Mittelberg

We hebben een aantal aanbieders voor Mittelberg voor je op een rij gezet:

vakanties Mittelberg

We hebben een aantal aanbieders voor Mittelberg voor je op een rij gezet:

Reviews over Mittelberg

Gaan er zeker nog een keer heen, geweldig.

Herko,
    11-1-2019

Wij raden haus Walser berge ten zeerste aan ivm de mooie ligging, maar ook zeker de vriendelijkheid van de bewoners. Deze mensen zijn zeer actief met organiseren van uitjes, rond toeren door de omgeving alles is eigenlijk perfect bij haus walser berge.Het is een zeer gezellig huis om je vakantie te vieren.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Heerlijk

Nathalie Nefkens,
    28-11-2018

Heerlijk! Beste skisneeuw wat we ooit hadden. Heerlijk hotel waar we al een keer eerder waren geweest en helemaal tevreden zijn. Nette kamers, super personeel en heerlijk eten. Wat wil je nog meer.

Gereisd met partner in februari 2016

Voor ons veel te duur maar als camping fsntastisch

Jack Joosen,
    30-9-2018

Omdat we 's winters vaak naar het Klein Walzertal gaan wilden we ook eens zien hoe het er zonder sneeuw uitziet. Mooie ruime plaats in de zon, prima sanitair. Het was verbazend druk voor eind september

Gereisd met partner in september 2018

Netjes en erg mooie plek

Susan,
    16-8-2018

Mooie camping! Erg schoon sanitair! Met de guestekarte stap je voor de camping in de bus die zeer regelmatig rijdt. Ook kun je in alle bergbahnen met de guestekarte!!! Prachtige omgeving!!! Mooi wandelgebied. Hoogseizoen moet je reserveren!

Gereisd met partner in juli 2018

Geweldig

M. van S.,
    31-7-2018

Een mooie camping in een mooie omgeving. Vriendelijke eigenaresse die zelfs behoorlijk Nederlands spreekt. Mooie plek aan het beekje, die we zelf uit mochten kiezen. Prima sanitair, wel een beetje verouderd maar werd gedeeltelijk uitgebreid en opgeknapt.

Gereisd met partner in juni 2018
Mittelberg scoort een 8,2 uit 10, op basis van 186 reviews