Vakantiehuis Annemargrethe

74 reviews over Vakantiehuis Annemargrethe in het Nederlands

Perfect appartement

Bonte61
24-9-2017

Voor de eerste keer onze vakantie in dit appartementencomplex doorgebracht, in appartement E Fuchsfarm. Wat een perfect appartement! Badkamer en toilet waren recent gerenoveerd, maar de rest zag er ook prima uit. Gezellig en compleet ingericht. Prachtig uitzicht op de bergen. Rustig gelegen, vlak bij diverse bushaltes. Bij het naastgelegen hotel kun je 's morgens verse broodjes halen. Het is een groot hotel, wat dichtbij het complex ligt, maar je heb hier totaal geen last van. Een kleine supermarkt zit ongeveer 600 meter verderop langs de doorgaande weg, een grotere zit in het centrum van het dorp. Een wasserette zit vlakbij, onderin het pand van de pizzeria. Het dorp beschikt tevens over diverse restaurants, waar je prima kunt eten in verschillende prijsklassen.

De huismeester vertelde veel over de omgeving en gaf ook uitleg over de gastenkaart. Met deze kaart kun je in het hele dal gratis met de bus reizen en voor een kleine bijbetaling ook naar Oberstdorf in Duitsland. Ideaal! Buslijn 1 rijdt iedere 10 minuten door het dal, dus je hoeft nooit lang op de bus te wachten.

Een bergbanenticket is niet bij het appartement inbegrepen (in tegenstelling tot veel andere appartementen), maar kost voor 14 dagen maar €111,00 pp. Daarmee mag je onbeperkt alle banen in het Kleinwalsertal gebruiken én ook de drie banen bij Oberstdorf. Er zijn veel wandelmogelijkheden in het dal. Bij iedere bergbaan is een gratis folder verkrijgbaar met de wandelingen vanaf de bergtop. Bij het Walserhaus in Hirschegg kun je uitgebreidere wandelkaarten kopen en tevens meer informatie verkrijgen over de omgeving.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Vakantie redelijk, erg lawaaierig.

Mevr.v.d.Bosch
2-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Je gaat merken dat App.D waar we voor de 3de keer inzaten, gedateerd begint te worden. TV is sinds dit jaar moderner maar de Duitse en Oostenrijkse zenders zijn slecht ingesteld. Hollandse zenders zijn er niet. Wifi werkt goed. Gehorig: lopen met skischoenen door het trappenhuis, buitendeur hoorde je steeds dicht vallen. De bedden zijn echt goed. En het App. is schoon. Ski gebied prima. Wandel gebied uitstekend.Met gratis (winter)bus vervoer door het hele dal. De rit er naar toe is met de auto echt goed te doen.

• Ligging t.o.v. pistes9

Huis was netjes ,alles op loopafstand, goede restaurants op loopafstand

Wij vonden de huismeester helemaal niet zo vriendelijk ,maar goed is voor mij niet het belangrijkst ( ik hoop wel voor de eigenaar ) .

Nu kan ik hier een lang verhaal van maken maar dat is voor de meeste gasten niet zo intressant.

Skigebied is erg beperkt , en er is weinig te beleven ik denk voor familie met opa en oma leuk,maar voor de ervaren skieer niet echt uitdagend .

Volgend jaar weer lekker naar Tirol .

supermooi, sereen en rustig einde skiseizoen

piet Giesen
16-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

- goed te bereizen met auto of trein

- kleinschalig ski gebied, maar echt genoeg gemiddelde skiër.

- Wandelen kan ook heel goed

Super

S. Paulus
27-7-2016

Sehr netter Feriënhaus, Schöne Umgebung.

schönes Wandergebiet.

Sehr schones ferienhaus. Sauber, luxus und ruiger lage.

Nette hausmeister und schone umgebung.

Schifahren in Kleinwalsertal? Fur anfanger und fortgeschrittene.

• Ligging t.o.v. pistes9

Schoon, lekkere bedden, mooi uitzicht, mooie omgeving!! We gaan zeker terug!!

E. van der Veur
      21-3-2016
      • Ligging t.o.v. pistes8

geweldig gratis busvervoer door het dal.

geweldig appartement, voorzien van alle gemakken.

Ingrid Bakker
      21-3-2016
      • Ligging t.o.v. pistes8

Rustig, ruim, schoon, lekker warm, mooie ligging. prachtige omgeving , zowel om te skieen als om te wandelen.

Mooie ligging in prachtig kleinschalig gebied

Jan Derksen
      20-3-2016
      • Ligging t.o.v. pistes8

heel goed eten in alle hotels en restaurants en vriendelijke hausmeister

Ook niet duur vergeleken met bv franktijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Annemargrethe in Mittelberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Annemargrethe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Annemargrethe scoort een 9.17 uit 10 op basis van 74 reviews.