1.041

Reviews over accommodaties in Vorarlberg

De hemel op aarde!

Wim en Annet Arendsen,
    7-12-2018

Een prachtig gelegen camping met volop gelegenheid om mooie wandelingen te maken. Ook hebben we de laatste jaren onze fietsen mee genomen. Je kunt in de omgeving heerlijk fietsen. We verheugen ons nu al weer om in 2019 naar deze camping gegaan. Een echte aanrader is ook om lekker te gaan eten in het restaurant. Het voelt als thuiskomen, mede door de hartelijk ontvangst van de fam. Morik en team.

heerlijke camping

Marien,
    1-12-2018

Hele mooie camping met super mooi sanitair, wij hadden een privé badkamer gehuurd maar dat is weggegooid geld, je kan er ook gebruik van maken als ze vrij zijn.

Heerlijk

Nathalie Nefkens,
    28-11-2018

Heerlijk! Beste skisneeuw wat we ooit hadden. Heerlijk hotel waar we al een keer eerder waren geweest en helemaal tevreden zijn. Nette kamers, super personeel en heerlijk eten. Wat wil je nog meer.

Altijd weer

Matthias,
    4-11-2018

Het Chalet Matin ligt in de oude dorpskern van Bürserberg in de directe omgeving van de kerk uit de 18de eeuw en de kleuterschool. Veel huizen in Bürserberg zijn in de traditionele bouwstijl van deze streek gebouwd. Het Chalet Matin is een kleinschalig complex uit 28 appartementen (4- en 6-persoonsappartementen). Je hebt vanuit de meeste appartementen een prachtige en schitterende uitzicht op de omliggende bergen en het dal. Bürserberg is bovendien uitgangspunt van talrijke wandelpaden. Voor iedereen is er iets erbij: Gemakkelijke wandelwegen, smalle wandelpaden hoog in de bergen en klimtoeren in de directe omgeving. Als je zelf niet wilt koken, ligt tegenover het restaurant Schäfle en in loopafstand het hotel-restaurant Taleu. Ongeveer 4 km van Chalet Matin bevind zich Landal Brandnertal. Gasten van Chalet Matin mogen daar alle faciliteiten (b.v. zwembad en sauna) meegebruiken. Landal Brandnertal heeft volgens mij in vergelijking met Chalet Matin het nadeel, dat het ’s winters in het skigebied en ’s zomers naast het Bikepark ligt, zodat het daar vaak lawaaierig is. Chalet Matin is ertegenover veel rustiger en heeft een gemoedelijke en dorpse sfeer. Als je toch wilt skiën, kun je in het winter gebruik maken van een stoeltjeslift op 500 m afstand van Chalet Matin, die je naar het skigebied van Landal Brandnertal brengt. De appartementen in Chalet Matin zijn heel schoon, netjes, modern en goed ingericht. Het personeel aan de receptie is ook heel erg vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader!

Super

P.r.d. van Gaalen,
    28-10-2018

Voor het derde jaar op rij in de herfstvakantie hier geweest. Heerlijk ruim en volledig ingericht appartement, leuk zwembad met matten en banden voor de kinderen en een prachtige veelzijdige omgeving