Aparthotel
Airport hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag19°13°
8,2

Hotel Alfagar II Aparthotel is gelegen in de Algarve in Portugal. Het hotel is ideaal voor gezinnen met kinderen met meerdere zwembaden en ruime appartementen. Een korte wandeling via een trap brengt je op het strand en naar het centrum loop je in ongeveer 20 minuten. Boek een bootexcursie en wie weet ga je wel dolfijnen spotten.

170 reviews over Aparthotel Alfagar II in het Nederlands

Fantastisch!!

Ans Dekker,
24-3-2019

Het is prachtig resort met een ruime kamer en slaapkamer en groot balkon. Een grote keuken met voldoende kasten, koelkast, koffiezetapparaat, broodrooster, waterkoker en een 4pits keramische-plaat. Ook heeft dit appartement, airco. In de slaapkamer lagen de bedden heerlijk. Op het balkon stonden naast de tafel + stoelen ook nog 2 ligbedden. Er was een kleine supermarkt op het terrein waar ook een Alfagar-Village aan grenst. Er zijn 3 zwembaden: 1 binnenbad en 2 buiten baden waarvan 1 met glijbaan. Bij de buitenbar is een groot terras met gezellige zitjes. En er is een tennisbaan. Als je dicht in de buurt wilt gaan eten dan wandel je de heuvel af naar beneden. Daar zijn goedkope en gezellige restaurants. Het strand is niet ver weg en een leuke wandeling. Men moet wel wat traptreden af om op het strand te komen. De afstand naar Albufelra is ongeveer 5 km. Even de receptie de taxi laten bellen. Een auto huren kan daar ook.

Gereisd met vrienden in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super ruim appartementen complex

Lobke Verhoeven,
2-12-2018

Het is een heel mooi ruim appartementen complex wat bestaat uit 3 delen 1-2-3. Er zijn super mooie appartementen die uitzicht hebben op de zee. Vooral in rij 109 lig je heerlijk met een zwembad onder de appartementen en een grasveld om op te liggen onder de appartementen. In de herfstvakantie was er ook elke dag een potje voetbal voor de kids dit vond mijn zoon geweldig. Helaas hadeen we een week waarin het weer niet echt mooi was. Jammer want de zwembaden zijn super mooi.

Op loop afstand van albufeira. Echt een plaats om in de zomer een keer terug te komen.

De algarve is prachtig en heeft super mooie stranden ..

Gereisd met jonge kinderen in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima verblijf in Alfagar 2. In de winter weinig te doen voor kinderen. Omgeving weinig te doen. Ligt aan vrij drukke weg. Kamers aan de zijkanten toch last van verkeersgeluid. Avondeten niet heel uitgebreid maar goed voor de prijs. 49.50 voor 3x p.p in winter. Uitchecken 11.00 ,in- om 16.00 uur. Auto gehuurd schuin t.o in kiosk. Goede prijs en service. Correct personeel. Zwembad binnen klein, Alfagar er naast is binnenbad groter en mag ook gebruikt worden. Buitenbad ijskoud. Supermarkt medewerkster Alfagar 1 probeerde me 2X met wisseltruc geld te ontfutselen, beter altijd pinnen. Laatste dagen gezin met luidruchtige kids als buren en dan is het best gehorig.

Gereisd met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Solfly

Heerlijke vakantie met veel te doen in de omgeving

Jeannette Kok,
29-10-2018

Super verzorgd resort. Mooi aangelegde tuinen met verschillende zwembaden. Fijn appartement met goede bedden en badkamer. Heerlijk eten en vriendelijk personeel. Rustige ligging maar met hotel busje of taxi kan je voordelig naar centrum. Veel leuke excursies te doen. Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastische vakantie en prachtige herinneringen!

Naomi Blanken,
10-9-2018

Wij hebben 11 dagen alleen maar genoten van ons verblijf in Alfagar II. Ons appartement was ook zo geweldig en heel schoon! Onze kinderen sliepen op een slaapbank deze lag heerlijk ha, ha.. en ze hebben zelfs 1 nachtje op het balkon met de matrassen gelegen hier was gewoon ruimte voor. Echt een feestje voor kids!

Ook zijn de eetgelegenheden binnen het resort geweldig (vlakbij het zwembad)! de ander restaurantje op het resort vonden wij niet echt lekker. Ook was halfpension heerlijk.. heel veel keuze eten was goed warm en er werd continu bijgevuld (eten etc.) heel goed geregeld allemaal. Ontzettende lieve mensen die daar werken altijd vrolijk en behulpzaam.

Een dikke aanrader is Martins een restaurantje op 5 minuten afstand (lopend) en Portobello is ook heerlijk. Tevens is het leuk om met de boot te gaan.. zeker met kinderen. En de dolfijnen spotten was ook onvergetelijk. Wij gaan zeker weer hierheen in 2020. Aanrader voor gezinnen!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heerlijk genoten

Linda,
18-8-2018

Complex is super. Erg groot, 3 lokaties met buitenzwembaden, dus nooit hutje mutje op elkaar. Veel groen rondom het mooi aangelegde park. Wij hadden logies, dus zaten niet in het hotel. Wel 3 keer gegeten aldaar, en diner was goed. Om de dag werd ons app schoongemaakt. Ons balkon was te klein, dus helaas niet buiten kunnen zitten. Ook badkamer was krap. Wij hadden kamer 301, vlakbij zee. Ook bij de zwembaden voldoende bedjes, en je kunt ook op het gras in de schaduw liggen, heerlijk. Supermarkt op 15 min lopen (links v.a hotel Spar en Intermarche). Rechts v.a hotel zit tankstation en daarvoor nog een kleine supermarkt. Op het complex zelf ook een kleine supermarkt aanwezig, met elke dag verse broodjes. Is veel te halen. Autoverhuur 2x gedaan op het complex zelf. Was goed en zo kom je nog eens ergens. De volgende dag rond 11.30 kon de auto weer retour. Restaurants genoeg in de omgeving. Portobello en Martins, links, zijn heerlijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch!

Kim van Beijsterveldt,
11-8-2018

Het hotel was super! Ik bezocht mijn opa en oma die daar zaten, en heb er genoten! Geen op of aanmerkingen aan het hotel. Alles was goed geregeld en heb een heerlijke vakantie gehad! En zou graag mijn opa en oma hiermee willen verrassen om weer lekker naar portugal af te reizen!

Gereisd alleenreizend in februari 2018

Beauty

wim sangen,
11-8-2018

Een prachtige accomodatie voor jong en oud. UItgebreid park, voldoende zwembaden zowel binnen als buiten. Prachtige sfeer met vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi complex

Angela,
1-8-2018

Mooi complex, met een erg mooie ligging. We hadden een superiorkamer, met geweldig uitzicht op zee. Appartement is erg ruim, ruime slaapkamer, grote keuken voorzien v alle benodigdheden. Ruime badkamer ( wel in het bad stappen om te douchen ) Bedbank in de kamer ( was ook prima voor onze kinderen ) Verder werd er 3x per week gepoetst en kregen we om de dag schone handdoeken. De kamers waren wel wat gehorig .Het ontbijt was goed, erg uitgebreid. Bedjes waren er de eerste week nog voldoende, rond tienen, maar de laatste week werd het drukker. Zwembad was mooi ( in het water was het erg rustig, doordat er meerdere zwembaden op het complex lagen ) Winkeltje is erg klein ( wel verse broodjes te krijgen )Goede restaurants in de buurt: Martins en Portabello ( beide links van het hotel. Oude centrum mooi maar erg druk, taxi 10€. Animatie vonden wij erg tegen vallen voor zo'n groot complex ( bijv 2x een elvisimitator gezien en 2x karaoke ).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fijne plek, mooi groen complex

Marijn,
28-6-2018

Fijn, ruim opgezet en groen complex. Genoeg zwembaden, maar in september waren die voor onze kinderen van 1 en 3 jaar oud te koud. Iets grotere kinderen speelden er wel in. Appartement was ruim en schoon. Heel fijn dat je een (kleine) wandeling kon maken op het terrein, bovenop de kliffen. Als je het terrein af wil dan kun je beter met de auto gaan, in de buurt wandelen is niet echt leuk. Eten was prima, vriendelijke mensen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Alfagar II in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Alfagar II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.