St. Gallenkirch / Gaschurn

Vakantie in St. Gallenkirch / Gaschurn

vakanties St. Gallenkirch / Gaschurn

We hebben een aantal aanbieders voor St. Gallenkirch / Gaschurn voor je op een rij gezet:

Chalet.nl
Chalet.nl

Reviews over St. Gallenkirch / Gaschurn

• 9Wilma28-08-2019

Gewelidg

Mooie wandeling gemaakt naar St.Gallenkirch langs het water en door bos leuk dorp met leuke eetgelegenheden en sportzaken.

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Jodi van Dam27-02-2019

Heel fijn skigebied! Je kunt er alle kanten op! Moderne liften en genoeg pistes voor alle niveaus.

• 7Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Skigebied beginners

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 8Cindy Kurvers22-02-2019

Geweldige tijd gehad in Gaschurn!

In de drukste weken van het jaar hebben we met de kinderen (10 en 11 jaar) een geweldige vakantie gehad in Gaschurn. Niet te druk op de pistes, bij de liften of in de hutten. Mooi skigebied, leuke barretjes en hutjes, goede restaurants. En een geweldig leuke jaarwisseling op het plein in het dorp. Zowel de kinderen als wij willen graag terug en dat zullen we in de zomer al doen!

• 8Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 7Skigebied beginners

december 2018

• 8G.B.B.20-02-2019

St. Gallenkirch in het skigebied Silvretta Montafon is een super mooi en veelzijdig gebied. In het weekje wintersport hebben we veel gezien en variatie opgezocht. Mooie brede pistes afgewisseld met vrolijke bospaden (waar we zelfs een eekhoorn hebben gezien). In elk gebied hebben inmiddels een favoriet tentje om heerlijk te genieten een lekkere koffie of Apfelstrudl. Hochjoch: Wormser Hütte, Nova: BrunnelaWirt, Gargellen: Obwald Hütte. Naast snowboarden (of skiën) is het een absolute aanrader om op dinsdag, donderdag of zaterdag avond met de Garfrescha bahn omhoog te gaan en met het sleetje al roddelent (en/of jodelend) naar beneden te gaan.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in februari 2019

• 7De Ruiter21-01-2019

Prima ski gebied

Leuke locatie voor de wintersport. Hebt een aantal tentjes voor de après ski. Rest van het gebied is goed te bereiken middels de skibus. De dalafdaling vanaf het middelstation was niet altijd open of geprepareerd.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Skigebied gevorderden

Gereisd met vrienden in januari 2018

• 5Gert20-01-2019

Erg mooi skigebied sávonds doods en stil

Wij waren hier buiten het hoogseizoen. De pistes waren erg mooi en vooral de omgeving was fantastisch. Er zijn een beperkt aantal restaurantjes en maar enkele gezellige barretjes. Alle Almen sloten voor de sluiting van de lift en vanaf half 4 werd er vaak al geen maaltijd meer geserveerd. Is dit alles niet belangrijk, dan is het een fantastisch skigebied. Wij zullen de volgende keer een gezelliger gebied opzoeken.

• 2Uitgaanslevenn
    • 8Skigebied gevorderden
    • 3Après ski

Gereisd met partner in januari 2019

• 8Wieteke12-08-2018

Prima plek om de omgeving te verkennen

Mooie uitvalsbasis om Montafon / Voralberg te verkennen. Chalet Montafon, mooi huis voor 10 pers.

• 4Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Sfrm29-07-2018

Het is een zeer mooi gebied!

Het is een zeer mooi gebied met vele mogelijkheden! Aanraders zijn de hochjoch, Gargellen, routes boven bij de versettlabahn, de silvretta hochstraße met wandeling rondom het stuwmeer, klimmen, mountainkarten in Gargellen(je kan er op 3 bergen mountainkarten maar in Gargellen vonden wij de sjiekste), rodelen, alpenbad montafon,paragliding etc etc. Fijne van de montafon brandnertalkaart is dat de bus,trein liften(16 stuks) en entrees gratis zijn. Het gebied is zeer uitgestrekt, maar met bus en trein goed bereikbaar. Qua ligging lig je het centraalste in St Gallenkirch of Schruns. Wij waren in Gaschurn op vakantie op 5 min. van de versettlabahn, ook dat was ook een prima locatie dichtbij Partenen/Silvretta hochstraße/St gallenkirch. Met de bus vanuit Gaschurn was je 30 min. kwijt tot aan de bahnhof in Schruns. De grasjoch en hochalpila bahn in Sankt Gallenkirch is pas van 7 juli geopend en (momenteel)alleen in de weekenden geopend.

• 7Cultuur
    • 10Skigebied gevorderden

juli 2018

• 7Richard Rot19-02-2018

Super skigebied

Zeer gevarieerd skigebied. leuk voor iedere skiër. de après ski is niet royaal maar een lekker drankje aan het eind van de piste lukt prima. Bij "slecht" weer is het tijdens de lunch wel wat krap in de berghutten. waarschijnlijk is dit buiten de vakanties om beter. Wij vinden het een aanrader.

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 7Omgeving
    • 5Sfeer in stad

februari 2018

• 8Hema19-02-2018

mooi dorp en goede voorzieningen

prachtig dorp. skién voor beginners: blauwe pistes zaten erg moeilijke stukken in

• 7Sfeer in stad
    • 6Skigebied beginners