Vakantiepark Alfagar (Village)

Vakantiepark Alfagar (Village)
8,4

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Alfagar (Village) voor je op een rij gezet:

397 reviews over Vakantiepark Alfagar (Village) in het Nederlands

Zeker nog een keer na toe.

Henk van der Linden
20-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Heel vriendelijke mensen, erg behulpzaam, het was er schoon.

Geen negatieve dingen.

Geweldig

Esther
11-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Mooi, groot complex. Mooie zwembaden, netjes schoongehouden. En voldoende ligbedjes! Geen handdoekje leggen! Mooi, ruime appartementen. Het appartement van ons was wel verouderd maar werd goed schoongemaakt. Personeel aan de recepetie erg vriendelijk, personeel aan de bar/restaurant minder vriendelijk. Mooi strand. Voor gezinnen zeker een aanrader.

Geweldig voor herhaling vatbaar

Jolanda
11-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

De ligging van deze accomodatie is super , het is er heeeeel schoon en de personeelsleden zijn vriendelijk en behulpzaam . We gaan zeker nog eens terug !!!!

Geweldiggg

Diana leffers
7-8-2018
  • Onderkomen10

In 1 woord geweldig .... over paar week weer heerlijk genieten .... geweldig mooi land prachtige stranden ... mooie ligging....veel zwembaden .... netjes

Fantastisch we hebben genoten

Miranda
5-8-2018
  • Onderkomen10

Het verblijf was echt super, mooi appartement. Wij zaten in blok 4 op de begane grond prachtig uitzicht over zee.

Fijne plek voor families

Cieters
22-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Zalige vakantie gehad. Appartementen wat aan de oudere kant maar stoort niet. Zwembaden wel fris (al zou dit komen door een te frisse zomer; normaal gezien ligt de temperatuur 10 graden hoger). Altijd vrije ligbedjes aan het zwembad. Je mag ook gebruik maken van het zwembad van het hotel aan de overkant Alto

Dei Collina (is van dezelfde eigenaars). Er is ook een verwarmd zwembad in het gedeelte naast het hoofdgebouw; te bereiken via een tunneltje naast het volleybalveld. Wij hadden één van de ruimste terrassen met een prachtig zeezicht. Meerprijs voor het zeezicht dubbel en dik waard. Trappen naar het strand goed te doen met kinderen. Tip: huur een wagen want de omgeving is prachtig.

Albufeira zelf is druk en zeer Engels maar wel leuk om ‘s avonds iets te gaan eten. Het hotel ligt gelukkig buiten dat drukke centrum. Wij hebben genoten!

Geweldig!

Aletta Blaauwgeers
23-6-2018
  • Onderkomen10

Wij hebben dit apartement geboekt met zeezicht. Echt fantastisch! Ruim apartement, heel compleet, netjes en schoo n. Heel fijne tijd gehad.

Relaxt en mooie vakantie

Saskia
21-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Een heerlijk ruim appartementen. Wij hadden een appartement met uitzicht op de bouw, wat al van te voren was aangegeven. Zelf hadden we er geen last van en zelfs een beetje uitzicht op zee!! De mensen waren erg vriendelijk en het appartement zag er verzorgd en goed uit. Wij hebben hier genoten en ik raad hem zeker aan.

Je kan gebruik maken van alle zwembaden van Alfagar en er was genoeg ruimte om te liggen.

De omgeving was super groen en een wandeling naar Albufeira was te doen.

Al met al wij hebben genoten!

Anousja
20-5-2018
  • Onderkomen10

Een super mooi park goed onderhouden, schone appartementen, elke 2 dagen schoonmaak. Veel zwembaden. Leuk personeel

Heerlijk olhos d agua

Marloes vlot
15-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen5

Grote locatie op 11.ooo m2 en dat geeft een open relaxed gevoel en t pad naar t strand van st eulalia was mooi. De appartementen zelf zijn echter klein en basic. En bijna allemaal voorzien van slaapbank voor kinderen niet ideaal maar de prijs kwaliteit vond ik goed

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Alfagar (Village) in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Alfagar (Village) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.