Sorteren

Reviews over Mellau

Rustig dorp bij mooi skigebied

Daniel
    15-2-2017

Mellau is een rustig, authentiek dorp met veel hotel en appartementen. Alle voorzieningen, zoals een supermarkt, skiverhuur, sportwinkel en enkele barretjes, liggen bij elkaar in het centrum. Het skigebied begint aan de rand van het dorp, je moet dus een auto gebruiken of de skibus nemen om bij de lift te komen.

Aanrader voor korte trips

Bas en Andrea
    22-3-2015

Afstand vanuit Nld is grote pre.

Gebied wordt altijd goed geprepareerd en werkt acties aan zijn ontwikkeling. Regelmatig nieuwe route/piste, vervanging van lift.

Mooi gebied.

Tamara
    6-3-2015

Leuk en uitdagend gebied. Voor beginners en gevorderden. Veel gewerkt aan vernieuwing van de verschillende liften.

Mellau scoort een 8,3 uit 10, op basis van 24 reviews