Vakantiepark Alfagar (Village)

Portugal, Algarve, Albufeira

8.6Fantastisch

• 7.7Activiteiten
  • 8.5Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Alfagar (Village) voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Kinderopvang
Meer vakantiepark info

Net buiten het centrum van Albufeira ligt Alfagar Village. Het strand bereik je via een lange trap vanaf het park, maar ook vanuit een van de zwembaden heb je uitzicht op zee. Hier verblijf je in een ruim en schoon appartement. Huur een auto en verken Albufeira en de Portugese kust, een echte aanrader is een dolfijnen- en grottentocht.

444 reviews over Vakantiepark Alfagar (Village)

• 8Dodde17-11-2019

Prachtig

Top verblijf echt naar ons zin gehad.

• 7Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 10LISETTE11-11-2019

Absoluut een aanrader

Geweldig resort, alles erop en eraan, keurig onderhouden, hele vriendelijke mensen.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Peter Honcoop28-10-2019

Het gewoon een fantastisch complex en een prachtige ligging aan de Atlantische Oceaan

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Lippold-Homan14-10-2019

Lekker weekje vakantie

Prachtige locatie, mooi appartement. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Judith en Martin08-10-2019

Prachtig park, schoon en verzorgd.

Super mooi en verzorgd park, ruim opgezet en ruime appartementen er zijn wel 5 zwembaden waar genoeg bedden zijn. Voor het mooiste uitzicht boek je een app.ment met uitzicht op zee. Trap naar het strand is ook voor oudere mensen goed te doen zolang je maar geen rollator gebruikt. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe.

• 7Activiteiten

Gereisd met partner in september 2019

• 9Anoniem02-10-2019

Te gek!

Fantastisch complex. Ruim opgezet. App en resort schoon en netjes onderhouden. Kwaliteit prijs verhouding top. Restaurants op park ook prima Super vakantie gehad.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10Mark & Rianne14-09-2019

Geweldig

Wij zaten hier 2 tot 13 september . Wij waren blij verrast met het prachtige uitzicht ! We zaten in blok 2 zeezicht . App 203. Hier heb je ook uitzicht op het zwembad. App is niet groot . Maar je bent vooral buiten. Wij hadden beide oordoppen mee. Dus geen last gehad van lawaai. Een absolute aanrader is het nieuwe tapas restaurant. Hier heb je prachtig uitzicht. En heerlijk eten! Ook raden wij een huur auto aan. Zo kan je makkelijk de Algarve verkennen . De meeste amusement dingen zijn ongeveer een halfuur rijden. Oud Albufeira is ook echt een aanrader . Hele leuke restaurantjes . Dit is met de auto 10 Min rijden . Via de Marina kan je ook de dolfijnen en grotten tocht doen. Ook echt geweldig! Wij zagen dolfijnen! Echt een top vakantie gehad .

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 8Esther04-09-2019

Prachtig complex op klif

Heel mooi verzorgt app complex met meerdere zwembaden! Wij hadden een app met zeezicht geboekt en dat was echt prachtig (blok 2 nr 224) Via een trap liep je zo het mooie strandje op, waar je ook een bakkie of ijsje kan halen! Eten savonds deden we in Albufeira of op loopafstand van het complex bij Hollands eetcafé Ed en Cis en de Italiaan Portobello! Als ik 1 minpuntje moet noemen zijn dat wel de gehorige appartementen! Maar zeker wel een hele fijne vakantie gehad!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Karima Tijami28-08-2019

Wij gaan volgend jaar weer!!!

Huur een auto. Complex ligt een eindje van het centrum ( 5 min de auto ) lopen echt te ver plus je kunt zoveel moois zien met een auto. Complex is prachtig. Eten was heerlijk. Niks negatiefs dat we kunnen verzinnen. wij gaan zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Judith Peeters19-08-2019

Geweldig

We hebben nog nooit in zo’n schoon en verzorgd appartement gezeten, alles werd zo goed onderhouden. Wij zaten in het hoofdgebouw boven de receptie en de eetzaal (ook buiten) met zwembadzicht. Mooie grote hotelkamer met een prachtige grote slaapkamer met héérlijk bed voor ons en een slaapbank met inklapbed vd kids in de kamer. Zwembad was koud maar wel schoon, genoeg bedjes (ook nog om 11u). Handdoekleggen werd gedaan maar hier werden vervolgens briefjes opgelegd als waarschuwing. Veel Engelse, Fransen en Nederlanders. Voor een gezellig terrasje met live muziek moet je naar de Bougainville bar dat was erg gezellig. Jasje mee voor de avond want het koelt daar erg hard af! Als je uit het hotel loopt en linksaf slaat is 200mtr aan de rechtse kant straat in een Nederlands eetcafe (Ed en Cis), aanrader! Ook uit het hotel linksaf dan rechtdoor lopen en dan 300 mtr aan de linkerkant zit Martins, HÉÉRLIJK gegeten daar 👌. Supervakantie

• 4Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Primavera Reizen

58 tips over Vakantiepark Alfagar (Village)

• Dam, 25-05-2014

Vermeid hoogseizoen i.v.m. Drukte. Neem in voorseizoen een trui en lange broek mee daar het in de ochtend en avond koud kan zijn (wind). Prijs/kwaliteit verhouding en personeel top! Echt een aanrader!!!!!!!

• Myrthe van der Weijden, 11-06-2014

Appartement met zeezicht boeken

• Myrthe, 11-06-2014

Dolfijnen/grottentocht bij het bedrijf Black Runner. Heel leuk personeel die heel spontaan overkomen en genieten van hun werk. Dolfijnen zien was voor ons een hoogtepunt van de vakantie!

96 vragen over Vakantiepark Alfagar (Village)

• Monica Gunther, 12-07-2019

Alfagar app 6 pers

Zijn de 6 pers app alfagar collage ruim ? En hoe zijn de slaapplekken in de woonkamer ?

• Linda, 13-06-2019

handdoeken

Ik heb begrepen dat er een handdoekservice is bij het zwembad. Maar zijn de appartementen ook voorzien van handdoeken?

Judith, 03-08-2019

Handdoeken krijg je in het appartement. Worden om de paar dagen vernieuwd. Handdoeken voor het zwembad krijg je bij de receptie voor €5 per stuk (en €10 borg). Handdoek vernieuwen kost €1,50.

• Annemarie Verloren, 11-03-2019

Weg naar het strand

Hallo, het appartement/hotel lijkt mij erg leuk. Ik vroeg mij af of iemand mij kan vertellen hoe de weg naar het strand is? Ik loop met een kruk en kan niet heel lang traplopen. Ik zou graag willen weten hoe lang mensen er gemiddeld over doen om naar het strand te komen en hoeveel traptreden het ongeveer is.

Bianca, 21-03-2019

Hoi, wij zijn er een paar keer geweest en gaan in april weer.
    Ik ben bang dat het te pittig is. Maar je kunt er misschien wel de tijd voor nemen. Je kunt ook met een taxi of huur auto naar makkelijker te bereiken strandjes!

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan