Vakantiehuis

jfrr Schoffelen,
28-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Verbleven in appartement C; mooi, ruim en van alle gemakken voorzien. Douchescherm( lekkage op vloer) wel aan vervanging toe.Slecht werkende wifi . Tegenvaller was na lange reisdag de niet opgemaakte bedden. Stond nergens in de papieren en getuigt niet van Oostenrijkse gastvrijheid. Ook verstrekken van handdoeken ná betaling van 5 euro/set, vind ik persoonlijk erg krom in verhouding met prijs appartement en (weer) Oostenrijkse gastvrijheid . De vooraf afgesproken 'handdoek-wissel', werd met moeite en na discussie met Oostenrijkse beheerder geregeld ( géén Oostenrijkse gastvrijheid dus..) Ligging verder prima; op loopafstand van skibushalte/skischool, naast aparthotel Kleinwalsertal waar je broodjes, afhaalmaaltijden, skipassen kunt kopen en terecht kunt voor skilessen en skihuur. Mittelberg zelf zeer klein en prijs- kwaliteit zeker niet goedkoop maar verder prima voor een mooie vakantie week.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

Zeer goed bevallen

NB,
27-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heerlijk verblijf gehad in prachtig appartement. Alles was schoon, appartement is ruim en gezellig ingericht. Kinderen hebben zich goed vermaakt met de tafeltennistafel. Ja, de huismeester is een beetje stug/komt onvriendelijk over, maar valt verder wel mee. Veel sneeuw gehad tijdens ons verblijf en heel praktisch, vanuit Annemargrethe ben je binnen enkele minuten bij de piste of indien gewenst de Walserbus. Skigebied is typisch gemütlich Oostenrijks en afwisselend. Met name op de Ifen heb je práchtig uitzicht. (en mooie nieuwe skiliften) Vergeleken met grotere skigebieden als Sölden en Ischgl een kleiner, maar wel goedkoper en gezelliger skigebied. En een biertje is nog goed te betaalbaar. Dit was ons eerste, maar zeker niet ons laatste bezoek aan Annemargrethe en het gezellige Kleinwalsertal

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Kon beter

Marc,
11-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een mooi ruim appartement,voor de prijs in het hoog seizoen mag je wel verwachten dat de bedden zijn opgemaakt bij aankomst en goed gepoetst. Beide was niet het geval, haren van de vorige vakantiegangers zaten nog op de molton en in de hoeken spinnenwebben enz. Dit zijn we niet gewend van de Oostenrijkers. De huismeester is niet alleen een brompot maar ook nog eens een vervelende man. Voor een simpel iets, maakte hij grote problemen en zeer slechte WiFi in huis. Al met al gaan we hier niet meer terug

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Perfect appartement

Bonte61,
24-9-2017

Voor de eerste keer onze vakantie in dit appartementencomplex doorgebracht, in appartement E Fuchsfarm. Wat een perfect appartement! Badkamer en toilet waren recent gerenoveerd, maar de rest zag er ook prima uit. Gezellig en compleet ingericht. Prachtig uitzicht op de bergen. Rustig gelegen, vlak bij diverse bushaltes. Bij het naastgelegen hotel kun je 's morgens verse broodjes halen. Het is een groot hotel, wat dichtbij het complex ligt, maar je heb hier totaal geen last van. Een kleine supermarkt zit ongeveer 600 meter verderop langs de doorgaande weg, een grotere zit in het centrum van het dorp. Een wasserette zit vlakbij, onderin het pand van de pizzeria. Het dorp beschikt tevens over diverse restaurants, waar je prima kunt eten in verschillende prijsklassen. De huismeester vertelde veel over de omgeving en gaf ook uitleg over de gastenkaart. Met deze kaart kun je in het hele dal gratis met de bus reizen en voor een kleine bijbetaling ook naar Oberstdorf in Duitsland. Ideaal! Buslijn 1 rijdt iedere 10 minuten door het dal, dus je hoeft nooit lang op de bus te wachten. Een bergbanenticket is niet bij het appartement inbegrepen (in tegenstelling tot veel andere appartementen), maar kost voor 14 dagen maar €111,00 pp. Daarmee mag je onbeperkt alle banen in het Kleinwalsertal gebruiken én ook de drie banen bij Oberstdorf. Er zijn veel wandelmogelijkheden in het dal. Bij iedere bergbaan is een gratis folder verkrijgbaar met de wandelingen vanaf de bergtop. Bij het Walserhaus in Hirschegg kun je uitgebreidere wandelkaarten kopen en tevens meer informatie verkrijgen over de omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in september 2017

Vakantie redelijk, erg lawaaierig.

Mevr.v.d.Bosch
2-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Je gaat merken dat App.D waar we voor de 3de keer inzaten, gedateerd begint te worden. TV is sinds dit jaar moderner maar de Duitse en Oostenrijkse zenders zijn slecht ingesteld. Hollandse zenders zijn er niet. Wifi werkt goed. Gehorig: lopen met skischoenen door het trappenhuis, buitendeur hoorde je steeds dicht vallen. De bedden zijn echt goed. En het App. is schoon. Ski gebied prima. Wandel gebied uitstekend.Met gratis (winter)bus vervoer door het hele dal. De rit er naar toe is met de auto echt goed te doen.

Gereisd met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
  • Ligging t.o.v. pistes9

Huis was netjes ,alles op loopafstand, goede restaurants op loopafstand Wij vonden de huismeester helemaal niet zo vriendelijk ,maar goed is voor mij niet het belangrijkst ( ik hoop wel voor de eigenaar ) . Nu kan ik hier een lang verhaal van maken maar dat is voor de meeste gasten niet zo intressant. Skigebied is erg beperkt , en er is weinig te beleven ik denk voor familie met opa en oma leuk,maar voor de ervaren skieer niet echt uitdagend . Volgend jaar weer lekker naar Tirol .

Gereisd met jonge kinderen in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

supermooi, sereen en rustig einde skiseizoen

piet Giesen
16-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • goed te bereizen met auto of trein
  • kleinschalig ski gebied, maar echt genoeg gemiddelde skiër.
  • Wandelen kan ook heel goed
Gereisd met vrienden in maart 2016

Comfortabele vakantie en vriendelijk ontvangt!

Sylvia
23-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Schoon, lekkere bedden, mooi uitzicht, mooie omgeving!! We gaan zeker terug!!

E. van der Veur
21-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

geweldig gratis busvervoer door het dal.

Gereisd met partner in januari 2016

geweldig appartement, voorzien van alle gemakken.

Ingrid Bakker
21-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Rustig, ruim, schoon, lekker warm, mooie ligging. prachtige omgeving , zowel om te skieen als om te wandelen.

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Annemargrethe in Mittelberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Annemargrethe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.