St. Gallenkirch / Gaschurn

We hebben een aantal aanbieders voor St. Gallenkirch / Gaschurn voor je op een rij gezet:

vakanties St. Gallenkirch / Gaschurn

Reviews over St. Gallenkirch / Gaschurn

Geweldige tijd gehad in Gaschurn!

Cindy Kurvers
    22-2-2019

In de drukste weken van het jaar hebben we met de kinderen (10 en 11 jaar) een geweldige vakantie gehad in Gaschurn. Niet te druk op de pistes, bij de liften of in de hutten. Mooi skigebied, leuke barretjes en hutjes, goede restaurants. En een geweldig leuke jaarwisseling op het plein in het dorp. Zowel de kinderen als wij willen graag terug en dat zullen we in de zomer al doen!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2018

G.B.B.
    20-2-2019

St. Gallenkirch in het skigebied Silvretta Montafon is een super mooi en veelzijdig gebied. In het weekje wintersport hebben we veel gezien en variatie opgezocht. Mooie brede pistes afgewisseld met vrolijke bospaden (waar we zelfs een eekhoorn hebben gezien). In elk gebied hebben inmiddels een favoriet tentje om heerlijk te genieten een lekkere koffie of Apfelstrudl. Hochjoch: Wormser Hütte, Nova: BrunnelaWirt, Gargellen: Obwald Hütte. Naast snowboarden (of skiën) is het een absolute aanrader om op dinsdag, donderdag of zaterdag avond met de Garfrescha bahn omhoog te gaan en met het sleetje al roddelent (en/of jodelend) naar beneden te gaan.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima ski gebied

De Ruiter
    21-1-2019

Leuke locatie voor de wintersport. Hebt een aantal tentjes voor de après ski. Rest van het gebied is goed te bereiken middels de skibus. De dalafdaling vanaf het middelstation was niet altijd open of geprepareerd.

Gereisd Met vrienden in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het is een zeer mooi gebied!

Sfrm
    29-7-2018

Het is een zeer mooi gebied met vele mogelijkheden! Aanraders zijn de hochjoch, Gargellen, routes boven bij de versettlabahn, de silvretta hochstraße met wandeling rondom het stuwmeer, klimmen, mountainkarten in Gargellen(je kan er op 3 bergen mountainkarten maar in Gargellen vonden wij de sjiekste), rodelen, alpenbad montafon,paragliding etc etc. Fijne van de montafon brandnertalkaart is dat de bus,trein liften(16 stuks) en entrees gratis zijn. Het gebied is zeer uitgestrekt, maar met bus en trein goed bereikbaar. Qua ligging lig je het centraalste in St Gallenkirch of Schruns. Wij waren in Gaschurn op vakantie op 5 min. van de versettlabahn, ook dat was ook een prima locatie dichtbij Partenen/Silvretta hochstraße/St gallenkirch. Met de bus vanuit Gaschurn was je 30 min. kwijt tot aan de bahnhof in Schruns. De grasjoch en hochalpila bahn in Sankt Gallenkirch is pas van 7 juli geopend en (momenteel)alleen in de weekenden geopend.

Super skigebied

Richard Rot
    19-2-2018

Zeer gevarieerd skigebied. leuk voor iedere skiër. de après ski is niet royaal maar een lekker drankje aan het eind van de piste lukt prima. Bij "slecht" weer is het tijdens de lunch wel wat krap in de berghutten. waarschijnlijk is dit buiten de vakanties om beter. Wij vinden het een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2018
St. Gallenkirch / Gaschurn scoort een 7,5 uit 10, op basis van 146 reviews