Reviews over Mellau

Goed hotel in superleuk skigebied

Daniel,
    15-2-2017

Hotel Engel ligt in het centrum van Mellau. Alle voorzieningen (zoals een supermarkt, sportzaak, skiverhuur, enkele barretjes) liggen in de buurt van het hotel. Het dalstation van de lift en de dalafdaling van het skigebied liggen aan de rand van het dorp, je moet dus de skibus of een auto gebruiken om bij de lift te komen.

Het hotel zelf was goed, ruime kamers, schoon, netjes, goed eten, ruime keuze bij het ontbijtbuffet, vriendelijk personeel.

Er is een bar, maar daar is weinig te beleven.

Prima hotel!

Margreeth Klein,
    21-3-2016

Zeer vriendelijk personeel, keurig verzorgd, grote kamers, lekker eten en een mooie sauna. Bovendien erg gunstig geprijsd; we hadden een "Pauschalangebot" inclusief skipas, half pension (super uitgebreid) en overnachting. Helemaal top.

Het te aanraden waard?

Van hellemondt,
    11-7-2015

We komen nu hier 30 jaar zomer en winter je voel je hier helemaal thuis ,of je naar je 2e huis gaat .men is daarzo vriendelijk en werken hard om het iedereen naar hun het zin te geven het is gewoon top ook het dorp de mensen je kan ze bijna allemaal

V hellemondt

Gastvrij

Bas en Andrea,
    22-3-2015

Zeer gastvrije mensen en inderdaad leuk dat Christiane Nederlands spreekt.

Prima ontbijt, ruime moderne nette kamers.

Mellau/Damuls vinden wij een prettig gebied Gaan we al een paar jaren met veel plezier hier naartoe. Vrijwel altijd gunstig gelegen qua hoeveelheid sneeuw en gunstige afstand (7 uur rijden vanuit Noord-Gld). Wordt altijd goed geprepareerd en leuke pistes en routes. Aanrader qua gebied en accomodatie

Super vakantie

Tamara,
    6-3-2015

Wij hadden een zolder appt. Dit was een nieuw gerenoveerd appt, dit was vooral te zien aan de keuken, de vloer en deel vd inrichting. Wij vonden het een mooi en ruim appt. 2 slaapkamers met allebei drie bedden dus genoeg ruimte. Gratis goedwerkende wifi. Badkamer wel wat verouderd maar functioneert prima, zag er ook zeer netjes en schoon uit. Handdoeken en beddengoed erbij, ook ideaal. De gondel naar het skigebied is zeer verouderd en zeer druk. Gelukig wordt deze dit jaar vervangen voor een nieuwe gondel. Skischool is ook prima, geen Nederlandse les, onze kinderen van 5 en 8 hadden er geen problemen mee. Leuk en uitdagend skigebied voor beginners en gevorderden. Wij gingen met de auto naar de lift (max 2 min.), ruim voldoende parkeerplek. Bus is ook een optie, lopen zou ook kunnen, maar met kinderen vonden wij niet zo'n goed idee.

Wij hebben prima tijd gehad en hebben gelijk voor volgend jaar geboekt, voor zo'n prijs en deze hoge kwaliteit vind je niet veel.

Mellau scoort een 8,7 uit 10, op basis van 24 reviews