Dzierzoniów

We hebben een aantal aanbieders voor Dzierzoniów voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Dzierzoniów voor je op een rij gezet:

Reviews over Dzierzoniów

Landelijk, relaxed en met een positieve sfeer.

Fam. Van Langerak,
    2-9-2018

Heerlijke relaxte camping. Soort oase in een mooie landelijke omgeving. Eigenaar doet zijn best om met zo min mogelijk regels een fijne sociale sfeer in stand te houden. Sanitair is eenvoudig, maar wordt schoongemaakt of is net schoongemaakt. Groot pluspunt is de vrijheid in aankomst- en vertrek dag en tijd. In de omgeving is van alles te doen en de informatie die je daarover ontvangt is uitgebreid.

Complimenten voor de eigenaars, want je ziet ze met een blij gezicht heel hard werken. Campinggasten, houd deze mooie camping in stand en draag met je gedrag hier je steentje aan bij. Ruim je rommel op, kijk achterom op het toilet en zaag geen bomen om voor je kampvuur.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Een aanrader!

Peter,
    24-8-2018

Prachtige en ruim opgezette camping in een mooi gebied in Polen. We mochten onze eigen kampeerplek bepalen waarbij er ruim voldoende keuze was. Restaurant is super met een mooi terras en een kaart met lekkere Poolse gerechten. Ook ideaal op de dag van aankomst of voor vertrek of wanneer je gewoon geen zin hebt om te koken. Personeel is erg vriendelijk en doen alle moeite voor een aangenaam verblijf. Toiletgebouw achter op de camping is wel wat krap met kleine douches. Sanitair wordt prima schoongehouden. Een aanrader.

Er is volop ruimte om een vuurtje te stoken, al kan dit af en toe ook een nadeel zijn. Dat ligt dan niet aan de camping maar meer aan de kampeerders ;-)

Gereisd met partner in augustus 2018

Dit doen we zeker nog een keer!

Familie Jans,
    13-8-2018

Wij hebben genoten van deze geweldige camping! Wij waren daar met onze twee kinderen van 7 en 11 jaar, die zich kostelijk vermaakt hebben op het meer. (wij ook trouwens :). Wij zaten in een van de blokhutten, die van alle gemakken is voorzien en in de schaduw is gelegen. (Wat heerlijk was gezien de temperatuur). De eigenaren zijn erg gastvrij en klantvriendelijk! Deze camping is een echte aanrader voor iedereen! Ook Polen is een prachtig vakantieland, dat ons hart gestolen heeft. Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldig

Charles Willems,
    9-8-2018

We hebben ruim twee fantastische weken op de camping doorgebracht. Al bij de kennismaking via mail hadden we een goed gevoel vanwege de uitgebreide antwoorden. Mathijs en Anna en hun personeel doen al wat binnen hun mogelijkheden ligt om het verblijf zo aangenaam mogelijk te laten zijn, elke dag opnieuw. Het ongedwongen karakter met een appėl op ieders eigen verantwoordelijkheid, maakt dat je er heerlijk op je gemak kunt verblijven met voor de wat oudere jeugd een kampvuurtje, voor de jongere jeugd de speeltuin en voor iedereen het water en het voetbalveldje. De omgeving is schitterend en bij aankomst krijg je hier voldoende info over. De doucheruimte in het nieuwe blok is wat aan de krappe kant en ook het feit dat je je wast terwijl er op nog geen meter van je iemand zit te poepen is wat minder. Wel wordt er gedurende de gehele dag schoongemaakt. Kortom: we komen nog een keertje terug!

Gereisd met partner in augustus 2018

Zoveel gastvrijheid nog nooit meegemaakt!

Fam Knol,
    3-8-2018

Wij kwamen voor de 2e keer op deze camping. Het is een geweldig leuke camping. Zeer gastvrije gastheer en gastvrouw. Mathijs runt de camping met enorm veel plezier en energie.

De keuken is fantastisch, elke dag een extra menu en een ruime keus op de kaart. De bediening is erg vriendelijk. Elke dag verse broodjes te krijgen.

Wij huurden een blokhut aan het meertje. Heerlijke plek om tot rust te komen en af en toe een duik te nemen. Het huisje zag er keurig uit en is van alle gemakken voorzien.

Je kunt je geen betere camping wensen. Alles mag , er komen mensen van alle leeftijden. De jeugd kan zich hier ook goed vermaken.

Sanitair is in drie jaar tijd goed verbeterd. Alles wordt keurig bijgehouden door een aantal vriendelijke jongens, de hele dag door, complimenten!

Veel te zien in de omgeving.

Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2018
Dzierzoniów scoort een 5,5 uit 10, op basis van 16 reviews