Sorteren

Reviews over Mittelberg

Immer wieder gerne!!!

Klaus
    10-10-2018

Waren zum 2. Mal da, war wieder alles wie beim ersten Mal hervorragend!!!

Voor ons veel te duur maar als camping fsntastisch

Jack Joosen
    30-9-2018

Omdat we 's winters vaak naar het Klein Walzertal gaan wilden we ook eens zien hoe het er zonder sneeuw uitziet. Mooie ruime plaats in de zon, prima sanitair. Het was verbazend druk voor eind september

Netjes en erg mooie plek

Susan
    16-8-2018

Mooie camping! Erg schoon sanitair! Met de guestekarte stap je voor de camping in de bus die zeer regelmatig rijdt. Ook kun je in alle bergbahnen met de guestekarte!!! Prachtige omgeving!!! Mooi wandelgebied. Hoogseizoen moet je reserveren!

Mal wieder wundervoll

Moni
    11-8-2018

Wir haben auch diesmal wieder eine tolle Woche in der Wohnung Gemse verbracht.

Liebe Familie Snoek, vielen Dank dafür.

Geweldig

M. van S.
    31-7-2018

Een mooie camping in een mooie omgeving. Vriendelijke eigenaresse die zelfs behoorlijk Nederlands spreekt. Mooie plek aan het beekje, die we zelf uit mochten kiezen. Prima sanitair, wel een beetje verouderd maar werd gedeeltelijk uitgebreid en opgeknapt.

Mittelberg scoort een 8,5 uit 10, op basis van 185 reviews