Vakantie in Zürs

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Zürs

Reviews over Zürs

• 9Erwin en Marlou12-01-2010

Aanrader!

Klein maar fijn. Weinig apres ski maar ondanks dat een super sfeer. Uitstekend ski gebied. Gelimiteerd aantal dagpassen dus ook in hoogseizoen te doen. Luxe ski oord met hoofdzakelijk luxe hotels en enkele winkels. Ski gebied samen met lech. Prima met kinderen en door hoge ligging 1700 meter sneeuwzeker. Aanrader. Op woensdag geweldig vuurwerk in dorp.

• 9Sfeer in stad
    • 7Skigebied beginners
    • 9Skigebied gevorderden
    • 7Après ski

januari 2010

• 4Valluga18-02-2009

saai dorp

Twee weken geleden teruggekomen uit Zürs. Wij skiën al jaren maar dit is absoluut het saaiste dorp wat ik ben tegengekomen. Zelfs een normale winkel (voor frisdrank, versnaperingen ed.) is niet te vinden (behalve in de shop van het plaatselijke benzinestation. Pistes zijn inderdaad mooi en goed verzorgd maar absoluut niet voor beginners geschikt (blauw is rood). Ieder heeft natuurlijk zijn eigen mening maar voor ons zeker geen plaats om terug te keren. De ligging is ook zeer benauwend gepropt tussen de flanken van twee bergen doorsneden door een drukke doorgaande weg naar Lech.

• 4Omgeving
    • 2Sfeer in stad
    • 2Skigebied beginners
    • 10Skigebied gevorderden
    • 2Après ski

Gereisd met partner in januari 2009

• 9joko29-01-2009

super ski gebied of dichte afstand van nederland

Ruim skigebied met genoeg afwisseling. Zeer veel offpiste/skiroute mogelijkheden. Verbinding st anton en zurs/lech viel ons erg mee. Met de Bus is het max 10 min vanuit Zurs, elke 10 min.

• 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad