Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag17°10°
7,2

Omschrijving
Auramar Beach Resort in Albufeira is een goed hotel voor een redelijke prijs. De kamers zijn wat verouderd, maar wel schoon en dagelijks voorzien van schone handdoeken. Het eten is van goede kwaliteit, maar je hebt niet veel keuze. Je kunt ontspannen aan het binnen- of buitenzwembad. Er gaat een gratis busje naar het oude centrum van Albufeira.

We hebben een aantal aanbieders voor Auramar Beach Resort voor je op een rij gezet:

352 reviews over Hotel Auramar Beach Resort in het Nederlands

Voor ons niet meer.

Rob Dorresteijn,
4-9-2018

Dit hotel is erg gedateerd en heeft achtersta llig onderhoud. De ligging is pracht. Veel trappen! Het eten is matig. De animatie is onvoldoende. Er zijn veel all inclusieve gasten met name ordinaire Engelsen. Wij gaan hier niet meer naartoe.

Gereisd met partner in maart 2018

Prima prijs kwaliteit. Wel massaal.

Suus,
10-8-2018

Eten redelijk, ook voor vegetariërs.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Prima budgethotel, geen echte sfeer maar voldoet wel. schoon en bed redelijk goed. Diner was redelijk goed, lekkere groenten en salade en elke dag ten minste 1 vegetarisch gerecht. Ontbijt vond ik wat saai maar wel een voldoende.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Top vakantie

Lin,
22-5-2018

Voordelen: top eten! Mooi uitzicht mooi zwembad mooie omgeving

Nadeel: veel trappen met kinderen werd het veel slepen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Prima prijs/kwaliteit

Carmen,
26-4-2018

Prima (budget) hotel. Je betaald voor de ligging welke erg mooi is. Op loopafstand van zee en het oude albufeira. Het hotel opzich is simpel maar netjes. Eten is prima, niet heel uitgebreid. Kamers zijn netjes maar verouderd. Wifi is alleen in de lobby. Personeel is behulpzaam en vriendelkjk

Gereisd met vrienden in april 2018

Een geslaagde vakantie!

Desloovere,
28-3-2018

Eten was lekker en afwisselend.

Hotel en kamers zijn proper maar wel toe aan renovatie;die zijn ze wel al gestart.

Gereisd met partner in maart 2018

Nooit meer! Geld wegsmijten!

els,
14-3-2018

oud, donker, sfeerloos hotel!

kamers oud, stucwerk ontbreekt, balkon mist tegels en het water blijft erop staan!

eten vaak koud en eentonig!

veel engelsen(jongeren) lawaaioverlast.

omgeving weinig te beleven!

Gereisd alleenreizend in maart 2018

Gedateerd hotel op prachtige locatie

M & L,
10-3-2018

Hotel Auramar ligt op een prachtige locatie aan zee. Als je goed ter been bent kun je naar het oude centrum van Albufeira lopen via het strand of de weg. Ook rijdt er een paar keer per dag een shuttlebus naar het centrum.

Er is gestart met het renoveren van de kamers, en dat is hard nodig. Onze kamer was schoon, gehorig (door de tussendeur), ruim, en de muren moesten nodig worden aangesmeerd, en de vloer van nieuwe tegels voorzien. Het ontbijtbuffet is vooral gericht op de Engelse overwinteraars, dus spek, ei, bonen en toast.

Er is een klein winkeltje, klein binnenzwembad en kleine fitnessruimte.

Als de kamers zijn gerenoveerd is dit hotel voor herhaling vatbaar.

De bediening is vriendelijk.

Gereisd met partner in februari 2018

Zeker een aanrader!

Fam Dingen,
19-2-2018

Hotel Auramar ligt op loopafstand van de bekende Strip in Albufeira. Dit is het uitgaanscentrum waar vooral veel Engelsen komen. Het oude centrum is over het strand ook te lopen ( ongeveer 25 min). Er gaat twee keer per dag een gratis busje vanaf het hotel naar het oude centrum met zijn vele winkeltjes, terrasjes en eetgelegenheden.

Albufeira is zeker een aanrader. Buiten het seizoen is het nog gezellig levendig. Ook hotel Auramar is een aanrader! Prachtig gelegen op de rotsen aan het strand. Alleen niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Gereisd met partner in december 2017

Hotel Auramar paradijsje in Albufeira.

Hannie,
10-2-2018

We zijn hier in maart en december geweest.

Het Hotel heeft een adembenemend uitzicht op de zee,het strand, de rotsen, en schitterende tuin.Het hotel heeft 4 gebouwen Alle kamer worden dagelijks schoongemaakt en schone handoeken.Het all inclusief is erg afwisselend zo dat ik altijd wel wat kiloos aan kom Gratis WIFI bij receptie lounge.Gratis hotelbusje naar Albufeira Old Town.De kamers worden nu in fases helemaal gerenoveerd.Er is iedere avond live muziek en geweldige shows.Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.Schitternde tuin met 2 zwembaden.Met uitzicht op zee.Kortom een toplicatie voor een geweldig Hotel Auramar.

Gereisd met partner in december 2017

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auramar Beach Resort in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auramar Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.