Aparthotel Alpinus

Aparthotel Alpinus

8.4Fantastisch

Portugal, Algarve, Albufeira

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 276p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Brussel charleroi
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer aparthotel info

Verblijf bij Aparthotel Alpinus in de Algarve. Een lopend buffet, vriendelijk personeel en schone appartementen vind je hier. Overdag lig je lekker aan een van de zwembaden of loop je in een kwartier naar het strand. ‘s Avonds zijn er roofvogel- of reptielenshows. Met het busje van het hotel ben je in 10 minuten in Albufeira.

89 reviews over Aparthotel Alpinus

• 2019
    9Anoniem01-07-2019

Nooit meer tegelijk met een challenge

Mooi en zeer schoon hotel, met royaal appartement, fijne zwembaden waar altijd plek was op de ligbedden. Ontbijt was prima, lunch en diner waren wat minder uitgebreid, maar zeer goed van smaak. Animatie was vooral gericht op kinderen. Dansje van hun langs het zwembad was ook voor de ouderen om mee te doen, maar daar was geen animo voor. De muziek stond dan even ook vrij hard, wat niet door iedereen gewaardeerd werd. Omdat het hotel wat afgelegen lag van de grotere plaatsen, had het hotel een busje om je naar Albufeira en het strand te brengen. Wij hebben 4 dagen een auto gehuurd via het hotel (130 euro incl verz. zonder borg). Dat was het geld dik waard, daardoor zijn we op leuke plekken geweest. Wij hadden ook de pech dat er een challenge was van de voetbal, Veel teveel kinderen.in het hotel de hele week dat we er waren. Veel kabaal vooral tijdens het eten. Waar we met een grote groep een klacht over hebben ingediend.

Ana Soares, General Manager , 06-07-2019

Geachte gast

Bedankt voor je review. We nemen gastfeedback zeer serieus, omdat we altijd op zoek zijn naar manieren om de gastervaringen te verbeteren. We zullen uw feedback zeker delen met de betrokken afdelingshoofden om ervoor te zorgen dat de hoogste normen te allen tijde worden gehandhaafd.

Wanneer je op reis bent, keer je terug naar de Algarve en verwelkomen we je graag weer bij ons.

Vriendelijke groeten,

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Cor01-07-2019

Leuk hotel, maar nooit meer

Alpinus is een mooi hotel met prachtig ruim appartement, kamer, slaapkamer, keuken en badkamer en ruim terras, tafel en 4 stoelen. Wel ver afgelegen. De 2 zwembaden zouden een leuke vakantie beloven ware het niet dat een leger van 250 voetballertjes met enorm kabaal voor veel overlast zorgden. Zo ben ik 2 keer van pure ellende van tafel gevlucht. Het diner was zo wie zo een 4 sterrenhotel totaal onwaardig, voor ons slechtste van de afgelopen 15 jaar. Maar ja voor die prijs?! Het animatieteam was er voor al voor zich zelf met onuitstaanbare geluidniveaus stonden ze rond zwembad te springen. Had zo leuk kunnen zijn.

Ana Soares, General Manager , 06-07-2019

Geachte Cor,

Vriendelijke groeten,

Gereisd met partner in juni 2019

• 6Elle21-06-2019

Nooit meer

Eten was vaak koud helaas. Ook jammer dat het hotel ver van de stad af ligt. Kamers waren we schoon, alleen roest in bad. Jammer dat er in het all inclusieve arrangement maar een dagelijkse cocktail zit en je niet zelf kon kiezen terwijl je er wel voor betaald. En als laatste nog een waarschuwing voor het personeel dat nogal hard met meisjes om kan gaan. Door deze ervaring zullen wij hier niet meer terugkomen.

Ana Soares, General Manager , 22-06-2019

Geachte Elle,

Hartelijk dank voor het kiezen van Alpinus voor uw recente verblijf in de Algarve. We betreuren ten zeerste wat er is gebeurd en hopen dat dit de algemene evaluatie van onze services niet heeft beïnvloed. Om die reden werden onze excuses te zijner tijd gepresenteerd, wat ik hier herhaal.

Onze dankend, voor de voorkeur, presenteer ik onze complimenten.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Moon07-06-2019

Geweldig!!!

Geweldig hotel met super vriendelijk personeel. Wij hadden met drie volwassenen en twee kinderen een groot appartement met twee badkamers en twee balkons. Elke dag schone handdoeken en super netjes verzorgt. Hotel bied gratis service met busje naar de oude stad en naar het strand. Ook auto kun je via de receptie goedkoop en goed regelen. In de omgeving diverse winkeltjes en bars. Wij hebben enorm genoten en kunnen het iedereen adviseren.

Ana Soares, General Manager , 14-06-2019

Geachte, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback met betrekking tot uw recente verblijf in de Alpinus. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te verwelkomen tijdens uw volgende bezoek.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8J.Tijssen29-05-2019

Goed verzorgd ,gezellig Hotel.

Zeer fijn Hotel, vriendelijk personeel, zeer schoon, grote kamers (apartement) verzorgde zwembaden 2 volw. (1 fam. 1 adult only). 15 minuten van het zeer mooie strand. Old town Albufeira niet aan te raden, alleen maar bars rest. en souverniers winkels.

Rodrigo Mendes, General Manager , 30-05-2019

Beste gast, J. Tijssen, Wij willen u bedanken voor de tijd die u besteedde om ons uw mening over uw ervaring bij Alpinus Hotel te geven. We zijn erg blij om te horen dat je een aangenaam verblijf bij ons hebt gehad. We hopen je snel weer te zien. Vriendelijke groeten, Rodrigo Mendes

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Betsie10-05-2019

Goed Hotel

Het eten is prima drinken was matig de cola was op kreeg gewoon water bij een mix.Ik vond het jammer dat er geen Nederlandse tv zender op de kamer teken is wel Rusland en China terwijl in het Hotel de meeste mensen uit Nederland kwamen

Rodrigo Mendes, General Manager , 12-05-2019

Beste gast, Namens ons team willen we u bedanken voor uw mooie opmerkingen over ons harde werk. Ons doel is altijd om een vriendelijke service te bieden. Houd er rekening mee dat dit soort situaties niet gebruikelijk zijn in ons eigendom, het is nieuw en we hebben al een oplossing. Bedankt voor uw begrip. We hopen uw vertrouwen te blijven verdienen en u en uw gezin de komende jaren nog veel meer memorabele feestdagen te bieden. Vriendelijke groeten, De General Manager Rodrigo Mendes

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Elia28-04-2019

Fantastisch hotel met lief personeel...

Fantastisch hotel. Mooie appartementen, heerlijk eten en zelfs op de ochtend van ons vertrek ging de ontbijtzaal een uur eerder open, zodat iedereen nog uitgebreid kon ontbijten. Wat een service, dat maak je niet vaak mee. Strand vlakbij en 2 fijne zwembaden. Een aanrader...

Rodrigo Mendes, General Manager , 29-04-2019

Gereisd met vrienden in april 2019

• 10Iem22-04-2019

Prima hotel grote en zeer schone kamers zeer aardig personeel Eten was zeer goed en gevarieerd Heerlijke zwembaden waarvan er een alleen voor volwassen Kinderclub en entertainment Gratis busje voor vervoer naar Albufaira Prijs kwaliteit een koopje

Rodrigo Mendes, General Manager , 22-04-2019

Beste gast, Bedankt voor het kiezen van het Alpinus hotel voor uw verblijf in Algarve. We waren erg blij om uw bericht over ons hotel en ons team te lezen. Uw opmerkingen zijn zeer waardevol voor ons en voor onze toekomstige gasten. We kijken er naar uit om je weer terug te zien! Met vriendelijke groet,

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 2018
    9Carina van den Boom12-11-2018

Heerlijk relaxte topvakantie!

Naseizoen naar Albufeira is perfecte reisperiode, niet al te druk en prachtig weer! Prachtig hotel, uitstekende service, heerlijk eten, vriendelijk personeel...

Rodrigo Mendes, General Manager , 18-11-2018

Beste gast We zijn verheugd dat je een geweldige ervaring hebt gehad in het Alpinus Hotel. Ons team op de operaties verdient alle eer en we zullen uw bericht zeker aan hen doorgeven. Dus we hopen dat je telkens weer komt. Bedankt voor de aandacht, Rodrigo

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Gré van Hutten26-10-2018

Heel leuk hotel met appartementen. Ligt mooi. Voor het strand een kwartier lopen. Prachtig strand. Appartement is zeer volledig. Personeel zeer vriendelijk. Eten goed verzorgd. Lopend buffet. Zéér schoon alles.

Rodrigo, General Manager , 16-11-2018

Beste gast We zijn ongelooflijk dankbaar dat je de tijd hebt genomen om ons dit briefje te laten. Onze bedrijfswaarden stellen klanttevredenheid als een topprioriteit en we zijn toegewijd aan onze klanten. We kijken er naar uit je weer te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Rodrigo

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Aparthotel Alpinus info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 15 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Gratis handdoeken, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenInternationaal, Portugees, Regionaal
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen