Sorteren

Reviews over Mittelberg

Een pareltje in het Kleinwalsertal

Jan Uten
    14-6-2018
    Mittelberg is naast Riezlern en Hirschegg één van de drie stadjes in het Kleinwalsertal, een Oostenrijkse enclave in Oostenrijk. Het dal loopt dood in het gehucht Baad. Je ligt er op een hoogte tussen 1100 en 1300 m. Vanuit het dal zijn prachtige wandelingen te maken naar alle zijdalletjes met gezellige berghutten waar je de innerlijke mens kan sterken. De bekendste Duitse stad aan de ingang van het Kleinwalsertal is Oberstdorf, bekend van het vierschansentornooi. Met de gastenkaart rijd je gratis het dal door en brengen de kabelbanen je naar ongekende hoogten! Zoek je rust, mooie natuur en niet te ver van Vlaanderen: kom dan naar het Kleinwalsertal. Er zijn fantastische Gasthöfe en hotels naar ieders beurs.

Heerlijke plaats, prachtig dal

ellyrijnvis
    19-2-2018
    Geschikt voor iedereen die van bergen en natuur houdt maar daar ook graag nog iets als gezellige terrassen, lekker uit eten gaan e.d. bij heeft.

Sprookjesachtig en gezellig

Nicole Bekkers
    5-1-2018
    Ontzettend leuk skigebied met prachtige pistes. Vooral de dalafdaling naar Mittelberg is schitterend. Een aantal mooie accommodaties maken de vakantie compleet. Wij verbleven in het recentelijk geopende KWT Lodge in Baad.

In één woord Top vakantie.

Tansie
    21-12-2017
    Een ski gebied voor jong en oud . Pistes voor iedereen. Gezellige terrassen en eetgelegenheden voor ieder wat wils. Alles zo gemoedelijk. Gratis met de bus naar de pistes dus de rest van de vakantie geen auto nodig. Ski materialen kan je in kluis achterlaten bij de skilift dus geen gesleep met de materialen.

Een prachtige omgeving met voor elk wat wils!

Ard Jan van Breugel
    13-11-2017

Het kleinwalsertal heeft eigenlijk alles wat een wintersporter nodig heeft: het is sneeuwzeker, dichtbij en een prachtige omgeving.

Vooral vanaf ifen heb je echt een prachtig uitzicht en zowel beginners als gevorderden hier heerlijk skieën. Wanneer ifen wordt aangesloten op de heuberg arena en daarmee ook op de walmedingerhorn (Dit is wel de planning) is het gebied echt compleet. Je kunt dan heerlijk heen en weer skieën want dat mis je nu nog wel een beetje.

Voor de gevorderden is de nebelhorn ook een absolute aanrader. Bovenaan heb je een erg mooi panorama en een lekker lange zwarte piste brengt je weer naar beneden.

Mittelberg scoort een 8,5 uit 10, op basis van 184 reviews