We hebben een aantal aanbieders voor Stuben voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Stuben voor je op een rij gezet:

Reviews over Stuben

• 7Monique stoop18-11-2017

prachtig en gezellig skigebied

Stuben is een mooi rustig dorpje. Ideaal gelegen omdat je vanuit hier naar heel veel andere gebieden kan skieën. Onderweg kom je gezellige eettentjes tegen waar je regelmatig na afloop ook live bandjes heb. Het is een mooi gevarieerd gebied waar je de gezellige drukte op kan zoeken in oa st. Anton maar ook kan je genieten van de heerlijke rustige natuur.

• 6Skigebied beginners
    • 6Après ski
    • 8Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 8m. van horssen09-03-2014

superdorp

geweldige ligging met directe verbinding met Arlberg skicircus.

• 9Sfeer in stad
    • 6Après ski
    • 9Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met vrienden in maart 2014

• 6konstantin georg konstantinou22-12-2013

lille og stille landsby

Ikke den stor piste udvalg i selve stuben, men det hjælper når man glider over til den meget støre skt. anton område.

• 6Skigebied gevorderden
    • 9Skigebied beginners
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2013

• 9elies11-07-2013

Fijn skidorp

Goede verbinding per bus naar Zurs

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 8naam naam08-03-2012

rustige skivakantie in Stuben

Stuben is een aardig dorp en ligt zeer gunstig voor de skigebieden van St Anton en Zuers-Lech

• 9Skigebied gevorderden

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 9NORMAN30-11-2010

Rustig ,mooi ,sneeuwzeker skiegebied met 85 liften

Rustig dorpje op 1500 meter aan de Arlbergpas . Sneeuwzeker en goede sneewkwaliteit. Zeer goede hotels ,pensioenen en enkele typische aprés ski café in een echte antieke oostenrijkse stijl;

• 8Skigebied beginners
    • 8Après ski
    • 9Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8Monique05-03-2010

Leuk skigebied in het Großwalsertal

Hier is zo'n 280 km piste. Geschikt voor zowel beginners als gevorderden. Zwarte pistes wel in de minderheid. Prima après ski.

• 8Skigebied beginners
    • 8Après ski

Gereisd met vrienden in maart 1996

• 9k&e23-07-2009

Ouderwets klein dorpje voor liefhebber

Je houdt er van of niet. Het is een rustig dorpje dat niet zo door commercie gedreven wordt. Het heeft sfeer en voor zo'n klein dorpje nog verbazend veel goede herbergachtige restaurantjes. Après-ski is er nauwelijks, wel een aantal gelegenheden (hotel Post, Berghaus, Willi's Pilsstube en Murmele) waar je rustig wat kan drinken. Maar voor een keer volop apres-ski kun je natuurlijk naar de Mooserwirt in St.Anton en de taxi terug nemen. Het is zeer sneeuwzeker (indrukwekkend hoeveel sneeuw daar al in het dorp kan liggen (en vallen!)). Het is een groot voordeel dat het niet ver in Oostenrijk ligt en niet ver van de snelweg. Skigebied van St.Anton blijft geweldig en met dezelfde skipas kun je naar Lech-Zurs met bus of auto. Het is vrij onbekend, dus gelukkig niet vol met Nederlanders. Wij komen er al jaren na eerst in St.Anton gezeten te hebben. Nu er meerdere recensies zijn ook maar 1 geschreven, maar eigenlijk is het een "Geheimtip". Eet ook eens 's avonds bij Willi's Pilsstube.

• 9Skigebied gevorderden
    • 9Omgeving

Gereisd met partner in januari 2009

• 7Paula30-03-2009

Vriendelijk skidorp

Stuben is een vriendelijk skidorp en zeer betaalbaar vergeleken met omliggende dorpen. Als er verse poeder ligt, geldt het als een waar off-piste paradijs voor freeriders. Nadeel is dat het vrij afgelegen ligt. Bij slecht weer kan de pas naar Lech/Zurs dichtgaan en hetzelfde geldt voor de liften die Stuben verbinden met St. Anton. Het dorp is klein en heeft wat cafe's, maar voor de apres ski moet je hier vooral niet heen gaan. Wel voor gunstige prijzen, rust en vriendelijke mensen die niet van poeha houden.

• 4Après ski
    • 7Omgeving

Gereisd met partner in maart 2009

• 9Jan-Pieter Oosting24-03-2008

Zeer sneeuwzeker door hoogte en door de ligging, makkelijk bereikbaar vanuit Nederland (je hoeft niet door de Arlbergtunnel, ruime wegen tot aan het dorp), bijna alle accomodaties liggen dicht bij de lift, zelfs in voorjaarsvakantie nauwelijks wachttijden, goedkoper dan andere plaatsen in zelfde skigebied.

• 6Sfeer in stad

Gereisd met familie in februari 2008