Vakantiepark Alfagar (Village)

Vakantiepark Alfagar (Village)
8,4

• Onderkomen8,3
  • Activiteiten7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Alfagar (Village) voor je op een rij gezet:

384 reviews over Vakantiepark Alfagar (Village) in het Nederlands

Een relaxte vakantie in Alfagar Village!

Peter Noy, 20-3-2018
  • Onderkomen8

Wij hebben een aangenaam verblijf gehad in Alfagar Village I van 29 januari tot en met 12 maart 2018. Ons appartement met zeezicht was comfortabel met een compleet ingerichte open keuken. Een groot gedeelte van de dag hadden we de zon op ons balkon. De matrassen van ons tweekamer appartement waren behoorlijk hard. De receptie zorgt ervoor dat je een topper krijgt. De mensen van de receptie waren erg vriendelijk en deden alle moeite om eventuele problemen snel op te lossen. Er zijn diverse restaurantjes in de buurt waar je goedkoop kunt eten. Naar het oude centrum van Albufeira is ca. 4 kilometer, waar het goed toeven is. Op het park zelf is de Bungavilia bar. Miguel & Manual doen alle moeite om de gasten een gezellige avond te bezorgen. Ook zanger en entertainer Carlos Lara verzorgt daar meerdere muzikale avonden. We hebben ervan genoten!

Fantastisch vakantie .

Wim, 17-3-2018
  • Onderkomen8

Lange trap naar het strand, als je een auto hebt kun je2 km. Richting Albufeira parkeren tot bijna aan het strand. Appartementen zijn mooi met een geweldig uitzicht aan de zeezijde. Vriendelijk personeel en keurig schoon.

Zou zo weer terugkomen.

Jan van der Veen, 10-3-2018
  • Onderkomen9

Prachtig resort. Compleet gerenoveerd appartement. Wij hadden een balkon op het noorden, maar je kunt het ook anders treffen. Werd heel goed schoongehouden.

Horeca op het park is vele malen duurder dan tentjes op 10 minuten loopafstand. Autohuur op park is duur. Er zijn veel goedkopere adressen in het dorp.

De trap naar het strand heeft 155 treden, dat wel.

al 2 keer geweest, gaan dit jaar weer

Arie, 28-2-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Een perfecte locatie, mooi gelegen aan het strand

Aad, 31-1-2018
  • Onderkomen8

Ligging prima. Prachtig uitzicht vanaf het resort en via een lange trap kom je op een heel mooi strand.

Prijs/kwaliteit uitstekend.

Eetgelegenheden te over en goedkoop.

fantastisch

fam. de Lange, 27-1-2018
  • Onderkomen8

de ligging was prachtig, een heel mooi uitzicht

Het onderkomen was goed. Alles wat we nodig hadden was aanwezig. Het eten was voortreffelijk en de bediening was goed.

Mooi maar te veel kinderen

Henk, 17-9-2017
  • Onderkomen10

Erg mooi hotel en mooie kamer.

Zwembad is ook mooi en alles is schoon en netjes.

Wat wel heel erg storend is in het hotel, is het bijzonder hoge aantal jonge gezinnen.

Je kan avonds van 18:00 tot 23:00 niet ergens rustig zitten, je word overspoeld door de kleine kinderen (met name de Engelsen) die zowel tijdens het eten, bij de bar en in de gangen continu herrie maken. En ook de Nederlandse ouders met de 'negeertechniek' zijn de hele avond aanwezig.

Zelfs op je eigen kamer zitten bied geen rust aangezien er tot 23:00 gegild word op de gangen omdat dit zo lekker galmt.

Kortom: Goed hotel en goede voorzieningen. Alleen jammer dat het door de medemens weer compleet geruïneerd wordt.

Volgend jaar gaan we een adultonly hotel boeken.

Fantastische vakantie gehad.

Ann, 16-9-2017
  • Onderkomen9

Wat hebben wij een fijne vakantie gehad. Het park is groot,mooi en goed onderhouden. Net een klein dorp. Ons appartement met zeezicht was erg ruim en schoon en het uitzicht was prachtig. Bed en kussen waren minder fijn. Het park ligt op een prachtige locatie. Je kijkt je ogen uit! Het uitzicht is waanzinnig. Wij hebben alleen gebruik gemaakt van het zwembad met zeezicht. (water erg koud) Lekker rustig en altijd een bedje te vinden. In de supermarkt genoeg te koop. Van alles wat. Met een steile trap ben je zo beneden en kom je uit op een prachtig zandstrand. Het oude centrum van Albufeira goed te bereiken met een taxi. Erg fijn dat de receptie dit regelt. Lekker gegeten bij de Bar. Al met al een top vakantie gehad! Een echte aanrader.
  • Onderkomen7

Mooi park wat goed is onderhouden. Advies om appartement met airco te kiezen en uitzicht op zee. We zaten in appartement landzijde boven bar, voor 4 personen aan kleine kant en elke avond livemuziek tot twaalf uur. Op tijd slapen zat er niet in. Goed en uitgebreid ontbijtbuffet, wel erg luidruchtig en druk in ontbijtzaal. Genoeg bedjes bij het grote zwembad met glijbanen en als je een voor rust kiest is er een zwembad met uitzicht op zee.

Er werd elke dag wel wat georganiseerd voor jong en oud.

Nadeel zijn de vele brutale vogels en de vuilniswagens midden in de nacht. En helaas na 19.00 uur mochten we geen gebruik meer maken van het zwembad.

Leuke en gezellige betaalbare restaurantjes genoeg in de buurt. Met de minibus voor 1 euro naar oud Albufeira is een aanrader. Ticket verkrijgbaar bij de receptie.

Tip: Een tocht rondom Albufeira met Tony's TukTuk Tour, geweldig!!

Fantastische accommodatie met vriendelijke medew.

Marieke L., 20-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Wij hadden half pension. Dat is echt aan te raden. Je krijgt geen lopend buffet waar ze met de benen uithangen en je in de rij moet staan. Gewoon erg rustig en zeer kwalitatief goed eten.

Ook de medewerkers zijn uitermate vriendelijk!

Wij hadden een mooi 6 persoonsappartement met tuinzicht. Wij hadden geen airco en hebben we ook niet gemist. Eerder werd er geschreven over wasmachines... ik denk dat wij hetzelfde appartement hadden, maar wij hoorden de wasmachines niet tot nauwelijks. Het is ook erg stil op het park na 22.30 uur ( tenzij je enorm luidruchtige Fransen naast je hebt, maar dat is dan domme pech). Stad Albufiera ook erg leuk. Voor 1 euro pp ga je er meteen busje heen (10 min). Er zijn erg veel zwembaden en je hoeft niet te vechten voor een ligbedje.

Gewoon een topvakantie!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Alfagar (Village) in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Alfagar (Village) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Alfagar (Village) scoort een 8.43 uit 10 op basis van 386 reviews.