Sorteren

Reviews over accommodaties in Dolnoslaskie

Verliefd op het prachtige Dom w Sadzie. 💖

Jack & Conny
    24-9-2018

Dom W Sadzie.... een prachtig gerenoveerd Vakwerkhuisje op het boerenerf van de Nederlands sprekende eigenaren Wilbert en Emmy. Super lieve mensen! Emmy spreekt ook Pools en dat is heel handig. Op een dag bezeerde één van onze honden zijn poot en een bezoek aan de dierenarts was nodig. Emmy was zeer betrokken en regelde voor ons een bezoek. Daarnaast was Emmy voor ons de wandelende VVV. Zij weet mooie verborgen plekjes, weggetjes, heerlijke restaurantjes, etc.

Wilbert heeft, naast zijn prachtige verzameling rijtuigen, gouden handen! Zo heeft hij het Vakwerkershuisje omgetoverd tot een ware droomplek. Zo vind ik de badkamer werkelijk fantastisch! Zodra de natuurstenen muur nat werd van het douche water, leken de stenen wel diamant.

Ook TOP: Vanuit de woonkamer loop je zo de tuin in. Pruimenbomen, frambozenstruiken, mooie bloemen, de geweldige fikplek, etc.

Dom W Sadzie is niet in 950 letters te beschrijven.

Dom W Sadzie is 💖.

Een aanrader!

Peter en Alexandra
    10-9-2018

Een hele fijne week doorgebracht in een sfeervol vakwerkhuis aan de voet van de bergen van Polen. We werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw met zelfgebakken koekjes en een bloemetje op tafel. De bedden waren opgemaakt, handdoeken en wandelkaart lagen klaar. Ook onze twee honden waren welkom. We hebben heerlijk gewandeld in het Ijzergebergte en Reuzengebergte en genoten van de natuur en mooie vergezichten. Ook was het contact met de gastheer en gastvrouw erg prettig. Er werd mee gedacht over uitstapjes en we kregen menig nuttige tip over mooie te bezoeken plekken zoals zwemmen in een meer. Ook hebben we lekker gerelaxt in de tuin voor "ons" huisje en genoten van alle dieren (kippen, paarden, honden en hangbuikzwijn die rondom het huis rondzwierven). Lekker gegeten in verschillende restaurants en sportieve uitdagingen aangegaan in de bergen. Kortom: een hele fijne vakantie en zeker voor herhaling vatbaar!

Geweldig, hier hopen wij nog eens terug te komen!

Jasper Geurts
    5-9-2018

Gastvrije en vriendelijke (goed Nederlands sprekende) eigenaar, bij aankomst kregen we een map in ons beheer waarin allerlei info. m.b.t. omgeving staat. uiteenlopend van basis info. over Polen tot bezienswaardigheden in de omgeving. Schitterende camping opgedeeld in verschillende velden. Voorzien van schoon en tamelijk nieuw sanitair. 2 (kleinere) Schone zwembaden en goede Wi-Fi ontvangst. Mogelijkheid tot het maken van een kampvuur of het bakken van je eigen pizza.

Eigenlijk niets op aan te merken, een echte aanrader!

Landelijk, relaxed en met een positieve sfeer.

Fam. Van Langerak
    2-9-2018

Heerlijke relaxte camping. Soort oase in een mooie landelijke omgeving. Eigenaar doet zijn best om met zo min mogelijk regels een fijne sociale sfeer in stand te houden. Sanitair is eenvoudig, maar wordt schoongemaakt of is net schoongemaakt. Groot pluspunt is de vrijheid in aankomst- en vertrek dag en tijd. In de omgeving is van alles te doen en de informatie die je daarover ontvangt is uitgebreid.

Complimenten voor de eigenaars, want je ziet ze met een blij gezicht heel hard werken. Campinggasten, houd deze mooie camping in stand en draag met je gedrag hier je steentje aan bij. Ruim je rommel op, kijk achterom op het toilet en zaag geen bomen om voor je kampvuur.

Super leuke camping voor jong en oud.

Carla Vogel- van Cleeff
    2-9-2018

Een prachtig gelegen camping met verschillende velden. Wij hadden een geweldige plek met schaduw, wat heel prettig was met het warme weer. Andere velden hebben weer meer uitzicht. Nederlands sprekende eigenaar met hart voor zijn zaak en zeer behulpzaam. Rustig gelegen. Sanitaire voorzieningen waren voldoende en zeer schoon.