Sorteren

vakanties Schruns / Tschagguns

Reviews over Schruns / Tschagguns

Fantastisch hotel. Zeer familiale sfeer.

Eddy en Viviane
    24-10-2018

- Zeer vriendelijke familie/eigenaars. Nog echt geïnteresseerd in hun gasten.

- Alle personeelsleden begroeten u telkens je ze tegen komt.

- Fantastische, afwisselende keuken. Buffetten werden constant aangevuld en opgeschoond.

- Verzorgde kamers.

- Pal in het centrum maar toch rustig gelegen.

- Vragen werden snel en correct beantwoord. Voor iets rondbellen, taxi, openingstijden van iets, alles met de glimlach.

- Groepen en gezinnen met kleine kinderen hadden elk hun eigen eethoek, zodat niemand zich aan de anderen kon storen.

- Enig min puntje, het water van het zwembad was te koud/fris voor ons. Omdat wij enkel willen relaxen in het "brubbel" gedeelte.

wie erwartet perfekt

Leider keine Möglichkeit zum Abendessen im Sommer im Hotel

Wir kommen wieder!

Rüdiger
    24-9-2018

Hallo, wir haben als Wandergruppe vom 2.6.18 - 9.6.18 im Hotel Zimba gewohnt und waren begeistert von der Küche (hatten HP), dem freundlichem Personal (z.B. Janette oder Nadine) , der geführten Wanderung, dem Saunabereich usw. und werden wiederkommen.

Spitze!

Andreas
    3-9-2018

Das ganze Team von der Chefin bis zum Roomservice und zur Küche macht einfach Spaß.

Fantastische vakantie gehad

M.Bos
    30-8-2018

Heerlijk ruim appartement . Met drie tieners in het appartement was goed te doen, ook met dank aan de dubbele badkamer.

Keurig ingericht en netjes schoon !

Super gastvrije verhuurder en familieleden. In de omgeving hele leuke dingen te doen. Top vakantie gehad ! Wij boeken weer !

Schruns / Tschagguns scoort een 8,3 uit 10, op basis van 90 reviews