Sorteren

Reviews over accommodaties in Vorarlberg

Altijd weer

Matthias
    4-11-2018

Het Chalet Matin ligt in de oude dorpskern van Bürserberg in de directe omgeving van de kerk uit de 18de eeuw en de kleuterschool. Veel huizen in Bürserberg zijn in de traditionele bouwstijl van deze streek gebouwd. Het Chalet Matin is een kleinschalig complex uit 28 appartementen (4- en 6-persoonsappartementen). Je hebt vanuit de meeste appartementen een prachtige en schitterende uitzicht op de omliggende bergen en het dal. Bürserberg is bovendien uitgangspunt van talrijke wandelpaden. Voor iedereen is er iets erbij: Gemakkelijke wandelwegen, smalle wandelpaden hoog in de bergen en klimtoeren in de directe omgeving. Als je zelf niet wilt koken, ligt tegenover het restaurant Schäfle en in loopafstand het hotel-restaurant Taleu. Ongeveer 4 km van Chalet Matin bevind zich Landal Brandnertal. Gasten van Chalet Matin mogen daar alle faciliteiten (b.v. zwembad en sauna) meegebruiken. Landal Brandnertal heeft volgens mij in vergelijking met Chalet Matin het nadeel, dat het ’s winters in het skigebied en ’s zomers naast het Bikepark ligt, zodat het daar vaak lawaaierig is. Chalet Matin is ertegenover veel rustiger en heeft een gemoedelijke en dorpse sfeer. Als je toch wilt skiën, kun je in het winter gebruik maken van een stoeltjeslift op 500 m afstand van Chalet Matin, die je naar het skigebied van Landal Brandnertal brengt. De appartementen in Chalet Matin zijn heel schoon, netjes, modern en goed ingericht. Het personeel aan de receptie is ook heel erg vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader!

Sehr gutes Familienhotel mit exzellenter Küche und Gute

3-11-2018

Sehr gutes Familienhotel mit exzellenter Küche und exklusiven Service. Gute Kinderbetreuung und super Wellnessangeboten. Schöne Lage für familiengerechte Wanderungen. Dankeschön für einen wunderschönen Urlaub.

Unser Gesamteindruck vom Hotel war gut, sauber und

3-11-2018

Unser Gesamteindruck vom Hotel war gut, sauber und feundlich

Super

P.r.d. van Gaalen
    28-10-2018

Voor het derde jaar op rij in de herfstvakantie hier geweest. Heerlijk ruim en volledig ingericht appartement, leuk zwembad met matten en banden voor de kinderen en een prachtige veelzijdige omgeving

Wir waren bereits das dritte Mal im Alphotel

21-10-2018

Wir waren bereits das dritte Mal im Alphotel. Wir sind mit dem Angebot an Betreuung, dem Service und dem Essen SEHR zufrieden. Die Betreuungspersonen sind alle bereits mehrere Jahre im selben Hotel im Einsatz. Dies Bewerten wir besonders positiv.