Aparthotel Alfagar Aparthotel

Aparthotel Alfagar Aparthotelsterstersterster

8.5Fantastisch

Portugal, Algarve, Albufeira

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Alfagar Aparthotel voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Tonen op kaart

178 reviews over Aparthotel Alfagar Aparthotel

• 2019
    9E. Verschoor12-12-2019

Mooi, schoon park, erg vriendelijk personeel

Gereisd met partner in december 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8A Elbers08-08-2019

Prachtig appartement en uitzicht

Huur een auto. Handig voor verkenning van de algarve. Super appartement en uitzicht kamer 407 van het appartementen complex. Alles super top waanzin. Alleen had het beneden cafe niet zoveel sfeer. Optredens ook voor een laag budget. Zwembaden goed geregeld geen strakke zwembroek nodig, er is ook geen toezicht wat verbazingwekkend goed gaat eigenlijk. Bedjes komen vanzelf vrij als je wat later gaat zwemmen. Wij gingen vaak in dw ochtend erop uit en om uur of 14 naar het zwembad. Strand zijn wij niet geweest om te liggen. In de avond wel, erg mooi! land is droog en dor maar als je wat verder rijdt wordt het mooier. Ga naar eind vd wereld kaap Vincent zeer mooi. Top vakantie! Zou het zo weer doen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Sylvia Reurink05-08-2019

Super

Super complex, niet te groot, prachtige kamer (518) op bovenste verdieping met prachtig uitzicht. Dichtbij strand, supermarkt, auto huur. Goed eten, nooit op, gevarieerd, warm. En heel fijn, verboden handdoekje leggen .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Michiel07-07-2019

Heerlijke vakantie

Diverse soorten zwembaden bij elkaar, waardoor voor ieder wat wils en spreiding van gasten. Glijbanen wel wat verouderd, maar de kids vonden het geweldig. Ruim en schoon appartement met groot balkon. Lekker ontbijt- en dinerbuffet. Nooit iets op. Ontbijtbuffet elke dag het zelfde, dinerbuffet elke dag variatie. Lekker dicht bij het strand gelegen. Vrij goedkoop en simpel een huurauto te regelen op het park zelf. Ook prima supermarkt op het park. Wij hadden app 310, boven het terras, met wat lawaai van de avondshows. Vonden wij geen probleem trouwens. Binnen weinig van te horen. Wij hebben een topvakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Anoniem17-05-2019

Super verblijf gehad!

Wij verbleven 6 dagen in de dependence/prestigegebouw met zeezicht. Mooi nieuw, ongeveer een jaar oud. Wel een beetje gehorig, maar verder geen last van gehad. Voor het inchecken stonden we in het hotel zelf, zoals de buschauffeur zei, maar dit moest in het prestigegebouw. Ruim opgezet, schoon appartement. Badkamer heeft een raam, half mat tussen slaapkamer en badkamer en een matglazen deur naar de gang. Personeel wil je graag helpen. Handdoekenservice was prima. Wij waren dik tevreden over het verblijf en zouden hier zo weer heen gaan! Supermarktje zit dichtbij, 5 minuten lopen. Op het strand ben je zo. Met een trap kun je naar beneden. Mooi strand! Zwembaden waren super en bedjes waren er nog genoeg. Bedje reserveren met handdoek mag niet. Nieuw Albufeira lopend 20 min. Auto gehuurd en mooi rond gereden overal, ook met de auto naar oud Albufeira gegaan. Dit is iets verder.

Gereisd met partner in mei 2019

• 7Anne28-04-2019

Ruim opgezet veel zwembaden maar erg gehorig

Alfagar bestaat uit verschillende accomodaties: 1) Alfagar Village 2) alfagar II Aparthotel 3) Alfagar Prestige In principe mag je van alle faciliteiten van alle accomodaties gebruik maken. Het park is mooi rustig gelegen maar je bent zo in het centrum en bij de winkels en je loopt in 5 min naar het strand.

Er zijn veel zwembaden verspreid over het hele terrein. De buitenbaden zijn niet verwarmd maar het binnenzwembad en overdekte zwembad buiten wel. Binnenzwembad is badmuts verplicht.

Er is een voetbalveld waar veel kinderen spelen.

Appartementen (voor 4 pers) zijn ruim, redelijk nieuw en hebben een goede keuken.

Het restaurant is erg klein. Aanbod van eten is niet heel erg groots maar kwaliteit is redelijk - goed. Een volgende keer boek ik zonder eten.

-/- Het aparthotel is wel heel erg gehorig. Je hoort je buren lopen, de jeugd die buiten bij het voetbalveld blijft hangen etc echt alles.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 10Ans Dekker24-03-2019

Fantastisch!!

Het is prachtig resort met een ruime kamer en slaapkamer en groot balkon. Een grote keuken met voldoende kasten, koelkast, koffiezetapparaat, broodrooster, waterkoker en een 4pits keramische-plaat. Ook heeft dit appartement, airco. In de slaapkamer lagen de bedden heerlijk. Op het balkon stonden naast de tafel + stoelen ook nog 2 ligbedden. Er was een kleine supermarkt op het terrein waar ook een Alfagar-Village aan grenst. Er zijn 3 zwembaden: 1 binnenbad en 2 buiten baden waarvan 1 met glijbaan. Bij de buitenbar is een groot terras met gezellige zitjes. En er is een tennisbaan. Als je dicht in de buurt wilt gaan eten dan wandel je de heuvel af naar beneden. Daar zijn goedkope en gezellige restaurants. Het strand is niet ver weg en een leuke wandeling. Men moet wel wat traptreden af om op het strand te komen. De afstand naar Albufelra is ongeveer 5 km. Even de receptie de taxi laten bellen. Een auto huren kan daar ook.

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 2018
    10Lobke Verhoeven02-12-2018

Super ruim appartementen complex

Het is een heel mooi ruim appartementen complex wat bestaat uit 3 delen 1-2-3. Er zijn super mooie appartementen die uitzicht hebben op de zee. Vooral in rij 109 lig je heerlijk met een zwembad onder de appartementen en een grasveld om op te liggen onder de appartementen. In de herfstvakantie was er ook elke dag een potje voetbal voor de kids dit vond mijn zoon geweldig. Helaas hadeen we een week waarin het weer niet echt mooi was. Jammer want de zwembaden zijn super mooi.

Op loop afstand van albufeira. Echt een plaats om in de zomer een keer terug te komen.

De algarve is prachtig en heeft super mooie stranden ..

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 7J.28-11-2018

Leuke vakantie voor goede prijs in de winter

Prima verblijf in Alfagar 2. In de winter weinig te doen voor kinderen. Omgeving weinig te doen. Ligt aan vrij drukke weg. Kamers aan de zijkanten toch last van verkeersgeluid. Avondeten niet heel uitgebreid maar goed voor de prijs. 49.50 voor 3x p.p in winter. Uitchecken 11.00 ,in- om 16.00 uur. Auto gehuurd schuin t.o in kiosk. Goede prijs en service. Correct personeel. Zwembad binnen klein, Alfagar er naast is binnenbad groter en mag ook gebruikt worden. Buitenbad ijskoud. Supermarkt medewerkster Alfagar 1 probeerde me 2X met wisseltruc geld te ontfutselen, beter altijd pinnen. Laatste dagen gezin met luidruchtige kids als buren en dan is het best gehorig.

Gereisd met partner in november 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Jeannette Kok29-10-2018

Heerlijke vakantie met veel te doen in de omgeving

Super verzorgd resort. Mooi aangelegde tuinen met verschillende zwembaden. Fijn appartement met goede bedden en badkamer. Heerlijk eten en vriendelijk personeel. Rustige ligging maar met hotel busje of taxi kan je voordelig naar centrum. Veel leuke excursies te doen. Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

35 tips over Aparthotel Alfagar Aparthotel

• Anoniem, 17-05-2019

Huur een auto en rij naar Praia da Marinha, Praia Dona Ana, Ponta da Piedade, Sagres, Cabo de São Vincente. Dit op 1 dag gedaan, erg mooie uitzichten en plekken! Eventueel Silves is ook mooi. Albufeira zelf is ook leuk en gezellig.

• Bob en Femke, 10-05-2012

restaurant Tiffany's (indiaas eten, toppertje) op loopafstand restaurant Travertino's in Olhos D'Agua rondje met de hop-on, hop-off bus in Albufeira

• martin, 29-05-2014

Huur een auto en verken de regio. Ontbijt in hotel is goed te doen. Zoo marine en slide and splash zijn mooie en leuke parken met kids

56 vragen over Aparthotel Alfagar Aparthotel

• ingrid maathuis, 31-10-2018

slaapbank

hallo, de slaapbank in de woonkamer is deze groot genoeg voor onze 2 (grote) kids, 185 en 195 cm lang? Ik zie dat ze geen 3-kamer appartementen hebben. Dat heeft normaal onze voorkeur.

• Anja, 17-05-2017

Overlast Alfagar 2 nieuw te bouwen Alfagar 3

Wij gaan in juni naar Alfagar 2 en we hebben zojuist bericht gehad van TUI dat er overlast kan zijn vanwege het nieuwe te bouwen Alfagar 3. Kan iemand mij vertellen of dat ook werkelijk is overlast?

Woodshop, 13-07-2017

Wij zijn net terug. Geen overlast hiervan gehad. Zelfs de hijskraan werd weggehaald zodat we een mooier uitzicht vanuit het zwembad zouden hebben. Echt niks gehoord. Er wordt zeker rekening gehouden dat er vakantiegangers zijn!

Fam. Koppert, 18-05-2017

Wij gaan in juli en hebben daar ook bericht over gehad. Wij zijn ook benieuwd of dit overlast gaat veroorzaken.

Jes, 22-05-2017

Wij gaan ook in juni, ook net gehoord dat er milde geluidsoverlas zou zijn.volgens reisorganisatie zou het gaan om kleine geluidsoverlast en geen heipalen enz.

• Yvonne, 28-03-2017

WIFI

wie weet wat de kosten van WI FI zijn per week

woodshop, 13-07-2017

In de appartementen is gratis WiFi ook bij het zwembad en de bar.

Aparthotel info

• KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages