Vakantiepark Alfagar (Village)

Vakantiepark Alfagar (Village)
8,4

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Alfagar (Village) voor je op een rij gezet:

400 reviews over Vakantiepark Alfagar (Village) in het Nederlands

Top vakantie gehad....komen er zeker weer.

Bernardo Lippold
13-10-2018
  • Onderkomen8

Alles.....Portugal en het resort waren top!

Heel snel boeken is super

Egbert van der Veen Lancyr vd Veen
6-10-2018
  • Onderkomen10

Fantastische accommodatie, relaxed personeel, top voorzieningen in het beste klimaat van de wereld

Prima, geen op- of aanmerkingen

G.Postema
30-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

We zaten in een appartement. Accommodatie, service en maaltijden prima

WTC.nl

Zeker nog een keer na toe.

Henk van der Linden
20-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Heel vriendelijke mensen, erg behulpzaam, het was er schoon.

Geen negatieve dingen.

Geweldig

Esther
11-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Mooi, groot complex. Mooie zwembaden, netjes schoongehouden. En voldoende ligbedjes! Geen handdoekje leggen! Mooi, ruime appartementen. Het appartement van ons was wel verouderd maar werd goed schoongemaakt. Personeel aan de recepetie erg vriendelijk, personeel aan de bar/restaurant minder vriendelijk. Mooi strand. Voor gezinnen zeker een aanrader.

Geweldig voor herhaling vatbaar

Jolanda
11-8-2018
  • Onderkomen10

De ligging van deze accomodatie is super , het is er heeeeel schoon en de personeelsleden zijn vriendelijk en behulpzaam . We gaan zeker nog eens terug !!!!

Geweldiggg

Diana leffers
7-8-2018
  • Onderkomen10

In 1 woord geweldig .... over paar week weer heerlijk genieten .... geweldig mooi land prachtige stranden ... mooie ligging....veel zwembaden .... netjes

Fantastisch we hebben genoten

Miranda
5-8-2018
  • Onderkomen10

Het verblijf was echt super, mooi appartement. Wij zaten in blok 4 op de begane grond prachtig uitzicht over zee.

Fijne plek voor families

Cieters
22-7-2018
  • Onderkomen7

Zalige vakantie gehad. Appartementen wat aan de oudere kant maar stoort niet. Zwembaden wel fris (al zou dit komen door een te frisse zomer; normaal gezien ligt de temperatuur 10 graden hoger). Altijd vrije ligbedjes aan het zwembad. Je mag ook gebruik maken van het zwembad van het hotel aan de overkant Alto

Dei Collina (is van dezelfde eigenaars). Er is ook een verwarmd zwembad in het gedeelte naast het hoofdgebouw; te bereiken via een tunneltje naast het volleybalveld. Wij hadden één van de ruimste terrassen met een prachtig zeezicht. Meerprijs voor het zeezicht dubbel en dik waard. Trappen naar het strand goed te doen met kinderen. Tip: huur een wagen want de omgeving is prachtig.

Albufeira zelf is druk en zeer Engels maar wel leuk om ‘s avonds iets te gaan eten. Het hotel ligt gelukkig buiten dat drukke centrum. Wij hebben genoten!

Geweldig!

Aletta Blaauwgeers
23-6-2018
  • Onderkomen10

Wij hebben dit apartement geboekt met zeezicht. Echt fantastisch! Ruim apartement, heel compleet, netjes en schoo n. Heel fijne tijd gehad.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Alfagar (Village) in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Alfagar (Village) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.