanwezig
      • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auramar Beach Resort in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auramar Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.