Sorteren

vakanties Schruns / Tschagguns

Reviews over Schruns / Tschagguns

Wij hebben met 2 stellen een top-vakantie gehad!

fam. Verheijen-Pijnenburg
    26-7-2017

Een fantastische bergrijke streek, uiterst geschikt voor het maken van mooie bergwandelingen, dwars door de natuur met mooie vergezichten.

De bewoners zijn er erg vriendelijk en heel gastvrij.

Extra-plus: is de montafon-brandnertal-Card voor gratis gebruik van diverse bergbahnen (zeker voor 60-plussers)

Leuk skigebied voor een lang weekend skiën!

MK.
    30-3-2015

we zijn in dit skigebied al meerdere jaren geweest. Prima gebied voor een paar dagen, daarna heb je het gezien. Gebied bestaat echter wel uit meerdere skigebieden. Ook Golm is een aanrader, wij zelf vinden echter de Hochjoch het mooiste. Deze is ook lekker rustig tov de Nova. Grootte voordeel van dit gebied: Vrij sneeuwzeker en maar 800 km rijden!

Skieen in een tunnel

arjan
    29-1-2015

Mooie skigebied, zeer uim, modere liften met verwarming, alles tip top, gemoedelijk en vriendelijk, Urimonit is gezellige bar maar niet te vergelijken met St Anton, voor gezinnen en stelletjes een perfecte goedkope vakantie in Schruns

gezellig gevarieerd skigebied

v zutphen
    11-1-2015

De plaatsen Schruns en Tschagguns liggen centraal in het Montafon skigebied. Van hieruit ben je snel en makkelijk bij de pistes.

Het skigebied van Golm is gezellig en overzichtelijk. St. Gallenkirch, Schruns zijn veelzijdig. Prachtig is de nieuwe Panoramabaan. Gargellen ligt hoger en heeft mooie pistes. Erg geschikt voor families.

Mooi dorpje

Fons Timmers
    2-1-2015

In de winter heerlijk skiën. 's Zomers bekend voor zijn zomervoetbalkampen. Ideaal voor de voorbereiding van het nieuwe seizoen!!

Schruns / Tschagguns scoort een 8,3 uit 10, op basis van 90 reviews