Sorteren

Reviews over Poznan

Mooie camping aan rand van mooie stad

Willy
    15-8-2017

Camping was schoon en netjes. Mooi toiletgebouw. Ruime plaatsen.

Er was WIFI.

Het ligt niet vlak aan het meer.

Je moest vroeg op de camping zijn, anders was er geen plaats.

Goed hotel met goede bedden

Bram
    13-2-2017

Een gezellig hotel met behulpzaam en vriendelijk personeel. Bij aankomst stond er een fles goede wijn voor ons klaar en elke dag kregen wij 1 flesje cola en 1 flesje water.

Wij hadden een rustige kamer aan de achterkant van het hotel met goede bedden. De kamer en douche/wc waren schoon. Het ontbijt buffet was goed en ruim voldoende. Wij vertrokken 's morgens vroeg voor 05.00 uur en kregen een groot ontbijt pakket mee.

Het hotel ligt 1 - 1.5 km vanaf het oude stadscentrum.

Leuk hotel midden in bouwwerf.

Johan
    19-8-2013

Leuk hotel met alle voorzieningen en vriendelijk personeel maar...

Ik had bij boeking goed werkende wifi in de kamer gevraagd en dat was enigszins anders, de eerste dag ging het nog maar vanaf dag twee werkte het niet meer of zeer onregelmatig.

In de kamer was er 's nachts een zoemend geluid dat uit een afgesloten kast kwam, gelukkig hadden wij oordoppen bij.

De sauna was mooi en werkte goed maar er stond geen ligzetel in de ruimte alleen een tiental terrasstoelen met tafel. De temperatuurmeter was de defect en de versleten zandloper was uitgelopen na 26 minuten terwijl dit 15 minuten aangaf.

Prijzen voor ontbijt en parking zijn werkelijk overdreven, zeker naar Poolse normen, meer dan 16€ per nacht voor de auto in open lucht te parkeren en 17,5€ per persoon voor een ontbijt. Gelukkig vonden wij aan de overzijde van het hotel, Skosna,1, ongeveer 500meter, een bewaakte parking waar wij voor 7,5€ konden parkeren en ontbijten kan men richting stad of in het station vlakbij,

Mooi comfortabel hotel

Wilhelm
    19-5-2013

Goed hotel met goede service, kamers, en eten.

Zeer geschikt voor zakelijke doeleinden

DALIA BRKULIC
    14-11-2011

Behoelpzaam personeel, alle voorzieningen aanwezig, op loopafstand (1,5 km) van het oude centrum.

Poznan scoort een 8,9 uit 10, op basis van 94 reviews