• Type accommodatie

• Waardering

620 accommodaties in

Dolnoslaskie

Reviews over accommodaties in Dolnoslaskie

Gezellige camping voor zowel rust of activiteit

J.s. Snip, 22-8-2017

Onze eerste ervaring met het land Polen. Op deze camping zijn wij hartelijk ontvangen door de camping beheerders. De plek waar we stonden was ruim genoeg, ook met de mede kampeerders op ons veldje hadden we leuk contact.

De toiletruimten waren schoon en je kunt er lekker warm douchen. Wij zijn meerdere malen in de kantine wezen eten het was een plateservice die alle lof verdient. Tijdens de WK finale van het Nederlands dames voetbalteam werden er chips en warme hapjes geserveerd voor de aanwezige toeschouwers in de kantine. (waar vindt je dat nog?). De camping heeft een mooie ligging vanuit je staanplaats zie je de reeën uit het bos komen om op de open plekken te grazen. Om de omgeving te verkennen geeft de campingbeheerder desgevraagd uitleg over de mogelijkheden. Wij zijn bij de gondelbaan geweest en vanaf boven naar beneden gewandeld. Ook de grote waterval in de buurt was een hele beleving vooral de tocht er naar toe. Voor de jeugd is er een zwembad, skelters, speeltuintje en een kampvuur plaats. Vanuit Apeldoorn bedankt voor de fijne week.

Geweldig.wat een gastvrije ontvangst

Fam. Wang, 26-5-2016

Wij zouden niet weten wat er niet goed aan was.

Joop en Pieta proberen je met vanalles te helpen .Joop rijd door t dorp om je weg wijs te maken met winkels en bakker enz. dan is het begin er al.

Wij zijn naar Praag geweest, hij heeft een hotel geregeld en vertelt hoe je moet reizen met metro en documentatie te over.

Wat een schatten van mensen, wij komen zeker terug.

mooi hotel en omgeving

Bianca, 25-7-2015
    het is een mooi hotel goed onderhouden we hadden een ruime kamer de kamer is wel gehorig naar de buren het eten hadden we vie de touroperator bijgeboekt is niet bijzonder 1 x a la carte gegeten dit is een stuk beter personeel doet zijn werk maar ook niks meer en heeft weinig interesse om je te helpen in het engels

Goed hotel

ruud, 16-7-2014
    Tijdens een rondreis door Polen (met auto en fietsen) verbleven wij 1 nacht in dit hotel. Kamer was erg warm (zon de hele dag op de kamer), gelukkig stond er een ventilator die wat verkoeling kon brengen. We hebben 2 kamers gezien, 1 gerenoveerd en 1 niet. Duidelijk verschil. Lobby en restaurant is al gerenoveerd. Personeel vriendelijk en hulpvaardig. Ontbijtbuffet, zoals altijd bij Novotel, uitstekend. Met 15 min. fietsen waren op de schitterende markt van Wroclaw. Kortom goed hotel voor aantrekkelijke priijs.
Dolnoslaskie scoort een 8,1 uit 10, op basis van 397 reviews