Vakantiepark Alfagar (Village)

Vakantiepark Alfagar (Village)
8,4

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Alfagar (Village) voor je op een rij gezet:

391 reviews over Vakantiepark Alfagar (Village) in het Nederlands

Aletta Blaauwgeers
23-6-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij hebben dit apartement geboekt met zeezicht. Echt fantastisch! Ruim apartement, heel compleet, netjes en schoo n. Heel fijne tijd gehad.

Relaxt en mooie vakantie

Saskia
21-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Een heerlijk ruim appartementen. Wij hadden een appartement met uitzicht op de bouw, wat al van te voren was aangegeven. Zelf hadden we er geen last van en zelfs een beetje uitzicht op zee!! De mensen waren erg vriendelijk en het appartement zag er verzorgd en goed uit. Wij hebben hier genoten en ik raad hem zeker aan.

Je kan gebruik maken van alle zwembaden van Alfagar en er was genoeg ruimte om te liggen.

De omgeving was super groen en een wandeling naar Albufeira was te doen.

Al met al wij hebben genoten!

Anousja
20-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Een super mooi park goed onderhouden, schone appartementen, elke 2 dagen schoonmaak. Veel zwembaden. Leuk personeel

Heerlijk olhos d agua

Marloes vlot
15-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen5

Grote locatie op 11.ooo m2 en dat geeft een open relaxed gevoel en t pad naar t strand van st eulalia was mooi. De appartementen zelf zijn echter klein en basic. En bijna allemaal voorzien van slaapbank voor kinderen niet ideaal maar de prijs kwaliteit vond ik goed

Fantastische vakantie

Wilma van der Woude van Huis
11-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Super ruime appartement en dagelijks een goed ontbijt.

Wat we handig vonden was het gratis busje wat een paar keer per dag naar het centrum reed. Klein winkeltje recht tegenover ons appartement

• Activiteiten6
  • Onderkomen4

Heerlijke zwembaden en goed park voor met kinderen.

Het appartement was bij ons helaas niet zo goed: moest echt nodig opgeknapt worden en was smerig bij aankomst.

Het personeel zeer vriendelijk.

Mooi dorp alles aanwezig

Fam in t Veld
21-4-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Mooie appartementen wel wat oud sommige dingen waren kapot maar erg ruim en wij hadden een balkon van 4x4 meter met ligbedden op de 3 de etage jammer dat we een 140 cm breed bed hadden en lakens/dekens i.p.v. dekbedden het weer viel mij tegen maar een hele mooie natuur hier de zee en de rotsen zijn prachtig albufeira ( oude centrum ) is leuk

Een relaxte vakantie in Alfagar Village!

Peter Noy
20-3-2018
  • Onderkomen8

Wij hebben een aangenaam verblijf gehad in Alfagar Village I van 29 januari tot en met 12 maart 2018. Ons appartement met zeezicht was comfortabel met een compleet ingerichte open keuken. Een groot gedeelte van de dag hadden we de zon op ons balkon. De matrassen van ons tweekamer appartement waren behoorlijk hard. De receptie zorgt ervoor dat je een topper krijgt. De mensen van de receptie waren erg vriendelijk en deden alle moeite om eventuele problemen snel op te lossen. Er zijn diverse restaurantjes in de buurt waar je goedkoop kunt eten. Naar het oude centrum van Albufeira is ca. 4 kilometer, waar het goed toeven is. Op het park zelf is de Bungavilia bar. Miguel & Manual doen alle moeite om de gasten een gezellige avond te bezorgen. Ook zanger en entertainer Carlos Lara verzorgt daar meerdere muzikale avonden. We hebben ervan genoten!

Fantastisch vakantie .

Wim
17-3-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Lange trap naar het strand, als je een auto hebt kun je2 km. Richting Albufeira parkeren tot bijna aan het strand. Appartementen zijn mooi met een geweldig uitzicht aan de zeezijde. Vriendelijk personeel en keurig schoon.

Zou zo weer terugkomen.

Jan van der Veen
10-3-2018
  • Onderkomen9

Prachtig resort. Compleet gerenoveerd appartement. Wij hadden een balkon op het noorden, maar je kunt het ook anders treffen. Werd heel goed schoongehouden.

Horeca op het park is vele malen duurder dan tentjes op 10 minuten loopafstand. Autohuur op park is duur. Er zijn veel goedkopere adressen in het dorp.

De trap naar het strand heeft 155 treden, dat wel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Alfagar (Village) in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Alfagar (Village) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Alfagar (Village) scoort een 8.43 uit 10 op basis van 393 reviews.