Sorteren

Reviews over accommodaties in Dolnoslaskie

heerlijke camping

Bert en Reiny
    29-10-2017

Een heerlijk rustige camping, mooi gelegen ,mooi en schoon sanitair en niet te vergeten een zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar.Wij komen hier al een aantal jaren en we zien het telkens weer als thuiskomen.

Geweldig.wat een gastvrije ontvangst

Fam. Wang
    26-5-2016

Wij zouden niet weten wat er niet goed aan was.

Joop en Pieta proberen je met vanalles te helpen .Joop rijd door t dorp om je weg wijs te maken met winkels en bakker enz. dan is het begin er al.

Wij zijn naar Praag geweest, hij heeft een hotel geregeld en vertelt hoe je moet reizen met metro en documentatie te over.

Wat een schatten van mensen, wij komen zeker terug.

mooi hotel en omgeving

Bianca
    25-7-2015

het is een mooi hotel goed onderhouden we hadden een ruime kamer de kamer is wel gehorig naar de buren het eten hadden we vie de touroperator bijgeboekt is niet bijzonder 1 x a la carte gegeten dit is een stuk beter personeel doet zijn werk maar ook niks meer en heeft weinig interesse om je te helpen in het engels

Goed hotel

ruud
    16-7-2014

Tijdens een rondreis door Polen (met auto en fietsen) verbleven wij 1 nacht in dit hotel. Kamer was erg warm (zon de hele dag op de kamer), gelukkig stond er een ventilator die wat verkoeling kon brengen. We hebben 2 kamers gezien, 1 gerenoveerd en 1 niet. Duidelijk verschil. Lobby en restaurant is al gerenoveerd. Personeel vriendelijk en hulpvaardig. Ontbijtbuffet, zoals altijd bij Novotel, uitstekend. Met 15 min. fietsen waren op de schitterende markt van Wroclaw. Kortom goed hotel voor aantrekkelijke priijs.

Dolnoslaskie scoort een 8,1 uit 10, op basis van 399 reviews