Hotel Auramar Beach Resort ***

Hotel Auramar Beach Resort ***

Hotel Auramar Beach Resort
Hotel Auramar Beach Resort
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Auramar Beach Resort voor je op een rij gezet:

343 reviews over Hotel Auramar Beach Resort in het Nederlands

Hotel Auramar paradijsje in Albufeira.

Hannie, 10-2-2018

We zijn hier in maart en december geweest.

Het Hotel heeft een adembenemend uitzicht op de zee,het strand, de rotsen, en schitterende tuin.Het hotel heeft 4 gebouwen Alle kamer worden dagelijks schoongemaakt en schone handoeken.Het all inclusief is erg afwisselend zo dat ik altijd wel wat kiloos aan kom Gratis WIFI bij receptie lounge.Gratis hotelbusje naar Albufeira Old Town.De kamers worden nu in fases helemaal gerenoveerd.Er is iedere avond live muziek en geweldige shows.Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.Schitternde tuin met 2 zwembaden.Met uitzicht op zee.Kortom een toplicatie voor een geweldig Hotel Auramar.

Het was geweldig , ook mindervalide kunnen er heen

Nel Vink van der Linden, 30-1-2018

Hebben op navraag van kamer mogen wisselen. Dit was fijn.

Voor ons de eerste keer all-inclusive waren zeer verrast geweldig goed ennn alles was WARM en alles was tot het einde warm dus ook de laatste gasten hadden warm eten. ( zeer belangrijk )

Dat van uit het Hotel en service Busje rijd naar Albufeira en terug paar keer per dag,

je kan van uit Albufeira naar het strand.

Als je kan , en de uitdaging wilt aangaan kun je ook lopend over het strand

terug naar het Hotel.

Ben slecht ter been was voor mij een uitdaging ( met 1 kruk ) Maar het is gelukt.

onderweg kun je aan het strand uitrusten.

Je moet dan wel via een trap ( zijn plateau`s ) waar je even kunt rusten in de duinen terug naar naar het Hotel. Was voor mij de moeite waard.

Nooit meer

Anja, 31-12-2017

Eten was goed de bediening in de bar zeer onvriendelijk .Er was maar een bar open open helemaal naar de poelbar voor een drankje,in de lobby bar allen koffie thee en water.Tussen 10.00 uur en 11.00 uur niets te krijgen.Het hotel is slechtende houden geen aanrader.

Ligging hotel super

Ineke, 10-12-2017

Hotel auramar beach resort ligt super .We verbleven in blok D kamer 204 .Uitzicht op zee .Pas alleen heel goed op je spullen . Bij mij is door de poetsvrouw 50 euro en al het kleingeld uit mijn portemonnee gejat .Het vervelende is dat ik er pas op het vliegveld achterkwam.Dit was een domper op onze fijne ervaring bij dit hotel .

All inclusive. Geweldig verzorgd alles

Henk, 8-12-2017

Mooie kamers. Super vriendelijk personeel.Heerlijk eten en voldoende variatie. Alles netjes gepoetst en verzorgd. Ideale ligging aan het strand. Echt een aanrader

kamer is echt aan een renovatie toe.

Ien, 31-10-2017

Kamer wordt wel elke dag schoon gemaakt. Schone handdoeken elke dag. Het bad en wasbak worden niet elke dag schoon gemaakt. Wc matig.

Geweldig!

Gretha en Anton, 17-10-2017

Heerlijke zonnige vakantie gehad!

Pluspunten... de ligging, schone kamers, lekker eten, goede prijs/kwaliteit

Minpunten, Hoewel er meerdere barren zijn, is er echt maar 1 bar open! Dus lange wachtrijen! Het hotel was vol dus waarom maar 1 bar?? Kopje koffie om half 11?? NEE ook niet in de lobby waar een mooie bar is !

Ook slechte wifi, soms ff 10 minuten en dan alleen in de lobby, maar ja daar was geen koffie!

Kortom .... het was ok!!!

Horror hotel

Mathew, 4-9-2017

Positief: Ligging, schoon Negatief: Zwaar verouderd en ernstig aan renovatie toe. Ongeïnteresseerd & onvriendelijk personeel. Niet nakomen afspraken voor wat betreft ligging kamer (waarvoor wel is betaald). Overal veel stof & lawaai wegens bouwwerkzaamheden. Lange rijen bij bar & restaurant zwembad.

Niet echt een minpuntje, hotel inderdaad een beetje verouderd, maar alles is proper. Vriendelijk , vlotte bediening , lekker buffet met veel keuze, kortom prima 3* hotel !!

Kamers en hotel is verouderd maar het was wel schoon. Eten was iedere dag genoeg keuze. Zwembad was top.Alleen het handdoeken leggen wat alle gasten deden daar mogen ze wel wat aan doen. Ligging is super,je moet wel goed kunnen lopen. Veel trappen. Shuttlebus reed 6x per dag naar t centrum hebben we goed gebruik van gemaakt. Wij gaan vast nog wel eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auramar Beach Resort in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auramar Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Auramar Beach Resort scoort een 7.36 uit 10 op basis van 377 reviews.