Schruns / Tschagguns

We hebben een aantal aanbieders voor Schruns / Tschagguns voor je op een rij gezet:

vakanties Schruns / Tschagguns

Reviews over Schruns / Tschagguns

Mooi uitzicht over dal

L. Boone,
    7-1-2019

Voor de tweede keer een mooie vakantie gehad in een fijn appartement. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren.

De bushalte is dichtbij en de verbindingen naar de verschillende skigebieden is daardoor prima.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Fantastsch

Pedro,
    1-1-2019

Gemoedelijke sfeer en zeer vriendelijke Nederlandse eigenaren. Lekker eten.

Met auto of ski bus kan je elke dag een ander skigebied verkennen.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Fantastisch hotel. Zeer familiale sfeer.

Eddy en Viviane,
    24-10-2018

- Zeer vriendelijke familie/eigenaars. Nog echt geïnteresseerd in hun gasten.

- Alle personeelsleden begroeten u telkens je ze tegen komt.

- Fantastische, afwisselende keuken. Buffetten werden constant aangevuld en opgeschoond.

- Verzorgde kamers.

- Pal in het centrum maar toch rustig gelegen.

- Vragen werden snel en correct beantwoord. Voor iets rondbellen, taxi, openingstijden van iets, alles met de glimlach.

- Groepen en gezinnen met kleine kinderen hadden elk hun eigen eethoek, zodat niemand zich aan de anderen kon storen.

- Enig min puntje, het water van het zwembad was te koud/fris voor ons. Omdat wij enkel willen relaxen in het "brubbel" gedeelte.

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastische vakantie gehad

M.Bos,
    30-8-2018

Heerlijk ruim appartement . Met drie tieners in het appartement was goed te doen, ook met dank aan de dubbele badkamer.

Keurig ingericht en netjes schoon !

Super gastvrije verhuurder en familieleden. In de omgeving hele leuke dingen te doen. Top vakantie gehad ! Wij boeken weer !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Uitstekende service, goede ligging

Ricardo,
    1-3-2018

Simpel maar vooral goed hotel met een uitstekende service en een goed verzorgd dinner.

Dicht bij de piste en bij voldoende sneeeuw kan er naar en vanuit het hotel geskied worden.

Ligging is prima per auto te bereiken.

Zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018