Hotel Auramar Beach Resort

Hotel Auramar Beach Resort
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Auramar Beach Resort voor je op een rij gezet:

348 reviews over Hotel Auramar Beach Resort in het Nederlands

Prima prijs/kwaliteit

Carmen, 26-4-2018

Prima (budget) hotel. Je betaald voor de ligging welke erg mooi is. Op loopafstand van zee en het oude albufeira. Het hotel opzich is simpel maar netjes. Eten is prima, niet heel uitgebreid. Kamers zijn netjes maar verouderd. Wifi is alleen in de lobby. Personeel is behulpzaam en vriendelkjk

Een geslaagde vakantie!

Desloovere, 28-3-2018

Eten was lekker en afwisselend.

Hotel en kamers zijn proper maar wel toe aan renovatie;die zijn ze wel al gestart.

Nooit meer! Geld wegsmijten!

els, 14-3-2018

oud, donker, sfeerloos hotel!

kamers oud, stucwerk ontbreekt, balkon mist tegels en het water blijft erop staan!

eten vaak koud en eentonig!

veel engelsen(jongeren) lawaaioverlast.

omgeving weinig te beleven!

Gedateerd hotel op prachtige locatie

M & L, 10-3-2018

Hotel Auramar ligt op een prachtige locatie aan zee. Als je goed ter been bent kun je naar het oude centrum van Albufeira lopen via het strand of de weg. Ook rijdt er een paar keer per dag een shuttlebus naar het centrum.

Er is gestart met het renoveren van de kamers, en dat is hard nodig. Onze kamer was schoon, gehorig (door de tussendeur), ruim, en de muren moesten nodig worden aangesmeerd, en de vloer van nieuwe tegels voorzien. Het ontbijtbuffet is vooral gericht op de Engelse overwinteraars, dus spek, ei, bonen en toast.

Er is een klein winkeltje, klein binnenzwembad en kleine fitnessruimte.

Als de kamers zijn gerenoveerd is dit hotel voor herhaling vatbaar.

De bediening is vriendelijk.

Zeker een aanrader!

Fam Dingen, 19-2-2018

Hotel Auramar ligt op loopafstand van de bekende Strip in Albufeira. Dit is het uitgaanscentrum waar vooral veel Engelsen komen. Het oude centrum is over het strand ook te lopen ( ongeveer 25 min). Er gaat twee keer per dag een gratis busje vanaf het hotel naar het oude centrum met zijn vele winkeltjes, terrasjes en eetgelegenheden.

Albufeira is zeker een aanrader. Buiten het seizoen is het nog gezellig levendig. Ook hotel Auramar is een aanrader! Prachtig gelegen op de rotsen aan het strand. Alleen niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Hotel Auramar paradijsje in Albufeira.

Hannie, 10-2-2018

We zijn hier in maart en december geweest.

Het Hotel heeft een adembenemend uitzicht op de zee,het strand, de rotsen, en schitterende tuin.Het hotel heeft 4 gebouwen Alle kamer worden dagelijks schoongemaakt en schone handoeken.Het all inclusief is erg afwisselend zo dat ik altijd wel wat kiloos aan kom Gratis WIFI bij receptie lounge.Gratis hotelbusje naar Albufeira Old Town.De kamers worden nu in fases helemaal gerenoveerd.Er is iedere avond live muziek en geweldige shows.Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.Schitternde tuin met 2 zwembaden.Met uitzicht op zee.Kortom een toplicatie voor een geweldig Hotel Auramar.

Het was geweldig , ook mindervalide kunnen er heen

Nel Vink van der Linden, 30-1-2018

Hebben op navraag van kamer mogen wisselen. Dit was fijn.

Voor ons de eerste keer all-inclusive waren zeer verrast geweldig goed ennn alles was WARM en alles was tot het einde warm dus ook de laatste gasten hadden warm eten. ( zeer belangrijk )

Dat van uit het Hotel en service Busje rijd naar Albufeira en terug paar keer per dag,

je kan van uit Albufeira naar het strand.

Als je kan , en de uitdaging wilt aangaan kun je ook lopend over het strand

terug naar het Hotel.

Ben slecht ter been was voor mij een uitdaging ( met 1 kruk ) Maar het is gelukt.

onderweg kun je aan het strand uitrusten.

Je moet dan wel via een trap ( zijn plateau`s ) waar je even kunt rusten in de duinen terug naar naar het Hotel. Was voor mij de moeite waard.

Nooit meer

Anja, 31-12-2017

Eten was goed de bediening in de bar zeer onvriendelijk .Er was maar een bar open open helemaal naar de poelbar voor een drankje,in de lobby bar allen koffie thee en water.Tussen 10.00 uur en 11.00 uur niets te krijgen.Het hotel is slechtende houden geen aanrader.

Ligging hotel super

Ineke, 10-12-2017

Hotel auramar beach resort ligt super .We verbleven in blok D kamer 204 .Uitzicht op zee .Pas alleen heel goed op je spullen . Bij mij is door de poetsvrouw 50 euro en al het kleingeld uit mijn portemonnee gejat .Het vervelende is dat ik er pas op het vliegveld achterkwam.Dit was een domper op onze fijne ervaring bij dit hotel .

All inclusive. Geweldig verzorgd alles

Henk, 8-12-2017

Mooie kamers. Super vriendelijk personeel.Heerlijk eten en voldoende variatie. Alles netjes gepoetst en verzorgd. Ideale ligging aan het strand. Echt een aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auramar Beach Resort in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auramar Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Auramar Beach Resort scoort een 7.33 uit 10 op basis van 383 reviews.